پیشنهاد باشگاه سائوپائولو به کی‌روش

فال روزانه

تبلیغات در سایت ما
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما

تبلیغات سایت

پیشنهاد باشگاه سائوپائولو به کی‌روش

پیشنهاد باشگاه سائوپائولو به کی‌روشباشگاه سائوپائولو خواهان جذب کی‌روش شد.

"کارلوس میگوئل آیوار" رئیس سائوپائولو اعلام کرد که این هفته قرار ملاقاتی با نماینده کارلوس کی روش، سرمربی فعلی تیم ملی ایران خواهد داشت تا این مربی را برای سفر به آمریکای‌ جنوبی قانع کند!

سایت گلوبوی برزیل درباره پیشنهاد سائوپائولو به کی‌روش نوشت: سائوپائولو هم‌اکنون با هدایت "میلتون کروز" برزیلی از 3 دیدار در سری A برزیل 6 امتیاز گرفته است اما مسئولان باشگاه سائوپائولو که در زمان رقابت‌های جام جهانی 2014 از نزدیک با کارلوس کی روش ملاقات داشته‌اند، به شدت به دنبال جذب این مربی پرتغالی هستند.

ناگفته نماند کارلوس کی روش تاکنون سابقه سرمربیگری در اروپا، آفریقا، آسیا و آمریکای‌ شمالی را داشته و فقط در آمریکای‌ جنوبی روی نیمکت تیمی ننشسته است. سائوپائولو فصل قبل پشت سر کروزیرو به مقام نایب‌قهرمانی سری A برزیل دست یافته بود و هم‌اکنون بازیکنان نامداری همچون "روجریو سنی"، "میشل باستوس"، "لوئیس فابیانو" و "پاتو" در این تیم بازی می‌کنند.

به نظر می رسد یکی از دلایل محبوبیت کارلوس کی‌روش در برزیل بازی خوب تیم ملی ایران مقابل آرژانتین است. از همان روزی که تیم ملی 90 دقیقه آرژانتین را در جام جهانی 2014 آزار داد، برزیلی‌ها خواهان او شده‌اند.

 

منبع: سیمرغ از خبرگزاری ایسنا


مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: