اکسپریا زد ۳ پلاس رونمایی شد

فال روزانه

تبلیغات در سایت ما
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما

تبلیغات سایت

اکسپریا زد ۳ پلاس رونمایی شد

کمپانی سونی از محصول جدید خود با نام «اکسپریا زد ۳ پلاس» رونمایی کرده که با داشتن قابلیت هایی مانند صفحه نمایش ۵.۲ اینچی و دوربین ۲۰.۷ مگاپیکسلی می تواند نگاه های بسیاری را به خود جلب کند.

کمپانی سونی چندی پیش به رونمایی از محصول جدید خود با نام  Xperia Z۴ در ژاپن پرداخته بود اما اکنون محصول جدید این کمپانی +Xperia Z۳ نام داشته که از نظر ظاهری شبیه به Xperia Z۳ است اما برخی از قابلیت های محصول جدید نسبت به محصول قبلی آپدیت شده تا بتواند گزینه مناسب تری برای طرفداران محصولات سونی باشد. محصول جدید سونی ضد گرد و غبار و آب بوده و در چهار رنگ مختلف سفید، مشکی، نقره ای و مسی عرضه خواهد شد.

 

اکسپریا زد ۳ پلاس

 

دوربین اصلی و جلویی  +Xperia Z۳  مجهز به فناوری Cyber-shot و Handycam است که متعلق به کمپانی سونی است. این فناوری جدید به کاربران اجازه می دهد حتی در نورهای کم و محدود نیز بتوانند تصاویر سلفی زیبایی را بگیرند.

دوربین اصلی این محصول  ۲۰.۷ مگاپیکسل و با حسگر عکس Exmor RS  و لنز زوایه عریض ۲۵ میلی متری  G و دوربین جلویی ۵ مگاپیکسل است. سونی در این محصول از تمامی خلاقیت های خود بهره گرفته تا بتواند محصول متفاوتی را عرضه کند. دوربین جدید این محصول از قابلیت هایی مانند  Style portrait و موتور پردازش Bionz برخوردار است تا بتواند تصاویر متفاوتی را در اختیار کاربرانش قرار دهد.

اکسپریا زد ۳ پلاس

از دیگر قابلیت های این محصول می توان به مواردی مانند صفحه نمایش ۵.۲ اینچی، پردازشگر فوق سریع هشت هسته ای ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۸۱۰ و ۳ گیگابایت رم، اندروید ۵.۰ و همینطور وضوح تصویر  Full HD ۱۰۸۰ P را نام برد. +Xperia Z۳  از LTE Cat۶ و Wi-Fi MIMO با حداکثر سرعت دانلود LTE نیز پشتیبانی می کند.

 

منبع: برترین ها از خبرگزاری مهر


مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: