فال روزانه یکشنبه 10 آذر 1398

فال روزانه

تبلیغات در سایت ما
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما

تبلیغات سایت

فال روزانه یکشنبه 10 آذر 1398

فال روزانه امروز یکشنبه دهم آذر 1398 

 

فال روزانه متولدین فروردین 

همان شخصی که دیروز سر راه شما ایستاده و مانع شما بود، ممکن است امروز مانند بهترین حامی‌شما عمل کند. انرژی تان را در سعی برای فهمیدن اینکه ماجرا چیست تلف نکنید. فقط حمایتی را که در گام‌های پیش رویتان لازم خواهید داشت، از کسی که به شما می‌رساند قبول کنید. این عمر شماست، سعی کنید جنبه‌های درک و شناخت خود را تقویت کنید. 

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت 

اگرچه ماده اردک‌های معروف شما همه به صف ایستاده‌اند، به نظر می‌رسد دارند آن را در فاصله انجام می‌دهند. این معنی این که شما باید تا رسیدن به موفقیت صبر داشته باشید،‌ اما بالاخره می‌دانید که آن در راه است. شما به مقداری که باور دارید از زندگی جایزه بدست می‌آورید، اما مزایای غیر مادی آن را نیز از نظر نیندازید. 

 

فال روزانه متولدین خرداد 

آنچه که شما را اخیرا عقب نگه داشته بود تغییر خواهد کرد به طوری که زیاد طول نمی‌کشد که مشکل شما حل خواهد شد. به طرز شگفت انگیزی، موانع از شما نشئت می‌گیرند. حتی اگر از بیرون هم موانعی بر سر راه شما معلوم باشد. ولی سعی نکنید در جست و جوی و کنکاش فیلسوفانه برای درک آنها غرق شوید. کارهای زیادی هست که باید انجام شوند. افکارتان را به وسیله کنترل اعمال تان زیر نظر بگیرید. محدود کردن فعالیت‌های غیر اصلی می‌تواند به سرعت روزتان را به مسیر خود بیندازد. 

 

فال روزانه متولدین تیر 

فرشته نگهبان شما امروز ممکن است به صورت یک انسان بر شما ظاهر شود، حتی ممکن است به ظاهر دوست نزدیک‌تان در بیاید. زمانی که کسی برای شما خبرهای خوبی می‌آورد نیازی نیست که به چگونگی ماجرا بخواهید پی ببرید، پول غیرقابل انتظار یا یک دعوت برای یک شب خیلی خاص. فقط مطمئن شوید که آنقدر باهوش هستید که دعوت را قبول کنید قبل از آنکه این فرصت از دست برود. 

 

فال روزانه متولدین مرداد 

شما می‌توانید امروز بدترین دشمن خود باشید به خاطر اینکه خیلی سخت است که عقیده محکمی ‌را درباره کار که در تمام طول آخرهفته طول کشیده است کنار بگذارید. معمولا، آن باعث می‌شود تا پی در پی تلاش کنید و برای مشکلات پیچیده و دشوار راه حل بیابید. اما حالا، زیرکانه‌تر این است که نیازتان را کنترل نکنید تا به آخرین حقیقت پی ببرید و اگر چه این ممکن است نظریه بسیار ساده‌ای باشد، اما شادی قسمتی از ذهن است که به وسیله افکار خلق می‌شود، پس می‌توانید بوسیله کنترل بر دنیای ذهن‌تان راه حل وقعی را پیدا کنید. 

 

فال روزانه متولدین شهریور 

شما ممکن است امروز مانند دیگران تابع امیال‌تان نباشید. این به خاطر این است که شما به روش آزمون و خطا که واقع بینانه باشد، اعتقاد دارید. اما از خود انگیختگی نترسید که این می‌تواند منجر به شادی بیشتر در زندگی شما شود. به خودتان اجازه آرامش بیشتر بدهید. 

 

فال روزانه متولدین مهر 

موقعیت شما در خانه به نظر می‌رسد هر روز بهتر می‌شود یا، شاید، فرصتی برای شما بوجود می‌آید که زخمی ‌از خانواده را التیام ببخشید، مخصوصا اگر شما اخیرا درگیر یک درگیری عاطفی شده باشید. شما واقعا نیازی به آوردن توجیه برای کاری که باید انجام می‌داده‌اید و نداده‌اید، ندارید. درواقع زمانی ندارید که بتوانید در لحظه حال، کارها را انجام دهید. 

 

فال روزانه متولدین آبان 

امروز روزی است که می‌توانید همه آن را در اختیار داشته باشید. اگر شما برنامه ریزی کرده بودید که با خانواده‌تان در خانه استراحت کنید، می‌توانید این کاررا بکنید. اگر می‌خواستید که با دوست‌تان کاری انجام دهید،‌ این نیز ممکن است. یا می‌توانید تکالیف تعیین شده‌ای را که هنوز تمام نکرده‌اید به پایان ببرید. اگر چه ممکن است شما روزتان را در اولویت قرار دهید، خوشبختانه نیازی ندارید که که یک چیز را به جای همه چیز انتخاب کنید. 

 

فال روزانه متولدین آذر 

شما ممکن است اخیرا از یکسری آدم‌ها عقب نشینی کرده باشید، اما مدیریت کردن موقعیت با ظرافت به شما درک دوباره‌ای از اعتماد به نفس می‌دهد. اکنون، بیشتر از همیشه، شما می‌توانید کاملا از خودتان خشنود باشید. اما خودتان را بالای یک ستون نگذارید، شما یک بار از آنجا شروع کرده‌اید، ممکن است خیلی سخت باشد که دوباره به عقب برگردید. 

 

فال روزانه متولدین دی 

کار سخت شما تا تسویه حساب کردن ادامه خواهد یافت، اما ممکن است امروز پورسانت خود را بگیرید و فقط اجازه دهید که حوادث راه خود را ادامه دهند. ممکن است شما فقط نیاز داشته باشید که از وظایف‌تان فاصله بگیرید تا زمانی را ایجاد کنید تا یک موقعیت جدیدی برای زندگی خود ایجاد کنید. خوشبختانه، لازم نیست خودتان را به خطر کارهایی که باید انجام دهید و کارهایی که نباید انجام دهید از پا درآورید. شما خوب هستید اگر فقط راه خود را بروید. 

 

فال روزانه متولدین بهمن 

ممکن است امروز در حالی که نشسته‌اید و برای آینده‌تان برنامه ریزی می‌کنید به نظر برسد که دچار گوشه گیری و انزوا شده‌اید. کاری را انجام دهید که شما را کمک کند که به ذات خود برسید، مانند دعا کردن،‌ قدم زدن در طبیعت یا گوش کردن به یک موسیقی الهام بخش. اما برای اینکه به دیگران توضیح دهید که مشغول چه کاری هستید از راه خود خارج نشوید. این توصیه‌ای برای رسیدن به موفقیت نیست، بلکه درباره پرورش روح است. 

 

فال روزانه متولدین اسفند 

ممکن است امروز در حالی که نشسته‌اید و برای آینده‌تان برنامه ریزی می‌کنید به نظر برسد که دچار گوشه گیری و انزوا شده‌اید. کاری را انجام دهید که که شما را کمک کند که به ذات خود برسید، مانند دعا کردن،‌ قدم زدن در طبیعت یا گوش کردن به یک موسیقی الهام بخش. اما برای اینکه به دیگران توضیح دهید که مشغول چه کاری هستید از راه خود خارج نشوید. این توصیه‌ای برای رسیدن به موفقیت نیست، بلکه درباره پرورش روح است.

 

منبع: میهن فال


مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: