فال روزانه جمعه 17 آبان 1398

فال روزانه

تبلیغات در سایت ما
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما

تبلیغات سایت

فال روزانه جمعه 17 آبان 1398

فال روزانه امروز جمعه هفدهم آبان 1398 

 

فال روزانه متولدین فروردین 

اگرچه شما می‌توانید فكرتان را روی جزئیات متمركز كنید، ولی فعلا بگذارید كه از شما دور باشند. عشق خالصانه شما تاحدودی می‌تواند برای اینكه هرچیزی در مسیر درست خود قرار بگیرد كافی باشد. به مشكلات فكر نكنید حتی اگر موقتا به انكار كردن آنها مبادرت می‌ورزید. هر مسئله بحرانی كه به وجود بیاید شما می‌توانید با آن روبرو شوید و اگر بحرانی نباشد دست كم روز خوب شما را خراب نخواهد كرد. 

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت 

شما با روشهای انجام دادن كارها كه خارج از عادات معمول می‌باشند به راحتی گیج می‌شوید، هنوز اعتماد بیش از حد نامعمولتان می‌تواند دردسر ایجاد كند. حتی اگر كه می‌خواهید به راحتی برای خودتان فرصتی را ایجاد كنید، ممكن است كه امری مهم را از دست بدهید و ممكن است مشكلی را كه می‌تواند بدتر شود نادیده بگیرید. تلاش كردن برای داشتن یک دید متعادل مفیدتر از این است كه از مشكلات دوری كنیم. 

 

فال روزانه متولدین خرداد 

زمانی كه شما بخش نهفته احساستان را بررسی می‌كنید، به طور خوشایندی شگفت‌زده می‌شوید، برای اینكه آنچه كه شما الان یاد می‌گیرید می‌تواند تاثیر مثبت فوری روی روابط مهم شما داشته باشد. احتمال دارد كه امروز بیشتر به تصورات ذهنی خود بپردازید، اما اكنون زمان مناسبی برای خیالات بی نتیجه نیست. توجهتان را همراه با واقع‌بینی صرف كار كردن بر روی مهمترین اولویت‌ها بكنید. 

 

فال روزانه متولدین تیر 

همچنانكه امروز ستاره ژوپیتر مقابل خورشید قرار گرفته است شما هم می‌توانید معاشرتی‌تر باشید. وقتی كه دیگران شما را تشویق می‌كنند، شاد بودن راحت است، باز هم شما می‌توانید احساسی جدی‌تر به آنچه كه انجام می‌دهید داشته باشید. شم فهم قوی شما از آنچه كه اتفاق می‌افتد می‌تواند برای شما خوش شانسی بیاورد. بالا را نشانه بگیرید و از ریسک كردن نترسید. 

 

فال روزانه متولدین مرداد 

زمان این فرا رسیده تا بر روی موجهای خوشی كه به زندگی شما جریان دارند سوار شوید. اگرچه شما می‌توانید بسیار پرشور و حرارت باشید ولی به یاد داشته باشید افرادی را كه این احساساتتان را درک نمی‌كنند درهم نكوبید. البته شما قصد ندارید كه بیكار بنشینید برای اینكه مشتاقانه می‌خواهید آنچه را كه در اختیار دارید به جهان عرضه كنید. امروز بذرهایتان را بكارید تا بعدا بهترین‌ها را برداشت كنید. 

 

فال روزانه متولدین شهریور 

حتی اگر از احساساتتان مطمئن نیستید، الان كه ماه به برج سنبله بازگشته است بهتر است كه بهشان اعتماد كنید. حتی اگر با مشكلات جدی روبررو هستید، امروز شاید وقفه‌ای در آنها به وجود آید. شما در مورد چگونگی لذت بردن بیشتر از زندیگتان نظریات جالبی دارید. آنچه كه دیگران از شما به عنوان خوشبختی می‌بینند كاملا نتیجه این است كه شما به خوبی مسائل را می‌فهمید. 

 

فال روزانه متولدین مهر 

اگر شما به طور طبیعی خلاق هستید، زمان مناسبی است برای اینكه هنرتان را نشان دهید، زیرا كه با كار كردن می‌توانید عمیق‌ترین احساساتتان را بیان كنید. اما باید با استعداد و دانشی كه دارید عمل كنید. آنچه كه تا به حال به دست آورده‌اید نتیجه استفاده درست از استعدادهایتان بوده است. 

 

فال روزانه متولدین آبان 

ممكن است فردی اكنون وارد زندگیتان شود تا شما را با یک تصور جدید روبررو كند و به یک عرصه جدید تفكر هدایت كند. نیرویی كه در برابر تغییرات آینده دوام می‌آورد را هدر ندهید. حقایقی كه كشف می‌كنید می‌تواند شما را از موقعیت ناخوشایندی كه در آن هستید خارج كند. جریان‌های متداول روزمره شما را هدایت خواهد كرد، از اینكه آنها را وارد زندگیتان كنید نترسید. 

 

فال روزانه متولدین آذر 

مواظب باشید زمانی كه در حال تفریح كردن هستید مسئولیتهایتان را فراموش نكنید. فكر زیركانه‌ای است كه دلبستگیهای همیشگی‌تان را به عملكردی مثبت تبدیل كنید. هر تغییری را كه در نظر دارید انجام بدهید زیرا كه ژوپیتر در حال حاضر بر موفقیتهای زمینی اشاره دارد. 

 

فال روزانه متولدین دی 

شما امروز می‌توانید از آمیزه جادویی بینش خلاقانه و آرزوهای دنیوی‌تان استفاده كنید. اگرچه شما لزوما آدم تنبلی نیستید ولی نمی‌خواهید برای رسیدن به هدفهایتان تلاش بیشتری بكنید. اكنون برای اینكه یک پروژه جدید را تقبل كنید فرصت مناسبی است. هر تصمیمی كه بگیرید تعهدی برایتان به وجود می‌آورد كه باعث می‌شود روی مهمترین مسائل تمركز كنید. 

 

فال روزانه متولدین بهمن 

ستاره ژوپیتر و اورانوس خبرهای خوبی برای دو هفته بعد دارد، در حالیكه امروز حركت از ژوپیتر به سمت خوشید درک و فهم شما را نسبت به رابطه بین مسئولیتهای احساسی و معنویاتتان افزایش می‌دهد، یک بینش جدید می‌تواند شما را به مسیر متفاوت هدایت كند، اما نباید زمانتان را هدر بدهید. به یاد داشته باشید، اكنون زمان مناسب فرا رسیده، فقط باید بیشتر تلاش كنید. 

 

فال روزانه متولدین اسفند 

ارتباط برقرار كردن با یک گروه هم فكر می‌تواند امروز برایتان جالب باشد. این كار باعث یک رشد خلاقانه در شما شده و فرصتی است تا از زندگیتان لذت ببرید. شما حتی آمادگی این را دارید كه كاری را خارج از حیطه كارهای قبلی‌تان انجام دهید. در مورد اینكه دیگران چگونه فكر می‌كنند نگران نباشید، بخشی از فعالیت شما قرار است تغییر كند تا روش زندگی‌تان را بازیابی كنید.

 

منبع: میهن فال


مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: