فال روزانه شنبه 11 آبان 1398

فال روزانه

تبلیغات در سایت ما
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما

تبلیغات سایت

فال روزانه شنبه 11 آبان 1398

فال روزانه امروز شنبه یازدهم آبان 1398 

 

فال روزانه متولدین فروردین 

بیشتر وقت‌ها نگاه کردن به جلو راحت‌تر از تجزیه و تحلیل کردن گذشته است، برای اینکه شما بیشتر تمایل دارید چیزهای جدید را تجربه کنید. اما هم اکنون شما به خاطر اینکه از زمان حال فرارکنید روی آینده تمرکز کرده‌اید. زمان کافی برای کار و فعالیت‌های جدید خود اختصاص بدهید و قبل از اینکه دیر بشود کارهایی که لازم است را انجام دهید. 

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت 

امروز داشتن ایده‌های خیلی زیاد باعث فعال‌تر شدن شما می‌شود. شاید شما بخواهید یک پروژه را با روش‌های کاملا متفاوت از گذشته انجام دهید. اما شما نباید اهداف و برنامه‌های خود را با هم قاطی کنید، چون در کارهایتان با مشکل مواجه خواهید شد. فقط روی یکی از کارهایتان تمرکز کرده و تا موقعی که آن را انجام نداده‌اید به سراغ کار بعدی نروید و در مورد کاری که می‌خواهید بعداً انجام دهید خوب فکر کنید. 

 

فال روزانه متولدین خرداد 

مثل اینکه امروز هرکس نظر متفاوتی می‌دهد و در تصیم گیری‌هایتان شما را گیج می‌کند! شاید اگر دوست نداشته باشید به حرف‌هایشان گوش بدهید همه چیز ساده‌تر شود، همه ایده‌های آن خوب به نظر می‌رسد. وقتی که شما تشخیص دادید چند راه را می‌توانید برگزینید که همه آنها شما را به مقصود می‌رسانند، پس راهی که پیش از این رفته بودید را انتخاب کنید. 

 

فال روزانه متولدین تیر 

شما امروز به قدری خوش بین هستید که حتی اگر مشکلات خیلی شدید پیش روی خود داشته باشید، باز هم به وظایفتان توجه می‌کنید. آرزوی شما برای تغییر دادن با نیازتان به امنیت و آسایش مغایرت دارد، اما حالا خودتان تشخیص داده‌اید که بعضی از چیزها نباید ادامه داشته باشند. اگر فکر می‌کنید ریسک کردن فرصتی برای بهتر کردن شرایط اخیر است پس نترسید. 

 

فال روزانه متولدین مرداد 

شما احساس می‌کنید که مدتی است به اندازه کافی کار کرده‌اید و حالا باید تفریح کنید. متاسفانه فشارهای مالی مانع از این می‌شود که شما برنامه ریزی کنید و یک روز رابه تفریح کردن اختصاص بدهید. با وجود این صبور باشید و آماده باشید که تا امروز عصر برنامه‌های خود را تغییر داده و از تفریحی که انتظارش را داشتید لذت برید. 

 

فال روزانه متولدین شهریور 

شما امروز می‌توانید نسبت به وظایفتان در خانه خیلی آزادانه و بی قید رفتار کنید، اما این بدین معنی نیست که باید از انجام دانشان اجتناب کنید. با وجود اینکه دوست دارید امروز را با تفریح کردن بگذرانید، ولی شاید مجبور شوید کارهایی که دیگران نیمه کاره رها کرده‌اند را انجام دهید. امروز اگر یکی از اطرافیان‌تان به قولی که داده است عمل نکرد تعجب نکنید. شما خودتان می‌دانید که بعضی وقتها بهتر است که به تنهایی کاری را انجام دهید! 

 

فال روزانه متولدین مهر 

امروز شما هر چقدر بیشتر تلاش می‌کنید به آرزوهای خود نزدیک شوید، فشارها و تنش‌ها بیشتر می‌شود و افراد دیگر هم به اهدافتان توجهی نمی‌کنند و دلایلش از دید شما پنهان است. شما می‌خواهید شرایط را تحت کنترل خود درآورید. اما حالا که که از همه چیز خبر ندارید، از افراد دیگر هم بخواهید که بیایند و نظریات خودشان را ارائه بدهند. هم اکنون اصلا لزومی‌ ندارد شما به تنهایی تصمیمی‌ بزرگ بگیرید. 

 

فال روزانه متولدین آبان 

شما امروز ادعا می‌کنید که می‌خواهید به خاظر خودتان کار خوبی انجام بدهید، اما شاید این کار آنگونه که فکر می‌کردید راضی‌تان نکند. وقتی که جزئیات کار گیج‌تان می‌کند و یا وقتی که رابطه‌های دوستانه‌تان کامل نباشد، مشکلاتی به وجود می‌آید. پیدا کردن راهی برای متعادل کردن چیزهایی که می‌خواهید و چیزهایی که به دست آورده اید، می‌تواند تعیین کننده خوشبختی و ناامیدی باشد. 

 

فال روزانه متولدین آذر 

حالا که ماه در نشانه شما به ونوس دوست داشتی ملحق شده است، شما نیز دوست دارید آزاد و بی قید باشید. اما حالا که افراد دیگر ازتان توقعاتی دارند یافتن خوشی و لذت بردن هر لحظه سخت تر می‌شود. ولی شما حتی اگر مجبور شدید که بخشی از تفیراحت و سرگرمی‌هایتان را به تاخیر بیندازید و به روز دیگری موکول کنید، هم اکنون به انتظارات آنها توجه کرده و کمترین حد مقاومت را داشته باشید. 

 

فال روزانه متولدین دی 

امروز شما بر سر دوراهی قرار می گیرید. از یک طرف می‌خواهید كار خاصی انجام دهید؛ شما كارهای عقب افتاده زیادی برای انجام دادن دارید و شور و هیجان شما می‌تواند تبدیل به عصبانیت شدید بشود. از طرف دیگر اگر كمی تلاش كنید محیط امن و آرامی برای خود درست كنید، عجیب اینكه احساس خواهید كرد بیشتر از خلوت و محیط دنج خود جدا افتاده‌اید. اما الان نباید نگران این باشید كه چه راهی را انتخاب كنید؛ فقط ببینید كه طالع شما چیست و سرنوشت شما را به چه مسیری هدایت می‌كند. 

 

فال روزانه متولدین بهمن 

شاید امروز دوستانتان کمی‌ برایتان ایجاد زحمت کنند، چرا که شما می‌خواهید در فعالیت‌ها و کارهایشان به آنها ملحق شوید. شما شاید خودتان هم کارهای دیگری داشته باشید، اما اگر نتوانید کارهایتان را با برنامه ریزی زمانی خود هماهنگ کنید عصبانی خواهید شد. در نهایت شما باید یک نفر را از خودتان ناامید کرده و دست رد به سینه‌اش بزنید. اگر به برنامه‌های شخصی خود برسید شادتر خواهید بود. 

 

فال روزانه متولدین اسفند 

شما امروز زیر فشار بار سنگین مسئولیت‌هایتان خسته شده‌اید، اما نمی‌توانید از انجام دادنشان فرار کنید. خوشبختانه شما می‌توانید کمتر از قولی که داده بودید کار کنید و در عین حال خوب پیش بروید. شما هنوز هم باید کارهایی که به تاخیر انداخته‌اید را انجام دهید، اما حالا که درصدد تفریح کردن برآمده‌اید، این استراتژی بهتان فرصت لذت بردن از فعالیت‌های اجتماعی‌تان را می‌دهد.

 

منبع: میهن فال


مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: