فال روزانه چهارشنبه 15 خرداد 1398

فال روزانه

تبلیغات در سایت ما
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما

تبلیغات سایت

فال روزانه چهارشنبه 15 خرداد 1398

فال روزانه امروز چهارشنبه پانزدهم خرداد 1398 

 

فال روزانه متولدین فروردین 

اگرچه شما امروز احساس شكست ناپذیر بودن می‌كنید، ولی در واقع اینگونه نیستید. بهرام ستاره بخت شما به نفع شما فعالیت می‌كند، اما اطمینان بیش از حد شما به خودتان باعث می‌شود كه كارهایتان را سمبل كنید. اطمینان پیدا كیند كه كارهای شخصی‌تان را انجام داده‌اید و به جزئیات نپردازید، حتی اگر مطمئن هستید كه با این روش شانسی برای موفق شدن دارید. 

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت 

آرام و پیوسته انجام دادن كارها اغلب یكی از بزرگترین توانائیهای شما بوده است. در حالیكه دیگران سریع و پر شتاب كارهایشان را انجام می‌دهند، شما در مراحل اولیه پایه‌ریزی برنامه‌هایتان هستید كه این شیوه می‌تواند پیشرفت شما را تضمین كند. اما اكنون شما به سمت هیجان و جوش و خروش كشیده شده‌اید. البته این شیوه‌ای است كه دیگران شما را به آن ترغیب كرده‌اند، اما در حال حاضر روشی خردمندانه برای انجام دادن كارهایتان است. 

 

فال روزانه متولدین خرداد 

توانایی شما در استفاده بجا از عناصر جهان باعث می‌شود شما مثل یک جادوگر به نظر بیایید، اما هوش و ذكاوت شما این توانایی را در شما ایجاد كرده است. شما اكنون به جای اینكه بخواهید رابطه جدیدی را شروع كنید به زمان نیاز دارید تا روابط قبلی‌تان را محكم‌تر كنید. 

 

فال روزانه متولدین تیر 

شاید شما تصمیم گرفته باشید تا برای اصلاح كردن فعالیتهای روز قبل تلاش كنید. خوشبختانه از صبح كه روز شروع می‌شود تا موقعی كه ماه وارد نشان شما می‌شود شما بیشتر و بیشتر احساس می‌كنید كه در این زمینه موفق بوده‌اید. شما می‌خواهید كه نسبت به احساسهایتان آگاهی داشته باشید، برای اینكه زمانی كه آنها بر مسند قدرت بودند خواهید توانست آنها را سركوب كنید. زمانی كه می‌خواهید با توجه به اوضاع و شرایط درونی‌تان آنها را بررسی كنید به زمانی برای استراحت كردن نیاز خواهید داشت. اگر شما این كار را انجام دهید دیگران از شما پیروی خواهند كرد. 

 

فال روزانه متولدین مرداد 

ذهن شما مشغول بررسی كارایی ایده‌های بزرگ برای فعالیتهای متعالی شده است. اگر این شانس را دارید كه افكارتان را پیش ببرید، پس آن را از دست ندهید. اما وقتی این حالت در طول روز  تغییر جهت داد و به حركتی پرشتاب تبدیل شد باید حواستان جمع باشد. 

 

فال روزانه متولدین شهریور 

گاهی اوقات زمانی كه شما نیاز دارید دیگران را مجبور كنید به بهترین ایده‌هایتان گوش دهند، برایتان سخت است كه به اندازه كافی مؤثر باشید. اما امروز مسیری را كه انتخاب كرده‌اید حتی اگر مسیر مستقیمی نباشد، واضح و روشن است. اجازه بدهید كه حس ششمتان شما را هدایت كند، حتی اگر احساس می‌كنید كه این حس، حسی منطقی نیست. به جای دنبال كردن ایده جدیدی خارج از برنامه، اكنون شما به سادگی با پرداختن به این حس درحالیكه به سمت جلو پیش می‌روید خواهید توانست به بالاترین موفقیت‌ها برسید. 

 

فال روزانه متولدین مهر 

شما در رابطه برقرار كردن با دیگران بسیار ماهر هستید، اما گاهی اوقات از این توانایی شخصی‌تان برای اینكه در دیگران احساس خوبی ایجاد كنید استفاده نمی‌كنید. امروز دوستانتان شما را همانگونه كه هستید قبول دارند نه به خاطر كارهایی كه انجام داده‌اید. وقتتان را هدر ندهید كه در اشخاص دیگر توازن و هماهنگی به وجود آورید. درعوض با حركت كردن موفقیت آمیز به سمت هدفهای شخصی‌تان الگوی خوبی برای دیگران باشید. 

 

فال روزانه متولدین آبان 

اگرچه شما اكنون توانایی تأثیر گذاشتن بر دیگران را دارید، به خصوص در موقعیت‌های حرفه‌ای، ولی شما باید درمورد اینكه چگونه از این توانایی استفاده كنید دقت كافی داشته باشید. شما كمكی غیر منتظره از همكارانتان دریافت می‌كنید كه این كمك شما را به فكر فرو می‌برد. برای اینكه نتیجه بهتری بگیرید از موقعیتی كه در آن هستید عقب‌نشینی نكنید، فقط نسبت به آن چیزی كه واقعاً احساس می‌كنید خونسردتر باشید. 

 

فال روزانه متولدین آذر 

اگر شما تصمیم گرفته‌اید كه به تعطیلات بروید یا پروژه‌ای جدید را قبول كنید، این شانس را خواهید داشت كه مورد حمایت واقع شوید. برای اینكه بهرام آتشین شما را همراهی می‌كند. اكنون كه سیاره‌های زیادی در هفتمین خانه روابط اجتماعی شما قرار گرفته‌اند، سعی كنید كه این كارها را به تنهایی انجام ندهید، بلكه به دیگران هم تكیه كنید. شریك شدن با دیگران باعث می‌شود كه از انجام دادن این كارها لذت بیشتری هم ببرید. 

 

فال روزانه متولدین دی 

اگرچه شما امروز كاملا احساس سلامتی می‌كنید، ولی باز هم باید زمانی را به بررسی كردن رژیم غذایی و تمرینات ورزشی‌تان اختصاص دهید تا به تعادل آرمانی خود برسید. فكر نكنید كه حتماً باید كار اشتباهی انجام داده باشید، حتی اگر هم كاری را اشتباه انجام داده باشید باز هم امیدی به بهبود هست. بخشی از زندگی خودتان را انتخاب كرده و كاری را انجام دهد كه اثری طولانی مدت بر آن داشته باشد. 

 

فال روزانه متولدین بهمن 

شخصی پر انرژی امروز وارد زندگی شما می‌شود و گزینه مهیجی را برای كارهایی كه اكنون انجام می‌دهید به شما پیشنهاد می‌كند. این شیوه حتی اگر زندگی شما را تغییر ندهد، باعث می‌شود كه كار كردن برایتان لذت بخش شود. اگر شما در مسابقات ورزشی شركت می‌كنید، حالا این شیوه می‌تواند راه خروجی طبیعی برای انرژی مازاد شما باشد. و اگر غیر از این است به دنبال فرصتی باشید كه به شما اجازه دهد در یك مسیر خلاقانه فعالیت كنید. 

 

فال روزانه متولدین اسفند 

اگر شما با خانواده‌تان مشكلی پیدا كرده‌اید، الان زمان خوبی برای متمركز شدن بر این موضوع است. منتظر فرصت مناسب نباشید كه فعالیتهای دوستان نزدیک یا خانواده‌تان را بررسی كنید. شما با مهربانی به صحبتهای دیگران گوش می‌دهید و عاقلانه واكنش نشان می‌دهید، اكنون این توانایی كمكتان می‌كند كه تأثیرگذارتر باشید.

 

منبع: میهن فال


مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: