فال روزانه دوشنبه 27 اسفند 1397

فال روزانه

تبلیغات در سایت ما
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما

تبلیغات سایت

فال روزانه دوشنبه 27 اسفند 1397

فال روزانه امروز دوشنبه بیست و هفتم اسفند 1397 

 

فال روزانه متولدین فروردین 

با وجود اینکه ممکن است شما در آغاز روز خوشحال و شادمان باشید اما بعدازظهر احساس استرس عجیبی سرتاسر وجود شما را در بر می‌گیرد. در واقع امروز احساسات شما کمی پیچیده است و شما را وسوسه می‌کند که از روبرو شدن با مشکلات طفره بروید. تنبلی نکنید! رفتار و حالت مثبت داشتن یک چیز است اما فاصله گرفتن از حقیقت هیچ کمکی به حل پیچیدگی‌های روحی شما نخواهد کرد. 

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت 

ممکن است شما بخواهید کمی تملق و چاپلوسی را چاشنی رابطه عشقیتان کنید اما ادامه دادن این روش برای ایجاد یک رابطه با دوام و پایدار به صلاحتان نیست. شما دوست دارید در نظر همسرتان خوب جلوه کنید و امروز به طرز شگفت انگیزی می‌توانید اینگونه باشید. اما اين شانس را از دست ندهید. کوتاهترین و بهترین راه برای داشتن یک رابطه صمیمی‌ و نزدیک صادق بودن است. 

 

فال روزانه متولدین خرداد 

امروز یکی از دوستان و یا همکاران شما می‌تواند نقش یک كاتاليزور شگفت انگیز را برایتان بازی کند و بگوید که شما تقریبا هیچ کاری نمی‌توانید برای سروسامان دادن به افکارتان انجام دهید. اما ممکن است که تلاش کنید تا به سلامت از یک فرصت شغلی مناسب به نفع خودتان استفاده کنید. شما فکر می‌کنید که باید به سرعت قدم در راهی متفاوت بگذارید بنابراین باید از حرف و حدیث دیگران چشم بپوشید. شما بهتر از همه از نقاط قوت و ضعف خود آگاه هستید پس نیازی نیست که تصمیمات خود را برای دیگران توجیه کنید. 

 

فال روزانه متولدین تير 

ممكن است شما امروز بیشتر از همیشه از نظر احساسی کنجکاو باشید اما اگر بخواهید بدون فکر کردن به عاقبت کاری آن را انجام دهید نتیجه مطلوبی در پی نخواهد داشت. معمولا شما اول کار هیجان دارید و از این تجربه سر مست و شادمان هستید. اما بعدا مجبورید که دوباره برگردید و خوب فکر کنید. به جای انکار احساساتتان به ناشناخته‌ها اعتماد کنید و از آن به عنوان عاملی برای تغییر استفاده کنید. 

 

فال روزانه متولدین مرداد 

ممکن است امروز انرژی بازیگوشانه و سربه‌هوای شما کمی جدی‌تر از همیشه شود اما تغییرات خلقی دلیلی بر این نیست که از کسی که دوستش دارید کناره بگیرید. البته موضوعات دیگری هم هستند و باعث می‌شوند که دیگر آرام بگیرید مخصوصا اگر شما قبلا کمی جلوتر از برنامه بوده‌اید. اجازه ندهید ترس‌هایتان زندگی را از شما بگیرند. اگر امروز بتوانید هوشیار و آگاه از احساساتتان باقی بمانید خبرهای خوبی انتظار شما را می‌کشند. 

 

فال روزانه متولدین شهريور 

ممكن است شما امروز همچنانکه تلاش می‌کنید انرژیتان را محدود کنید تا بفهمید چه اتفاقی دارد بین شما و همکارتان می‌افتد ارتباطات شخصیتان نیز دچار مشکل شود. اما در حقیقت به نظر می‌رسد زندگیتان کمی یکنواخت و ساکن شده است. هر جا که می‌روید از آنجا خاطره دارید. عقب نشینی کردن برای دور بودن از اضطراب و آشوب راه خوبی است. انرژی خود را احیا کرده و نظمی دوباره به افکارتان ببخشید. 

 

فال روزانه متولدین مهر 

ممکن است شما امروز بسیار سرزنده و بانشاط باشید مخصوصا اگر کاری را که دارید انجام می‌دهید از روی میل و رغبت باشد. واقعا نیاز نیست که وانمود کنید اوقات خوشی دارید به خاطر اینکه کاملا مشخص است که همه چیز به میل شماست. اما لازم است بیشتر از همیشه تلاش کنید و از همین الان شروع به کار کنید. بنابراین اگر در میان راه به مانعی برخورد کردید ناامید نشوید. پایداری و مقاومت تنها راهی است که می‌تواند عالی‌ترین تاثیر را بر زندگیتان داشته باشد. 

 

فال روزانه متولدین آبان 

ممکن است این روزها پنجره خلاقیت شما بسته باشد پس امروز را به بطالت نگذرانید. به کارهایی که قبلا انجام داده‌اید نگاهی کنید و لیست کوتاهی از کارهایی که باید انجام دهید تهیه کرده و تمام تلاشتان را برای تمام کردن یک برنامه قدیمی ناتمام صرف کنید یا اینکه همین الان کار جدیدی را شروع کنید. صبر نکنید تا زمان بهتری پیش بیاید. از لحظه حال بهترین استفاده را ببرید. 

 

فال روزانه متولدین آذر 

اگر امروز کسی از شما پرسید که چگونه کارهایتان را به این خوبی انجام می‌دهید شما همه چیز را برای او توضیح می‌دهید. شما معمولا انسان صادقی هستید اما زمانیکه لازم است موضوعی به عنوان یک راز باقی بماند آن را برای خودتان نگاه می‌دارید. متاسفانه اکنون نیروهای تبعیض آمیز شما به خوبی در حال فعالیت هستند حتی زمانیکه فکر می‌کنید به خوبی حد و مرزهایتان را مشخص کرده‌اید. به یاد داشته باشید امروز احساسات شما در تعادل همیشگی خود قرار ندارند. بنابراین به قضاوت خودتان اعتماد نکنید. 

 

فال روزانه متولدین دی 

شما امروز به سادگی می‌توانید همه کارهایتان را خیلی راحت بگیرید. ممکن است مقدار زمان و پولی که در طول یک پروژه طولانی مدت هزینه می‌شوند را دست کم بگیرید. با این وجود باید تمام این دلایلی که شما را از اتمام کارتان بر حذر می‌دارند کنار بگذارید. اما لازم نیست برای وقت كمی كه دارید هیجان زده و نگران شوید؛ این هیاهو را فراموش کرده، در کار خود غرق شوید و ذهن خود را از همه این مشغولیت‌ها پاک کنید. 

 

فال روزانه متولدین بهمن 

شما بهتر از همه دوستانتان می‌توانید درباره آینده فکر کنید و تصمیم بگیرید. این موضوع مثل این است که تمام موانع موجود کنار رفته‌اند و فضای بیشتری به شما می‌دهند تا ذهن خود را بسط دهید. اما این حالت می‌تواند حس اشتباهی از استقلال را به شما القا کند. مراقب باشید به خاطر اینکه این کار بیشتر از آنکه فکر می‌کنید شما را درگیر خواهد کرد و اگر همسالانتان شما را حمایت نکنند انجام این کار به سختی امکان پذیر می‌شود. بنابراین اجازه ندهید شک و تردید در افکارتان رخنه کند. 

 

فال روزانه متولدین اسفند 

ممکن است امروز یکی از همکارانتان شایستگی شما را  زیر سوال ببرد و ذهن شما را در رابطه با شغلی که دارید خراب کند و به این ترتیب شما نسبت به آینده شغلیتان بیمناک شوید. در آغاز کار شما درک کافی برای این دارید که مسیر خودتان را به خوبی تشخیص دهید. با این وجود ممكن است فکر شما از زیرکانه‌ترین برنامه‌تان منحرف شود به خاطر اینکه بیشتر و بیشتر رویاپردازی کند. تا زمانیکه این افکار بهم ریخته باقی بمانند انجام کارهایتان امکان پذیر نخواهد بود. باید یک مرز دقیق بین واقعیت و خیال برای خودتان مشخص کنید.

 

منبع: میهن فال


مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: