فال روزانه پنجشنبه 9 اسفند 1397

فال روزانه

تبلیغات در سایت ما
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما

تبلیغات سایت

فال روزانه پنجشنبه 9 اسفند 1397

فال روزانه امروز پنجشنبه نهم اسفند 1397 

 

فال روزانه متولدین فروردین 

همچنانكه خورشید تا ماه آینده به پرتو افشانی در سرتاسر جوزای پرشتاب ادامه می‌دهد، شما نیز می‌توانید انرژی بیشتری از خود به اطراف ساطع كنید. امروز همچنانكه ستاره بخت شما یعنی بهرام در مقابل زحل قرار گرفته است كار عاقلانه‌ای كه می‌توانید بكنید این است كه به صورت جدی برای دستیابی به اهدافتان تلاش كنید. برای حركت كردن به جلو فرصت را از دست ندهید. 

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت 

شما در حال وارد شدن به ماهی از سال هستید كه این ماه توجه عقلانی بالاتری را نسبت به ماه قبل می‌طلبد و نیاز خواهید داشت كه نسبت به شغلتان توجه بیشتری داشته باشید. زمان بیشتری را برای سازماندهی كردن هزینه‌های شخصی و خوشایندتر كردن محیط پیرامونتان اختصاص دهید. تنبل نباشید و خودتان را از دست فعالیتهای یكنواخت روزمره رها سازید؛ قدری ریسک كردن برایتان خوب است، اما خیلی هم نسبت به بازده كارتان دلخوش نباشید. 

 

فال روزانه متولدین خرداد 

از این روزها استفاده كنید تا به خودشناسی برسید و تصمیم بگیرید به كجا می‌خواهید بروید. حس كنجكاوی تشدید یافته‌تان به منزله سرمایه‌ای برای شماست، پس در سوال كردن در مورد عقیده و نظر دوستانتان تردید نداشته باشید. فراموش نكنید كه با سوال كردن فقط نصف راه را طی كرده‌اید. شما باید شنونده‌ای با ذهن باز باشید تا بتوانید تجربه‌های ارزشمندی كسب كنید. 

 

فال روزانه متولدین تیر 

پروژه‌هایی را كه در فصل زمستان شروع كرده بودید الان باید در حال تكمیل شدن باشند. تقویم عادی را فراموش كنید؛ سال شما در حال نزدیک شدن است. پس همان طور كه فصل جدید از راه می‌رسد شما هم باید آماده باشید تا هر كاری را كه می‌خواهید انجام دهید با روش جدیدی شروع كنید. 

 

فال روزانه متولدین مرداد 

تقویم اجتماعی شما نشان دهنده این مطلب است كه این ماه، ماه پر از جنب و جوش و فعالیت در سال برای شما می‌باشد. بخشی از انگیزه اصلی شما می‌تواند این باشد كه اكنون نمی‌خواهید تنها باشید. برای شما همكاری كردن با یک گروه از اینكه به راه خودتان بروید جالبتر است. به منظور اینكه بتوانید در حد امکان بهترین بازیكن تیمی باشید مسائل شخصی خودتان را هم بیان كنید. 

 

شهریور 

شما فداكاریهای شخصی كه برای روشن نگه داشتن چراغها در مسیر كاریتان لازم هستند آگاه می‌شوید. به محدودیتهایتان فكر كنید و تصمیم بگیرید كه برای داشتن امنیت مالی و موفقیتهای حرفه‌ای از چه چیزی حاضرید چشم پوشی كنید. 

 

فال روزانه متولدین مهر 

شما فرصت رشد كردن در امری را دارید كه شما را فراتر از محدودیتهای خودخواسته خودتان دام می‌اندازد. وقتی كه خورشید به سمت نشان‌های یكی از ماهها حركت می‌كند، به طور طبیعی با نشانه ماه شما هماهنگ می‌شود. حتی اگر نمی‌توانید مسافرتی حقیقی داشته باشید، حداقل در ذهنتان به جاهایی كه می‌خواهید سفر كنید. به منظور بهتر ساختن زمان حال از عقاید جدید استقبال كنید، فلسفه‌های دیگر را یاد بگیرید و در مورد علوم متافزیک مطالعه كنید. 

 

فال روزانه متولدین آبان 

اكنون خورشید به سوی هشتمین خانه صمیمت در ماه شما حركت می‌كند و می‌تواند فعالیتهای اساسی شما را فعال و غنی سازد. شما معمولا دوست دارید بفهمید كه چه كاسه‌ای زیر نیم كاسه است، چه چیزی در این راز نهفته است و در سمت دیگر ماه چه خبر است! خودشناسی با تحقیق كردن در مورد خود انسان به دست می‌آید. از كلام استفاده كنید تا راه ورود را بیابید، اما سپس از احساستان استفاده كنید تا به جوهره واقعی برسید. 

 

فال روزانه متولدین آذر 

امروز كه ماه تاثیر پذیر در نشان شما قرار گرفته است، شما نسبت به همیشه حساس‌تر شده‌اید. در ضمن الان كه خورشید در هفتمین خانه شریكان شما قرار دارد، تاكیدها می‌تواند روی شخص دیگری باشد، بنابراین یک تضاد به وجود می‌آید. شما چگونه می‌توانید نیازهای شخصی خودتان را بیان كنید در حالی كه برای رابطه‌های دوستی مهم احترام زیاد قائل هستید؟ فراموش نكنید، صادق بودن با خودتان به این مفهوم نیست كه افراد دیگر را فرا‌موش كنیم. 

 

فال روزانه متولدین دی 

اكنون كه خورشید وارد ماه جوزا شده و برای چهار هفته در این ماه می‌ماند، نورافشانی آن شما را از وظایف عادی و روزمره زندگی آگاه می‌سازد. حتی اگر الان شما فردی تک‌رو هستید، اكنون زمان تنها به مسافرت رفتن نیست. اگر شما اخیرا یک رابطه دوستی جدید را شروع كرده‌اید یا انگیزه پیدا كرده‌اید كه اکنون رابطه جدیدی را شروع كنید فقط این اطمینان را كسب كنید كه هیچ كدام از نیازهای شما بی‌اهمیت پنداشته نمی‌شود. 

 

فال روزانه متولدین بهمن 

همچنانكه خورشید در مسیر برج جوزا حركت می‌كند یک هماهنگی معنوی برای شما می‌آفریند. در حالیكه شما بسیار به فعالیتهای شخصی اخیرتان متكی هستید، مطمئنا روزهای هفته برای شما واضح و روشن باقی خواهند ماند. از روابط متقابل شادی كه فرصتها برایتان می‌سازند لذت ببرید، برای اینكه این ماه مسائل جدی برای شما بسیار آسان می‌شود. 

 

فال روزانه متولدین اسفند 

از زمانیكه شما تصمیم گرفته‌اید خودتان را به جریان روزمره زندگی بسپارید انرژی آسمانی برای شما می‌تواند كاملا خسته كننده باشد. در این ماه خورشید معمولا بیشتر از آن چیزی كه شما اغلب می‌خواهید یا نیاز دارید به شما اطلاعات می‌دهد. حواستان جمع باشد؛ مشكلات سر برمی‌آورند و شما را از توجه كردن به مسائل معنوی باز می‌دارند. اگر شما با داده‌های بسیار زیاد سردرگم شده‌اید به طبیعت پناه ببرید و یا به گوشه امن خانه‌تان بروید.

 

منبع: میهن فال


مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: