فال روزانه جمعه 3 اسفند 1397

فال روزانه

تبلیغات در سایت ما
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما

تبلیغات سایت

فال روزانه جمعه 3 اسفند 1397

فال روزانه امروز جمعه سوم اسفند 1397 

 

فال روزانه متولدین فروردین 

امروز موج خروشانی از انرژی فیزیکی را دریافت می‌کنید که خودتان هم شگفت زده می‌شوید، اما هم اکنون شما در تلاش هستید که یک ایده جدید را متوقف کنید، به خصوص اگر پیش از این احساس عدم امنیت داشتید. چیزی بهتان می‌گوید که باید تغییراتی در برنامه‌های منطقی تان بدهید تا سبب ایجاد حرکتی شوید و این اصلا ریسک بدی به نظر نمی‌آید. امروز به ندای درونتان اطمینان کنید. اگر افکارتان ارزشمند باشد، پس تا چند روز صحیح و معتبر هستند. 

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت 

شما امروز کمی ‌از خودراضی شده اید، برای اینکه شما چیزی را می‌دانید که دیگران سعی در فهمیدن آن دارند. اطرافینتان دور و بر شما می‌چرخند و تلاش می‌کنند که همه چیز را به خوبی و خوشی تمام کنند اما شما می‌دانید که آنها وقت کافی ندارند. اگر آنها فقط کمی ‌منتظر نگه داشته شوند، ناگهان عطارد ظاهر شده و کار بهتری انجام داده و بهشان کمک می‌کند عاقلانه‌تر و حتی راحت‌تر کار کنند. افراد دیگر شخصیت خودشان را به شما نشان نمی‌دهند، اما شما در حین کار می‌توانید آن را ببینید! 

 

فال روزانه متولدین خرداد 

شما امروز بیشتر از اینكه به فكر شاد بودن باشید بیشتر نگران این هستید كه چگونه می‌توانید با كاردانی خود و توانایی‌هایتان دیگران را تحت تاثیر قرار دهید. لازم است شما چیزهایی كه بهشان علاقه دارید را بشناسید، چرا كه كارهایتان را به خوبی انجام داده‌اید. اما شما حتی اگر كاملا توانمند و زیبا باشید و مورد علاقه دیگران هم باشید، باز هم احساس رضایت كامل نمی‌كنید. شما باید فراتر از ظاهر خود و دیگران را ببینید تا بتوانید بفهمید كه واقعا چه اتفاقی افتاده است. 

 

فال روزانه متولدین تیر 

چیزهایی که موجب ایجاد یک دوستی ساده بین شما و یک نفر دیگر شده است، می‌تواند تبدیل به مجموعه پیچیده ای از احساسات شود. خوشبتانه شما حس می‌کنید از طرف یک دوست صمیمی ‌حمایت می‌شوید. به یاد داشته باشید امروز حرف زدن کلید موفقیتتان است! شما امروز با مجموعه ای از تضادها روبرو هستید، حرفهایی که می‌زنید مهم تر از کاری است که انجام می‌دهید. 

 

فال روزانه متولدین مرداد 

شما امروز فکر می‌کنید که دیگران شما را به سمت مسیری هل می‌دهند که خودتان انتخابش نکرده اید، اما مقاومت کردن در برابر تلاش‌های آنها می‌تواند سبب ایجاد مشکل دیگری شود. با وجود این شما نمی‌توانید به خاطر به حداقل رساندن مشکلات با هر کسی موافقت کنید، حتی اگر خودتان هم مشکلاتی را ایجاد کنید ولی می‌خواهید جایگاه خود را داشته باشید. امروز به جزئیات بی اهمیت هم توجه کنید؛ چسبیدن به مفاهیم کلی شاید به نظر خوب باشد، اما موقعیت شما را تضعیف می‌کند. 

 

فال روزانه متولدین شهریور 

شما امروز فكر می‌كنید كه می‌توانید به سرعت تمام كارهایتان را انجام داده و بعد هم می‌توانید استراحت كنید. ولی متأسفانه شما نمی‌توانید دقیقا حدس بزنید كه انجام دادن تمام كارهایتان چقدر زمان می‌برد. باید مطمئن شوید كه به اندازه كافی وقت دارید؛ چرا كه اگر كارهایتان را ناتمام رها كنید و بعد بفهمید كه كارهای زیادی برای انجام دادن دارید اصلا نمی‌توانید از روزتان لذت ببرید. 

 

فال روزانه متولدین مهر 

امروز پافشاری كردن روی اعتقاداتان چه در محل كار، خانه و یا اجتماع كه باشد باعث بالا رفتن قدرت شما می‌شود. روش خاص شما برای نگاه كردن به جهان می‌تواند برای دیگران هم الهام بخش باشد، بنابراین وقتی در مورد نگرش خود نسبت به آینده صحبت می‌كنید، هیچ حقیقتی را مخفی نكنید. با فكر كردن به نگرانی‌ها و آرزوهای بیهوده و به دردنخور وقتتان را تلف نكنید. در عوض فقط لحظه حال را درک كرده و رهبری تمام كسانی كه می‌خواهند از شما پیروی كنند را برعهده بگیرید. 

 

فال روزانه متولدین آبان 

دور و بر شما را دوستان و همكارانی احاطه كرده‌اند كه می‌توانند جوی مطبوع و مناسب را برایتان فراهم آورند. امروز رویاهای شما كاملا واضح و روشن هستند و شما می‌توانید با افراد هم فكر خود آنها را درمیان بگذارید. یک مهمانی می‌تواند مكان كاملا مناسبی برای یافتن صمیمیتی كه خواهانش هستید باشد، اما شما اكنون می‌توانید به یك شام كوچک بیرون از منزل هم اكتفا كنید. 

 

فال روزانه متولدین آذر 

شما امروز از مطرح كردن نیازها و افشا كردن دردلهایتان با یک دوست و یا همكار خیلی صمیمی‌ خجالت نمی‌كشید. شما می‌توانید كاملا رک حرفهایتان را بزنید و این موضوع اطرافیانتان را شگفت زده خواهد كرد، اما وقتی با لحن صمیمی ‌و خودمانی با آنها صحبت می‌كنید آنها نیز با كمال میل به حرفهای شما گوش می‌دهند. اطلاع پیدا كردن از مرزهایی كه دیگران برای خود تعیین كرده‌اند امروز به راحتی حاصل نمی‌شود، ولی لازم است كه حتما این كار را بكنید. 

 

فال روزانه متولدین دی 

متوقف كردن برنامه‌های پرمشغله‌تان هم اكنون ایده مناسبی است، برای اینكه شاید شما نتوانید به همه آنها برسید. تا موقعی كه برنامه‌های جاه طلبانه داشته باشید فقط اعصاب خود را خراب‌تر خواهید كرد. پس زمانی را در آرامش و سكوت مطلق سپری كنید تا از دست سردردهایتان راحت شوید. با وجود اینكه ماه در سومین خانه شما قرار دارد بهتر است به جای هدر دادن انرژی خود آن را ذخیره كنید. 

 

فال روزانه متولدین بهمن 

شما برای تمام کردن یک پروژه که بارها و بارها آن را به تاخیر انداخته بودید، تحت فشار قرار گفته‌اید. امروز همه بهانه‌هایتان تمام شده است ولی این دلیل نمی‌شوید که بپرید و این کار را انجام دهید! گاهی اوقات طفره رفتن از یک کار به خاطر اهداف دیگر صورت می‌گیرد. اما حالا اینگونه نیست؛ شما فقط دلتان می‌خواهد یک بار دیگر این پروژه را از برنامه کاریتان حذف کنید! 

 

فال روزانه متولدین اسفند 

شما امروز فكر می‌كنید كه می‌توانید به سرعت تمام كارهایتان را انجام داده و بعد هم می‌توانید استراحت كنید. ولی متاسفانه شما نمی‌توانید دقیقا حدس بزنید كه انجام دادن تمام كارهایتان چقدر زمان می‌برد. باید مطمئن شوید كه به اندازه كافی وقت دارید؛ چرا كه اگر كارهایتان را ناتمام رها كنید و بعد بفهمید كه كارهای زیادی برای انجام دادن دارید اصلا نمی‌توانید از روزتان لذت ببرید.

 

منبع: میهن فال


مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: