فال روزانه چهارشنبه 14 شهریور 1397

فال روزانه

تبلیغات در سایت ما
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما

تبلیغات سایت

فال روزانه چهارشنبه 14 شهریور 1397

فال روزانه امروز چهارشنبه چهاردهم شهریور 1397 

 

فال روزانه متولدین فروردین 

با توجه به اینکه در پنجمین خانه شما که با خودجوش بودن ارتباط دارد کسوف دیده می شود، دیگر نیازی نیست که خلاقیت و تواناییهای خود را کتمان کنید. اگر شما منتظر فرصتی بودید که پروژه جدیدی را شروع کنید، تا تنور داغ است این کار را بکنید. اما فراموش نکنید هر قولی که دادید باید با رضایت خاطر به آن عمل کنید. اگر از انجام دادن آن لذت نمی برید، پس کار دیگری انجام دهید. 

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت 

در حالیکه در چهارمین خانه شما کسوف رخ داده است، شما نیز در موقعیت بی ثباتی قرار دارید. با وجود اینکه شما می توانید خاطر جمعی خود را نشان دهید، اما به اندازه‌ای که دیگران فکر می کنند تامین نیستید. حتی اگر احساس می کنید که دوستان نزدیک و خانواده‌تان از تلاشهای شما پشتیبانی می کنند، ولی اکنون اتفاقاتی افتاده که شما واقعا نمی دانید می توانید روی آنها حساب کنید یا نه! در نهایت شما نمی توانید جواب این سوال خود را از شخص دیگری بپرسید، بلکه فقط باید از خود آنها سوال کنید. 

 

فال روزانه متولدین خرداد 

اگر امروز برنامه های شما به دلیل خستگی بیش از حدتان به هم خورده است، این اتفاق می تواند برای شما دربردارنده یک پیام باشد و به شما یادآوری کند که آرام‌تر کار کنید. در سومین خانه شما کسوف رخ داده و می تواند بر روابط شما با نزدیکانتان تاثیر مستقیم بگذارد. اگر به تازگی یک حادثه خیلی بی اهمیت تبدیل به مشکلی جدی شده است نباید با بدبینی به آن دامن بزنید. انرژی های مثبت شما می تواند همه چیز را به حالت اول برگرداند. 

 

فال روزانه متولدین تیر 

امروز در دومین خانه شما که مربوط به مسائل شخصی شماست کسوف رخ داده و لازم است که روش پول خرج کردن خود را تغییر دهید. از یک سو شما دوست دارید طوری پول خرج کنید که همیشه مقداری پس انداز داشته باشید؛ ولی از سوی دیگر در این ماه همیشه وسوسه می شوید که با دوستانتان همراه شده و همراه آنها ولخرجی کنید. البته باید بدانید که این کار باعث خوشبختی شما در آینده نخواهد شد و باید آینده خود را نیز در نظر داشته باشید. 

 

فال روزانه متولدین مرداد 

امروز در نشانه شما کسوف رخ داده و این اتفاق برای شما مثل شروع یک سال جدید است. بنابراین وقت بسیار مناسبی برای لیست تهیه کردن از اهدافتان می باشد. اما فقط نوشتن آنها کافی نیست، بلکه فعالیتهای شما نیز باید به گونه ای باشد که شما را به سمت آنها ببرد. چیزهایی را که می خواهید بهشان برسید در ذهنتان مجسم کنید و با افرادی ارتباط برقرار کنید که شما را در رسیدن به اهدافتان ثابت قدم‌تر کنند. 

 

فال روزانه متولدین شهریور 

شما امروز به یک دوراهی رسیده اید که فهم و بینشتان به شما چیزی می گویند ولی شما کار دیگری انجام می دهید. گاهی اوقات شما با موفقیت می توانید بعضی از رفتارهایتان را وقتی که با آن چیزی که می دانید بهترین رفتار است مغایرت دارند، با دلایل منطقی توجیه کنید. با وجود این شما امروز سعی می کنید بفهمید چگونه اعتقاداتتان می توانند بر کارتان تاثیر مثبت بگذارند. پس نباید نگران این باشید که دیگران از شما قدردانی کنند. 

 

 

فال روزانه متولدین مهر 
 
شما در حال حاضر نسبت به برنامه‌های جدیدتان احساس بهتری دارید اما اهمیت ندارد که چقدر موفق بوده‌اید. در ذهنتان موضوعی وجود دارد که هنوز شما را ناراحت می‌کند. شما باید امروز فعالیتهای خود را محدود بکنید. بخصوص اگر نمی‌توانید از فکر کردن به گذشته آزاد شوید. به جای اینکه از گذشته خود فرار کنید، به بررسی کردن آن بپردازید. یک بار که شما بتوانید در تاریکی ضمیر ناخودآگاه خود راهتان را پیدا کنید، بنابراین بیشتر از منفی‌بافی دوری خواهید کرد. 
 
 
فال روزانه متولدین آبان 
 
عصبانیت غیر منتظره شما کمی تحلیل رفته و تبدیل به رنجشی شده که دیگر بیشتر از این ادامه نخواهد داشت. امروز بهرام و پلوتو می‌توانند احساسات شما را تحریک کنند. خوشبختانه فعالیت کردن طبق اهدافتان نسبت به قبل برای شما راحت‌تر شده است. اکنون دنبال کردن غرایز خود بهترین سلاح در مقابل نگرش‌های منفی می‌باشد. انتخاب راه طولانی مطمئنا بهترین گزینه شماست. 
 
 
فال روزانه متولدین آذر 
 
امروز شما رفتاری شاد و پر نشاط ندارید؛ برای اینکه به دنبال پیدا کردن راهی برای بازگو کردن احساسات غیر معمول خود هستید. اما عدم تمایل شما برای اقرار کردن به جنبه‌های بی‌تکلف ذاتتان باعث می‌شود از شخصی که به نظر می‌رسد زیاد جدی رفتار نمی‌کند، عصبانی شوید. سعی نکید که افراد دیگر را تغییر دهید؛ در عوض توجهتان را بر روی احساسات خود متمرکز کرده و سعی کنید که بر روی رفتارتان کار کنید تا تبدیل به رفتاری مثبت شود. 
 
 
فال روزانه متولدین دی 
 
ممکن است شما از افرادی که زیادی با شما مهربان هستند خسته شده باشید، برای اینکه فکر می‌کنید رفتار آنها نشانه ضعفشان است. به فکر اثبات کردن تواناییهایتان نباشید. درسی که از این موضوع می‌توانید بگیرید این است که می‌توانید توانایی‌هایتان را بیشتر کرده و بیشتر هم نتیجه بگیرید، در حالیکه انعطاف پذیر بودن به شما کمک می‌کند که روز بهتری داشته باشید. 
 
 
فال روزانه متولدین بهمن 
 
وقتی که شما احساس می‌کنید خلاق بودن و شاد بودن باعث می‌شود سازنده‌تر باشید، دوباره نیروی تازه‌ای می‌گیرید. اما نگرش‌های بی‌تکلف شما می‌تواند فریبتان دهد. اگرچه شما با مهارت خاص خود می‌توانید پرخاشگری فرد دیگری را به آرامش تبدیل کنید. همچنین برای قبول کردن یک شغل جدی نیز آمادگی کامل دارید. برای اینکه بتوانید شرایط مناسبی را فراهم کنید، از توانایی‌تان بهره بگیرید تا بتوانید بین شرایط خیلی جدی و موقعیتهای شاد و بی‌تکلف تعادل ایجاد کنید. 
 
 
فال روزانه متولدین اسفند 
 
ممکن است شما فکر کنید که در روزهای آینده یکی از اطرافیانتان می‌تواند برایتان مشکلی ایجاد کند. تلاش برای جلوگیری کردن از پیشروی این مشکل می‌تواند سازنده باشد، اما نباید سعی کنید که مانع بیان کردن ترسها و خشمهای طبیعی شوید. اگر شما واقعا می‌خواهید این مشکل حل شود باید به دیگران هم اجازه دهید که در مورد خود صحبت کنند؛ آن وقت قادر خواهید بود که با فکری باز تصمیم بگیرید.
 
 
منبع: میهن فال 

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: