فال روزانه دوشنبه 5 شهریور 1397

فال روزانه

تبلیغات در سایت ما
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما

تبلیغات سایت

فال روزانه دوشنبه 5 شهریور 1397

فال روزانه امروز دوشنبه پنجم شهریور 1397 

 

فال روزانه متولدین فروردین 

شما امروز سعی می‌كنید تنهایی و انزوا را انتخاب كنید ولی دوستان و همكارانتان به شما اجازه نمی‌دهند این كار را بكنید. آنها امروز بیش از اندازه دلسوز شده‌اند كه از وقتی شما با آنها دوست شده‌اید دوست داشتید با شما اینگونه رفتار كنند. پس به جای اینكه با امتحان كردن تمام راه‌ها خودتان را خسته كنید، روش مناسبی پیدا كنید تا بتوانید با كسانی كه رضایت شما را فراهم می‌آورند ارتباط برقرار كنید. 

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت 

روش شما برای تحت كنترل در آوردن شرایطی كه از حیطه نفوذتان خارج هستند این است كه انجام دادن كارهای دیگران را تقبل نمی‌كنید. ممكن است دیگران فكر كنند شما خیلی بچه گانه رفتار می‌كنید و فرد لجبازی هستید ولی در حال حاضر شما سعی می‌كنید روحیه انعطاف پذیری را در خود تقویت كنید. شما معمولا روی حرف خود پافشاری می‌كنید ولی امروز تا حدودی رویه خود را عوض كرده و خصلت لجاجت خود را در جاهای دیگر به كار می‌برید. 

 

فال روزانه متولدین خرداد 

اگر امروز كارهای شما خیلی كند پیش می‌رود زیاد ناراحت نشوید. فقط در حالی كه سرعت خودتان را بیشتر می‌كنید از كار كردن نیز لذت ببرید. اگر شما سعی كنید خیلی سریع برنامه‌هایتان را مرتب كنید ممكن است ناامید شوید؛ برای اینكه در عین حال كه احساس خستگی می‌كنید انرژیتان نیز تحلیل می‌رود. در حال حاضر سعی كنید نكات مبهم را برای خود از بین ببرید تا همه چیز خوب به نظر برسد؛ شما بعدا هم می‌توانید به كارهایتان برسید. 

 

فال روزانه متولدین تیر 

امروز شما خیلی به احساسات خود اطمینان ندارید و همه تلاشتان را می‌كنید تا دیگران متوجه این موضوع نشوند. شما ابتدا شرایط خود را به روشنی برای آنها شرح می‌دهید و بعد كاملا از آن دفاع می‌كنید و در عین حال به آنها نشان می‌دهید كه كاملا نسبت به دلایل و نقطه نظرات خود تعصب دارید. در ضمن مممكن است كمی‌ هم عصبانی شوید چون امروز كمی‌ دمدمی‌ مزاج شده‌اید. 

 

فال روزانه متولدین مرداد 

امروز ماه در دوازدهمین خانه شما (خانه اسرار و رازها) قرار دارد و به شما یادآوری می‌كند كه توانایی پنهان كردن عمیق ترین و اساسی‌ترین نیازهای خود را دارا هستید. اما در عین حال ماه در سومین خانه‌تان (خانه ارتباطات) با بهرام روبرو می‌شود و ترس از واكنش دیگران شاید باعث شود كه خودتان را از دیگران جدا نكنید. ابتدا به تمام دلایلی كه برای پنهان كردن برنامه‌هایتان در سر دارید خوب فكر كنید، بعد راحتی و آسایش خود را در نظر بگیرید و آنچه را كه صلاح می‌دانید با اطرافیانتان در میان بگذارید. 

 

فال روزانه متولدین شهریور 

امروز شما دوست دارید به دوستان و هم كلاسی‌ها و یا همكاران خود نزدیک‌تر شوید؛ البته از آنجایی كه فرد تحلیل‌گری هستید جانب احتیاط را هم كاملا رعایت می‌كنید. خوشبختانه منطق قاطعانه شما بهتان كمک می‌كند كه به اهدافتان برسید و تواناهایی‌های شما به حد بالایی رسیده كه می‌توانید روش‌های خود را برای دیگران نیز توضیح دهید. شما دارای یک موهبت خدادی هستید پس دیگران را هم از آن بی‌نصیب نگذارید. 

 

فال روزانه متولدین مهر 

فكر و خیالات شما مانع از رسیدنتان به مقصود دلخواه شده است و امروز شما هر كاری كه انجام می‌دهید فكر می‌كنید مطابق با انتظاراتتان نبوده است. امروز برای شما مفیدتر است كه راه و روش‌های شخصیتان را امتحان كنید تا محرک‌هایی كه باعث رسیدن شما به موفقیت می‌شوند را بهتر بشناسید. در نهایت شما به هدف خود خواهید رسید. 

 

فال روزانه متولدین آبان 

شما با هیچكس در مورد برنامه‌هایی كه برای آینده خود دارید صحبت نمی‌كنید، چرا كه احتمالا آمادگی این را ندارید كه با واكنش‌های آنها روبرو شوید. با وجود این كمی‌ واقع بینی به شما كمک می‌كند كه آرزوهای خود را متعادل‌تر كنید. زیرا اكنون ماه در نهمین خانه شما (خانه ایده‌های بزرگ) قرار دارد و شما اصلاٌ به جزئیات توجه نمی‌كنید و فقط آروزهای بزرگ در سر می‌پرورانید. 

 

فال روزانه متولدین آذر 

اكنون ماه برج سرطان و همچنین ژوپیتر در دومین خانه شما (خانه ثروت‌های دنیایی) با هم روبرو شده‌اند و شما توانایی این را دارید كه در سرمایه گذاری‌های بزرگ پول خرج كنید. حتی اگر شما قبلا تمام برنامه‌های خود را چک كرده باشید ولی به راحتی می‌توانید خودتان را درگیر یک پروژه جدید كنید. اما شاید شما به اندازه‌ای كه خودتان فكر می‌كنید زمان كافی نداشته باشید؛ بنابراین اگر شما واقعا زیاد وقت ندارید، به دیگران قولی ندهید كه نتوانید از پس انجام دادنش بربیایید. 

 

فال روزانه متولدین دی 

ممكن است شما امروز خیلی زود عصبانی شوید؛ چرا كه ظاهرا اطرافیانتان بدون در نظر گرفتن اینكه كارهای مهمی ‌برای انجام دادن دارید از شما خواسته‌های زیادی دارند. شما خیلی دوست دارید به یک دوست كمک كنید ولی چون از قبل برای خود برنامه ریزی كرده‌اید نمی‌توانید به راحتی از برنامه‌هایتان صرف نظر كنید. ولی در حال حاضر برای مدتی برنامه‌های خود را فراموش كنید و به یاری دوستانتان بشتابید. 

 

فال روزانه متولدین بهمن 

ممكن است امروز شما بی‌جهت عصبانی شوید؛ برای اینكه ماه در برج سرطان لحظه‌هایی كه شما حس خوبی نداشتید را به یادتان می‌آورد. اما اگر سعی نكنید جلوی این احساسات را بگیرید و یا انكارشان كنید، آنها می‌توانند تبدیل به نقاط قوت شما شوند. به جای اینكه مانع بروز دریافت‌های حساس خود شوید، با تمركز كردن بر اهداف بلند مدت خود از آنها برای پیشرفت و ترقی خود استفاده كنید. 

 

فال روزانه متولدین اسفند 

امروز كه ماه در پنجمین خانه شما (خانه بازی و شادی) قرار دارد دلتان می‌خواهد فقط دنبال تفریح و گردش باشید. ولی باید جانب احتیاط را هم نگه دارید؛ چرا كه ممكن است دوستانتان شما را به كاری دعوت كنند كه ظاهرا به نفعتان نیست. ولی ممكن است شما از آن پیروی كنید. منتظر نمانید تا رئیستان به خاطر پروژه‌ای كه به شما سپرده ازتان بازخواست كند، بلكه قبل از اینكه برای تفرح كردن از زیر كار فرار كنید خودتان كارهایتان را تمام كنید.

 

منبع: میهن فال


مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: