فال روزانه شنبه 16 تیر 1397

فال روزانه

تبلیغات در سایت ما
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما

تبلیغات سایت

فال روزانه شنبه 16 تیر 1397

فال روزانه امروز شنبه شانزدهم تیر 1397 

 

 

فال روزانه متولدین فروردین ماه

برای رهایی از سردرگمی یک راهکار درست پیدا کنید. شما روحیه جنگنده ای دارید که باعث پیشرفتتان در آینده ای نزدیک خواهد شد. پس تمام تمرکزتان را در یک راه بگذارید و همان را ادامه دهید. هرچه بیشتر زمان خود را با خانواده و دوستانتان سپری کنید، لحظات شاد و لذت بخش تری را تجربه خواهید کرد. امروز به شدت تحت تاثیر دیگران خواهید بود. شاید فکر کنید که عشق زندگیتان آنطور که باید با شما صادق نیست اما با گذشت زمان می فهمید که سوءتفاهمی بیش نبوده و شما اشتباه کرده اید. 

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

شما با چنگ و دندان موقعیتتان را حفظ کرده اید از این رو احساس خستگی می کنید. بهتر است امروز وقتتان را به خوشگذارنی بگذرانید. اگر مدت زیادی است دوستان قدیمی خود را فراموش کرده اید، بهتر است دوباره با آنها قرار ملاقاتی بگذارید تا درهای بیشتری به رویتان گشوده شوند. با تمام افرادی که ملاقات می کنید، با احترام برخورد کنید تا آنها هم با شما اینگونه باشند. امروز می فهمید که شخصی به شما علاقه دارد و از این که تا به حال متوجه آن نشده اید، شگفت زده می شوید. اما در این راه عجله نکنید و با احتیاط قدم بردارد. 

 

فال روزانه متولدین خردادماه

اگر شما چیزی می خواهید باید جدی تر باشید. در مورد راهی که میخواهید بروید خوب فکر کنید و پس از آن بدون تردید قدم جلو بگذارید. فردی را ملاقات می کنید که تغییرات اساسی در زندگی شما ایجاد می کند، شاید کار تازه ای به شما پیشنهاد یا حتی افرادی را به شما معرفی کند که در آینده بر زمینه کاری شما تاثیر مثبتی داشته باشد. قلب خود را باز بگذارید و به ندای درونیتان گوش دهید تا تغییرات چشمگیری را در زندگی خود مشاهده کنید. اگر در رابطه عاطفی خود به مشکل بر خورده اید، امروز که اول هفته است و از عشق سرشار هستید، برای حل این مشکل قدم بردارید. 

 

فال روزانه متولدین تیرماه

برای رسیدن به خواسته قلبیتان کمی دندان به جگر بگذارید. صبر کلید موفقیت شما در راهیست که بدان قدم گذاشته اید. امروز تغییرات خوبی را در زندگی خود مشاهده خواهید کرد بنابراین از این فرصت استفاده کنید. با شریک زندگیتان به مشکلی برخورده اید. مهم نیست یک حرف را چقدر زده اید، اگر می خواهید به نتیجه دلخواه خود برسید، به همین روند ادامه دهید و احساسات واقعی خود را بارها و بارها بیان کنید. ذهن خود را از حاشیه ها دور کنید تا ارامش به سمت شما بازگردد. 

 

فال روزانه متولدین مردادماه

شما امروز صبح با انرژی مثبت از خواب بیدار می شوید و فضا را برای پیشرفت مناسب می بینید. ایده های جدید و البته مهمی در سر دارید اما بهتر است در این شرایط تصمیمات جدی و مهم نگیرید. تا چند روز دیگر ذهن شما آماده تر خواهد بود. با وارد شدن به حوزه جدیدی در زندگیتان تغییرات اساسی ایجاد خواهید کرد. نگران نباشید و از این تغییر استقبال کنید. به زودی دوستی در خانه شما را می زند. با آغوش باز پذیرایش باشید. 

 

فال روزانه متولدین شهریورماه

حرف زدن با شخصی باعث می شود که شما به موضوعی پی ببرید. اگرچه اول از شنیدن آن حرف ها ناامید می شوید اما به تدریج به فواید آنها پی خواهید برد. اگر پیش روی خود دو راهی های زیادی را می بینید و قادر به تصمیم گیری نیستید، کمی تامل کنید و قبل از اقدام به هر کاری با افراد با تجربه مشورت کنید. امروز در حرفهایتان با شریک زندگیتان محتاط تر عمل کنید. حواستان باشد پس از تمام کارهایی که انجام داده اید ناخواسته حرفی نزنید که زحمتتان را هدر دهد. 

 

فال روزانه متولدین مهرماه

پیشنهادی به شما می شود که در کار و درآمد شما تاثیر بسزایی می گذارد. پس بدون درنگ آن را قبول کنید. توصیه می کنیم قدم های خود را با توجه به مهارت هایتان بر دارید و به کارهایی که علاقه ندارید تن ندهید. شما بهتر از هر فرد دیگری صلاح زندگیتان را می دانید پس به خودتان و تصمیمی که می گیرید اعتماد کنید. اگر از فردی دلگیر هستید، همین امروز با گفتگو تمام کدورت ها را از خود دور کنید زیرا مشکلی که بین شما به وجود آمده، با گذشت زمان و به خودی خود حل نمی شود. 

 

فال روزانه متولدین آبان ماه

یک اشتباه را مدت هاست که تکرار می کنید و خودتان را گول می زنید. اگر امروز جلوی خودتان را نگیرید، دیگر نمی توانید جبران کنید. مشورت با دیگران می تواند یاری رسانتان باشد. مدت هاست در تله ای گیر کرده اید اما امروز احساس خوبی دارید و این احساس با گذشت زمان بیشتر و بیشتر هم می شود. شما فرد با استعدادی هستید و اگر با دیگران در ارتباط باشید، توانایی هایتان بیشتر دیده می شود. یکی از اعضای خانواده‌تان از شما دلگیر است اما به رویتان نمی آورد. بد نیست که او را به گفتگویی دو نفره دعوت کنید. 

 

فال روزانه متولدین آذرماه

شما به فکر خرید وسیله ای هستید اما مراقب باشید که سرتان کلاه نرود. قبل از پرداخت هر هزینه ای خوب در مورد آن تحقیق کنید. اگر سعی دارید احساسات خود را کنترل کنید و در گفتن حرف دلتان مردد هستید، بد نیست کمی شرایط خود را تغییر دهید تا نتایج مثبت آن را در زندگیتان ببینید. منطق را این روزها به کناری گذاشته و با توجه به دلتان تصمیم بگیرید. سردرگمی بیش از این به صلاحتان نخواهد بود. در انتهای روز خبری می شنوید که بهتر است فعلا مانند یک راز نگهش دارید. 

 

فال روزانه متولدین دی ماه

امروز از شریک زندگی یا دوستانتان توقع دارید که در کنارتان باشد اما متوجه باشید که او تنهایی را ترجیح می دهد. بهتر است شما نیز او را درک کنید و تنهایش بگذارید. همه ما گاهی به این شرایط نیاز داریم. به زودی، به دلیل تصمیم ناگهانی یکی از عزیزترین هایتان، متعجب خواهید شد. شاید در ابتدا فکر کنید که این تصمیمی عجولانه و غیر منطقی است اما با گذشت زمان درک خواهید کرد که چه فواید مثبتی برای زندگی شما نیز به همراه خواهد داشت. 
 
 

فال روزانه متولدین بهمن ماه

شما درباره موضوعی احساس سردرگمی می کنید. اما احتیاجی نیست که این همه کلافگی از خودتان نشان دهید. امروز سعی کنید که توانایی هایی را که تا به حال پنهان کرده بودید، آشکار کنید. شاید نشان دادن خود و مهارت هایتان به افرادی که در این زمینه تجربه دارند، اتفاقات خوبی را برای شما رقم بزند. شما فردی صبور هستید اما امروز تمرکز خود را از دست می دهید و بدون فکر کردن، عمل می کنید. خلاقیت خوب است اما اگر با منطق هماهنگ نباشد، ناامیدی به همراه خواهد داشت. منتظر یک سورپرایز از طرف یکی از دوستانتان باشید. 

 

فال روزانه متولدین اسفندماه

امروز قدردانی از فردی که به شما کمک کرده را در اولویت کارهایتان بگذارید. اگرچه کارهای نیمه کاره زیادی دارید اما بهتر است که امروز وقتتان را صرف دوستانتان کنید. مطمئن باشید که همین مهر و محبت شما در روزهای آتی به کمکتان خواهد آمد. از موضوعی نگران هستید که دلیل آن تجربه های تلخ گذشته می باشد. بهتر است گذشته را فراموش کنید و در زمان حال زندگی کنید تا ببینید چه تغییرات مثبتی در زندگی شما رخ خواهد داد. اگر انتظارات خود را کمی پایین تر بیاورید همه چیز بر وفق مرادتان پیش خواهد رفت.

 

منبع: میهن فال


مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: