فال روزانه دوشنبه 21 خرداد 1397

فال روزانه

تبلیغات در سایت ما
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما

تبلیغات سایت

فال روزانه دوشنبه 21 خرداد 1397

فال روزانه امروز دوشنبه بیست و یکم خرداد 1397 

 

 

فال روزانه متولدین فروردین ماه

شما همیشه با احساسات خود درگیر هستید و امروز هم مستثنی نخواهد بود. شما تمام مدت در تلاش برای جلب توجه آنهایی خواهید بود که برایتان عزیز هستند و یا برایشان احترام قائل هستید. با این حالف نتیجه ی مورد نظرتان را به راحتی دریافت نخواهید کرد، چون آنهت در ابتدا توجه چندانی به شما نخواهند داشت و درگیر مشغله های شخصی خود خواهند بود. کوتاه نیایید و صبر و حوصله به خرج بدهید تا نتیجه ی مورد نظرتان را به دست بیاورید، اما کاری هم نکنید که نتیجه ی معکوس داشته باشد و شما را در چشم آنها کوچک کند. اگر می خواهید سطح انرژی خود را در طول روز بالا نگه دارید موسیقی بهترین یار شما خواهد بود. 

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

شما نباید سعی کنید که با احساساتی که امروز به سراغتان آمده اند مبارزه کنید. حتی سعی نکنید راهی برای منطقی کردن آنها پیدا کنید. این احساسات به احتمال زیاد در کودکی شما و احساساتی که در آن ایام داشته اید بازمی گردند و نباید از آنها روی برگردانده و چشمتان را به روی آنها ببندید، زیرا هم روی زمان حال و هم آینده شما می توانند تأثیرات مهمی داشته باشند. سرکوب کردن این احساسات تنها به شکل گرفتن بحرانی ویران کننده در درون شما منجر خواهد شد. بهترین کاری که در حال حاضر از دستتان ساخته است این است که در کنار شخصی که برایتان عزیز است به آرامش برسید. 

 

فال روزانه متولدین خردادماه

شما امروز در دنیای افکار خود غرق خواهید شد و تمام مدت مشغول تجزیه و تحلیل زندگی و روابط خود خواهید بود. شما دائم این سؤال را از خودتان خواهید پرسید که آیا زندگیتان با استانداردها و ایده آل هایتان تطابق دارد و به این فکر خواهید کرد که از آینده و از اطرافیانتان چه انتظارهایی باید داشته باشید. از این فرصت به خوبی استفاده کرده و آن را به راحتی از دست ندهید چون در حال حاضر از لحاظ ذهنی در شرایط بسیار خوبی به سر می برید و می توانید در مورد مسائل مهم تصمیماتی خوب و تأثیر گذار بگیرید. البته حواستان باشد که تمام روز هم خودتان را درگیر این افکار نکنید و وقتی را هم برای تفریح و استراحت در نظر بگیرید. 

 

فال روزانه متولدین تیرماه

شما امروز هر چقدر که انرژی لازم داشته باشید برای رسیدگی به مشکلات طولانی مدت و جدی خانوادگی در اختیار دارید. احتمال این که با بعضی اعضای خانواده و اقوامتان درگیری هایی داشته باشید خیلی زیاد است، اما این وضعیت مشکل چندانی برای شما یا آنها به وجود نخواهد آورد و شما با مهارت کامل با این وضعیت روبرو خواهید شد. در واقع امروز شما می توانید در برابر هر مشکلی با همین میزان از مهارت و اعتماد به نفس بایستید و تا زمان به دست آوردن نتیجه ی مورد نظرتان هم دست از تلاش برنخواهید داشت. در هر صورت در نظر داشته باشید که خودتان را بیش از اندازه خسته نکنید، تا آخر هفته خیلی راه است! 

 

فال روزانه متولدین مردادماه

شما قلبی مهربان دارید و از رسیدگی کردن به دیگران و کمک به آنها لذت می برید، اما گاهی برای راهنمایی آنها به راهی که به نظر خودتان درست است در زندگی آنها دخالت می کنید و مسلما این اصلا خوشایند نیست. امروز اگر بخواهید به این موضوع خوب فکر کنید خواهید دید که در حال حاضر این خود شما هستید که به مشورت و همفکری نیاز دارید. شاید حتی در نهایت به این نتیجه برسید که باید کمی از دیگران فاصله گرفته و به زندگی شخصی خودتان بپردازید. در هر صورت در نظر داشته باشید که شما برای تنهایی و انزوا آفریده نشده اید و فرو رفتن در خلوت و تنهایی برایتان اصلا خوب نیست، پس رابطه‌تان را با دنیای اطرافتان قطع نکنید. 

 

فال روزانه متولدین شهریورماه

همه ما برای این که بتوانیم در جامعه ی امروز به راحتی و با آرامش اعصاب زندگی کنیم، مجبور هستیم با برخی چیزها کنار بیاییم. شما عقاید بسیار محکمی دارید که حاضر نیستید به راحتی در مورد آنها کوتاه بیایید، اما ترکیب ایده آل هایتان با یک زندگی اجتماعی بدون دردسر برایتان کار راحتی نخواهد بود. شاید بهتر باشد به دنبال پیدا کردن راهی میانه برای خودتان باشید تا نه خودتان اذیت شوید و نه اطرافیانتان را آزار بدهید. برای انجام دادن یک کار بی نهایت راه وجود دارد، اما شما تنها راهی را قبول دارید که خودتان فکر می کنید درست است، کمی انعطاف نشان بدهید تا ببینید که کاملا در اشتباه هستید! 

 

فال روزانه متولدین مهرماه

شما همیشه این احساس را داشته اید که باید خودتان را از جامعه اطرافتان نجات دهید و به هر قیمتی که شده است به استقلال کامل دست پیدا کنید. با این همه امروز مجبور خواهید بود با برخی مشکلات در روابط خود روبرو شوید. شاید نسب به پذیرفتن تعهد در رابطه عاطفی و یا روابط حرفه ای خود تردیدهایی داشته باشید و بترسید چیزی را قبول کنید که دست و پایتان را گرفته و استقلال عزیزتان را از شما بگیرد. اگر با خودتان صداقت داشته باشید خواهید دید که آنچه در واقع می خواهید انزوا و تنهایی نیست و باید برای حفظ رابطه تان بعضی چیزها را قربانی کنید. امروز تکلیف خیلی چیزها را معلوم خواهد کرد! 

 

فال روزانه متولدین آبان ماه

امروز نگرش ها و تفکرات برخی از دوستانتان باعث ناراحتی و شاید حتی عصبانیت شما خواهد شد. بر خلاف دور و بری هایتان شما آدمی هستید که ذهن بسیار بازی دارد و می توانید با هر مشکلی که پیش رویتان قرار بگیرد برخوردی کاملا منطقی داشته باشید. در واقع شما مهارتی ذاتی در انطباق بخشیدن خودتان با محیط اطرافتان دارید و از انعطاف پذیری بالایی برخوردار هستید. شاید امروز مجبور باشید بین دو نفر که تفکراتی کاملا متفاوت دارند و به هیچ وجه نمی توانند با هم کنار بیایند وساطت کنید. سعی کنید با بی طرفی کامل به حرف هایشان گوش کنید و بی آن که خودتان را زیاد درگیر ماجرا کرده باشید به حل این مشکل کمک کنید. 

 

فال روزانه متولدین آذرماه

امروز موجی از احساسات شما را در برگرفته و به دوران کودکیتان خواهد برد. این وضعیت باعث خواهد شد که تا حدودی عصبی شده و واکنش های تندی به رفتارها و حرف های اطرافیانتان نشان دهید. مسلما همه ما در کنار تمام روزهای شیرینی که در کودکی داشته ایم خاطرات تلخی را هم تجربه کرده ایم، اما اگر این خاطرات دارند روی امروز ما اثر می گذارند باید با آنها روبرو شده و یکبار برای همیشه خودمان را از این معضل نجات دهیم. زندگی خود را از گذشته تا به حال مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و ببینید آیا همه چیز به همان صورتی دارد پیش می رود که باید باشد یا لازم است در برخی زمینه ها تغییراتی ایجاد کنید. 

 

فال روزانه متولدین دی ماه

شما خیلی خوب می دانید که چطور باید دیگران را اغفال کنید. شما در درون خود انرژی فوق العاده ای دارید که همچون آهنربا دیگران را به سویتان جذب می کند. امروز هم با منبع بی انتهای احساس و توجهی که در اختیار دارید با افراد جدیدی آشنا خواهید شد که از شما بسیار خوششان خواهد آمد. اگر از شرایط فعلی راضی هستید و می خواهید این شرایط را در روزهای آینده هم حفظ کنید، در نظر داشته باشید که حتما به اندازه ی کافی استراحت داشته باشید تا سطح انرژی خود را حفظ کنید. یک نگاه به تقویم روی میزتان شما را به یاد این واقعیت خواهد انداخت که از برنامه هایتان عقب هستید. کمی دست بجنبانید! 

 

فال روزانه متولدین بهمن ماه

شما شخصی بسیار فعال هستید، اما امروز زیاد سرحال نیستید و شرایط فعلی ناراحتتان کرده است. اگر از اطرافیانتان بخواهید که شما را در انجام کارها و فعالیت هایتان یاری کنند، به احتمال زیاد آنها نخواهند توانست منظور شما را به درستی درک کرده و گره ای از کارتان باز کنند. شاید هم خودشان را به نفهمیدن بزنند تا دست از سرشان بردارید، چون آنها نمی توانند دلیل این تلاطم و تحرک همیشگی شما را درک کنند. همین شرایط باعث خواهد شد که احساس کنید امروز روز خسته کننده و سختی است. درست است که این روزها هوا دارد رو به گرمی می رود، اما اگر مواظب خودتان نباشید امروز ممکن است سرما بخورید! 

 

فال روزانه متولدین اسفندماه

امروز در اطراف شما چیز زیادی در جریان نیست و اوضاع نسبتا آرام به نظر می رسد، اما شما نگران و عصبی هستید. به جای این که خودتان را آزار بدهید از امروز به نفع خودتان استفاده کنید. به زندگیتان خوب فکر کنید و نیازهای خودتان و عزیزانتان را در نظر گرفته و ببینید چگونه می توانید به هدف ها و خواسته هایتان دست پیدا کنید. علاوه بر این، امروز فرصت بسیار خوبی برای فکر کردن به زندگی شخصی و خانوادگیتان خواهد بود. شما در برخی زمینه ها خودخواهی به خرج داده و خودتان را نسبت به عزیزانتان در اولویت قرار داده اید. البته که باید به خودتان هم توجه کنید، اما هر چیزی به وقتش و به اندازه اش خوب است!

 

منبع: میهن فال


مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: