فال روزانه شنبه 19 خرداد 1397

فال روزانه

تبلیغات در سایت ما
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما

تبلیغات سایت

فال روزانه شنبه 19 خرداد 1397

فال روزانه امروز شنبه نوزدهم خرداد 1397 

 

 

فال روزانه متولدین فروردین ماه

امروز به جای این که تنها روی یک چیز تمرکز کنید، به فعالیت های گوناگون بپردازید. تنوع در چنین روزی می تواند روحیه شما را از این رو به آن رو کند. امروز افراد زیادی در اطراف شما خواهند بود، سعی کنید برای برقراری ارتباط پیش قدم شوید. یادتان باشد که گاهی دیگران به توجه شما نیاز دارند، محبت خود را از آنها دریغ نکنید. در اواسط روز خبری می شنوید که تغییرات زیادی در زندگیتان ایجاد خواهد کرد. 

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

به نظر می رسد که امروز برای شما ساخته شده است. از نظر عاطفی احساس قدرت می کنید. دوست دارید کارهایی را که به آنها علاقه دارید انجام دهید اما از شروع آن می ترسید. بهتر است با اعتماد به نفس کافی قدم اول خود را بردارید زیرا در هر کاری که آغاز می کنید موفق خواهید شد. بنابراین این فرصت ها را با کارهای بیهوده مانند تماشای تلویزیون هدر ندهید. امروز احساسات مهم ترین چیزی است که باید به آنها اهمیت دهید بنابراین هر چه در دل دارید را صادقانه بیان کنید. 

 

فال روزانه متولدین خردادماه

اگر چه شما تمام روز خود را به فعالیت پرداخته اید اما شب هنگامی که به رختخواب می روید احساس می کنید که هیچ کاری انجام نداده اید. حال وقت آن است که کارهای خود را اولویت بندی کنید آن وقت خواهید دید که چقدر حس مثبت تری پیدا خواهید کرد. امروز را به جای این که برای دیگران مفید باشید، به خود و علاقمندی هایتان اختصاص دهید. درباره قرار ملاقات امروز خود نگران نباشید زیرا همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت. 

 

فال روزانه متولدین تیرماه

این روزها شما حس خوبی دارید. زندگی شغلی و احساسی شما روی غلتک است و این نشان می دهد که چقدر در برنامه هایتان منظم و دقیق هستید. با انرژی‌ای که دارید می توانید مشکلات خود را حل کنید. تا زمانی که با خود صادق باشید هیچکس نمی تواند سد راهتان شود، بنابراین بهانه گیری را رها کنید. عشق در زندگی شما ناگهان تغییر مسیر می دهد و هیجانات بیشتری را در روابط عاطفی خود تجربه خواهید کرد. به زودی به ایده آل های زندگیتان خواهید رسید. 

 

فال روزانه متولدین مردادماه

شما هفته های گذشته سختی های زیادی را پشت سر گذاشته اید اما امروز سرشار از انرژی و شور زندگی خواهید شد. ترجیح می دهید امروز را در خانه بمانید و استراحت کنید، بدانید بهترین تصمیم را گرفته اید. به اطرافیانتان اجازه ندهید که در مورد مسائلی که به آنها علاقه ای ندارید، با شما بحث و گفتگو کنند. اگر متاهل هستید، با شریک زندگیتان برای رفتن به بیرون از خانه برنامه ریزی کنید و کمی خوش بگذرانید. اگر هم مجرید، از دوستانتان بخواهید که شما را تنها نگذارند. 

 

فال روزانه متولدین شهریورماه

مدتیست که شما در روابط عاطفی خود دچار مشکل شده اید و برای رهایی از آن کمک می خواهید. در این که شرایط سختی را پشت سر گذاشته اید، شکی نیست اما نباید آن را بیش از حد بزرگ جلوه دهید. بهتر است با خودتان رو راست باشید و برای رفع آن تلاش کنید. از افرادی که به شما انرژی منفی می دهند، کاملا دوری کنید زیرا تنها شرایط شما را بدتر می کنند. اگر قصد نزدکی به فردی را دارید، با احتیاط عمل کنید تا مشکلی پیش نیاید. به زودی خبرهای خوبی خواهید شنید. 

 

فال روزانه متولدین مهرماه

شما از صبح که از تخت خود پایین می آیید، احساس می‌کنید که تمام انرژی خود را از دست داده اید اما امید خود را از دست ندهید. شاید امروز بهترین روزتان نباشد اما بدین معنی نیست که باید دور تمام آدم های زندگیتان را خط بکشید و گوشه گیر شوید. این احساس به زودی از بین می رود و شما دوباره لحظات خوب را تجربه خواهید کرد، کافی است کمی انعطاف پذیر باشید. فردی را که به آن علاقه دارید، پس از مدت ها ملاقات می کنید و یکی از آروزهایتان برآورده خواهد شد. بهتر است احساسات خود را آزادانه بیان کنید. 

 

فال روزانه متولدین آبان ماه

از آنجا که انرژی شما بسیار است سعی کنید آن را با اطرافیانتان تقسیم کنید. شما قدرت این را دارید که شرایط بد را به بهترین نحو تغییر دهید و روحیه افرادی را که احساس افسردگی می کنند شاد کنید. یکی از عزیزانتان مشکلی دارد که آن را از شما پنهان می کند، بد نیست کمی بیشتر به اطرافتان توجه کنید. همانقدر که شما به محبت دیگران احتیاج دارید، آنها نیز گاهی محتاج حمایت شما هستند. در اواخر روز، از شنیدن خبری از راه دور به وجد می آیید. 

 

فال روزانه متولدین آذرماه

شما امروز مدام با مخالفت دیگران روبه رو می شوید بنابراین زمان خوبی برای برقراری ارتباط با دیگران نیست. سعی کنید کارهایتان را تنهایی پیش ببرید. اگر می خواهید به میهمانی بروید، لباسی شیک به تن کنید زیرا بیش از همیشه مرکز توجه قرار خواهید گرفت. مدتیست که یکی از دوستانتان از شما دور شده و این موضوع شما را ناراحت کرده، امروز فرصت این را خواهید داشت تا در مورد رابطه‌تان با هم گفتگو کنید. 

 

فال روزانه متولدین دی ماه

شما امروز بیش از همیشه احساس قدرت می کنید. بهترین فرصت است تا انرژیتان را صرف کارهایی که به آنها علاقه دارید، کنید. اجازه ندهید موانعی مانند سردرد و بی حوصلگی شما را در خانه نگه دارد. به جای تجزیه و تحلیل و نقد زندگی دیگران سعی کنید به خودتان و تصمیم هایی که می گیرید، نگاهی بیاندازید. قبل از تصمیم گیری، منابع مختلف را بررسی و سپس قدم بردارید. امروز به نیمه پر لیوان نگاه کنید و از شرایط موجود نهایت لذت را ببرید. 

 

فال روزانه متولدین بهمن ماه

شما تصور می کنید که مسائل آن طور که می خواهید، پیش نمی روند. مغزتان به شما می گوید که همه چیز بر وقف مراد است و برای رسیدن به برنامه هایتان هیچ سدی وجود ندارد اما یک ندای درونی تمام آنها را نقض می کند. اگر چه عشق شما آتشین نیست اما نهایت لذت را از آن می برید. در پیش بردن کارهایتان عجول نباشید، با صبوری به موفقیت دست خواهید یافت. به زودی عشق در زندگیتان رنگ و بوی تازه ای به خود می گیرد، فرصت لذت بردن را از دست ندهید. 

 

فال روزانه متولدین اسفندماه

شما امروز بیش از همیشه می توانید با حرف هایتان بر دیگران تاثیر مثبت بگذارید. بنابراین در محیط کار یا روابط عاطفیتان خودی نشان دهید. اگر مدتیست که احساس تنهایی می کنید، باید بگوییم که به زودی برای آرامش خود تکیه گاهی پیدا خواهید کرد. اما مراقب باشید که از مسئولیت های خود سرباز نزنید. برای برقرای آرامش میان خود و معشوقتان لازم نیست کار خاصی انجام دهید، کافیست با صداقت حرف دلتان را بیان کنید و نتایج آن را هر چه که بود بپذیرید.

 

منبع: میهن فال


مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: