فال روزانه دوشنبه 14 خرداد 1397

فال روزانه

تبلیغات در سایت ما
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما

تبلیغات سایت

فال روزانه دوشنبه 14 خرداد 1397

فال روزانه امروز دوشنبه چهاردهم خرداد 1397 

 

 

فال روزانه متولدین فروردین ماه

شما به فکر رفتن به یک سفر چند روزه هستید و هیجان زیادی برای تعطیلاتی که در پیش دارید در وجود خود احساس می کنید. برای رفتن به این سفر امروز باید برخی هماهنگی ها انجام شوند، اما اشخاصی که باید در این رابطه با آنها تماس بگیرید ممکن است جواب تماس هایتان را به موقع ندهند. این موضوع شما را واقعا عصبی خواهد کرد، اما نباید اجازه بدهید شور و شوقتان را برای رفتن به این سفر از بین ببرد. تمام سعی خودتان را به کار بگیرید تا در نهایت بتوانید با شخص مورد نظرتان ارتباط برقرار کنید. اگر چیزی را از شخصی به امانت گرفته اید حواستان را خوب جمع کنید چون ممکن است ناخواسته آن را گم یا خراب کنید. 

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

امروز شاید مجبور به حل برخی مشکلات و درگیری های مرتبط با مسائل مادی باشید. شاید حساب بانکیتان با مشکل مواجه شده باشد یا خبری از پولی که قرار بوده به شما داده شود نباشد و یا یکی از طلبکارهایتان بدون هیچ اخطار قبلی از شما بخواهد که بدهیتان را تسویه کنید. بروز چنین مشکلاتی در یک روز تعطیل می توانند به شدت گیج کننده باشد و مایه نگرانی شما شود، اما باور کنید در نهایت در موقعیت غر قابل حلی قرار نخواهید گرفت. ارتباط برقرار کردن با اطرافیانتان برای شما دشوار شده است و به نظر می رسد حتی نزدیکترین افراد به شما هم حرفتان را نمی فهمند. کمی حوصله به خرج دهید و اجازه ندهید انرژی مثبتتان از بین برود! 

 

فال روزانه متولدین خردادماه

امروز احساس عشق و محبت شما نسبت به شخصی که دوست دارید خیلی بیشتر از حالت عادی شده و خوشبختانه این افزایش ناگهانی در میزان عشق و علاقه دو طرفه است. با این حال، اگر هنوز با هم ازدواج نکرده باشید این احتمال وجود دارد که در ارتباط برقرار کردن با هم و یا قرار گذاشتن برای دیدار با یکدیگر به مشکل بربخورید. برای یکی از دو طرف کاری فوری پیش خواهد آمد، پیام هایتان به دست هم نمی رسند و یا تلفن هایتان آنتن نمی دهند! اصلا نگران نباشید، در نهایت با وجود همه این ناهماهنگی ها موفق به صحبت و دیدار با یکدیگر خواهید شد و این مشکلات را به کل فراموش خواهید کرد. 

 

فال روزانه متولدین تیرماه

امروز ایده های فراوان و در عین حال خیلی جالبی برای انجام کارهای هنری، خلاقانه و یا خدماتی به ذهن شما خواهند رسید که نمی توانید تصمیم بگیرید که کدام یک از همه بهتر است و چکار باید بکنید. تمام ایده هایی که به ذهنتان می رسند منطقی و شدنی به نظر می آیند و شما نمی توانید بهترین فرصت ها را تشخیص دهید و بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید. از طرفی هم فکر می کنید که همین حالا باید دست به کار شوید و وقتی برای این که زیادی به تصمیم گیری در این مورد فکر کنید ندارید. مشورت با افرادی که مورد اعتمادتان هستند به شما کمک زیادی خواهد کرد و حداقل از شنیده‌هایتان ایده ای برای حل این مشکل به دست خواهید آورد. 

 

فال روزانه متولدین مردادماه

شما امروز شور و نشاط زیادی برای شرکت در فعالیت های گروهی و اجنماعی در خود احساس می کنید و دلتان می خواهد در مورد تفکرات و ایده هایتان با دیگران به بحث بپردازید. با این حال، ارتباط برقرار کردن با افرادی که دوست دارید با آنها در این مورد صحبت کنید کار راحتی نخواهد بود و به مشکل برخواهید خورد. این وضعیت برای شما اصلا خوشایند نخواهد بود، اما باعث نخواهد شد که انرژی و انگیزه‌تان را از دست بدهید. به تلاشتان ادامه بدهید و مطمئن باشید که در نهایت به هدف خود دست خواهید یافت. خیالتان از این بابت راحت باشد که هر کاری که امروز انجام دهید حتی اگر با مشکلاتی همراه باشد هم در نهایت موفقیت آمیز خواهد بود. 

 

فال روزانه متولدین شهریورماه

ممکن است امروز در انتظار مهمان هایی باشید که با شور و اشتیاق تمام دارید خودتان را برای دیدار با او آماده می کنید. متاسفانه این احتمال وجود دارد که برنامه‌هایتان به خاطر مشکلاتی که در برقراری ارتباط با یکدیگر دارید یا ترافیک سنگین و یا موانع و مشکلاتی دیگر به هم بخورند. اجازه ندهید که این وضعیت حس خوبتان را از بین ببرد، چون هر کاری که می خواهید انجام دهید در نهایت و با وجود تمام این مشکلات زودگذر به انجام خواهد رسید. امروز دروغ گفتن برای شما خیلی گران تمام خواهد شد، شاید به قیمت آبرویتان! حتی کوچک ترین دروغی که بگویید خیلی زود برملا خواهد شد و به اعتبار و آبرویتان لطمه ای جدی وارد خواهد کرد. 

 

فال روزانه متولدین مهرماه

امروز افکار شما خیلی آشفته شده اند و نمی توانید آنها را همان طور که در ذهنتان هستند به زبان بیاورید. همچنین در برقراری ارتباط با دوستان و عزیزانتان با مشکل مواجه هستید و تماس هایتان بی جواب می مانند یا تماس های دیگران را ناخواسته بی پاسخ می گذارید. گیر کردن در یک ترافیک سنگین هم مزید بر علت شده و اعصابتان را حسابی به هم خواهد ریخت. زیاد به خودتان سخت نگیرید، امروز با وجود تمام این مشکلات کوچک می تواند روز زیبایی باشد. یک تماس غیر منتظره از جانب یکی از دوستان یا اعضای خانواده خبرهای جدیدی را برایتان به همراه خواهد داشت که شما را به شدت هیجان زده خواهند کرد. 

 

فال روزانه متولدین آبان ماه

پولی که به طور غیر منتظره به دستتان رسیده شما را بسیار هیجان زده کرده و با بیقراری در این فکر هستید که آن را چطور خرج کنید. از طرفی بدهی کوچکی دارید که با کمک این پول می توانید آن را تسویه کنید، از طرف دیگر هم دلتان می خواهد با این پول برای خودتان هدیه ای بخرید و آن را با بیخیالی خرج کنید. راستش را بخواهید در این یک مورد به شما توصیه می شود که پولتان را صرف خودتان و چیزهایی که دلتان می خواهد کرده و بیخیال پرداخت بدهیتان شوید. شما خیلی سخت کار کرده اید؛ اگر اوضاع مادیتان بیش از اندازه خراب نیست و یا این بدهی برایتان جریمه ای به دنبال نخواهد داشت به خودتان جایزه بدهید. 

 

فال روزانه متولدین آذرماه

امروز تماس گرفتن با نزدیکانتان کار بسیار دشواری خواهد بود و دائم یا تماس هایتان بی جواب می مانند و یا در آنتن دهی با مشکل روبرو خواهید بود. از آنجایی که شما خیلی احساساتی شده اید و علاقه زیادی به آنها حس می کنید این موضوع ممکن است باعث ناراحتی و حتی عصبانتی شما بشود. شاید حتی به این فکر کنید که آنها خودشان نمی خواهند با شما حرف بزنند و به خاطر این که از یک چیزی ناراحت شده اند عمدا کاری می کنند که نتوانید با آنها تماس بگیرید. اشباه نکنید، چنین چیزی اصلا مطرح نیست و دیر یا زود تماستان با آنها برقرار خواهد شد و شاید حتی با آنها قرار دیدار گذاشته و ساعات خوبی را در کنار هم سپری کنید. 

 

فال روزانه متولدین دی ماه

ممکن است شما امروز بخواهید از تعطیلی استفاده کرده و یک پروژه هنری نیمه کاره را تمام کرده و یا یک کار هنری جدید را شروع کنید. شما تلاش زیادی برای انجام این کار خواهید کرد، اما احتمال این که نتیجه نهایی درست همان چیزی باشد که می خواسته اید زیاد نیست. تلاش های زیاد شما برای تغییر دادن بخش های نامطلوب بی نتیجه خواهند بود و در نهایت مجبور خواهید شد کارتان را نیمه کاره رها کنید. اگر می بینید گره ای در کار افتاده زیاد پا فشاری نکنید، چند روز تعطیل دیگر هم در راه است! امروز از تعقیب اخبار سیاسی و اجتماعی تا جای ممکن خودداری کنید چون این کار تنها باعث بد شدن حالتان خواهد شد. 

 

فال روزانه متولدین بهمن ماه

با وجود این که شما به شدت به خانواده، دوستان و عشقتان احساس نزدیکی می کنید، امروز ارتباط برقرار کردن و صحبت کردن با آنها برایتان دشوار خواهد بود. شاید آنها مشکلاتی داشته باشند که ترجیح می دهند در موردشان با کسی صحبت نکنند، اما شما این سکوت آنها را به خودتان گرفته و فکر می کنید که از دست شما ناراحت هستند. به احتمال خیلی زیاد شما در اشتباه هستید، اما بهتر است سعی نکنید به زور در حل مشکلاتشان به آنها کمک کنید. صبور باشید و سعی کنید شرایط آنها را درک کنید. به آنها فرصت بدهید خودشان مشکل خود را حل کنند و در صورتی که خواستند، از شما کمک بگیرند. 

 

فال روزانه متولدین اسفندماه

امروز شما در خانه بیکار هستید و به این فکر افتاده اید که از تعطیلی استفاده کرده و تغییراتی در دکوراسیون منزلتان ایحاد کنید تا اگر در این چند روز تعطیلی کسی به خانه‌تان آمد او را با نتیجه کارتان غافلگیر کنید. شما ایده های فوق العاده ای در ذهنتان دارید، اما به احتمال زیاد در پیدا کردن وسایل لازم برای ایجاد این تغییرات با مشکل مواجه خواهید شد و نتیجه نهایی آن طوری که خودتان دلتان می خواهد نخواهد شد. بهتر است پیش از عملی کردن ایده هایتان وسایل لازم را تهیه کنید تا بعدا در میانه کار به مشکل برنخورید. از مهمان هایتان با روی باز پذیرایی کنید چون از هر چیز دیگری برای آنها مهم‌تر است.

 

منبع: میهن فال


مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: