فال روزانه سه شنبه 1 خرداد 1397

فال روزانه

تبلیغات در سایت ما
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما

تبلیغات سایت

فال روزانه سه شنبه 1 خرداد 1397

فال روزانه امروز سه شنبه اول خرداد 1397 

 

 

فال روزانه متولدین فروردین ماه

چرا شما درست زمانی که باید رفتارتان را تغییر دهید و در مقابل دیگران عکس العمل نشان دهید، می ایستید و نگاه می کنید؟ شما در روابطی هستید که به شما آسیب می رساند، بهتر است که خودتان را از آنها دور کنید. کافیست خودتان باشید، آنوقت خواهید دید که چگونه همه چیز به بهترین شکل ممکن تغییر خواهد کرد. پیشنهادی به شما شده که بهتر است ترس هایتان را کنار بگذارید و با آن روبه رو شوید. تا خودتان رودر رو وارد عمل نشوید، حقیقت را در نخواهید یافت. 

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

زمان خوبیست تا شما از روزمرگی ها دور شوید و کمی به خودتان استراحت دهید. مدت زیادیست که یک راه را در پیش گرفته اید اما حال زمان تغییر است. شما باید بتوانید در کوتاه ترین زمان، بیشتری تغییرات را ایجاد کنید، تنها در این صورت است که می توانید در کارتان پیشرفت کنید. دوستی رفتارش با شما تغییر کرده، به جای اصرار، او را به حال خودش بگذارید. فرصت هایی که در رابطه عاطفی برایتان به وجود می آید را به سادگی از دست ندهید. قبل از هر تصمیمی خوب در مورد آن فکر کنید. 

 

فال روزانه متولدین خردادماه

در حال حاضر ذهن شما با سوالات زیادی درگیر است. برای رهایی از این وضعیت باید با دیگران ارتباط بیشتری برقراری کنید. ذهنتان را نیز باز بگذارید و اتفاقات را از زوایای مختلف بررسی کنید. شما می توانید به تنهایی برای تمام سوالاتتان پاسخی بیابید به شرط آنکه از حقیقت فرار نکنید. شنیدن واقعیت اگر چه تلخ است اما به نفعتان خواهد بود. اگر در مورد اطرافیانتان حس خوبی ندارید، بهتر است زمانی را در تنهایی سپری کنید. مطمئن باشید که حالتان فردا به حالت عادی بازخواهد گشت. 

 

فال روزانه متولدین تیرماه

امروز زمان خوبی برای همکاری با دیگران نیست. به همین دلیل بهتر است که به تنهایی کارهایتان را انجام دهید. شما محدودیت های زیادی برای خود قائل هستید، از این رو در بسیاری از مواقع از انجام کارها سر باز می زنید اما کمی جسارت برایتان لازم است. به عنوان مثال در مورد حرف هایی که در ذهنتان دارید، آزاد صحبت کنید. آنچه بیش از نظر دیگران مهم است، خودتان هستید. مشکلی رابطه عاطفی شما تهدید می کند، بهتر است که به جای فرار از آن، با آن مواجه شوید وگرنه پشیمانی به سراغتان خواهد آمد. 

 

فال روزانه متولدین مردادماه

شما احساس تنهایی زیادی می کنید. دوست دارید که زاویه دیدتان را نسبت به اطرافتان تغییر دهید اما این کار هم برایتان سخت است. در این شرایط بهتر است که از افراد با اعتمادتان کمک بگیرید. موضوعی ذهن شما را درگیر کرده بود اما امروز به نتایج مطلوبی در مورد آن می رسید. شما توانایی های زیادی دارید اما آنها را نادیده گرفته اید. بهتر است اعتماد به نفستان را بالا ببرید و به دنبال جایگاهی که لایق شماست، باشید. 

 

فال روزانه متولدین شهریورماه

شما مشکلی دارید که به نظرتان به تنهایی حل نمی شود. چرا آن را با دوستانتان در میان نمی گذارید؟ مطمئن باشید که آنها ایده های خوبی را در اختیارتان قرار خواهند داد. امروز کلمه «غیر ممکن» برایتان معنایی ندارد و از پس هر کاری به خوبی بر خواهید آمد. از این فرصت استفاده کنید و به رویاهایتان رنگ واقعیت دهید. اگر با فردی قرار ملاقاتی داشتید، بهتر است که افکار منفی را از خود دور کنید و با اعتماد به نفس حرف هایتان را بزنید. 

 

فال روزانه متولدین مهرماه

امروز، روز حرکت است. بنابراین انرژیتان را جمع و هر چه سریع تر خودتان را برای یک روز پر از هیجان آماده کنید. اگر چه ممکن است در به عمل رساندن ایده هایتان با نقدهایی روبه رو شوید اما بهتر است که به آنها توجهی نکنید و راه خودتان را بروید. وقت خودتان را با توضیح دادن برای دیگران تلف نکنید. مسیری که در پیش گرفته اید درست است و تنها کاری که باید انجام دهید تمرکز است. این روزها احساساتتان را کنترل می کنید اما اگر آنها را بیان نکنید، در آینده پشیمانی به سراغتان خواهد آمد. 

 

فال روزانه متولدین آبان ماه

اگر شما در رابطه عاطفیتان احساس ناامنی می کنید، بهتر است هر چه سریع تر با شریک زندگیتان صحبت کنید. اگر چه زمان برای صحبت کردن زیاد است اما امروز را از دست ندهید و تا می توانید وقتتان را برای این کار بگذارید. مطمئن باشید که ناامید نخواهید شد. پولی به دستتان می رسد که بهتر است که آن را کنار بگذارید. اگر برای تک تک قدم هایی که می خواهید بر دارید برنامه ریزی کنید، سرعت پیشرفتتان دوبرابر خواهد شد. 

 

فال روزانه متولدین آذرماه

شما این روزها غرق در تکنولوژی هستید و دوست دارید که دانشتان را در این زمینه بالاتر ببرید. با توجه به انرژی خوبی که دارید، می توانید در این کار موفق شوید. پس درنگ نکنید. در مقابل حرف شریک زندگیتان ایستاده اید و می خواهید که حرف خودتان را به کرسی بنشانید. به جای این کار بهتر است کمی نرم تر و صادقانه تر در مورد افکارتان با او صحبت کنید. با این شیوه به نظر مشترکی می رسید که برای هر دویتان مطلوب خواهد بود. 

 

فال روزانه متولدین دی ماه

شما چند وقتیست که از واقعیت دور شده اید. امروز زمان آن است که پایتان را روی زمین بگذارید و به اطرافتان با دقت بیشتری نگاه کنید. شما باید قدم بزرگی را بردارید، اما از آنجا که هنوز ذهنتان را متمرکز نکرده اید، این کار برایتان سخت است. مشورت با فردی که در این زمینه تخصص دارد می تواند به شما در این راه کمک کند. امروز زمان مناسبی برای اولین قرار ملاقات نیست زیرا مکالمات شما به خوبی پیش نخواهد رفت. بهتر است آن را به روز دیگری موکول کنید. 

 

فال روزانه متولدین بهمن ماه

برای سوال هایی که در ذهن شما ایجاد شده به دنبال جواب هستید اما حواستان باشد که به هر آنچه می شنوید در قالب حقیقت، اعتماد نکنید. قبل از قبول کردن هر حرفی خوب در مورد آن تحقیق کنید. از شریک زندگیتان خواستید تا کاری را برایتان انجام دهد اما بدانید که اصرار شما کار را خراب تر می کند. او را مدتی به حال خود بگذارید تا خودش در صورت تمایل آن را انجام دهد. 

 

فال روزانه متولدین اسفندماه

رابطه عاطفی شما به خوبی پیش می رود و شما از این بابت احساس غرور می کنید. به تلاش های خود، بدون انتظار از طرف مقابل، ادامه دهید. یک فرصت کاری برایتان فراهم می شود که باید در آن صادقانه حرف بزنید. واقع بینی کلید موفقیت شما در چنین روزیست. گره ای در زندگیتان ایجاد شده که به زودی از طرف فردی باز می شود. اگر قدر داشته‌هایتان را بدانید، زندگی شیرین تری را تجربه خواهید کرد. پس قدردان باشید.

 

منبع: میهن فال


مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: