فال روزانه چهارشنبه 26 اردیبهشت 1397

فال روزانه

تبلیغات در سایت ما
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما

تبلیغات سایت

فال روزانه چهارشنبه 26 اردیبهشت 1397

فال روزانه امروز چهارشنبه بیست و ششم اردیبهشت 1397 

 

 

فال روزانه متولدین فروردین ماه

این که شما خودتان و کارهایتان را زیر سوال ببرید هیچ وقت خوشایند نیست اما امروز قرار گرفتن در چنین شرایطی برای شما اجتناب ناپذیر خواهد بود. به زودی چیزهای جدیدی را تجربه خواهید کرد، پس از این فرصت استفاده کرده و خودتان را برای روزهایی که پیش رو دارید آماده کنید. نگاهی به خودتان انداخته و به دلیل اشتباهات گذشته‌تان فکر کنید تا از آنها درس عبرت گرفته و اشتباهاتتان را تکرار نکنید. مطمئنا این کار اصلا ساده نیست اما منافع زیادی را برای شما به همراه خواهد داشت. فقط باید با خودتان صادق باشید و به خودتان دروغ نگویید و به جای مقصر دانستن دیگران مسئولیت خطاهایتان را بپذیرید. 

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

شما چند هفته ای را در عالم فکر و خیال طی کرده اید اما حالا دیگر وقت این کارها به پایان رسیده و باید دوباره به دنیای واقعی بازگردید. شما در فرصتی که داشته اید خودتان و کارهایتان را مورد بررسی قرار داده اید و اکنون باید از نتایجی که گرفته اید استفاده کرده و تغییرات لازم را در خود به وجود بیاورید و ببینید این تغییرات چه اثری روی شما و زندگیتان خواهند گذاشت. اگر احساس می کنید که زمان آن رسیده است که روابط خود را با برخی از افراد قطع کنید با خیال راحت این کار را انجام دهید و احساس محدودیت نکنید. شما دارید با سرمایه گذاری روی افراد اشتباه بیش از اندازه به خودتان فشار وارد می کنید. 

 

فال روزانه متولدین خردادماه

شما امروز در تلاش برای واقعیت بخشیدن به نقشه هایی هستید که برای آینده خود دارید و شاید در این راه ریسک هایی هم بکنید. هر چقدر کمتر به نتیجه کارهایتان فکر کنید قدم های بلند پروازانه‌تری برخواهید داشت، اما اگر این هیجان طلبی شما کنترل عقل و منطقتان را در دست بگیرد باید خودتان را برای ناراحتی ناشی از نرسیدن به اهدافتان هم آماده کنید. ممکن است امروز با شخص جدیدی آشنا شوید که شاید زیاد توجه شما را به خود جلب نکند، اما می تواند چراغ خطری برای سایر خواستگاران شما باشد و باعث شود دست بجنبانند. در هر صورت مواظب باشید او را آلت دست خود قرار ندهید. 

 

فال روزانه متولدین تیرماه

روش جسورانه و خلاقانه ای که شما برای پیش بردن یک پروژه گروهی در نظر دارید شاید بهترین راه برای انجام این کار نباشد، اما مطمئنا توجه همه را به خود جلب خواهد کرد. با این حال شما فکر می کنید که دیگران واکنش های مناسبی ندارند. متأسفانه این که بخواهید حرف هایتان را به زور به کرسی بنشانید روش خوبی نخواهد بود و با این کار تنها باعث شدت یافتن بحران موجود خواهید شد. بهتر است راه حلی منطقی برای مسائل پیدا کنید تا بتوانید اوضاع را به حالت عادی بازگردانید. شما دلتان می خواهد کاری جدید و یا رابطه ای تازه را تجربه کنید، اما خویشتن داری و ترس هایی که دارید شما را باز می دارند. احتیاط خوب است اما گاهی بیهوده بازدارنده است. 

 

فال روزانه متولدین مردادماه

امروز همه کارها نسبت به آنچه شما انتظار داشته اید به وقت و انرژی بیشتری نیاز دارند، اما لزومی ندارد که اجازه دهید عصبانیت ناشی از این وضعیت روزتان را خراب کند. شاید این پیشامدهای غیر منتظره شما را حساس و زودرنج کرده و باعث شوند واکنش های تندی از خودتان نشان دهید. این رفتار شما می تواند باعث رنجش شخصی که برایتان از اهمیت زیادی برخوردار است شود. امروز شما باید مواظب سرعتتان باشید! خواه در هنگام رانندگی باشد، خواه در انجام کارهای حرفه ای و یا شخصیتان، در غیر این صورت حتما، به شکل یک برگه جریمه و یا بروز مشکل در کارتان، متضرر خواهید شد و این اصلا چیزی نیست که انتظارش را بکشید! 

 

فال روزانه متولدین شهریورماه

شما امروز در انجام کارهایی که به عهده دارید به هیچ وجه از موضع خود کوتاه نخواهید آمد. متأسفانه این کله شقی شما می تواند برایتان دردسرساز شود، اما اگر کمی انعطاف پذیری از خودتان نشان دهید ذهنی باز و آماده برای تصمیم گیری خواهید داشت. یک مشورت صمیمانه با یکی از همکارانی که مورد اعتماد و احترامتان است می تواند شما را از این طوفان احساسات نجات داده و در مسیری منطقی قرار دهد. امروز بهترین زمان برای مشخص کردن مرزها در روابط است، اگر همخانه ای جدید دارید و یا یکی از اعضای خانواده حریم خصوصی شما را رعایت نمی کند از این فرصت استفاده کرده و با صراحت در مورد این مسئله صحبت کنید. 

 

فال روزانه متولدین مهرماه

امروز مهارت ها و توانایی های خود را با اطرافیانتان به اشتراک بگذارید. آموزش دادن به دیگران باعث خواهد شد که چیزهای بیشتری یاد بگیرید و نتایجی که می گیرید خیلی بیشتر از این است که بخواهید به تنهایی برای پیشرفت این توانایی ها کار کنید. امروز برخوردهای خاطره انگیزی برایتان رقم خواهد خورد. شاید در ابتدا محتاطانه برخورد کنید و حتی نسبت به یک نفر که با رفتارش حریم شخصی و آزادی عمل شما را تهدید می کند واکنشی تند و هجومی از خود نشان دهید، اما بعد خواهید دید که این شخص با بقیه فرق دارد و از شخصیتی منحصربفرد و جذاب برخوردار است. در نهایت هم می بینید که او دقیقا همان ویژگی های اخلاقی را دارد که شما نیاز دارید. 

 

فال روزانه متولدین آبان ماه

شما بیش از هر زمان دیگری احساس می کنید که باید کنترل امور را در دستان خودتان گرفته و آینده‌تان را بسازید. از این که فقط با امید و آرزو زندگی کنید و برای رسیدن به سعادت و خوشبختی در انتظار فردا بنشینید خسته شده اید. اراده شما آنقدر محکم است که حتی خودتان را هم به تعجب واخواهد داشت. در روزهای آینده این فرصت را خواهید داشت که رویکرد خود را تغییر داده و نقشه هایتان را به صورتی دقیق و منطقی مشخص کنید. امروز اولین روز از زندگی جدید شماست. امروز از دعوا بر سر مسائل مادی که ممکن است هر لحظه بین شما و عشقتان ایجاد مشکل کند، عقب نشینی کنید. 

 

فال روزانه متولدین آذرماه

امروز، روزی ایده آل برای پرداختن به سوال هایی است که طی چند هفته گذشته ذهنتان را به خود مشغول کرده بودند. سعی کنید بیشترین وقت و توجه را برای مسائل عاطفی کنار بگذارید و اگر در حال حاضر درگیر رابطه عاطفی مشکل داری هستید که احساس رضایت و خوشبختی را به شما منتقل نمی کند از این که این رابطه را به پایان برسانید ترسی به دل راه ندهید. اگر هم مجرد هستید و نسبت به یک نفر ابراز احساسات کرده اید اما جوابی از او نگرفته اید زیاد ذهن خودتان را درگیر این موضوع نکنید چون به احتمال زیاد هیچ پاسخی دریافت نخواهید کرد و این علاقه شما یک طرفه است. 

 

فال روزانه متولدین دی ماه

شما برای مدتی با مشکلات اعتماد به نفس درگیر بوده اید و تمایلی به این که در مرکز توجه قرار بگیرید نداشته اید و برای این کار آماده نبوده اید. حالا دیگر هیچ بهانه ای برای فرار از قرار گرفتن در اجتماع و در موقعیت های حساس ندارید. شما باید تمام تلاش خودتان را بکنید، بزرگ ترین خطری که شما را تهدید می کند آسیب دیدن غرورتان است و خوشبختانه شما در التیام بخشیدن به این آسیب از قدرت زیادی برخوردار هستید. امروز قدرت ها و توانایی های دیگران را دست کم نگیرید. شاید آنها در ظاهر حواس پرت و بدون اطلاعات کافی به نظر برسند، اما خواهید دید که دانش و اطلاعات زیادی دارند که می توانند در اختیار شما قرار داده و به رفع مشکلاتتان کمک کنند. 

 

فال روزانه متولدین بهمن ماه

شما در چند هفته گذشته فرصت این را داشته اید که با نگرانی ها و سوالاتی که در مورد شغل و حرفه خود دارید دست و پنجه نرم کرده و جواب هایتان را تا حدودی پیدا کنید. شاید حتی پیشرفت بیشتری داشته و به این که چه سرنوشتی در انتظارتان است و برای چه کاری ساخته شده اید پی برده باشید. حالا دیگر وقت آن رسیده که فکر کردن به این چیزها را کنار گذاشته و وارد عمل شده و کنترل زندگی را دست بگیرید. ممکن است امروز بین شما و عشقتان به دلیل عصبانیت غیر عادی یکی از دو طرف درگیری به وجود بیاید. تا جای ممکن از چنین موقعیتی دوری کنید و در صورت بروز این وضعیت، خودتان را کنار بکشید تا بعدا در مورد این مسئله صحبت کنید. 

 

فال روزانه متولدین اسفندماه

چند هفته گذشته برای رسیدن شما به تعادل فرصت بسیار خوبی بوده است. شما در این مدت کمی بیشتر با زندگی درگیر شده و مشغول این بوده اید که توانایی هایتان را نشان دهید. مطمئنا شما ترکیبی از موفقیت و شکست را تجربه کرده و با موانع زیادی دست و پنجه نرم کرده اید، اما آهسته و پیوسته پیشرفت های زیادی را به دست آورده اید. اگر کمی بیشتر فکر کنید قطعا به این نتیجه خواهید رسید که برای سرعت بخشیدن به روند پیشرفت خود باید بعضی چیزها را در خودتان تغییر دهید. امروز از گفتن حقیقت امتناع نکنید، حتی اگر فکر می کنید که این کار توضیح واضحات و تکرار مکرات است.

 

منبع: میهن فال


مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: