فال روزانه شنبه 22 اردیبهشت 1397

فال روزانه

تبلیغات در سایت ما
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما

تبلیغات سایت

فال روزانه شنبه 22 اردیبهشت 1397

فال روزانه امروز شنبه بیست و دوم اردیبهشت 1397 

 

 

فال روزانه متولدین فروردین ماه

شما امروز با وجود اینکه تصمیم گرفته‌‌اید کارهای نیمه کاره زیادی را تمام کنید، اما اگر نتوانستید تمام انتظارات خود را برآورده کنید، آرامش خود را حفظ کنید. لازم است بعضی از فعالیتهای خود نه تنها فعالتیهای کاری، بلکه برخی از کارهای تکراری روزانه‌تان را کمتر کرده و وقت خالی داشته باشید. به موسیقی گوش دهید، فیلم نگاه کنید، برای گردش به طبیعت بروید، اینها کارهایی بودند که شما مدتها خودتان را ازشان محروم کرده بودید. شما بعدا هم می‌توانید تعهدات خود را انجام دهید. 

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

شما با وجود اینکه ممکن است هنوز به خاطر درخواستهای زیادی که از شما شده ناراحت باشید، ولی اکنون توانایی این را دارید که بیشتر از قبل کار کنید. با وجود این اگر شما تلاش کنید که همه کارها را یکدفعه تمام کنید، بسیار عصبانی خواهید شد. از طرف دیگر آرام کار کردن و پیروی کردن از یک برنامه باقاعده موفقیت شما را تضمین خواهد کرد. به یاد داشته باشید که راههای میان‌بر شما را به هدف نمی‌رسانند، پس از وقتتان استفاده کرده و کاری را که درست است انجام دهید. 

 

فال روزانه متولدین خردادماه

زمانی که امروز برای شما تبدیل به روز سختی می‌شود، ماهی‌های نشانه شما فقط سخت‌تر کار خواهند کرد. این واکنش نامشخص ممکن است نتیجه تمایل شما برای رویاپردازی درمورد شغل ایده‌آلتان باشد، اما آشفته کردن خود با وظایف بیشمار می‌تواند به ذهنتان کمک کند که خودش را با چیزهای دیگری مجهز کند. حقیقت این است که شما باید تا زمان رسیدن به رضایت کامل راه زیادی را طی کنید. 

 

فال روزانه متولدین تیرماه

شما ممکن است به خاطر اینکه چیز مهمی را از دست داده‌اید، احساس خوبی نداشته باشید. هنوز هم نظریه کند و کاو کردن یک مشکل برای فهمیدن اینکه چه کاری لازم است انجام شود، نظریه خوبی است. شما باید جنبه خوب هر چیزی را تشخیص بدهید. اما اگر اشتباهی رخ داد اگر همین الان با آن موضوع برخورد کنید بهتر از این است که آن را به آینده موکول کنید. 

 

فال روزانه متولدین مردادماه

شما روزهای کاملا شگفت انگیز و شادی را سپری خواهید کرد و تمام این هیجانات به خاطر روحیه‌ی شادی است که شما به تازگی در درونتان بیدار ساخته اید. فعالیت‌های شاد، ممکن است شما را از انجام کارهایتان باز دارد به این موضوع دقت داشته باشید. برای اینکه شادیتان دوامم بیشتری داشته باشد و لذت بیشتری ببرید، بهتر است دیگران را نیز در شادی‌تان شریک سازید. 

 

فال روزانه متولدین شهریورماه

شما دارید چیزی را خلق می‌کنید و اول راه هستید اما اگر می‌خواهید تغییری ایجاد کنید باید صبور باشید. شاید بخواهید در مورد شروع کار جدیدتان با دیگران صحبت کنید اما دلایل درستی نداشته باشید . حتی اگر بین آنچه می‌خواهید انجام دهید و آنچه ناچار به انجام آن هستید مانده اید ، انجام هر عمل مثبتی عاقلانه تر از منتظر شانس بهتربودن برای بیان خصوصیات فردی شما است. 

 

فال روزانه متولدین مهرماه

اکنون شما طرز فکری سنتی دارید و هیچ دسترسی برای عشق ورزیدن بدون حرکات نامعقول ندارید، اما ناگهان اتفاقی می‌افتد که نگرش و نقطه نظرات شما تغییر می‌کنند. شخصی با نقطه نظرات و برنامه‌های شما مخالفت می‌کند، درحالیکه کار کردن دیگران را با شما سخت کرده است. کناره گیری کردن کمی می‌تواند به بهبود اوضاع کمک کند ولی کاملاً آن را درست نخواهد کرد. دوباره به گروه بپیوندید، قدم اول را بردارید و از نو تلاش کنید. 

 

فال روزانه متولدین آبان ماه

شما برای اینکه متوجه شوید که خط سیر جدیدتان شما را به جایی که می‌خواهید نمی‌رساند، شاید نیاز داشته باشید که زمان کافی صبر کنید. با تجدید نظر کردن در آنچه که شما هر روز انجام می‌دهید، این حس در شما به وجود می‌آید که این کارها مسیر زندگی همیشگی شما است. شما باید هدفهای بلند مدت خود را تغییر داده و لازم نیست برای سیر تکامل طبیعی آنها پافشاری کنید. 

 

فال روزانه متولدین آذرماه

اخیرا حوادث غیر مترقبه شما را شوکه کرده و امروز زمان از نو سازمان دهی کردن، استراحت و تجدید قوا کردن فرا رسیده است. همان طوری که قلبتان را به سوی انرژی مثبت باز می کنید از آزادیتان لذت ببرید، دلگرمی وکمک دیگران اکنون به یاریتان می آیند. خبرهای خوب را بدون مقاومت دریافت کنید. خوشبختی شاید در خانه شما را بکوبد، اما مشارکت شما را می خواهد تا اتفاق مهمی برایتان بیفتد. 

 

فال روزانه متولدین دی ماه

شما در زندگیتان فردی مثبت بین هستید به همین دلیل با تمام مشکلاتی که پیش می‌آیند به راحتی مقابله می‌کنید و هیچ اتفاقی هر چند خیلی بزرگ باشد نمی‌تواند مانعتان شود. شما به تنهایی این احساس را در خود نگه نمی‌دارید بلکه با صحبت‌ها و رفتارهای مثبتتان این موضوع را به دیگران نیز القا می‌کنید به همین دلیل خداوند راه‌های سعادت و خوشبختی را بیش از پیش بر سر راهتان قرار می‌دهد. استدلال‌ها و آنالیزهایی که در رابطه با دیگران انجام می‌دهید یا حدس می‌زنید کاملا به واقعیت می‌پیوندند اما توصیه می‌کنیم به انها زیاد اهمیت ندهید زیرا باعث می‌شوند که شما رفتاری نا عادلانه را پیشه خود کنید. 

 

فال روزانه متولدین بهمن ماه

شما بسیاری از هیجانات، شوق و ذوق‌های درونی‌تان را سرکوب می‌کنید که مبادا کسی متوجه این احساسات درونی شما شود اما به زودی اتفاقی برایتان پیش می‌آید که شما را مجبور می‌کند از این به بعد تمام احساسات خود را بروز دهید تا کمتر دچار استرس و دل نگرانی شوید. تجربیات جدید شما را بسیار راهنمایی خواهند کرد تا هرچه موفق تر باشید. از سکوت و گوشه عزلتی نیز که برای خود اختیار کرده اید خارج شوید زیرا در بیرون از تنهایی شما زیبایی‌های بسیاری برای مشاهده وجود دارند. 

 

فال روزانه متولدین اسفندماه

امروز شما برای انجام دادن وظایفتان چندین راه در پیش رو دارید و اگرچه این راهها اختیارات زیادی را به شما می‌دهند، اما شرایط کار کردن برای شما سخت‌تر می‌شود. اگر یک راه وجود داشته باشد که به وضوح از بقیه مهم‌تر باشد، برای شما ساده‌تر است، اما تا موقعی شما واقعا کارتان را شروع نکرده اید توضیح دادن اینکه چه مراحلی باید طی شود، کار سختی است. سعی نکنید که از آن سر دربیاورید. فقط تا جایی که لازم است خودتان را با آن تطبیق بدهید.

 

منبع: میهن فال


مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: