فال روزانه شنبه 15 اردیبهشت 1397

فال روزانه

تبلیغات در سایت ما
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما

تبلیغات سایت

فال روزانه شنبه 15 اردیبهشت 1397

فال روزانه امروز شنبه پانزدهم اردیبهشت 1397 

 

 

فال روزانه متولدین فروردین ماه

فقط به خاطر اینکه این روزها دیگران شما را فرد خوبی می‌دانند، دلیل نمی‌شود که شما مجبور باشید به جای نیازهای خود به نیازهای افراد دیگر توجه کنید. شما به خود اطمینان دارید و می‌دانید که بهترین کار را نجام داده‌اید و فرصت این را ندارید که از دیگران هم حمایت کنید. اما اکنون اعتماد به نفس بیش از اندازه داشتن می‌تواند به ضرر خودتان تمام شود؛ نشان دادن ضعف‌های خود شاید مهم‌ترین کاری باشد که حالا می‌توانید انجام دهید. 

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

ماه در هفتمین خانه از روابط اجتماعی شما قرار گرفته و راه حل متفاوتی را برای حل کردن مشکلات عاطفی به شما پیشنهاد می‌کند. اگر امروز دوست صمیمی یا نامزدتان با شما حرف نمی‌زند و نسبت به احساساتتان بی‌توجه است و یا اگر می‌خواهد مدتی تنها باشد، سعی نکنید که فکر او را تغییر دهید. حتی اگر احساس می‌کنید مورد بی‌اعتنایی قرار گرفته‌اید، برای اینکه بتوانید در نهایت به خواسته‌های خودتان برسید، حمایت کردن افراد دیگر بهترین روش ممکن است. 

 

فال روزانه متولدین خردادماه

کمی هیجان می‌تواند لبخند را روی لبهای شما بنشاند، برای اینکه شما برای رویارویی با چیزهای جدید آمادگی دارید. شما تاحدی محتاط نیز هستید، برای اینکه نمی‌خواهید چیزهایی را که تازگیها به دست آورده‌اید را به خطر بیندازید. به یاد داشته باشید زمانی که ژوپیتر ستاره بخت شما در نشانه برج عمل گرای شما قرار می‌گیرد، شما با تمرین کردن خویشتن‌داری می‌توانید بهترین کارآیی را داشته باشید. اگر شما بخواهید به آرامی کار کنید، این کار می‌تواند حتی برایتان خطرساز هم باشد، بنابراین در شروع کار مرتکب هیچ اشتباهی نشوید. 

 

فال روزانه متولدین تیرماه

شما دوست ندارید وقتی که احساساتتان مورد خطر واقع می شوند، مجبور شوید از آنها دفاع کنید، برای اینکه اگر بخواهید به تنهایی برای فهمیدن این خطرها به طور کامل تلاش کنید به حد کافی استرس برایتان به وجود می آید. بی منطقی هرگز در لیست اهداف شما نبوده است. اما شما می دانید که موضوعی هست که حاضرید به خاطرش هر کاری را انجام دهید. به یاد داشته باشید که منطق خشک صرفاً شما را به این موضوع خاص نمی رساند، شما باید به دلتان رجوع کنید. 

 

فال روزانه متولدین مردادماه

امروز شما در محل کارتان اختیاراتی دارید و فرصتی برای شماست که برای به سود رسیدن بیشتر از یک مسیر در دسترس داشته باشید. اگر شما جدیدا تصمیمی گرفته‌اید، اطلاعات جدید شما را تشویق می‌کند که آرام حرکت کرده و دوباره انتخابتان را بررسی کنید. برای رسیدن به یک هدف خاص زیاد عجله نکنید؛ شما بیشتر از آنچه که فکر می‌کنید زمان دارید. 

 

فال روزانه متولدین شهریورماه

زمانی که شما انتخابهای جالب زیادی پیش روی خود دارید، تصمیم‌گیری کردن برایتان سخت خواهد شد. ونوس، ستاره بخت شما که با خورشید هم تراز شده است، از شما می‌خواهد که دست خود را باز بگذارید. شاید نیاز باشد که هر چیزی را که اکنون انتخاب می‌کنید، در هفته‌های بعدی دوباره آن بررسی‌اش کنید. 

 

فال روزانه متولدین مهرماه

شما امروز صبح به خوبی به تلاشهایتان افزوده‌اید، برای اینکه امروز بخت با شما یار است تا فعالیتهایتان را بیشتر کنید. برنامه شما شاید یک برنامه خوب باشد، اما احتمال دارد که بعد در طول روز با موانعی مواجه شوید. اگر شما نتوانسته اید انتظاراتتان را برآورده کنید به خودتان سخت نگیرید. برای تمام کردن آنچه که امروز شروع کرده اید فردایی هم وجود دارد. 

 

فال روزانه متولدین آبان ماه

شما کارهای شخصی برای انجام دادن در منزل دارید و دوست دارید که پروژه‌ای خلاقانه را شروع کنید. متأسفانه آنچه که امروز شما شروع می‌کنید تا انجام دهید فردا با مشکل مواجه می‌شود. اما باریک‌بینی در تصمیم‌گیریهای‌تان و آینده نگری شما را قادر می‌سازد در زمانی که حتی فکرش را هم نمی‌کنید پیشرفت کنید. 

 

فال روزانه متولدین آذرماه

شما امروز دست به هر کاری که می زنید به بار می نشیند. به نظر می رسد که همه چیز را با بزرگ نمایی می بینید، به همین دلیل فکر می کنید که همه چیز خوب و مثبت است، اما ممکن است این بزرگ نمایی باعث شود که چیزهای مهمی را نادیده بگیرید. تمایل دارید که اول وارد عمل شوید و سپس کاری را که انجام داده اید مورد بررسی قرار دهید، اما به شما توصیه می شود که چند روزی صبر کنید تا بتوانید یک تصمیم واقعی تر بگیرید. وقتی دست به کار شوید که همه چیز را در مرحله ی بعد به خوبی بررسی کرده باشید. 

 

فال روزانه متولدین دی ماه

شما در حال وارد شدن به ماهی از سال هستید که این ماه توجه عقلانی بالاتری را نسبت به ماه قبل می‌طلبد، و نیاز خواهید داشت که نسبت به شغلتان توجه بیشتری داشته باشید. زمان بیشتری را برای سازماندهی کردن هزینه‌های شخصی و خوشایندتر کردن محیط پیرامونتان اختصاص دهید. تنبل نباشید و خودتان را از دست فعالیتهای یکنواخت روزمره رها سازید؛ قدری ریسک کردن برایتان خوب است، اما خیلی هم نسبت به بازده کارتان دلخوش نباشید. 

 

فال روزانه متولدین بهمن ماه

شما امروز آن قدرها هم که فکر می کنید منطقی نیستید. عقل و منطق تان تحت تأثیر رویاهایی که در سر دارید قرار گرفته اند و ممکن است خودتان اصلاً متوجه این وضعیت نباشید. ممکن است دیگران را آن طوری که واقعاً هستند نبینید، بلکه طوری تصورشان کنید که خودتان دوست دارید. بهتر است قبل از این که وارد یک رابطه ی ناپایدار شوید همه چیز را خوب بررسی کنید. تنها راهی که برای رسیدن به تعادل وجود دارد این است که واقع گرایانه با دیگران ارتباط برقرار کنید. 

 

فال روزانه متولدین اسفندماه

شما به دلیل خبر یا اتفاقی که برایتان پیش آمده در یک شوک به سر می‌برید و نمی‌دانید راه درست چه راهی است و باید چه تصمیمی را اتخاذ کنید. به خصوص که از طرف شخصی که برای او ارزش زیادی قائل بوده اید و او را دوست داشته‌اید مورد بی لطفی قرار گرفته اید. به همین علت از زندگی‌تان کناره می‌گیرید. به جای این که افکار خود را مدام بر روی ذهنی منفی منعکس کنید بهتر است کمی‌مثبت فکر کنید تا بتوانید ساده تر و خیال آسوده‌تری به زندگی تان ادامه دهید.

 

منبع: میهن فال


مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: