فال روزانه سه شنبه 28 فروردین 1397

فال روزانه

تبلیغات در سایت ما
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما

تبلیغات سایت

فال روزانه سه شنبه 28 فروردین 1397

فال روزانه امروز سه شنبه بیست و هشتم فروردین 1397 

 

 

فال روزانه متولدین فروردین ماه

شما امروز خبری می شنوید که چندان برایتان خوشایند نخواهد بود. این خبر می تواند در مورد تغییری در محیط کار یا در مورد یکی از دوستانتان باشد اما نگران نباشید زیرا در آینده‌ای نزدیک به نفعتان تمام خواهد شد. نگذارید این خبر روزتان را خراب کند. شما در چنین روزی به تمرکز احتیاج دارید، پس سرتان را با کارهایتان گرم کنید. شما در رابطه عاطفی‌تان بیش از حد سیاست به خرج می دهید. آنچه شما را به شریک زندگیتان نزدیک می کند، گاهی رفتارهای جسورانه و کودکانه است. پس بد نیست که روندتان را کمی تغییر دهید. 

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

امروز مراقب باشید؛ زیرا ممکن است به هر چه دست بزنید، از دستتان بیافتد یا خرابکاری شود. بهتر است وقتتان را روی کارهای عادی و روتین‌تر بگذارید تا مشکل جدی برایتان رخ ندهد. این روزها خودتان را زیاد درگیر رابطه عاطفیتان کرده‌اید. مدام رفتارهای طرف مقابلتان را تجزیه و تحلیل می کنید اما حواستان باشد زیرا این رفتار مخرب است و تاثیرات منفی بر رابطه‌تان می گذارد. بهتر است خودتان را این بار به دست امواج بدهید تا شما را به هر کجا که می خواهد، ببرد. 

 

فال روزانه متولدین خردادماه

شما امروز روابط اجتماعیتان بالا می رود و با افراد زیادی در ارتباط خواهید بود. خوبی این ارتباطات این است که اطلاعات خوبی را از آنها به دست خواهید آورد. اگر امروز به جایی دعوت شده‌اید، حتما در آنجا حضور یابید. احتمالا با فردی آشنا خواهید شد که تاثیر زیادی در زندگیتان خواهد داشت و مسیرهای تازه‌ای را در زمینه شغلیتان به روی شما باز خواهد کرد. امروز مجبورید که یک تصمیم جدی در مورد رابطه عاطفیتان بگیرید. دقیقا نمی دانید که می خواهید چه کاری انجام دهید. بهتر است به ندای درونیتان گوش دهید و آنچه دلتان می گوید را عملی کنید. 

 

فال روزانه متولدین تیرماه

شما امروز سعی دارید به کارهایتان سروسامان دهید. به عنوان مثال اگر در خانه هستید دوست دارید خانه را تمیز و مرتب کنید. احتمال این که میهمانی برایتان بیاید نیز زیاد است. دوستی قدیمی یا همسایه‌ای بدون خبر نزد شما می آید و موضوعی را با شما مطرح می کند که از آن اطلاعات زیادی نداشتید. سعی کنید حرف‌های شنیده را زود با دیگران مطرح نکنید. امروز حس عمیق‌تری نسبت به شریک زندگیتان دارید. او حرف‌هایی به شما زده که به دلتان نشسته است. شما نیز علاقه واقعی خود را بروز دهید تا او نیز به حضور شما دلگرم شود. 

 

فال روزانه متولدین مردادماه

امروز باید از محدوده خود پایتان را فراتر بگذارید. شما بیش از حد ملاحظه دیگران را می کنید اما بد نیست که امروز فقط به خودتان فکر کنید و هر آنچه دلتان می گوید را عملی کنید. فرصت هایی که در مقابلتان قرار می گیرد را به سادگی از دست ندهید. برای پاسخ دادن پیشنهادهایی که به شما داده شده نیز عجله نکنید. با توجه به توانایی هایی که دارید، می توانید در جایگاهی بالاتر از اینجایی که هستید، قدم بردارید. اگر ناخوداگاه احساسات خود را برای فردی بازگو کردید، نگران نشوید زیرا او نیز پاسخش به اعترافات شما مثبت است. 

 

فال روزانه متولدین شهریورماه

شما تلاش زیادی برای رسیدن به استقلال مالیتان کرده‌اید. تمام نشانه‌ها حاکی از آن است که راه درست را رفته‌اید. بنابراین اگر امروز تلفنی به شما شد که در مورد آنچه انجام می دهید، نگرانتان کرده، به آن توجه نکنید. تنها چیزی که به آن احتیاج دارید تا در مورد موفقیتتان مطمئن شوید، زمان است. حرف‌هایی با شریک زندگیتان می زنید که نگرانتان می کند. نگرانی شما نه از طرف مقابل، بلکه از طرف خودتان است، زیرا مجبورید حقایقی را به زبان آورید که به نفعتان نیست. اما بدانید که بیان آنها تفاوت چندانی در وضعیت موجود ایجاد نخواهد کرد. 

 

فال روزانه متولدین مهرماه

اگر چه امروز سرتان بیش از اندازه شلوغ است اما از این وضعیت ناراضی نیستید. امروز دوستی سرزده نزد شما می آید و خبرهای مهمی را به گوشتان می رساند. شما نیز ذهنتان درگیر می شود و به دنبال اخبار بیشتری از آن هستید. حواستان باشد تا اطمینان کامل، هیچ تصمیمی نگیرید. اگر به فکر خرید هدیه‌ای برای عشق زندگیتان هستید، امروز روز خوبی است. این کار شما به او ثابت می کند که شما پای حرف‌هایی که زده‌اید هستید. 

 

فال روزانه متولدین آبان ماه

امروز برایتان کمی سخت‌تر از روزهای دیگر خواهد گذشت. این کار شما نیست که بیشتر شده، بلکه انرژیتان است که چیزی از آن باقی نمانده. وقت آن است که به خودتان استراحت دهید. مطمئن باشید که با یک روز کار نکردن شما هیچ اتفاق بدی رخ نخواهد داد. به جای آن ذهنتان فرصت کافی برای استراحت خواهد داشت و از روزهای بعد با انرژی بیشتری کار خود را ادامه می دهد. احساس می کنید که رابطه عاطفیتان احتیاج به ترمیم دارد اما لازم نیست سخت بگیرید. تنها کاری که باید امروز انجام دهید، نشستن در کنار شریک زندگیتان و صحبت کردن با اوست. 

 

فال روزانه متولدین آذرماه

امروز شما انعطاف پذیرتر از روزهای دیگر هستید. فهرستی از کارهایی دارید که باید انجامشان دهید اما عجله نکنید. چیزی که امروز بیش از همه اهمیت دارد، به دست آوردن اطلاعات جدید است. با اطلاعاتی که به دست می آورید، می توانید قدمهای بزرگی را بردارید که در موفقیت کاریتان نیز تاثیر بسزایی خواهد داشت. اگر سعی کنید که در رابطه با اطرافیانتان کمی راحت‌تر عمل کنید و خیلی درگیر حاشیه نباشید، روابطتان نیز بهتر از قبل پیش خواهد رفت. 

 

فال روزانه متولدین دی ماه

موضوعی ذهنتان را درگیر کرده اما بهتر است مثبت اندیش باشید. نگذارید حواشی شما را از مسیری که در پیش گرفته‌اید، دور کند. دوستی شما را تشویق می کند تا کاری را انجام دهید. اجباری در کار نیست، اگر فکر می کنید که آن کار با شخصیت شما سازگاری ندارد، بهتر است که دور آن را خط بکشید. منتظر خبری هستید اما هنوز پیامی دریافت نکرده‌اید، نگران نباشید، به زودی آنچه منتظرش بوده‌اید را خواهید شنید. 

 

فال روزانه متولدین بهمن ماه

شما هر حرفی که می شنوید را باور نکنید. ممکن است برخی از اطرافیانتان بخواهند شما را از مسیرتان دور کنند، بنابراین گول حرف‌های آنها را نخورید. امروز از بابت درآمدتان نگران خواهید بود. هنوز قبض‌هایتان را پرداخت نکرده‌اید و این موضوع شما را نگران کرده است. بهتر است از خانواده خود به طور موقت کمک بگیرید تا شرایطتان به روال عادی خود بازگردد. دوستی منتظر خبری از سمت شماست، بهتر است که امروز به انتظار او پاسخ دهید. 

 

فال روزانه متولدین اسفندماه

اگر شما به دنبال فرصتی برای پیشرفت هستید، امروز وقت آن رسیده. شما فرصت‌های زیادی را از دست داده‌اید اما نباید از این به سادگی بگذرید. تمام تمرکز خود را بر کاری که در ذهنتان نقش بسته، بگذارید و مطمئن باشید که به نتیجه‌ مطلوبی دست خواهید یافت، البته اگر عجول نباشید. یکی از اعضای خانواده‌تان به کمک شما محتاج است. بهتر است قبل از هر کاری او را به بیرون از خانه ببرید و کمی خوش بگذرانید تا با روحیه بهتری حرف‌هایش را بزند.

 

منبع: میهن فال


مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: