فال روزانه سه شنبه 21 فروردین 1397

فال روزانه

تبلیغات در سایت ما
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما

تبلیغات سایت

فال روزانه سه شنبه 21 فروردین 1397

فال روزانه امروز سه شنبه بیست و یکم فروردین 1397 

 

 

فال روزانه متولدین فروردین ماه

ماه در دوازدهیمن خانه مربوط به اسرار شما قرار دارد و کاملا واضح است که چیزهای کمی وجود دارند که دلتان نمی‌خواهد در موردش با کسی حرف بزنید. شما هنوز آمادگی این را ندارید که در مورد خودتان حرف بزنید، در عین حال وسوسه می‌شوید بیشتر از آن چیزی که لازم است رازهایتان را افشا کنید. نباید قربانی مثبت‌اندیشی خود شوید. اگر شما احساس می‌کنید که آمادگی صحبت کردن در مورد رازهایتان را دارید، به عقب برگشته و تمام دلایلی که برای توجیه کردن خود در ذهنتان آماده کرده‌اید را بازبینی کنید. 

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

شما امروز با وجود اینکه تصمیم گرفته‌‌اید کارهای نیمه کاره زیادی را تمام کنید، اما اگر نتوانستید تمام انتظارات خود را برآورده کنید، آرامش خود را حفظ کنید. لازم است بعضی از فعالیتهای خود نه تنها فعالتیهای کاری، بلکه برخی از کارهای تکراری روزانه‌تان را کمتر کرده و وقت خالی داشته باشید. به موسیقی گوش دهید، فیلم نگاه کنید، برای گردش به طبیعت بروید، اینها کارهایی بودند که شما مدتها خودتان را ازشان محروم کرده بودید. شما بعدا هم می‌توانید تعهدات خود را انجام دهید. 

 

فال روزانه متولدین خردادماه

خوشبختانه، ایده پیک نیک رفتن با خانواده و یا ناهار خوردن با آنها به نظر می رسد که برای شما بسیار مفید باشد. شما قصد دارید موقتا مشکلات مربوط به کار و همکاران خود را فراموش کنید و اکنون بیشتر از هر چیز نیاز دارید که بر احساسات و نیازهای شخصی خود متمرکز شوید. فراموش نکنید که شما زمان کافی برای رسیدن به کارهایتان را دارید، بنابراین می‌توانید زمانی را هم به خود فرجه داده و استراحت کنید. 

 

فال روزانه متولدین تیرماه

شما با وجود اینکه ممکن است هنوز به خاطر درخواستهای زیادی که از شما شده ناراحت باشید، ولی اکنون توانایی این را دارید که بیشتر از قبل کار کنید. با وجود این اگر تلاش کنید که همه کارها را یکدفعه تمام کنید، بسیار عصبانی خواهید شد. از طرف دیگر آرام کار کردن و پیروی کردن از یک برنامه باقاعده موفقیت شما را تضمین خواهد کرد. به یاد داشته باشید که راههای میان‌بر شما را به هدف نمی‌رسانند، پس از وقتتان استفاده کرده و کاری را که درست است انجام دهید. 

 

فال روزانه متولدین مردادماه

شما این روزها اعتماد به نفس زیادی پیدا کرده‌اید و این موضوع همان‌قدر که می‌تواند خوب باشد همان‌قدر نیز می‌تواند شما را به دردسر بیندازد. طبیعتا یکی از بزرگترین تواناییهای شما این است که می‌توانید قبل از دست به عمل زدن تا رسیدن به موقعیت درست صبر کنید. با وجود اینکه صبرکردن و تامل می‌تواند جلوی بعضی از کارهای اشتباه را بگیرد، همچنین می‌تواند باعث شود شما بعضی از فرصتهای خیلی خوب را از دست بدهید؛ ولی امروز اینگونه نیست. شما وسوسه شده‌اید که کار جدیدی را شروع کنید و خیلی سریع آن را تمام کنید. فرامش نکنید که کمی احتیاط هم شرط عقل خواهد بود. 

 

فال روزانه متولدین شهریورماه

زمانی که امروز برای شما تبدیل به روز سختی می‌شود، ماهی‌های نشانه شما فقط سخت‌تر کار خواهند کرد. این واکنش نامشخص ممکن است نتیجه تمایل شما برای رویاپردازی در مورد شغل ایده‌آلتان باشد، اما آشفته کردن خود با وظایف بیشمار می‌تواند به ذهنتان کمک کند که خودش را با چیزهای دیگری مجهز کند. حقیقت این است که شما باید تا زمان رسیدن به رضایت کامل راه زیادی را طی کنید. 

 

فال روزانه متولدین مهرماه

زمانی که همه چیز در زندگی از این رو به آن رو می‌شود، ممکن است شما در نقش یک کشتی ساحل پیما ظاهر شوید؛ اما آنگونه که به نظر می‌رسد هم اوضاع نگران کننده نیست، برای اینکه در پشت این صحنه‌های پر سر و صدا، پایداری درونیتان می‌تواند به شما قدرت و قوه تشخیصی را که برای کامل کردن هدفهایتان به آنها نیاز دارید را بدهد. به یاد داشته باشید شما به هر حال نمی‌توانید بررسی کنید که افراد دیگر چه واکنشی نشان می‌دهند، بنابراین همان آزادی و اختیاری را که برای خودتان می‌خواهید را به هر فرد دیگری که در زندگیتان هست بدهید. 

 

فال روزانه متولدین آبان ماه

ممکن است شما به خاطر اینکه چیز مهمی را از دست داده‌اید، احساس خوبی نداشته باشید. هنوز هم نظریه کند و کاو کردن یک مشکل برای فهمیدن اینکه چه کاری لازم است انجام شود، نظریه خوبی است. شما باید جنبه خوب هر چیزی را تشخیص بدهید؛ اما اگر اشتباهی رخ داد اگر همین الان با آن موضوع برخورد کنید بهتر از این است که آن را به آینده موکول کنید. 

 

فال روزانه متولدین آذرماه

با وجود اینکه شما می‌دانید امروزه پیروی کردن از قوانین اهمیت ویژه‌ای دارد، اما کارهایتان را بر مبنای منطق خودتان انجام می‌دهید. حتی اگر این رفتار غیر قانونی شما باعث شود که احساس کامل بودن بکنید، توجیه کردن آن کار سختی است. برخی از قابلیتهای‌تان را باید به خاطر پذیرفته شدن توسط اجتماع زیر پا بگذارید. شاید امروز به عضویت یک گروه در آمدن مهم‌تر از پرکار بودن باشد. 

 

فال روزانه متولدین دی ماه

شما روزهای کاملا شگفت انگیز و شادی را سپری خواهید کرد و تمام این هیجانات به خاطر روحیه‌ شادی است که شما به تازگی در درونتان بیدار ساخته‌اید. فعالیت‌های شاد، ممکن است شما را از انجام کارهایتان باز دارد؛ به این موضوع دقت داشته باشید. برای اینکه شادیتان دوام بیشتری داشته باشد و لذت بیشتری ببرید، بهتر است دیگران را نیز در شادی‌تان شریک سازید. 

 

فال روزانه متولدین بهمن ماه

شاید شما فهمیده باشید که چگونه عصبانیت خود را کنترل کنید، اما حتی اگر با هوشمندی به پیدا کردن منشا این مشکل فکر می‌کنید باز هم ممکن است که عصبانیتتان طغیان کند. خوشبختانه در این اوقات دوستانتان می‌توانند از شما حمایت کرده و باعث تسلی خاطرتان باشند و این کار برای اینکه شما به آرامش برسید کافی است. به یاد داشته باشید که لازم نیست همه چیز را ثابت کنید؛ فقط باید انعطاف پذیر باشید تا بتوانید با تغییرات کنار بیایید. 

 

فال روزانه متولدین اسفندماه

شما دارید چیزی را خلق می‌کنید و اول راه هستید اما اگر می‌خواهید تغییری ایجاد کنید باید صبور باشید. شاید بخواهید در مورد شروع کار جدیدتان با دیگران صحبت کنید اما دلایل درستی نداشته باشید. حتی اگر بین آنچه می‌خواهید انجام دهید و آنچه ناچار به انجام آن هستید مانده‌اید، انجام هر عمل مثبتی عاقلانه‌تر از منتظر شانس بهتر بودن برای بیان خصوصیات فردی شماست.

 

منبع: میهن فال


مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: