فال روزانه شنبه 18 فروردین 1397

فال روزانه

تبلیغات در سایت ما
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما

تبلیغات سایت

فال روزانه شنبه 18 فروردین 1397

فال روزانه امروز شنبه هجدهم فروردین 1397 

 

 

فال روزانه متولدین فروردین ماه

شما در حال حاضر از زندگی خود راضی هستید، ولی هنوز آمادگی رویارویی با هر چیزی را ندارید. حتی ممکن است شما برخی از برنامه‌های شخصی مهمتان را برای اینکه زمان خالی بیشتری داشته باشید به تعویق بیندازید. نگران تغییراتی که به وجود آمده نباشید برای اینکه تقدیر اینگونه بوده و همه چیز به موقع خودش درست می‌شود. 

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

با وجود اینکه شما همیشه در مورد مسائل عشقی اهل عمل بوده‌اید، ولی اکنون دوست دارید کمی در محیط‌های هیجان‌انگیز قرار بگیرید. خوشبختانه ذهن شما بیشتر تجربی عمل کرده و شما همیشه از سیر و سفر کردن در سرزمین رویاها لذت برده‌اید؛ اما نباید زیاد هم ریسک کنید، رویاهای شما تحقق نمی‌یابند، مگر اینکه اطمینان حاصل کنید مسیری که در پیش گرفته‌اید واقعا همان چیزی است که می‌خواسته‌اید. 

 

فال روزانه متولدین خردادماه

شما امروز نمی توانید به حرفهای منطقی گوش دهید و حتی اگر بتوانید، احتمالا باز هم این کار را نخواهید کرد. شما گزینه‌های بسیار ساده‌ای برای انتخاب دارید؛ یا به تفریح و شادی مشغول شوید و یا سخت کار کنید تا در روزهای دیگر بتوانید تفریح کنید. زمانی که تصمیم می‌گیرید به پیک نیک بروید و بعد هم می‌خواهید زود برگردید، دیگران زیاد تعجب نمی‌کنند. ذهن شما هم اکنون در فراغت کامل به سر می‌برد، پس تا جایی که می‌توانید از زندگی لذت ببرید. 

 

فال روزانه متولدین تیرماه

در حالیکه بهرام در نشانه شما قرار می‌گیرد و به شما گرما می‌بخشد، تا چندین هفته بعد به شما انرژی می‌دهد. شما باید خودتان را برای تغییرات بزرگی که در زندگی‌تان اتفاق افتاده آماده کنید. اما توصیه نمی‌شود که به خاطر این انرژی‌های تازه یافت شده خودتان را خسته کنید. از اهداف خود به طور سنجیده استفاده کنید که بتوانید تابستان امسال را تبدیل به پربارترین تابستانی بکنید که تا به حال وجود داشته است. 

 

فال روزانه متولدین مردادماه

ممکن است شما در طول روز بدون دلیل خاصی احساس اضطراب و نگرانی داشته باشید. مطمئن باشید که احساسات خود را با منطق و برهان تفسیر کرده‌اید، اما پیدا کردن دلیل منفی بافی خود اهمیت بیشتری دارد. درست عمل کردن از شاد بودن مهم‌تر است، اما قدرت و توانایی‌ای که باعث می‌شود روزتان تبدیل به روزی پر از انرژی‌های مثبت شود به واسطه خود شما حاصل می‌شود. 

 

فال روزانه متولدین شهریورماه

اینگونه به نظر می‌رسد که شما با رفتاری حرفه‌ای در حال پرداختن به مسائل هستید، اما روش ارتباط برقرار کردن شما روشی توأم با تظاهر است. مادامی که دیگران فکر کنند شما خیلی گرفتار هستید، ترجیح می‌دهند تنهایتان بگذارند؛ اما آنقدر هم که به نظر می‌رسد درگیر نیستید و شما بیشتر می‌خواهید خودتان را از حوادثی که در اجتماع، محل کار یا مدرسه می‌افتد دور نگه دارید. لزومی ندارد دور و بر خودتان مرزهایی غیر لازم را به وجود آورید. 

 

فال روزانه متولدین مهرماه

فکر کردن به اینکه می‌توانید قدرت کنترل خود را از دست دهید شما را ناراحت می‌کند، اما شما به حد کافی صبور هستید. نگرانی شما علامت خطری برایتان است، زیرا حتی اگر فکر کنید که همه کارها را درست انجام داده‌اید، می‌توانید ناخواسته زندگی‌تان را پیچیده کنید. به یاد داشته باشید مسئله اصلی برای شما نوع کاری که انجام می‌دهید نیست، بلکه بیشتر مربوط به شور و هیجانی است که در حین انجام این کار دارید. اگر شما زیاد اغراق نکرده و در مسیر خود به جلو پیش بروید احساس خیلی خوبی پیدا خواهید کرد. 

 

فال روزانه متولدین آبان ماه

ممکن است شما امروز از فردی که نظرتان را به خود جلب کرده و واقعا برای مدتی توجه شما را به خود معطوف کرده، الهام بگیرید. این کار بسیار مؤثر است برای اینکه اکنون که ماه به نشانه شما بازگشته، شما نسبت به همیشه سر حال‌تر هستید. اما اخیرا توانایی شما برای تشخیص دادن کیفیت هر چیزی قوی شده است. با دریافتهای خودتان صادق باشید و ببینید که جذابیتهای شما به کجا منتهی می‌شوند. 

 

فال روزانه متولدین آذرماه

امروز خصلت حقیقت‌گویی شما در حالیکه باعث می‌شود احساس خوبی نسبت به خود داشته باشید، شما را به چیزهایی که می‌خواهید می‌رساند. حتی اگر شما بین دو تفکر مختلف تردید داشته باشید، هر یک از آنها قدرتی جادویی در خود نهفته دارند. به جای اینکه درگیر احساسات شوید، توانایی‌هایتان را بالاتر ببرید و به جهان اطرافتان عشق بورزید. 

 

فال روزانه متولدین دی ماه

شما در روابط خانوادگی خود تا حدودی دچار مشکل شده‌اید به همین دلیل بسیار ناراحت و غمگین شده‌اید و دیگر توان و قدرت ادامه کارهای اجتماعی‌تان را ندارید. شما به خانواده‌تان بیش از حد اهمیت می‌دهید تا حدی که تمام منافع، هیجانات و خوشبختی‌های خود را به خاطر ﺁنها به هدر داده‌اید و خود را از تمام ﺁنها محروم کرده‌اید. بین زندگی خودتان و زندگی اعضای خانواده‌تان تعادل برقرار سازید. 

 

فال روزانه متولدین بهمن ماه

شاید شما الان به دنبال این هستید که تعادل خوبی بین کمیت و کیفیت پیدا کنید. ستاره بخت شما تمایلتان را برای این کار زیاد می‌کند و شما تشخیص می‌دهید که رضایت بیشتر الزاما آن را بهتر نمی‌کند. این شانسی است که در خانه شما را زده تا از قدرت تشخیص خود استفاده کنید و به جای نه گفتن به تفریح، به دلیل اینکه الان کار دارید، از زندگی، بیشتر لذت ببرید. 

 

فال روزانه متولدین اسفندماه

شما امروز نمی‌توانید کمکی کنید اما هر ایده جزئی را به یک دنیا احتمال تبدیل می‌کنید. شما توانایی خارق العاده‌ای برای دیدن کل گیتی در هر قطعه از خاک آن را دارید. با اینکه بیشتر از قبل دارید به آن می‌رسید اما هنوز به هدف خود دست پیدا نکرده‌اید؛ اما نگران نباشید، تلاش زیاد می‌تواند فرصتهایی را برای شما بوجود بیاورد و منجر به تحقق هدفتان شود.

 

منبع: میهن فال


مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: