فال روزانه دوشنبه 13 فروردین 1397

فال روزانه

تبلیغات در سایت ما
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما

تبلیغات سایت

فال روزانه دوشنبه 13 فروردین 1397

فال روزانه امروز دوشنبه سیزدهم فروردین 1397 

 

 

فال روزانه متولدین فروردین ماه

شما سعی کنید امروز با اطرافیانتان رفتاری گرم و مهربان داشته باشید و به سادگی احساسات خود را بیان کنید. با برقراری ارتباط با اطرافیانتان، فرصت‌های شغلی بیشتری برایتان فراهم می‌شود. شرکت در فعالیت‌های گروهی و مناسبات فرهنگی نیز در رشد و پیشرفتتان موثر خواهد بود؛ پس سعی کنید از زمان خود نهایت استفاده را ببرید. به یک میهانی دعوت می‌شوید، پیشنهاد می‌کنیم آن را قبول کنید. گاردی که در مقابل غریبه‌ها دارید را نیز بردارید تا اتفاقات خوبی برایتان رخ دهد. 

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

شما احساس می‌کنید که قوی‌تر و با اعتماد به نفس‌تر از قبل شده‌اید، طوری که به زندگی و آینده‌تان امیدوار شده‌اید. پروژه‌ای که در دست دارید به خوبی پیش خواهد رفت و روابط عاطفیتان نیز گرم‌تر و بهتر از سابق خواهد شد. امروز روزی است که باید خدا را بابت آن شکر کنید. بعدازظهر خود را بیرون از خانه بگذرانید تا خوشی‌های امروزتان تکمیل شود. اتفاقات مختلفی اطرافتان در حال رخ دادن است، سعی کنید آنها را کنترل کنید. 

 

فال روزانه متولدین خردادماه

شما امروز خبر خوبی می‌شنوید که روزتان را به بهترین شکل می‌سازد و شما را آنقدر هیجان زده می‌کند که کل روز را به آنچه شنیده‌اید فکر می‌کنید. این خبر ممکن است در مورد رابطه عاطفی یا شغلتان باشد اما بهتر است تا اطمینان کامل، آن را برای دیگران بازگو نکنید. بعدازظهر به بیرون از خانه بروید و زیر نور آفتاب این شادی را جشن بگیرید. یک پیاده روی یا رانندگی در شهر هم می‌تواند شادی شما را تکمیل کند. اگر به دنبال نیمه گمشده خود می‌گردید، احتمال این که او را در مسیر گشت و گذار خود ببینید، زیاد است. 

 

فال روزانه متولدین تیرماه

پولی به دست شما می‌رسد که خوشحالتان کرده است. شاید کمی بابت خرج کردن این پول گیچ باشید اما نگرانی را کنار بگذارید زیرا تنها موفقیت و خوشبختی است که در خانه شما را می‌زند. سعی کنید مقداری از پول دریافتیتان را ذخیره کنید تا مانند گذشته بی پشتوانه مالی نمانید. اگر در پی آشنایی با فردی هستید، امروز زمان مناسبی برای ملاقات است و هر مکالمه‌ای که داشته باشید، به خوبی پیش خواهد رفت. پس همین حالا تلفن را بردارید و او را به صرف شام در یک رستوران رمانتیک دعوت کنید. 

 

فال روزانه متولدین مردادماه

شما امروز مجبورید که ساعتهای زیادی را پای تلفن و صحبت کردن و سروکله زدن با دیگران بگذرانید. این کار اگر چه خستگی و کلافگی دارد اما نتیجه آن خوب است. شاید برای گرفتن پاسخی که می‌خواهید لازم نباشد راه دوری بروید، یکی از دوستانتان در کاری که شما می‌خواهید آغاز کنید، تجربه دارد و به موفقیت‌های زیادی نیز رسیده است، بهتر است از او کمک بگیرید. همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت به شرط آن که اطلاعات خود را تکمیل کنید و بدون فکر اقدام نکنید. 

 

فال روزانه متولدین شهریورماه

شما امروز تصمیم گرفته‌اید که روز خود را در کنار خانواده بگذرانید. اگر چه از دوستانتان ناامید شده‌اید اما احساسی که در کنار عزیزانتان دارید اعتماد به نفس شما را بار دیگر بالا می‌برد. رابطه شما با اطرافیان، به خصوص شریک زندگیتان، به خوبی پیش می‌رود و جای هیچ نگرانی وجود ندارد به شرط آن که در مورد کلامی که به زبان می‌آورید، به خوبی بیاندیشید و آنها را عاقلانه انتخاب کنید. اگر مجرد هستید امروز در بیرون از خانه فردی توجه شما را به خود جلب می‌کند. از این فرصت استفاده کنید و خودی نشان دهید که روزهای پر شور عاشقی در راه است. 

 

فال روزانه متولدین مهرماه

امروز روابط عاشقانه شما با شریک زندگیتان نیز به خوبی پیش خواهد رفت. شما سختی‌های زیادی را متحمل شده‌اید و حال لایق آرامش هستید؛ پس تا می‌توانید از این روزهای خوب، لذت ببرید. تلفنی، شاید از طرف یکی از دوستان قدیمیتان، به شما خواهد شد که انتظارش را ندارید. این فرد خبرهای خوبی را به شما می‌رساند طوری که دوست دارید از خوشحالی پرواز کنید. اما احساسات خود را کنترل کنید تا بتوانید قدم‌های بعدی را به درستی بردارید. 

 

فال روزانه متولدین آبان ماه

امروز همان یکی از بهترین روزهای زندگیتان است. رابطه عاطفی شما با نزدیک‌ترین‌های زندگیتان به خوبی پیش می‌رود و مشکلات مالیتان نیز برطرف شده است. اما مراقب باشید که این خوش بینی و هیجان شما را از ادامه مسیر متوقف نکند بلکه باید با همین انرژی به راهتان ادامه دهید تا پله‌های بیشتری را برای رسیدن به اوج طی کنید. اکنون زمان مناسبی است که درخواستی را که مدت‌هاست از یکی از دوستانتان دارید، بیان کنید. مطمئنا پاسخ مثبتی دریافت خواهید کرد. 

 

فال روزانه متولدین آذرماه

امروز فرصتی برای شما فراهم می‌شود تا وقتتان را در کنار افرادی که به آنها علاقه دارید، بگذرانید. پس از همین امروز برای تفریحات خود برنامه ریزی کنید. اگر می‌خواهید از این سفر چیزهای زیادی بیاموزید، مدت زمان اقامت خود را افزایش دهید. پس از مدت‌ها دوری، با یکی از دوستان قدیمیتان صحبت می‌کنید. احتمالا او به کمک شما احتیاج دارد، پس تنهایش نگذارید. یادتان باشد که وظیفه شما تنها راهنمایی کردن اوست، تصمیم نهایی را به عهده خودش بگذارید. 

 

فال روزانه متولدین دی ماه

خودتان را برای یک میهمانی آماده کنید. حتی اگر حوصله بیرون از خانه رفتن را ندارید، به دعوت آنها پاسخ مثبت دهید. مطمئن باشید که ساعات خوشی را در کنار آنها خواهید گذراند و اطلاعات مفیدی را از آنها دریافت خواهید کرد. در این روزها بیشتر به فکر سلامتی خود باشید، ورزش و مصرف غذاهای سالم را نیز در اولویت قرار دهید. سفری در راه دارید، اگر چه رفتن برایتان سخت است اما خیلی زود همه چیز به روال عادی خود باز خواهد گشت. 

 

فال روزانه متولدین بهمن ماه

امروز از همان صبح به بیرون از خانه بروید و از طبیعت لذت ببرید. شما دوستان زیادی دارید که می‌توانید با آنها لحظات خوشی را بگذرانید. احترامی که آنها برایتان قائلند بر روحیه شما تاثیر مثبت می‌گذارد و اعتماد به نفستان را بالا می‌برد؛ پس سعی کنید از روز خود نهایت لذت را ببرید. اگر شما و شریک زندگیتان سعی کنید تا چند ماه آینده به سمت هدفتان قدمی بزرگ بردارید، موفقیت شما حتمی خواهد بود. فقط یادتان باشد که با برنامه ریزی حرکت کنید. 

 

فال روزانه متولدین اسفندماه

زمان مناسبی برای استراحت است. شما روزهای سختی را پشت سر گذاشته‌اید و حال زمان آن است که کمی به خودتان استراحت دهید. مدیتیشن این امکان را به شما می‌دهد که بتوانید به خوبی بر افکار، احساسات و نیازهاتان تمرکز کنید. همچنین پاسخ سوالاتی را که مدت‌هاست ذهنتان را درگیر کرده، خواهید یافت. اگر احساس می‌کنید که عشقتان رفتارهای عجیب و غریبی از خود نشان می‌دهد، نگران نشوید. شاید او می‌خواهد شما را در موقعیت‌های مختلف امتحان کند پس سعی کنید سر بلند از این امتحان بیرون آیید.

 

منبع: میهن فال


مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: