فال روزانه پنجشنبه 9 فروردین 1397

فال روزانه

تبلیغات در سایت ما
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما

تبلیغات سایت

فال روزانه پنجشنبه 9 فروردین 1397

فال روزانه امروز پنجشنبه نهم فروردین 1397 

 

فال روزانه متولدین فروردین 

به جای اینکه صبر کنید و ببینید که وقایع امروز شما را به کجا می‌برد زمانیکه بیدار شدید اول برنامه ریزی کنید. شما باید قادر باشید که بین وظایفتان تعادل برقرار کرده و آنها را برای مدت زمان کمی‌ که در اختیار دارید اولویت بندی کنید. اگر نتوانید زمانتان را به درستی مدیریت کنید ممکن است فرصت‌ها و امکاناتی که اکنون در اختیار شماست از بین بروند. خوشبختانه شما می‌توانید به وسیله متعهد بودن به برنامه ریزی که اول صبح کرده‌اید از این احساسات ناخوشایند جلوگیری کنید. 

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت 

حتی با وجود کارهای زیادی که شما برای انجام دادن دارید اما امروز روز نسبتا آرامی‌ است. زمانیکه ماه برج و نشان حساس شما را ملاقات می‌کند اگر بتوانید انرژی مثبتی از آن بگیرید برایتان خیلی مفید و سودمند خواهد بود. این یک حادثه غیرمترقبه نیست که وظایف شما را به تاخیر بیندازد به خاطر اینکه شما قادرید كه اكنون گام های بلندی بردارید. تا جاییکه می‌توانید به خودتان خوش بگذرانید. 

 

فال روزانه متولدین خرداد 

ممکن است شخصی از اطرافیان شما شخصیت واقعی خود را نشان ندهد یا حداقل این طور به نظر می‌رسد. ذهن شما به دنبال کشف چیزهایی است که نمی‌دانید. شاید به سرانجام كارهايی می‌اندیشید که دیگران بر ضد شما انجام می‌دهند. این لزوما یک بیماری روحی روانی نیست و به آن بدی هم که شما فکر می‌کنید به نظر نمی‌رسد. امروز حتی با بهترین مقاصد نیز ممکن است واقعیتات تبدیل به مجموعه‌ای از پیچیدگی‌ها شود. خوشبختانه شما قادر هستید که با کمی‌ تمرکز به کارهایتان سروسامان دهید. 

 

فال روزانه متولدین تیر 

طی هفته‌های گذشته آنقدر کارهایتان با سرعت انجام شدند و به اتمام رسیدند که اکنون نمی‌دانید چه کار باید بکنید. زمانی را به اندیشیدن درباره موقعیت کنونیتان اختصاص دهید و اینکه تا کجا می‌توانید پیش بروید. امروز سعی کنید هیچ تصمیم بزرگی نگیرید؛ فقط به خودتان اجازه دهید که در رابطه با احساساتتان آزادانه فکر کنید. اگر بر افکارتان تسلط داشته باشید زمانیکه لازم باشد به اندازه کافی قدرت انتخاب خواهید داشت. 

 

فال روزانه متولدین مرداد 

امروز ممکن است دوستان و اعضای خانواده‌تان به شما تکیه کنند، چرا که شما را دارای اختیار و قدرت لازم برای اینکار دانسته‌اند. این حالت به معنی این نیست که دیگران فکر می‌کنند که شما پاسخ تمام سوالات را می‌دانید؛‌ بلکه فقط آنها فکر می‌کنند شما توانایی حل بحران و مقاومت در برابر آن را دارید. حتی اگر اعتماد به نفس شما متزلزل شده است، شفقت و صداقت روحتان شما را قادر می‌سازد که آن کاری را که باید انجام دهید. 

 

فال روزانه متولدین شهریور 

شما در حال پیشروی به بهترین حالت ممکن هستید و با وجود اینکه می‌دانید کجا دارید می‌روید ممکن است دیگران از تصمیم شما گیج و پریشان شوند. اگر نتوانید زمانی را به توجیه رفتارهایتان اختصاص دهید ممکن است اوضاع پیچیده‌تر شود. مراقب باشید؛ شما می‌توانید چشمانتان را به روی اهدافتان باز نگاه دارید؛ اما خيلي عجيب است كه حتی نمی‌توانید چیزی را که درست در جلوی رویتان است را ببینید. آرام باشید و با کسانی که در اطرافتان هستند خوش بگذرانید. 

 

فال روزانه متولدین مهر 

زیاد آسان نیست که شما امروز را به روزی مفرح و به یاد ماندنی تبدیل کنید مخصوصا اگر خوشبختی و شادمانی را به یکی از دوستان نزدیک و یا همسرتان پیوند دهید. مشکل ممکن است از اشتیاق شما باشد که دوست دارید همه چیز را به شخص دیگری ربط دهید. اگر اخیرا شخصی در زندگی شما با یک مساله عاطفی مواجه شده باشد آن را به خودتان نسبت ندهید. بهترین کار این است که فقط یک شنونده خوب باشید و بدون اینکه سعی کنید کاری را به گردن بگیرید تلاش کنید تا اوضاع را بهتر کنید. 

 

فال روزانه متولدین آبان 

شما امروز باید آنقدر عاقل باشید که به خاطر بسپارید داستان رویایی شما تنها راه موجود برایتان نیست. نمی‌گویم همه نظرات و ایده‌هایتان اشتباه است یا اینکه سرانجامی‌ ندارند، اما مسیرهای چندگانه‌ای از نقاط مختلف در راه شما پدیدار خواهند شد حتی اگر اکنون برایتان قابل مشاهده نباشند. به یاد داشته باشید که ماه نشان شما اخیرا در هفتمین خانه از “محیط و پیرامون” شما قرار گرفته و به شما نشان می‌دهد که واقعیت بسیار سخت‌تر از آن است که فکر می‌کنید. فردا راه حل‌های جدید برای شما آشکار خواهند شد. 

 

فال روزانه متولدین آذر 

امروز می‌توانید تصمیم بگیرید که چگونه می‌خواهید کارهایتان را انجام دهید و درباره آن سخت کوشی کنید تا در رابطه با تصمیمات محدود کننده خود كاری انجام دهید؛ اما این موضوع درباره این نیست که چگونه موقعیتی نیاز است که اداره شود. اگر به یاد داشته باشید که اطلاعات عملی می‌تواند زندگی شما را آسان‌تر کند ممکن است مشتاق شوید که موضع خود را در رابطه با راه و مسیرتان تغییر دهید. در وهله اول بپذیرید که تاکنون اشتباه می‌کردید و نيروی خود را در همین میان راه تغییر جهت دهید. 

 

فال روزانه متولدین دی 

آن کتاب‌های طالع بینی که می‌گویند شما بلد نیستید چگونه تفریح کنید را بیرون بیندازید. با وجود اینکه شما قادرید که در موقع لزوم شادمانی و تفریح خود را به تعویق بیندازید همچنین می‌دانید که چه موقع باید از زندگیتان لذت ببرید. خوشبختانه امروز یکی از آن روزهایی است که می‌توانید استانداردهای خود را تعیین کرده و ممکن است دیگران سخت بتوانند شما را تحمل کنند؛ اما در این رابطه نگران نباشید؛ اکنون تا می‌توانید آواز بخوانید و برقصید. 

 

فال روزانه متولدین بهمن 

شما باید شکرگذار خدا برای این نعماتی که دارید باشید؛ چیزهایی مثل خانه و خانواده؛ مخصوصا اگر ساختمان استواری برای زندگیتان داشته باشید؛ اما اکنون ممکن است احساسات پیچیده‌ای درباره تعهدات شخصی خود داشته باشید که شما را از داشتن آزادی آنطور که می‌خواهید باز می‌دارد. فقط به یاد داشته باشید که روابط خانوادگی مانند یک چاقوی دو لبه هستند و پاداش‌های آنها بدون مسئولیت داشتن امکان پذیر نیست. امروز سعی کنید مواظب سخن گفتن خود باشید چرا که فردا نتایج آن را خواهید دید. 

 

فال روزانه متولدین اسفند 

ممکن است احساس کنید اگر سرنوشت امروز مقدر می‌شد حتی اگر شما قبلا برنامه‌های دیگری داشتید اکنون می‌خواهید تغییرات عمده‌ای در زندگیتان ایجاد کنید؛ اما می‌توانید فشاری را که بر روی شماست احساس کنید و بدانید که باید سرانجام از قلبتان پیروی کنید. نیازی نیست که اکنون همه چیز را معکوس کنید. به دنبال ساختارهایی باشید تا زمانیکه راه جدید و مهمی‌ یافتید شما را حمایت کنند.

 

منبع: میهن فال


مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: