فال روزانه چهارشنبه 8 فروردین 1397

فال روزانه

تبلیغات در سایت ما
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما

تبلیغات سایت

فال روزانه چهارشنبه 8 فروردین 1397

فال روزانه امروز چهارشنبه هشتم فروردین 1397 

 

فال روزانه متولدین فروردین 

شما با وجود اینکه اغلب آدم حساس و عاطفی هستید اما امروز احساسات شخص دیگری است که یک موقعیت حساس را به وجود می‌آورد. ممکن است آرزو کنید که کاش دیگران بیشتر مراقب سخن گفتن خود باشند چرا که بعضی از حرف‌های آنها ممکن است برایتان مضر باشد. در ذهن شما راه‌های خوب و مناسبی وجود دارد تا روابطتان را به تعادل همیشگی خود برگرداند. با این حال زمانیکه ظاهر هر چیزی مشخص باشد شما راحت‌تر می‌توانید برای مشکلاتتان راه حل مناسبی پیدا کنید. 

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت 

امروز بیش از روزهای دیگر امکان این را دارید که اهل عمل باشید. رویاهای شما اهمیت کمتری از کارهایتان ندارند اما شما بیشتر به فکر این هستید که چگونه آنها را حتما به تحقق برسانید. چشمانتان را به افق دوردست بدوزید. مهم نیست که چقدر مانع سر راه شما قرار گرفته است. تصمیمات استوار شما یکی از عالی‌ترین نقاط قوت شماست. تمرکز کردن روی اهداف می‌تواند بهترین ضمانت برای رسیدن به آنها باشد. 

 

فال روزانه متولدین خرداد 

امروز ممکن است موضوع احساسی برایتان به وجود بیاید و شما احساس کنید در پیشبرد این شرایط ناشیانه رفتار می‌کنید. در این موقعیت شما نباید خود را زیر سوال ببرید؛ برعکس ممکن است شما در این موقعیت کاملا از خودتان مطمئن باشید. مساله این است که شما می‌خواهید این جریان را در یک سطح معقول و منطقی نگاه دارید با این حال احساسات دیگران هم در این جریان دخیل می‌شود. پایداری شما برای قوت و شدت این جریان تنها اختلاف را افزایش می‌دهد؛ بنابراین آرام باشید و اجازه دهید که فعل و انفعالاتتان شما را به هر کجا می‌خواهند ببرند. حتی اگر باعث شود احساس ناخوشایندی به شما دست دهد. 

 

فال روزانه متولدین تیر 

امروز تمرکز شما روی انجام دادن کارهایی است که قبلا قول آنها را داده بودید و ممکن است به سختی کار کنید تا جاییکه باعث شوىد سهوا دوستانتان را نادیده بگیرید. وای به حال کسی که سر راه شما بایستد چرا که آماج تمام ناامیدی‌های شما خواهد شد مخصوصا اگر شما ندانید که چگونه باید همه کارها را انجام دهید. بهترین سیاستی که می‌توانید اتخاذ کنید این است که کارها و پروژه‌های بزرگتان را به وظایف کوچک تقسیم بندی کنید و یکی را پس از دیگری انجام دهید. تنها راه برای رسیدن به هدفتان این است که گام‌هایی کوچک اما با تعمق و تامل بیشتر بردارید! 

 

فال روزانه متولدین مرداد 

امروز یک نفر وارد زندگیتان می‌شود و شما را تشویق می‌کند که کار خیلی بزرگی انجام دهید، اما کاملا واضح است که شما خودتان هم قبلا به این موضوع فکر می‌کردید. متاسفانه برنامه‌های افراد دیگر با برنامه‌های شما خیلی منطبق نیست، بنابراین خارج شدن از مسیر آنها راحت‌تر از قبول کردن حمایتشان است؛ البته راه بهتر این است که ابتدا از کمک و همیاری آنها تشکر کرده و بعد کاری که فکر می‌کنید بهتر است را انجام دهید. 

 

فال روزانه متولدین شهریور 

امروز بهرام یعنی سیاره بخت شما به بالاترین نقطه رسیده، در حالیکه ژوپیتر مهربان هر موضوع کوچک و بی اهمیت را تبدیل به مقوله‌ای بزرگ و قابل بحث می‌کند. این یک جنگ برای طبیعی نگاه داشتن مسائل است. شما حتی می‌توانید راحت‌ترین شغل‌ها را تبدیل به کاری پیچیده با مسئولیت‌های تخصصی کنید که یک تیم حرفه‌ای باید از پس مدیریت کردن آن بربیایند! اما شما باید رفتار و کارهایتان را متعادل و منطقی گردانید، پس باید کنترل برنامه‌های روزانه‌تان در دست خودتان باشد. 

 

فال روزانه متولدین مهر 

امروز شما می‌توانید به اندازه‌ای هوشیار باشید که ایده فوق العاده روشن و خالاقانه به ذهنتان تراوش کند؛ یا می‌توانید در بیان کردن افکارتان انقدر خودرای و مستبد باشید که هیچ کس جدیتان نگیرد! اما کاری که باید انجام دهید این است که روش بینابین را در پیش بگیرید تا بتوانید بدون اینکه دیگران فکر کنند همه چیز می‌دانید استعدادهای خود را نشان بدهید. گوش کردن به حرف دیگران نیز می‌تواند شانس رسیدن به موفقیت را بیشتر کند. 

 

فال روزانه متولدین آبان 

امروز یادآوری یکی از خاطرات مربوط به گذشته ممکن است برای شما تبدیل به موضوعی جالب شود، چرا که نگاه شما امروز متفاوت‌تر از قبل شده است. شاید دلیلش این باشد که شما امروز رویاها و خاطرات خود را با رنگهای روشن‌تر رنگ آمیزی می‌کنید! البته حالا پیدا کردن واقعیت به آن آسانی که فکر می‌کردید نیست، پس در خلال این رویاهای رنگارنگ به دنبال یافتن داستان واقعی باشید. 

 

فال روزانه متولدین آذر 

امروز شما از مطرح کردن نیازها و افشا کردن درد دلهایتان با یک دوست و یا همکار خیلی صمیمی‌ خجالت نمی‌کشید. شما می‌توانید کاملا رک حرفهایتان را بزنید و این موضوع اطرافیانتان را شگفت زده خواهد کرد، اما وقتی با لحن صمیمی ‌و خودمانی با آنها صحبت می‌کنید آنها نیز با کمال میل به حرفهای شما گوش می‌دهند. امروز اطلاع پیدا کردن از مرزهایی که دیگران برای خود تعیین کرده‌اند به راحتی حاصل نمی‌شود، ولی لازم است که حتما این کار را بکنید. 

 

فال روزانه متولدین دی 

متوقف کردن برنامه‌های پرمشغله‌تان هم اکنون ایده‌ای مناسب است، برای اینکه شاید شما نتوانید به همه آنها برسید. تا موقعی که برنامه‌های جاه طلبانه داشته باشید فقط اعصاب خود را خراب‌تر خواهید کرد؛ پس زمانی را در آرامش و سکوت مطلق سپری کنید تا از دست سردردهایتان راحت شوید. با وجود اینکه ماه در سومین خانه شما قرار دارد بهتر است به جای هدر دادن انرژی خود آن را ذخیره کنید. 

 

فال روزانه متولدین بهمن 

شما برای تمام کردن یک پروژه که بارها و بارها آن را به تاخیر انداخته بودید، تحت فشار قرار گفته‌اید. امروز همه بهانه‌هایتان تمام شده است! ولی این دلیل نمی‌شوید که بپرید و این کار را انجام دهید! گاهی اوقات طفره رفتن از یک کار به خاطر اهداف دیگر صورت می‌گیرد؛ اما حالا اینگونه نیست؛ شما فقط دلتان می‌خواهد یک بار دیگر این پروژه را از برنامه کاریتان حذف کنید! 

 

فال روزانه متولدین اسفند 

امروز شما فکر می‌کنید که می‌توانید به سرعت تمام کارهایتان را انجام داده و بعد هم می‌توانید استراحت کنید؛ ولی متاسفانه شما نمی‌توانید دقیقا حدس بزنید که انجام دادن تمام کارهایتان چقدر زمان می‌برد. باید مطمئن شوید که به اندازه کافی وقت دارید؛ چرا که اگر کارهایتان را ناتمام رها کنید و بعد بفهمید که کارهای زیادی برای انجام دادن دارید اصلا نمی‌توانید از روزتان لذت ببرید.

 

منبع: میهن فال


مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: