فال روزانه یکشنبه 5 فروردین 1397

فال روزانه

تبلیغات در سایت ما
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما

تبلیغات سایت

فال روزانه یکشنبه 5 فروردین 1397

فال روزانه امروز یکشنبه پنجم فروردین 1397 

 

فال روزانه متولدین فروردین 

شاید بهتر باشد وقتی که فرصتهای زیادی پیش روی شما قرار دارد بیشتر از مواقعی که این گونه نیست نگران شوید. شاید وقتی که همه چیز خوب پیش می‌رود نسبت به مواقعی که این گونه نیست، راحت‌تر بتوان ناامیدی را تحمل کرد. ولی هنوز بالا بردن توقعات می‌تواند باعث ناراحتی شود. پس بهتر است قبل از اینکه شکست بخورید، جاه‌طلبی‌های خود را کمتر کنید. 

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت 

شما ممکن است مجبور شوید با فردی روی پروژه‌ای کار کنید و اگر شما با این فرد مخالف هستید، به دنبال زمینه‌های مشترک بودن برای شما بیشتر از آن چیزی که خودتان می‌دانید خطرساز است. باید رسیدن به چیزهایی که دوست دارید را فراموش کنید. امروز که ماه در خانه همکاری و تعاون قرار گرفته است باید خودخواهی را فراموش کنید. در این روزها چیره شدن بر سرسختی‌هایتان یک امر بدیهی است و مهم‌ترین کاری است که باید انجام دهید. 

 

فال روزانه متولدین خرداد 

امروز بهترین راه برای شما شاد بودن است و باید بخشی از انرژی‌هایتان را برای تفریح کردن ذخیره کنید. فکر نکنید که این سخن بدین معنی است که شما باید از انجام دادن وظایفتان اجتناب کنید، اما باید آن را برای مدتی از ذهنتان دور کنید. اگر شما در تفریحات لذت‌بخش شرکت کنید، می‌توانید بهتر روی وظایف شغلی که باید حتماً انجامشان دهید تمرکز کنید. 

 

فال روزانه متولدین تیر 

شما معمولا فقط بر پایه نیازهای خودتان تصمیم‌گیری می‌کنید، اما حالا در هر تصمیمی که می‌گیرید باید اطرافیانتان را هم در نظر بگیرید. اگر شما بخواهید فقط به خودتان توجه کرده و دیگران را نادیده بگیرید، ممکن است در کارهای شما اشتباهات جدی رخ دهد. سعی نکنید که به دیگران رودست بزنید؛ فقط لبخند زده و کاری را که صحیح است انجام دهید. 

 

فال روزانه متولدین مرداد 

اگر شما یک شریک شغلی دارید، ممکن است پایتان را به موقعیت آشفته‌ای بکشاند و شما به آسانی نمی‌توانید از کار این فرد سر در بیاورید. سر در آوردن از پیچیدگی‌های احساسی یک نفر دیگر کار سختی است، بخصوص زمانی که موقعیت مالی شما در خطر باشد، سخت‌تر هم خواهد شد. اما فراموش نکنید که تفاوت‌های بین شما و یک نفر دیگر در نهایت شاید ساده‌تر از قبول کردن شکاف عمیق بین عقل و احساستان باشد. 

 

فال روزانه متولدین شهریور 

شما رابطه دوستانه خاصی با یک نفر برقرار کرده‌اید و الان فکر می‌کنید که اگر بخواهید به این رابطه پایان دهید باید همه زندگیتان تغییر کند و از این رو به آن رو بشود. بنابراین این موضوع خیلی شما را ناامید و همچنین خسته کرده است. اعتماد بیش از اندازه شما به دیگران باعث شده که خیلی بی‌احتیاط عمل کنید. اما اگر شما بخواهید با تکیه کردن به دیگران درگیر احساسات خود بشوید، امکان دارد یک نفر دیگر به شما خیانت کند. بنابراین سعی کنید که به خاطر منافع یک نفر دیگر کاری انجام ندهید. 

 

فال روزانه متولدین مهر 

اگر شما مدتی زمان زیادی با یک راز زندگی کرده‌اید و تا به حال هم آن را افشا نکرده‌اید، الان وقتش رسیده که تا حدودی از این نگرانی بیرون بیایید. شما توانایی‌های دیگری نیز دارید و درحال حاضر باید بر روی مسائل مادی خود مثل جزئیات پروژه‌تان در محل کار تمرکز کنید. پس فعلاً به دنیای درونی خود توجه نکنید، این موضوع شما را برای مسافرتی که در پیش رو دارید آماده می‌کند. 

 

فال روزانه متولدین آبان 

اگر امروز یک روز کاری به حساب می‌آید، اصلا نباید اهمیت داشته باشد؛ برای اینکه ماه در پنجمین خانه شما، یعنی خانه بازی و شادی قرار دارد و به شما می‌گوید از خانه بیرون رفته و اوقات خوشی داشته باشید. اما این بی‌توجهی شما بار مسئولیت‌تان را بر دوش دیگران می‌اندازد و این موضوع اصلاً خوشایند آنان نیست. از بین کار و تفریح یکی را انتخاب کردن اصلاً دست خود شما نیست. سرنوشت شما هر چه که باشد شما نمی‌توانید در برابرش ایستادگی کنید. 

 

فال روزانه متولدین آذر 

یک بار دیگر شما بین وظایف کاریتان و مسئولیت‌های خود در خانه قرار گرفته‌اید. در حال حاضر حتی اگر موقتی باشد، شما باید بتوانید هر نوع مشکلی را حل کنید. خوشبختانه دور و بری‌هایتان به خاطر شما و به طور موازی با شما حرکت می‌کنند و با کمک کردن به شما واقعاً معجزه خواهند کرد. شما آدم نادانی نیستید!! اما بهتر است این رازی را که بهتان گفتیم فعلاً به هیچ کس نگویید! 

 

فال روزانه متولدین دی 

این روزها احساسات جدید در وجود شما غلیان می‌کنند و تبدیل به آگاهی می‌شوند، اما شاید قادر نباشید احساسات خود را به کسانی که اطراف‌تان هستند بشناسانید. بحث در این نیست که می‌خواهید این مساله مثل راز سرپوشیده باقی بماند، بلکه موضوع فقط این است که شما نمی‌توانید لغات مناسبی برای بیان کردن احساسات‌تان و برای تاثیر گذار بودن پیدا کنید. تا جایی که می‌توانید اصلا هیچ قضاوتی نکنید. هرقدر که به خودتان و دیگران کمتر سخت بگیرید، در هفته‌هایی که پیش رو دارید راحت تر خواهید بود. 

 

فال روزانه متولدین بهمن 

امروز به تنهایی شناور شدن در دریای خروشان احساساتتان کاری با صفا و خوش به نظر می‌رسد، اما هر بار که شما احساس رضایت می‌کنید، یکدفعه افکار غیر قابل پیش بینی از راه می‌رسند و شما را از خیال واهی بیدار می‌کنند. هرچه که روز جلو می‌رود، شما آگاه می‌شوید که حوادث واقعی در زندگی روزانه تان بر خیالات و رویاها ارجحیت دارند. برگشتن به سوی زندگی واقعی برای شما کار راحتی نیست، اما این کاری است که انجام دادنش واقعا لازم است. 

 

فال روزانه متولدین اسفند 

شما امروز قادر هستید نقس موثر خود را حفظ کرده و کارهای سازنده‌ای که دیروز آغاز کرده بودید را ادامه دهید، اما اگر بخواهید بیش از اندازه مسئولیت قبول کنید و یا اگر بخواهید به امیال خود میدان دهید، لزوما باید به استعدادها و توانایی‌های خود توجه کنید. امروز فکر کردن در مورد یک موضوع قبل از اینکه آن را با صدای بلند به زبان بیاورید امری حیاتی است. خویشتن داری کار راحتی نیست، اما اگر کمی‌‌آرام تر نباشید، واقعه‌ای غیرمنتظره شما را در نیمه راه متوقف خواهد کرد.

 

منبع: میهن فال 


مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: