فال روزانه جمعه 25 اسفند 1396

فال روزانه

تبلیغات در سایت ما
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما

تبلیغات سایت

فال روزانه جمعه 25 اسفند 1396

فال روزانه امروز جمعه بیست و پنجم اسفند 1396 

 

 

فال روزانه متولدین فروردین ماه

ممکن است شما امروز در ارتباط برقرار کردن با دیگران با مشکلاتی مواجه باشید که اصلا برایتان خوشایند نیستند. این طور به نظرتان می‌رسد که همه نسبت به همیشه خیلی بداخلاق‌تر شده‌اند و با هر حرفی که می‌زنید و هر نظری که می‌دهید مخالفت می‌کنند. این اوضاع می‌تواند بسیار آزاردهنده باشد، اما چیزی نیست که نتوانید از پس آن بربیایید. شما هر وقت که خودتان بخواهید می‌توانید با حرف‌هایتان سنگ را هم نرم کنید. تا بعدازظهر هیچ خبری از تماس عشقتان نیست و شاید ناراحت شده و فکر کنید که قرار امروزتان کنسل شده، اما اصلا خودتان را به خاطر این موضوع نگران نکنید، همه چیز به وقتش درست خواهد شد. 

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

پروژه‌ای که برای مدتی طولانی درگیر آن بوده‌اید در این واپسین روزهای سال به ثمر خواهد نشست و مبلغی هر چند کمتر از انتظارتان را برای شما به همراه خواهد داشت. اگر همین امروز نتوانستید این پول را بگیرید زیاد خودتان را ناراحت نکنید؛ شاید تاخیری کوتاه در گرفتن این پول پیش بیاید، اما در نهایت قطعا آن را به دست خواهید آورد، به هر حال در روزهای پایانی سال از این قبیل مشکلات برای همه پیش می‌آیند. شاید حالا وقت آن رسیده باشد که به فکر آغاز پروژه‌های جدید و البته بزرگتری باشید که منافع مالی بیشتری را برای شما به همراه خواهند داشت. تمام تعطیلات را برای برنامه ریزی در این مورد وقت خواهید داشت. 

 

فال روزانه متولدین خردادماه

روابطی که با دیگران دارید برای شما از اهمیت فوق العاده ای برخوردار هستند و به همین دلیل هم همیشه سعی دارید مودب باشید و خودتان را با سلیقه جمع هماهنگ کنید. ان مهارت‌هایی که در ارتباط برقرار کردن با دیگران دارید امروز در فعالیت‌های اجتماعی که دارید حسابی به کارتان خواهند آمد و دوستی‌های جدیدی را آغاز خواهید کرد که در میان آنها افراد بسیار مفید و ارزشمندی قرار دارند. این فعالیت‌های اجتماعی ممکن است شما را از خانه و خانواده‌تان دور نگه دارند و به شما اجازه ندهند آن طوری که دلتان می‌خواهد در کنار عزیزانتان باشید، اما در پایان روز احساس خوشایندی که خواهید داشت به شما اجازه نخواهد داد زیاد ذهنتان را درگیر این موضوع کنید. 

 

فال روزانه متولدین تیرماه

امروز خلاقیت شما بسیار زیاد شده و نیرویی جادویی از درونتان الهام بخش شما شده و میل زیادی به نوشتن، نقاشی و انواع کارهای مختلف هنری احساس می‌کنید. با این حال مسئولیت‌هایی که به عهده دارید یا مهمانی‌هایی که باید بروید و مهمان‌هایی که به خانه‌تان می‌آیند، به احتمال زیاد فرصت چندانی برای شما باقی نخواهند گذاشت که افکارتان را عملی کرده و به این میل درونی خود توجه کنید. خوب، در چنین شرایطی تنها کاری که از دستتان برمی‌آید این است که ایده‌هایتان را خیلی سریع یک گوشه یادداشت کنید تا بعدا سر فرصت به آنها بپردازید. شما امروز خیلی خوب می توانید فکر و احساس دیگران را درک کنید، از این فرصت بهره ببرید! 

 

فال روزانه متولدین مردادماه

امروز کارهای گروهی وقت و انرژی زیادی از شما خواهند گرفت، در واقع بهتر است بگوییم که بیش از اندازه وقتتان را خواهند گرفت. از طرفی هم مسائل و درگیری‌های کاری ذهنتان را به خود مشغول کرده‌اند و دوست دارید حداقل بخشی از وقتتان را صرف پرداختن به این موضوع و یا حداقل فکر کردن به آن بکنید. از همه اینها که بگذریم خانواده‌تان هم از شما انتظار دارند که در این روز تعطیل وقتتان را به آنها اختصاص دهید و این مساله هم برایتان از اهمیت زیادی برخوردار است. شما با مهارت فوق العاده‌ای که دارید قطعا خواهید توانست هر چند با دشواری زیاد به همه این مسائل رسیدگی کنید، اما یادتان باشد که به خودتان بیش از اندازه فشار وارد نکنید. 

 

فال روزانه متولدین شهریورماه

امروز کار کردن چه در منزل و چه در صورتی که مجبور باشید در محل کار برای شما بسیار دشوار و غیر قابل تحمل خواهد بود. با این حال به احتمال زیاد مجبور خواهید شد زمانی بیشتر از همیشه صرف این کارها کنید. تمرکز روی کارها برایتان تقریبا غیر ممکن است و ترجیح می‌دادید این روزهای زیبای پایان سال را در کنار خانواده و عزیزانتان و با انجام کارهایی که دوست دارید بگذرانید. به جای این فکرها بهتر است هر چه سریعتر کارهایی که از انجام آنها هیچ راه فراری نیست را به انجام رسانده و پس از آن با دوستانتان قرار گذاشته و بیرون از خانه همدیگر را ببینید. کارهایی که ضروری نیستند را از لیست کارهای امروزتان خط بزنید تا وقتتان زودتر آزاد شود. 

 

فال روزانه متولدین مهرماه

امروز به نظر می‌رسد که شما نمی‌توانید بین مادیات و معنویات یک تعادل منطقی برقرار کنید. از یک طرف دلتان می‌خواهد از دیگران فاصله گرفته و به روش خودتان به فعالیت‌های معنوی بپردازید، از یک طرف دیگر هم مسئولیت‌هایی در دنیای مادیات در انتظارتان هستند که نمی‌توانید نسبت به آنها بی‌تفاوت باشید. بدون شک شما نخواهید توانست یک شبه بین این دو دنیای کاملا متفاوت تعادل برقرار کنید و باید به خودتان برای این کار به اندازه کافی وقت بدهید و تا زمانی که اوضاع بدون هیچ اجباری روبراه شود دست نگه دارید. فعلا به شما توصیه می‌کنیم که مسئولیت‌ها و وظایفی که به عهده دارید را در اولویت قرار داده و بعدا سر فرصت به معنویات هم بپردازید. 

 

فال روزانه متولدین آبان ماه

امروز صبح که از خواب بیدار می‌شوید ذهنتان به شدت درگیر رویاهای واضحی است که شب گذشته دیده‌اید. زیاد به آنها فکر نکنید، چون به احتمال زیاد هیچ معنای خاصی در ورای آنها نهفته نیست! تنش و درگیری‌هایی که امروز بین دوستان، اعضای خانواده و یا همکارانتان پیش می‌آیند به احتمال زیاد با مسائل مالی در ارتباط هستند. شاید محدودیت بودجه مشکلاتی را ایجاد کرده باشد و یا بدحسابی یک نفر این دلخوری‌ها را به وجود آورده باشد. در هر صورت به شما توصیه می‌کنیم که تا جای ممکن خودتان را از این ماجرا دور نگه دارید. دخالت در این موضوع تنها باعث به هم ریختن اعصابتان خواهد شد و هیچ کار خاصی هم برای حل آن از دستتان برنخواهد آمد. 

 

فال روزانه متولدین آذرماه

امروز ممکن است به صورت کاملا غیر منتظره فرصتی برای کسب پولی هر چند اندک برای شما فراهم شود. بدون شک شما از به دست آوردن چنین فرصتی خوشحال خواهید شد، اما ممکن است اگر بخواهید به آن بپردازید مجبور شوید برخی از برنامه‌های دیگری که برای امروز خود داشته‌اید را ابطال کنید و یا با حضور نیافتن در جمعی که در انتظارتان هستند باعث دلخوری و ناراحتی آنها شوید. همچنین ممکن است رفتن به دنبال این موقعیت بین شما و شریک زندگیتان مشکلی ایجاد کند. اگر واقعا به این پول نیاز دارید اجازه ندهید فکر کردن به این چیزها شما را از تلاش برای به دست آوردن آن منصرف کند. این دلخوری‌ها همه موقت خواهند بود و بعدا می توانید این وضع را جبران کنید. 

 

فال روزانه متولدین دی ماه

با وجود این که به نظر می‌رسد هفته‌ها و ماه‌هایی که در پیش رویتان هستند خیلی بهتر از زمان حال خواهند بود، امروز روز چندان خوبی به نظر نمی‌رسد و حتی شرایط فعلی باعث نا امیدی شما شده است. کارهای تکراری و روزمره‌ای که هیچ علاقه‌ای به انجام آنها ندارید و نتیجه‌ای هم برایتان به دنبال نخواهند داشت بخض عمده‌ای از وقتتان را خواهند گرفت و این اصلا برایتان خوشایند نیست. با این حال نباید اجازه دهید که وضعیت فعلی نگرشی که نسبت به آینده دارید را تحت الشعاع قرار دهد و انگیزه‌تان برای تلاش و ساختن آینده‌ای بهتر را از بین ببرد. مطمئن باشید که پیشرفت و روزهایی بهتر خیلی زود به سراغتان خواهند آمد. 

 

فال روزانه متولدین بهمن ماه

شما امروز بی صبرانه در انتظار یک قرار عاشقانه با شخصی که دوستش دارید هستید و طرف مقابلتان نیز به اندازه شما برای این دیدار لحظه شماری می‌کند. با این حال شرایطی که کنترل آن از دست شما خارج است پیش خواهند آمد و برنامه‌هایتان را به هم خواهند ریخت. شاید به خاطر بروز این مشکلات پیش بینی نشده نتوانید همدیگر را ببینید و یا حتی با هم حرف بزنید، اما نباید اجازه دهید که این موضوع اعصابتان را به هم ریخته و تمام روزتان را خراب کند. سعی کنید از مقصر دانستن همدیگر خودداری کرده و در آرامش تا حل این مشکل صبر کنید. قطعا شما کارهای دیگری هم دارید که بتوانید سر خود را با انجام آنها گرم نگه دارید. 

 

فال روزانه متولدین اسفندماه

امروز ممکن است شما با وجود تعطیلی و علیرغم میل باطنیتان مجبور باشید زمانی را به کار و حرفه خود اختصاص دهید و این موضوع به خاطر تقابل با مسئوایت‌هایی که در خانه دارید و انتظاراتی که از شما می‌روند برایتان دردسرساز خواهد شد؛ البته که این مشکل غیر قابل حل نیست، اما شاید مجبور باشید زمان نسبتا زیادی را صرف حل آن کنید. اگر می‌خواهید این مساله در کوتاهترین زمان ممکن حل شود به شما توصیه می‌کنیم که خیلی صادقانه با هر دو طرف ماجرا صحبت کرده و بین مسئولیت‌هایتان در هر دو زمینه تعادل برقرار کنید. شاید انجام این کار به نظرتان سخت باشد، اما اگر امروز را بگذرانید فردا اوضاع بار دیگر روبرو خواهد شد.

 

منبع: میهن فال


مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: