فال روزانه شنبه 12 اسفند 1396

فال روزانه

تبلیغات در سایت ما
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما

تبلیغات سایت

فال روزانه شنبه 12 اسفند 1396

فال روزانه امروز شنبه دوازدهم اسفند 1396 

  

فال روزانه متولدین فروردین ماه

شما هدفی در سر دارید اما برای رسیدن به آن عجله نکنید، قبل از برداشتن اولین قدم خوب به برنامه‌هایی که برای آینده خود در سر دارید فکر کنید و احساسات دیگران را نیز در آن دخیل کنید. بهتر است به جای نشان دادن عکس العمل سریع، کمی عاقلانه و سنجیده‌تر برخورد کنید. اگر رابطه شما با یکی از دوستانتان به هم خورده، اکنون زمان مناسبی برای صحبت کردن نیست. بهتر است کمی به خودتان و او فرصت دهید تا در تنهایی بیشتر فکر کنید. نگران نباشید زیرا به زودی همه چیز به روال عادی خود باز خواهد گشت. 

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

شما خبرهای شگفت انگیز و غیر قابل باوری را در روزهای اخیر خواهید شنید که باعث تعجب هر چه بیشتر شما می‌شود. با شنیدن این خبرها به هیچ وجه نباید مسیر زندگی‌تان را تغییر دهید زیرا هر مسیری با روحیات و اخلاقیات شما سازگار نمی‌باشد. هدیه بزرگی را نیز از طرف خداوند بزرگ دریافت خواهید کرد. 

 

فال روزانه متولدین خردادماه

شما در مورد موضوعی دودل هستید. چند راه پیش روی شماست اما نمی دانید کدام را انتخاب کنید. برای انتخاب درست به جزییات بیشتر توجه کنید تا شما را در رسیدن به اهدافتان یاری کنند. فردی قلب شما را تسخیر کرده؛ امروز جرات صحبت کردن با او را پیدا می‌کنید. شاید در ابتدای صحبت‌هایتان کمی عصبی به نظر برسید اما نگران نباشید زیرا حرف‌های شما تاثیر مثبت خود را بر طرف مقابل خواهد گذاشت. به زودی اتفاقی شما را به زندگی امیدوار می‌کند؛ منتظر خبرهای خوب باشید. 

 

فال روزانه متولدین تیرماه

این خیلی گیج کننده است که شما ندانید به چه کسی می‌توانید اعتماد کنید. توانایی ترسیم شما ممکن است امروز اطلاعات با ارزشی برایتان داشته باشد و این همه آنچه که شما تا به حال می‌دانستید را نقض می‌کند. در فرضیات دیگران غرق نشوید، حتی اگر احساس می‌کنید که مجبور هستید راهی را انتخاب کنید که فکر می‌کنید به سختی شما را درگیر می‌کند. چند روزی صبر کنید تا بفهمید که چگونه جنگ تمام می‌شود قبل از اینکه بخواهید یک راه را از میان دیگری به اجبار انتخاب کنید. 

 

فال روزانه متولدین مردادماه

دیگران شما را توی منگنه گذاشته‌اند، با بیان نظرات و احساساتتان می‌توانید ایده‌های تازه‌ای برای رهایی از این وضعیت بیابید؛ فقط سطح توقعتان را کمی پایین بیاورید، شاید روحیه کمال گرایی‌تان است که شما را دچار این وضعیت کرده است. به زودی به مسافرتی کوتاه می‌روید. این سفر می‌تواند تغییرات بزرگی را به زندگی شما وارد آورد به شرط آنکه خوب از فرصت‌هایتان استفاده کنید. پیشنهادی در این سفر به شما می‌شود که به احتمال زیاد آینده روشنی را برایتان خواهد ساخت. 

 

فال روزانه متولدین شهریورماه

امروز بازگشت ماه به نشان شما می‌تواند پریشانتان کند همچنانکه شما را با پیغام‌های عاطفی مختلفی در برمی‌گیرد که می‌تواند کاملا با هم در تضاد باشد. در مقابل وسوسه‌هایی که شما را غرق خود کرده‌اند ایستادگی کنید؛ در عوض تنها از تغییرات خلقی خود و تجربیاتی که از آنها به دست می‌آورید لذت ببرید. اگر تاکنون با شیطنت و بدجنسی در مقابل تمایلات خود ایستاده بودید، اکنون زمان آن است که به دنبال آنها بروید. شما هنوز قادرید که زمانیکه دیگران به شما تکیه می‌کنند مسئولیتشان را بر عهده بگیرید. 

 

فال روزانه متولدین مهرماه

منتظر نیرویی از سمت دیگران نباشید، خودتان قدم اول را بردارید. با هر قدمی که بر می‌دارید، همه چیز بر وفق مرادتان پیش خواهد رفت به شرط آن که دیگران و احساساتشان را در این راه نادیده نگیرید. صبور باشید و قدرت درک خود را نیز بالا ببرید. اگر چه عاشق نظم و هماهنگی هستید اما گاهی بهتر است که بی‌برنامه عمل کنید. کمی روحیه ریسک پذیری خود را بالا ببرید تا پیشرفت را در زندگیتان مشاهده کنید. از دست محبوبتان کمی دلگیر هستید اما نمی‌توانید این احساس را پنهان کنید. اگر می‌خواهید حالتان بهبود یابد، همین بعدازظهر برای گفتگو با او قرار ملاقاتی بگذارید. 

 

فال روزانه متولدین آبان ماه

رویدادهای غیر منتظره‌ای که در محل کار اتفاق افتاده است شما را نسبت به آینده‌تان بیمناک کرده است، اما اگر شما تازگیها سخت کار کرده باشید نباید در مورد این موضوع نگران باشید. حتی اگر شما در تنگنا قرار گرفته‌اید، تغییراتی که آرزویش را داشته‌اید بدون هیچ پافشاری کردنی اتفاق خواهد افتاد. وقتتان را با فکر کردن به اینکه چه کاری درست است تلف نکنید؛ حتی اگر این تحولات دقیقا به شکلی که شما تصور می‌کرده‌اید نیستند فقط خودتان را با آنها وفق بدهید. 

 

فال روزانه متولدین آذرماه

پس از تلاش‌های مدام، احساس خستگی می‌کنید؛ حال بهتر است بر صندلی راحتی خود تکیه دهید و کمی استراحت کنید. شما به افکار و احساسات خود ایمان دارید و حتی اگر تا به حال به مراد دلتان به طور کامل نرسیده‌اید، ناامید نشوید زیرا تجربه های بسیاری کسب خواهید کرد که در آینده‌ای نزدیک در موفقیت شما تاثیر بسزایی خواهند داشت. برای رسیدن به آرامش بد نیست امشب خود را در کنار خانواده‌تان بگذرانید. مدتی است از آنها غافل شده‌اید. اکنون فرصت خوبی برای جبران است. 

 

فال روزانه متولدین دی ماه

شما شدیدا احساس می‌کنید که به حمایت اطرافیانتان محتاجید. اگر چه ممکن است خانواده یا دوستانتان به طور پنهانی حامی شما باشند اما سعی کنید روی پاهای خودتان بایستید و به دیگران تکیه نکنید. شما قادرید حتی در سخت‌ترین شرایط هم راه خودتان را بیابید. تجربه‌هایتان می‌تواند راهنمای خوبی برای شما باشد پس به آن گوش دهید. شاید این کار برایتان کمی سخت باشد اما در نهایت نتیجه مفیدی را برایتان به همراه خواهد داشت. مشکل مالی که مدت‌هاست ذهنتان را درگیر کرده، به زودی توسط یکی از دوستانتان حل خواهد شد. 

 

فال روزانه متولدین بهمن ماه

امروز شما احساس شلوغی و همهمه می‌کنید، انگار که دنیا به آتش کشیده شده است! با این وجود هر چه که می‌گذرد اطمینانتان به خودتان کمتر می‌شود. حس و حال شما مدام در حال تغییر است و به خاطر همین پیام‌های درهم برهم و پیچیده‌ای دریافت می‌کنید و همچنین در پنهان کردن احساسات‌تان زیاد موفق نیستید. با این وجود به نفعتان است که بین مسائلی که سریع باید بهشان رسیدگی شود و اهداف بلند مدتتان تعادل برقرار کنید. شما بیشتر از آنچه فکر کنید وقت دارید. 

 

فال روزانه متولدین اسفندماه

شما پر از انرژی مثبت هستید اما شرایط به گونه‌ایست که هر چه بیشتر ابراز احساسات می‌کنید، دیگران بیشتر شما را نقد می‌کنند و موجب ناراحتیتان می‌شوند. متاسفانه اکنون زمان خوبی برای بیان حالتان نیست زیرا اطرافیانتان آماده شنیدن آنها نیستند پس اجازه ندهید هیچ چیز مانع انرژی مثبت شما شود. سعی کنید کارهای انفرادی برای تخلیه انرژیتان مانند ورزش انجام دهید. به فکر ایحاد یک تغییر هستید و حال که جسارت آن را دارید و قدرت درکتان نیز بالا رفته، بهترین زمان برای عمل است. منتظر یک معجزه در زندگیتان باشید.

 

منبع: میهن فال


مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: