فال روزانه یکشنبه 29 بهمن 1396

فال روزانه

تبلیغات در سایت ما
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما

تبلیغات سایت

فال روزانه یکشنبه 29 بهمن 1396

فال روزانه امروز یکشنبه بیست و نهم بهمن 1396 

 

فال روزانه متولدین فروردین 

شما آماده اجرای برنامه‌هایتان هستید و این کار باعث می‌شود راه‌های بیشتری برای انتخاب کردن برایتان به وجود بیاید. شما مایل نیستید که زمانی را صرف کنید تا بفهمید چه می‌خواهید چرا که فکر می‌کنید قبلا اهدافتان را برای خود مشخص کرده‌اید. اکنون خبر خوب برای شما این است که اعتماد به نفستان افزایش می‌یابد و خبر بد هم اینکه باید به شما بگوییم که خوش بینی شما کورکورانه است. چشم‌هایتان را باز کنید و اشیا را همانطور که هستند ببینید نه آنطور که خودتان دوست دارید باشند. 

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت 

شما امروز با وجود اینکه اوقات خوشی را در پیش رو دارید اما سعی کنید در آن افراط نکنید. نگذارید آن خوشی را که مدت‌ها در پی آن بودید شما را به دردسر بیندازد؛ شما کارهای بسیار مهمتری دارید که باید انجام دهید؛ بهترین استعدادهایتان را به کار بگیرید و مشغول شوید. هر چقدر مشتاق‌تر باشید احتمالا بيشتر از آنچه انتظار دارید پاداش دریافت خواهید کرد. 

 

فال روزانه متولدین خرداد 

کاری است که شما بارها و بارها آن را به تعویق انداخته‌اید اما دیگر وقت آن فرا رسیده که سعی کنید میل و رغبتی برای انجام آن در خود ایجاد کنید. در نهایت می‌توانید ببینید که همه آن کارهای سختی که اخیرا انجام داده بودید به نتیجه رسیده و بیش از حد انتظارتان ثمر داده است. کسانی که قبلا سر راهتان ایستاده بودند اکنون آماده‌اند تا به شما کمک کنند. خیلی خوب است که این جریان تغییر کرده اما اين باعث نمی‌شود که فکر کنید هر کاری می‌خواهید می‌توانید بکنید. با این وجود مثبت اندیشی شما می‌تواند احتمال موفقیتتان را افزایش دهد. 

 

فال روزانه متولدین تیر 

شما بیش از آنکه دیگران بفهمند از خودتان مطمئن هستید. ممکن است همکارانتان از این حالت شما تعبیر غلطی داشته باشند و فکر کنند که شما اعتماد به نفس ضعیفی دارید؛ اما بی میلی شما به در میان گذاشتن احساساتتان با دیگران به معنی این نیست که ایراد از شماست. رفتار شما به این دلیل است که نمی‌خواهید شخص دیگری درگیر این موقعیت حساس عاطفی شود؛ صبور باشید و بگذارید تا احساس آرامش کنید و بعد احساسات خود را بیان کنید. 

 

فال روزانه متولدین مرداد 

به میان سن بیایید و آماده باشید تا نقش محوری را در نمایش “زندگی” ایفا کنید! اما فکر نکنید که خودتان به تنهایی می‌توانید یک تنه بار این نمایش را به دوش بکشید. با سیاره‌های زیادی که در هفتمین خانه از "شراکت" شما جمع شده‌اند در شراکت با دیگران موفق‌تر و خوشحال‌تر خواهید بود. امروز برای شما راحت‌تر است که این سن نمایش را با دیگران نیز تقسیم کنید تا زمانیکه بتوانید شخص خاصی را بیابید که در خلق این نمایش با شما همکاری کند. 

 

فال روزانه متولدین شهریور 

شما امروز با وجود اینکه کاملا احساساتی هستید اما مهارت‌های خاصی دارید که در جهت خدمات آنها را بکار گیرید. منظور ما آغاز کردن اهداف شغلی و فردیتان نیست. به جای اینکه به آینده‌ای دور و نامعلوم فکر کنید زندگیتان را بکنید. همین الان شروع کنید؛ ریسک پذیر باشید و کاری را انجام دهید تا لحظه حال را معنی ببخشد. این بهترین فرصتی است که می‌توانید خود را از شرایط کنونی خلاص کنید. 

 

فال روزانه متولدین مهر 

اکنون شما قادرید تا بسیار فریبنده‌تر از همیشه حاضر شوید چرا که سیاره حاکم شما ونوس این کار را برایتان آسان می‌کند. ماه نشان شما قوس خوش بين و موفق با ونوس دوست داشتنی هماهنگ شده و به شما کمک می‌کند تا در روابطتان با دیگران موفق باشید. اما این محدودیت‌ها را امتحان نکنید. همان طور که ممکن است آشکار کردن احساساتتان مهم باشد باید سعی کنید آن را به گونه‌ای بیان کنید تا جنبه‌های مثبت رابطه‌تان را تقويت كنید. 

 

فال روزانه متولدین آبان 

امروز شما رفتاری که در برابر کسب درآمد پیش گرفته‌اید بسیار بهتر از رفتارتان در روزهای اخیر است. حتی احساس می‌کنید مثل اینکه دارید به همه اهدافی که مدنظرتان بود می‌رسید. با این وجود ممكن است درباره ارزش بخش‌های مطلوب زندگیتان بد قضاوت کنید یا اینکه تخمین بزنید چقدر طول می‌کشد تا پروژه‌ای به انتها برسد. اگر شما تعهدی دارید یا خریدی کرده‌اید مطمئن باشید این دقیقا همان چیزی است که هميشه آرزویش را داشتید. 

 

فال روزانه متولدین آذر 

بازگشت ماه به نشان آتشین شما احتمالا باعث می‌شود احساس بسیار خوبی داشته باشید مخصوصا اگر در حال ترقی در زمینه‌های دشواری هستید. امروز احساساتتان سد راهتان نمی‌شوند بلکه شاید به شما کمک کنند تا مسیر خوشبختی را پیدا کنید. اما حتی اگر عواطفتان نقش مهمی‌ در اتفاقاتی که امروز برایتان می‌افتد دارند نيازی به بیش از حد احساساتی شدن نیست. به درونتان توجه کنید اما خود را زیاد درگیر نکنید بجز مواقعی که اتفاقی می‌افتد. 

 

فال روزانه متولدین دی 

امروز برایتان بسیار سخت است که ایده‌های بزرگتان را با دیگران تقسیم کنید چرا که فکر می‌کنید همیشه آغاز یک کار جدید بسیار حساس است. متاسفانه احتمالا زمان کافی برای انجام تمام کارهایتان نخواهید داشت و تا زمانیکه به درستی افکارتان اطمینان نیافته‌اید دوست ندارید که شخص دیگری از کارتان مطلع شود. این قدر عجله نکنید؛ از سرعت خود بکاهید و به جای اینکه به هر کسی که از راه می‌رسد بگویید چکار می‌خواهید بکنید سیاست‌های کاریتان را تعدیل کنید. از پله اول شروع به کار کنید و به تدریج بالا بروید. 

 

فال روزانه متولدین بهمن 

ابرهای توفانی ماوراءطبیعه دارند از آسمان زندگی شما کنار می‌روند و آن را صاف می‌کنند.  شما هلهله‌کنان اين افق را می‌بينيد. به نظر نمی‌رسد آنها آنقدر باشند که بتوانند راه شما را سد کنند اما اطمینان بیش از حد هم ممکن است مشکلاتی به همراه داشته باشد. اگر بیش از حد بی دقت باشید ممکن است بخش مهمی‌ از اطلاعات را از دست بدهید یا اینکه به اتفاقی که می‌افتد به تندی واکنش نشان دهید. با این وجود امروز یک نتیجه مثبت می‌گیرید پس زیاد نگران این نباشید که چه اتفاقی می‌افتد و نتيجه كار خراب می‌شود! 

 

فال روزانه متولدین اسفند 

امروز ممکن است در "سرزمین آرزوهایتان" بدرخشید. بدانید هر کاری که در عالم واقعیت انجام می‌دهید از دنیای ذهنی شما سرچشمه می‌گیرد. اجازه ندهید افکارتان سرگردان شوند و دیگر اینکه از این حیرت زده نشوید که ایده‌هایتان شما را به کجا می‌برند. موثر و مبتکر باشید و رویاهایتان را در جهتی هدایت کنید که می‌خواهید بروید. تصویری برای خود بسازید که خوشحالتان می‌کند و بعد ببینید چگونه باید رویاهایتان را به واقعیت تبدیل کنید.

 

منبع: میهن فال

 


مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: