فال روزانه چهارشنبه 18 بهمن 1396

فال روزانه

تبلیغات در سایت ما
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما

تبلیغات سایت

فال روزانه چهارشنبه 18 بهمن 1396

فال روزانه امروز چهارشنبه هجدهم بهمن 1396 

  

فال روزانه متولدین فروردین ماه

شما شاید آینده‌ بسیار جالبی را در ذهن خودتان تصور می‌کنید اما هنوز برنامه‌ای برای رسیدن به آن ندارید. حتی اگر امروز احساس می‌کنید که باید بخشی از این نقشه‌ها را عملی کنید، یادتان باشد که خیلی طول می‌کشد تا به کل آن دست پیدا کنید. درعین حال، زندگی‌ای که در آن بین واقعیت و آرزوهای شما تفاوتهایی وجود دارد را تجربه می‌کنید. یادتان باشد که دست دست کردن دلیل خوبی برای رها کردن امیدها و آرزوهایتان نیست. 

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

افرادی در محیط بیرون برای شما نقشه‌هایی را در سر می‌پرورانند که نقشه‌های خوبی به نظر نمی‌رسد، با احتیاط بیشتری رفتار کنید؛ زیرا ممکن است مال، سلامتی، خانواده‌تان و یا… به نحوی آسیب ببینند. هیجانات درونیتان را کنترل کنید. هر صحبتی را در هر مکانی مطرح نسازید زیرا در غیر این صورت دشمنان زیادی را برای خودتان ترتیب خواهید داد. 

 

فال روزانه متولدین خردادماه

امروز ممکن است احساس متضادی داشته باشید چرا که احساس می‌کنید حجم زیادی از شلوغی و هم‌همه در اطرافتان آغاز و ناگهان محو می‌شود. شما از اینکه در کارتان وقفه ایجاد شده همزمان احساس خشنودی و ناراحتی می‌کنید. اما نگران نباشید؛ انرژی بالای شما هنوز همین دور و اطراف است. ضمنا از این فرصت استفاده کنید و خود را شارژ کرده و انرژی خود را افزایش دهید. در روزهایی که پیش رو دارید این انرژی احیا شده بدردتان خواهد خورد. 

 

فال روزانه متولدین تیرماه

شاید شما امروز به طور خاصی حس و ادراک قوی‌ای پیدا کرده باشید و یا شاید هم خیال می‌کنید که قدرت بدنی خیلی فوق العاده‌ای دارید! قدرتهای مثبت کمک می‌کند که ناراحتی احساسی خود و یا افراد دیگر را التیام بخشید. اما لطفا بعد از این کار دچار این توهم نشوید که همه کار می‌توانید انجام دهید! شاید قدرتهای فوق طبیعی شما واقعی باشند، اما همیشه در دسترس شما نیستند. شاید هم آنها را از دست بدهید فقط برای اینکه بفهمید جهان خیلی بزرگ است و رازهای خیلی زیادی است که هنوز آنها را نشناخته‌اید. 

 

فال روزانه متولدین مردادماه

شما هم اكنون چنان شخصیت قوی و اعتماد به نفس فوق العاده‌ای دارید كه حتی اگر با مانع هم مواجه شوید اصلا از شكست نمی‌ترسید. شما وقت ندارید كه با فكر كردن به ناراحتی‌های پیشین خودتان را اذیت كنید. هم اكنون باید كارهایی كه قبلا نیمه كاره انجام داده‌اید و كارهایی كه برای آینده در برنامه‌تان دارید را سر و سامان دهید. 

 

فال روزانه متولدین شهریورماه

شما امروز نسبت به حرفهای دیگران در محل کار بیش از حد حساس شده‌اید، ولی بهترین کار این است که زیاد این جور مسائل را جدی نگیرید. شما یک گفتگوی معمولی را می‌شنوید و در ذهنتان آن را به صورت یک عیب‌جویی تعبیر می‌کنید. به جای فکر کردن به اشتباهاتی که انجام داده‌اید و تجزیه و تحلیل کارهایی که باید در آینده انجام دهید، در لحظه حال زندگی کنید و فقط کارهایی را انجام دهید که بتواند به شما کمک کند تا مشکلاتی که برایتان پیش آمده را حل کند. 

 

فال روزانه متولدین مهرماه

شما امروز کارهای بی شماری در محل کار و یا در رابطه با خانواده و یا دوستانتان دارید ولی نیازی نیست که زیادی سعی و تلاش کنید. همه این مسائل بوسیله تاثیر مثبتی که بازگشت ماه به یازدهمین خانه از روابط اجتماعیتان دارد حل خواهد شد و این ماه قدرتمند فشار و استرسی که این روزها بر رویتان بوده است را کاهش داده و شما را آرام می‌کند. مهم نیست که الان چه احساسی دارید؛ فقط در جهت وظایف حرفه‌ای خود گام برداشته و آنها را جدی بگیرید و بعد هر آنچه در توانتان است را برای بهتر انجام دادن آن بکار گیرید. 

 

فال روزانه متولدین آبان ماه

شما امروز کارهای بی شماری در محل کار و یا در رابطه با خانواده و یا دوستانتان دارید ولی نیازی نیست که زیادی سعی و تلاش کنید. همه این مسائل بوسیله تاثیر مثبتی که بازگشت ماه به یازدهمین خانه از روابط اجتماعی شما دارد حل خواهد شد. و این ماه قدرتمند فشار و استرسی که این روزها بر روی شما بوده است را کاهش داده و آرامتان می‌کند. مهم نیست که الان شما چه احساسی دارید؛ فقط در جهت وظایف حرفه‌ای خود گام برداشته و آنها را جدی بگیرید و بعد هر آنچه در توان تان است را برای بهتر انجام دادن آن بکار گیرید. 

 

فال روزانه متولدین آذرماه

شما در روزهای آینده شادی‌های بسیاری را به دست می‌آورید، برای اینکه از شادی‌تان لذت بیشتری ببرید دیگران و افرادی را که به آنها علاقه‌مند هستید را در شادی‎تان شریک سازید. شما مدتی را در حالت غیر فعال به سر برده‌اید آن مدت زمان به شما خیلی کمک کرده است و دیدتان را نسبت به زندگی تغییر داده است. 

 

فال روزانه متولدین دی ماه

امروز شاید فردی شاد و پر نشاط وارد زندگی‌تان شده و زندگی‌تان را از این رو به آن رو كند. اگر این اتفاق افتاد سعی نكنید كه ماجراهای احساسی را تحت كنترل خود درآورید، فقط هر جا شما را به دنبالش كشید همراهش بروید. اما تا زمانی كه این كار را نكرده‌اید نباید انتظار رابطه‌ای عاشقانه را داشته باشید. هنگام قضاوت كردن در مورد خود و دیگران هر چقدر از منطق و عقل خود استفاده نكنید بهتر است. 

 

فال روزانه متولدین بهمن ماه

وضعیت مالی شما در حال تبدیل شدن به یک موضوع جدی است و شما بلاخره قادر هستید که درباره این وضعیت فکری بکنید چرا که مریخ جنگ جو در دومین خانه از “پول” شما قرار دارد. اما فقط نیات خوب برای درست کردن این وضعیت کافی نیستند. به راه حل‌های ساده خود اکتفا نکنید چرا که ممکن است آنها مبتنی بر رویا و تصورات ایده‌آل گرایانه شما باشد. در عوض برنامه استوار و پایداری طرح ریزی کنید و بعد به خودتان فرصت کافی بدهید تا به نتیجه مطلوبی که در جست و جوی آن بودید برسید. 

 

فال روزانه متولدین اسفندماه

شما امروز می‌فهمید که دیگر دوست ندارید کارهایتان را طبق روال همیشگی انجام دهید. بلاخره شما آماده یک تغییر بزرگ شده‌اید اما ممکن است نتوانید که این تجلی روحی خود را با شخص دیگری سهیم باشید. این به خاطر آن نیست که در رابطه با این انقلاب درونی واضح و آشکار نیستید؛ این فقط به این خاطر است که نمی‌خواهید با نظرات صریح و غیر معمول خود دیگران را شوکه کنید. درباره چیزهایی که هنوز نگفته‌اید استرس نداشته باشید؛ هر وقت زمانش فرا برسد خود آنها بیان می‌شوند.

 

منبع: میهن فال

 


مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: