فال روزانه سه شنبه 17 بهمن 1396

فال روزانه

تبلیغات در سایت ما
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما

تبلیغات سایت

فال روزانه سه شنبه 17 بهمن 1396

فال روزانه امروز سه شنبه هفدهم بهمن 1396 

 

فال روزانه متولدین فروردین ماه

امکان دارد که شما ابتدا دیگران را تشویق کنید که هر کاری را که دوست دارند انجام دهند با زور پیش ببرند، اما بعد شما در مورد اینکه آیا این بهترین روش بوده است به فکر می‌روید. اگر یک دوست اینگونه فکر کند که برای افراد دیگر در وسط صحنه جایی باقی نگذاشته‌اید، شاید رنجیده خاطر شوید. باور کنید که بدون اینکه برای خودتان ارزش قائل شوید نمی‌توانید برای سخنان افراد دیگر محدودیتی قرار دهید. 

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

شما در روابط اجتماعی‌تان به حدی غوطه‌ور شده‌اید که از یاد خودتان رفته‌اید و خود را فراموش کرده‌اید. برای داشتن روابطی سالم با محیط بیرون و جامعه، در ابتدا باید دارای روح و جسمی سالم باشید پس بیشتر به خودتان برسید. مدام در فکر این موضوع هستید که دوستی‌های خود را افزایش دهید اما بهتر است دوست‌های کمتر ولی همراهی را داشته باشید تا این که دوستان زیادی داشته باشید و هیچ کدام همراه و یاور شما نباشند. 

 

فال روزانه متولدین خردادماه

هدفگذاری در کار کافی نیست؛ امروز شما باید حرکت را آغاز کنید و تصمیمات خوبتان را به عمل تبدیل کنید. ماه جدید نشان شما در دهمین خانه از “شغل” شما قرار دارد بنابراین واقعا شرم آور است که با وجود این منبع قدرتمند حرکت و مسیر روشنی را آغاز نکنید. نگران نباشید که چقدر کار می‌توانید انجام دهید یا اینکه چگونه و تا کجا باید به این سفر ادامه دهید. همیشه اولین قدم است که بیشترین ارزش را دارد. 

 

فال روزانه متولدین تیرماه

ممکن است شما یک تعارض گرایشی – اجتنابی نسبت به نزدیک‌ترین دوست و یا یکی از شرکای صمیمی‌ خود داشته باشید. شما می‌خواهید که یک دوستی و شراکت عمیق‌تر و نزدیک‌تر داشته باشید، اما برایتان سخت است که شروع کنید و آسیب پذیریتان را نشان دهید. اگر همیشه از ضربه خوردن بترسید هیچ وقت در زندگیتان موفق نخواهید شد. بیان کردن احساسات بدون اینکه بخواهید به نتیجه‌ای برسید باعث می‌شود استرس از وجودتان دور شود و به شما اجازه می‌دهد که به سکوت و سکون باقی مانده در وجودتان غلبه کنید. 

 

فال روزانه متولدین مردادماه

امروز با وجود اینكه روز استراحت شماست، می‌توانید احترامی‌ كه دوستان و خانواده برایتان قائلند را در چشمان آنها ببینید. از نظر آنها شما قادر هستید هر كاری انجام دهید و می‌توانید موقعیت خود را در اجتماع تثبیت كنید. شما خیلی دوست دارید كه از بودن در جمع آنها لذت ببرید، ولی اهداف خیلی جدی در سرتان دارید و باید به روابطی بیشتر توجه كنید كه شما را به اهدافتان نزدیك‌تر كند. 

 

فال روزانه متولدین شهریورماه

به جای اینکه مشکلات را خط بزنید، به هر اتفاق به عنوان هشداری نگاه کنید که به شما یادآوری می‌کند که باید جریان زندگی خود را آرام کنید و به راه درست برگردید. مسائل ساده‌ای مانند تاخیر داشتن در قرار ملاقات یا فراموش کردن تعهد و قول‌هایتان نشانه‌هایی از مشکلات اساسی‌تر هستند. انرژی خود را سر احساسات منفی هدر ندهید؛ بهتر است که به وظایف خود فکر کنید و به دنبال زندگی آرام‌تری باشید. 

 

فال روزانه متولدین مهرماه

زمانی که ماه در دومین خانه شما قرار دارد زیادی پول خرج کردن کار درستی نیست، برای اینکه شما در مورد خریدن وسایلی که دوست دارید خیلی احساسی برخورد می‌کنید. شما به جای اینکه با توجه به نیازهایتان خرید کنید بیشتر از روی هوا و هوس خرید می‌کنید. قبل از خرید کردن در موردش فکر کنید و آن را یک یا دو روز به تاخیر بیندازید تا بعدا از خریدهای نامناسبی که کرده‌اید افسوس نخورید. 

 

فال روزانه متولدین آبان ماه

اگر شما زیاد به جزئیات توجه نكنید، اعتماد بیش از اندازه‌تان به دیگران می‌تواند شما را به اشتباه بیندازد. اگر چه شما احساس می‌كنید كه فرد پولداری هستید، عاقلانه است كه در برابر وسوسه پول خرج كردن مقاومت كنید. همچنین فکری شما را وسوسه می‌كند که تصمیم اشتباهی گرفته و چیزی را بخرید كه واقعا بدان نیاز ندارید. چند روزی صبر كنید و بعد دوباره اختیارات خود را ارزش‌گذاری كنید. 

 

فال روزانه متولدین آذرماه

امروز و چند روز آینده ژوپیتر سیاره بخت شما در مركز قرار گرفته و به شما توصیه می‌كند كه حواستان به اوضاع مالیتان باشد. اطرافیانتان به شما پیشنهاد می‌كنند كه بدون هیچ دلیل خاصی خرید كنید، اما خود آنها هم بعدا می‌فهمند كه اشتباه كرده‌اند. پس به خاطر اینكه در آینده نزدیک پیشمان نشوید سطح توقع خود را پایین بیاورید. 

 

فال روزانه متولدین دی ماه

شما در رابطه با آینده خود ذهنی خالی از هر گونه پیش داوری و قضاوت دارید. با این حال نمی‌دانید جریان باد شما را به کجا می‌برد. دیدگاه شما در رابطه با گذشته کاملا برعکس آینده است و آن قدرها در رابطه با آن آسان‌گیر نیستید. نظرات و تمایلات محکم و نیرومندتان بر اساس تاریخ شخص شما طرح ریزی می‌شود. مخصوصا اگر هیچ داستانی در رابطه با دوران کودکی خود نگویید. نگاه کردن به گذشته یک تمرین رها سازی است تا زمانیکه تلاش نکنید تا حقایق را دوباره بنویسید تا تصوراتتان را تقویت کند. 

 

فال روزانه متولدین بهمن ماه

امروز حتی اگر به خودتان قول دهید که فعالیتهایتان را بیشتر کرده و سخت‌تر کار کنید، باز هم نمی‌توانید به خودتان کمک کنید. خوشبختانه شما چند ترفند دارید که به کمک آنها می‌توانید نسبت به شرایطی که در حال حاضر دارید پرمشغله‌تر و سازنده‌تر شوید. به جای اینکه به دنبال خوشی و تفریح باشید، اول وظایفتان را انجام دهید و بعد به سراغ تفریح بروید. اگر بتوانید اعتماد دیگران را جلب کنید، احترام و اعتبار بیشتری کسب خواهید کرد. 

 

فال روزانه متولدین اسفندماه

امروز وقت گذرانی با دوستانتان چیزی است كه شما واقعا به آن احتیاج دارید. خوشبختانه الان هم شرایط مهمانی رفتن و مهمانی گرفتن فراهم است. با وجود چهار سیاره در یازدهمین خانه شما كه تشكیل یك گروه داده‌اند، اطرافتان از افراد هم فكر خودتان احاطه شده است. پس به افراد گروه ملحق شوید؛ راه حل‌هایی كه آنها در ذهنشان دارند ممكن است از راه حل‌های شما بسیار بهتر باشند ولی ابتدا اینگونه به نظر نرسند.

 

منبع: میهن فال


مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: