فال روزانه یکشنبه 15 بهمن 1396

فال روزانه

تبلیغات در سایت ما
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما

تبلیغات سایت

فال روزانه یکشنبه 15 بهمن 1396

فال روزانه متولدین فروردین ماه

امروز شما بین نشان دادن هوشتان به دیگران و مخفی نگه داشتن توانایی‌هایتان به طور کامل تردید دارید. متأسفانه شما توانایی این را ندارید که جلوی یک رنجش احساسی را بگیرید. حواستان جمع باشد که طوری رابطه‌های عاطفی ایجاد کنید که احساسات عاطفی شدید ابراز شوند و ناگفته نمانند، اما به یاد داشته باشید که اغلب احساسات شدید به فرد دیگری تعلق دارد. 

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

شما برای انجام دادن کارهایتان بیش از حد از دیگران کمک می‌گیرید، فکر نمی‌کنید زمان آن فرا رسیده که خودتان به تنهایی تصمیم بگیرید البته می‌توانید از تجربه‌ها یا مشورت‌های دیگران نیز بهره ببرید اما حرف آخر را خودتان بزنید. 

 

فال روزانه متولدین خردادماه

درستکاری شما بهترین اسلحه‌ای است که می‌توانید داشته باشید، برای اینکه وقتی دیگران قصد و نیت شما را می‌فهمند کمتر می‌توانند در مقابلتان مقاومت کنند. اما امروز اهداف شما ارتباطی با جهان مادی ندارد؛ برای اینکه می‌خواهید تجربه معنوی مهمی‌ داشته باشید که به هیجانات دامن بزند. سعی نکنید جلب توجه کنید؛ به جای حرف زدن در مورد خود سعی کنید با اعمالتان خود را مطرح کنید. 

 

فال روزانه متولدین تیرماه

امروز پافشاری کردن روی اعتقاداتتان، چه در محل کار، خانه و یا اجتماع که باشد باعث بالا رفتن قدرتتان می‌شود. روش خاص شما برای نگاه کردن به جهان می‌تواند برای دیگران هم الهام بخش باشد، بنابراین وقتی در مورد نگرش خود نسبت به آینده صحبت می‌کنید، هیچ حقیقتی را مخفی نکنید. با فکر کردن به نگرانی‌ها و آرزوهای بیهوده و به دردنخور وقتتان را تلف نکنید. در عوض فقط لحظه حال را درک کرده و رهبری تمام کسانی که می‌خواهند از شما پیروی کنند را برعهده بگیرید. 

 

فال روزانه متولدین مردادماه

امروز اگر شریک كاریتان و یا رئیستان به تمام درخواست‌های شما جواب منفی بدهد اصلا برایتان خوشایند نیست. اولین اقدام شما این است كه برای رسیدن به خواسته‌هایتان بدون در نظر گرفتن اینكه آنها چقدر برایتان ارزش دارند، برایشان بجنگید. اما نباید در برابر مخالفان خود واكنش تند نشان دهید. شكیبایی پیشه كردن بهتر از نسنجیده رفتار كردن است. 

 

فال روزانه متولدین شهریورماه

امروز ماه کامل، شما را از آرزوهایتان و درک اینکه چگونه آنها کاملا بنیاد خانه و خانواده‌تان را تغییر می‌دهند آگاه می‌کند. این دلیل نمی‌شود که شما مجبور شوید بین این دو یکی را انتخاب کنید؛ فقط احساس می‌شود که دو جنبه زندگی شما بسیار از هم جدا افتاده‌اند. زندگی‌تان را راحت بگیرید، برای اینکه تصمیم‌هایتان در چند روز آینده واضح‌تر خواهند شد. 

 

فال روزانه متولدین مهرماه

امروز شما در برخورد با افراد دیگر صبور و شکیبا نیستید، خصوصا اگر آنها بخواهند به جای منتظر شدن و پذیرفتن هر اتفاق، به عمق آن رفته و کنکاش کنند، بی صبری شما شدیدتر می‌شود؛ اما حالا کمتر کار کردن به منظور تحقیق کردن در مورد مشکلات احساسی چیزی نیست که کاملا به آن نیاز داشته باشید. برای چند روز به دنبال رضایت شخصی خود نباشید و قبل از شروع کردن هر کار جدید، به تمام روابط کاری قدیمی‌تان پایان دهید. 

 

فال روزانه متولدین آبان ماه

شما کارهای زیادی پیش رویتان دارید، اما دقیقا مطمئن نیستید که بهترین راه برای انجام دادنشان چیست؟! شاید فکر می‌کنید تهیه کردن یک لیست کمکتان می‌کند که روی آنها تمرکز کنید، اما این کار برای شما مثل یک وظیفه اضطراب آور است! اگر چه برنامه ریزی کردن همیشه درست عمل می‌کند، اما الان بهتر است یکی یکی و به وقت خودش به کارهایتان برسید. اگر امروز پیشرفت زیادی نداشتید زیاد به خودتان سخت نگیرید؛ شما به زودی موفق خواهید شد. 

 

فال روزانه متولدین آذرماه

با همسرتان بحث‌های جدی می‌کنید و آنها آماده‌اند تا عقاید و نظراتشان را برایتان بیان کنند. شاید کمی نگران شوید اما هیچ کدام از آنها نگران کننده نیست. شما امروز مورد توجه و مراقبت شخصی قرار خواهید گرفت. مسلم است که آنها عمیقا به شما توجه دارند، حتی اگر از گفتن این مطلب خجالت بکشند. مسائل عشقی و احساسی دقیقا مطلبی است که سازنده روحیه امروز شماست، چه با عشق حقیقی خود خلوت کرده باشید و چه روی صندلی راحت لم داده و یکی از فیلم های سینمایی را نگاه کنید. 

 

فال روزانه متولدین دی ماه

تازگیها به شما فرصت ویژه‌ای داده شده است. اگر شما وظایفتان را انجام داده و منتظر هستید، باز هم باید بدانید که برای استفاده کردن از این فرصت چه کارهایی باید انجام دهید. البته شما عاقل‌تر شده‌اید چون یاد گرفته‌اید از اتفاقاتی که در گذشته پیش آمده درس بگیرید. اما اگر خیلی سریع از این یافته‌های خود استفاده نکنید، فرصتی را که به شما رو آورده را برای همیشه از دست خواهید داد. 

 

فال روزانه متولدین بهمن ماه

شما در تفکرات‌تان وارد جزیره‌ای شده‌اید که در وسط دریا قرار دارد و از هیچ سمت و سویی به جایی راه ندارد و شما در این راه تنها هستید. اما تمام این تفکرات زائده ذهن شماست، شما در حال حاضر در بهترین موقعیت قرار دارید فقط کافی است دست خود را کمی‌جلو برده، خوشبختی و موفقیت‌های واقعی را لمس کنید؛ زیرا بر عکس تفکری که بر ذهن شما مسلط شده است، شما فردی هستید که اگر بخواهید به راحتی بر افکار خود کنترل و نظارت دارید. 

 

فال روزانه متولدین اسفندماه

ذهن شما سرشار از فکرهای ناب است و شما آماده‌اید که بر اساس آنها عمل کنید. متاسفانه مجبورید کارهایی کنید که برنامه‌هایتان مورد توافق افرادی که چندان هم رفتار دوستانه‌ای ندارند قرار بگیرد. اگر نمی‌توانید تشخیص دهید که چگونه ایده‌هایتان را ابراز کنید، ممکن است کشف کنید که افکار منفی به سرعت جای خود را با دیدگاه‌های هوشمندانه عوض می‌کنند. سعی نکنید احساسات‌تان را پنهان کنید، وگرنه خیلی چیزهای خوب را قبل از اینکه آنها را بشناسید از دست می‌دهید.

 

منبع: میهن فال


مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: