فال روزانه دوشنبه 16 آذر 1394

فال روزانه

تبلیغات در سایت ما
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما

تبلیغات سایت

فال روزانه دوشنبه 16 آذر 1394

فال روزانه دوشنبه شانزدهم آذر 1394

 

دوست عزیزی که 16 آذر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! سعی کنید در روز تولدتان از افرادی که روزمره با آنها سروکار دارید، دوری و فردی را که بیش از همه برایتان ارزش دارد، ملاقات کنید. سعی کنید محدودیت هایی را که برای خود و روابط تان با دیگران ساخته اید، بشکنید و مرزهای جدیدی برای خود تعریف کنید. افراد جدید، موقعیت و فرصت های جدیدی نیز با خود به همراه دارند که می توانید از آنها بهترین استفاده را بکنید. این کار باعث می شود که نسبت به تغییرات نیز کمی انعطاف پذیرتر باشید و فضای زندگی تان را برای پیشرفت بازتر کنید. در اواخر سال با فردی آشنا می شود که تغییرات بزرگی را در زندگی شما ایجاد خواهد کرد. خود را برای ورودش آماده کنید.

 

فال روزانه متولدین فروردین
 
یک درگیری میان شما و یکی از همکاران تان رخ داده که شما را در مورد پیشرفت شغلی آینده تان نگران کرده است. از آنجا که در حال حاضر نمی توانید در مورد این موضوع نظر دهید، سعی کنید خودتان را کنترل کنید و زمان تان را صرف نگرانی و فکر های بی جا نکنید. مشکلات مالی شما به زودی برطرف می شوند و همه چیز همان گونه که انتظارش را دارید پیش خواهد رفت.  البته این موضوع کاملا به خود شما و تصمیماتی که می گیرید، بستگی دارد. اگر فکر می کنید عشق تان از شما فاصله گرفته، شما نیز کمی در تنهایی به آنچه واقعا می خواهید، بیشتر فکر کنید.


فال روزانه متولدین اردیبهشت
 
یکی از آرزوهای بلند مدت شما بالاخره پس از مدت ها تلاش به واقعیت می پیوندد و انرژی و اعتماد به نفس خوبی به شما می دهد. بنابراین قدم آخر را هم با اراده و محکم بردارید تا پرونده این آروزیتان هم بسته شود.. بد نیست امشب با گروهی از دوستان نزدیک تان قراری بگذارید و شادی خود را جشن بگیرید. لازم نیست ناراحتی و دلگیری خود را از شریک زندگی تان پشت بیماری هایی چون سردرد و دل درد پنهان کنید. بهتر است واقعیت را با او در میان بگذارید. جز این، هیچ راه بهتری برای شما وجود ندارد.


 
فال روزانه متولدین خرداد
 
به شما تبریک می گوییم. پیشرفت شغلی شما در راه است. مدت هاست که به شغل رویایی خود می اندیشید و امروز چند قدم به آن نزدیک تر می شوید. اگر تصمیم گرفته اید شغل شخصی خودتان را آغاز کنید، لحظه ای درنگ نکنید. سال بعد، سال پر باری برایتان است و سودهای مالی خوبی را به دست می آورید طوری که برایتان یک سورپرایز بزرگ خواهد بود. مشکلی میان شما و شریک زندگی تان رخ داده که شما را کمی نگران کرده است، اگر در صحبت هایتان صداقت داشته باشید، می توانید رابطه خود را محکم تر از قبل سازید.
 

فال روزانه متولدین تیر
 
یک فرصت شغلی مناسب برای شما در یک کشور خارجی بوجود آمده است. شاید این راه کمی برایتان سخت باشد طوری که در دو راهی بیافتید و نتوانید تصمیم درست را بگیرید اما راهی است که باید با آن مواجه شوید. این یک فرصت استثنایی برای شما است پس اگر می خواهید سالهای بعد زندگی خود را در آرامش و رفاه بگذرانید، آن را از دست ندهید. شما آنقدر قدرت دارید که بتوانید از پس هر کار و پروژه ای به خوبی برآیید. در مورد رابطه عاطفی خود بهتر است کمی از سرعت خود بکاهید تا بتوانید واقعیات اطرافتان را بهتر ببینید.



فال روزانه متولدین مرداد
 
اگر به دنبال افزایش درآمد خود هستید، باید کمی سخت کوش تر باشید. در اواخر امسال شرایط شما از هر نظر بهتر از اوایل سال تان خواهد شد. در شرایطی به سر می برید که ترجیح می دهید از شریک زندگی خود دور بمانید اما این را نیز بدانید که نادیده گرفتن او تنها اوضاع را بدتر می کند. پس سعی کنید رفتار و حرکات خود را عاقلانه انتخاب کنید تا پشیمانی به سراغ تان نیاید. یک قرار ملاقات در بیرون از خانه می تواند برای هر دوی شما خوب و مفید باشد.

 
فال روزانه متولدین شهریور
 
یکی از همکاران یا حتی شریک زندگی شما دست از تلاش برداشته و از راهی که با هم انتخاب کرده اید، کنار کشیده است. اکنون زمان مناسبی برای هل دادن یا اصرار او به سمتی که خود می خواهید، نیست. این کار شما تنها حرکت تان را آهسته تر می کند. پس لجبازی را کنار بگذارید و کمی به او فرصت دهید. صبور بودن تنها کاری است که در حال حاضر می توانید انجام دهید. اگر مدتی است به فکر خرید چیزی هستید، امروز زمان مناسبی برای رفتن به بیرون از خانه و تهیه آن است.

 
 
فال روزانه متولدین مهر
 
امروز در اوج سلامت فیزیکی خود هستید. احساس قدرت می کنید و انرژی زیادی در بدن دارید بنابراین از کارهای خارق العاده ای که امروز انجام می دهید، تعجب نکنید. کارهای خلاقانه ای که امروز انجام می دهید می تواند بر آینده شغلی و مالی شما تاثیر مثبتی بر جای بگذارد.  اگر می خواهید رابطه عاطفی خود را تازه تر و شاداب تر از قبل سازید، باید به فکر ایجاد تغییراتی باشید. در صحبت هایتان سعی کنید آنچه ته دلتان است را به زبان آورید. اگر به یکدیگر اعتماد کافی داشته باشید، همه چیز به بهترین شکل ممکن پیش خواهد رفت.



فال روزانه متولدین آبان
 
روی پروژه ای کار می کنید که احتیاج به خلاقیت دارد. اگر برای آن زمان کافی بگذارید، نتیجه آن شما را غافلگیر خواهد کرد. در زمان استراحت خود نیز بهتر است به بیرون از منزل بروید و کمی هوای تازه بخورید. اگر احساس می کنید که رابطه عاطفی شما دچار مشکل شده است و کاری هم از دست شما بر نمی آید، کمی به عقب قدم بردارید و آن را از زاویه دید دیگری بررسی کنید. به عشق تان نیز فرصتی دوباره دهید تا به احساسات خود رنگ و لعاب تازه ای دهد.

 
فال روزانه متولدین آذر
 
ایده های تازه ای در سر دارید، تصمیم گرفته اید که شغلی را بیرون از منزل آغاز کنید. اگر در حال حاضر کارتان به خوبی پیش نرفت، نگران و ناامید نشوید. دوستان و افراد باتجربه می توانند در این کار به شما کمک کنند اما به شرط این که آن را جدی بگیرید. خودتان را برای یک تغییر بزرگ و لذت های پس از آن آماده کنید. می خواهید چیزی را به معشوق خود بدهید اما دودل اید. می ترسید چیزهایی که در دلتان است را به زبان آورید اما کاری که شما باید در حال حاضر انجام دهید برداشتن موانعی است که شما را از او دور کرده است. به عشق فرصت تازه ای بدهید.



فال روزانه متولدین دی
 
یکی از همسایه هایتان به دلیل مشکلاتی که دارد، برای کمک و حمایت به نزد شما می آید. بهتر است هر کاری که از دست تان بر می آید برای او انجام دهید. فرصت های کاری جدیدی برایتان بوجود می آید که اگر به آنها جواب مثبت دهید، درهای زیادی به رویتان گشوده می شود. ممکن است به خاطر انجام کارهایتان مجبور شوید امروز را در خیابان ها بگذرانید، پس خودتان را برای ترافیک و شلوغی شهر آماده کنید.  در مورد رابطه عاطفی تان هیچ چیزی برای نگرانی وجود ندارد. اگر در مورد چیزی ابهام دارید، چند روز به خودتان زمان دهید تا همه چیز برایتان روشن و آشکار شود.



فال روزانه متولدین بهمن
 
ایده ها زیادی در سرتان است که می تواند تاثیر مستقیمی بر فرصت های شغلی شما بگذارد. اگر برایتان سخت است تا از میان انبوه آنها، یکی را انتخاب کنید، لیستی تهیه کنید و فواید هر کدام را مقابلش بنویسید تا بتوانید بهترین های آنها را برگزینید. خودتان را برای تغییرات اساسی در زندگی آماده کنید. اگر احساس می کنید که شریک زندگی تان از شما دور شده است، زیاد نگران نشوید و این موضوع را جدی نگیرید. او تا یک یا دو روز دیگر به شرایط عادی خود باز خواهد گشت. فغقط کافی است به او زمان دهید.



فال روزانه متولدین اسفند
 
انرژی و هیجان شما به بالاتربن حد خود رسیده است. زندگی شخصی، شغلی و مالی شما در شرایط خوبی به سر می برد و به نظر هم نمی آید که به این زودی ها تغییر کند. از طرف دیگر زندگی عاطفی تان نیز رو به بهبود است. پس هر راهی را که تا کنون پیش گرفته اید، ادامه دهید. اگر چه شما به کاری که از ته قلب تان انجام می دهید، ایمان دارید اما اگر عشق زندگی تان به شما شک کرد، به جای دعوا و ناراحتی بهتر است با گفتگو سوتفاهم ها را بردارید. هر دوی شما لایق یک رابطه عمیق تر هستید به شرط آن که بخواهید.
 
 
 

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: