فال روزانه یکشنبه 15 آذر 1394

فال روزانه

تبلیغات در سایت ما
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما

تبلیغات سایت

فال روزانه یکشنبه 15 آذر 1394

فال روزانه یکشنبه پانزدهم آذر 1394

 

دوست عزیزی که 15 آذر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! در روز تولدتان به ریشه های خود نگاهی بیندازید و ببینید از کجا به کجا رسیده اید. از کسانی که ریشه شما را کاشته اند و آن را پرورش داده اند سپاسگزار باشید. آیا برای این که نتیجه تمام زحماتتان را ببینید آماده اید؟ امسال زمان برداشت ثمره زحماتتان فرا رسیده است. اکنون زمان آن فرا رسیده است که به دیگران نشان دهید که طی این مدت چه چیزهایی کسب کرده اید. از دیدن تحسین و تایید دیگران احساس بسیار خوبی نسبت به خودتان پیدا خواهید کرد و در گرمای تحسین و قدردانی آنها غرق خواهید شد. با این حال هنوز کارهای بسیاری برای انجام دادن دارید و این بدان معنا نیست که می توانید لم داده و با خیال راحت دستتان را زیر سرتان بگذارید؛ در واقع باید با تلاش و پشتکاری بیش از همیشه پیش بروید. حفظ کردن برنامه هایتان و پایبندی به اصولی که برای خودتان دارید شاید در ابتدا مشکل به نظر برسد، ولی اگر این کار را انجام دهید تا قبل از فرا رسیدن فصل بهار نتیجه زحماتتان را خواهید دید.

 

فال روزانه متولدین فروردین
 
امروز اصلا حال و حوصله درگیری با دیگران را ندارید و اگر کسی حتی به شخصی دیگر چیزی بگوید ممکن است خیلی شدید و غیر منطقی نسبت به او عکس العمل نشان دهید. به احتمال زیاد این موضوع ریشه در مشکلات این چند وقت اخیر دارد که باعث شده است بسیار حساس و عصبی شوید. آتش فشانی از احساسات بیان نشده در درونتان وجود دارد که هر لحظه ممکن است فوران کند. اگر بخواهید دری را به زور باز کنید آن در گشوده نخواهد شد. به آرامی در بزنید تا درهای روبرویتان خود به خود باز شوند. امروز ذهنتان خیلی خوب کار می کند. کارها را در جهتی مثبت پیش ببرید و به سوی خوشبختی بشتابید.


فال روزانه متولدین اردیبهشت
 
امروز تمایل شما به پیش روی بر اساس برنامه های قبلیتان، حتی اگر خودتان فکر کنید رفتارتان توجیه پذیر است نیز ممکن است برایتان چالش هایی غیر ضروری ایجاد کند. مخفی شدن پشت دیواری که خودتان با لجاجت و سرسختی و بدون بیان کردن احساستان ساخته اید به نفع هیچ کس نیست و خودتان و دیگران را به ستوه خواهد آورد. موج مسائل عاطفی ممکن است شدید و بلند باشد، ولی اگر سوار این موج نشوید در زیر آن غرق خواهید شد. اگر نتوانستید مشکلات موجود را با یک مکالمه منطقی حل کنید بهتر است به جای به کار گیری تاکتیک های تکراری کمی دست نگه دارید. یک جنگجوی شجاع می داند چه زمانی پیش برود و چه زمانی عقب نشینی کند.


 
فال روزانه متولدین خرداد
 
با وجود این که امروز همه کارها همچون چالش هایی دشوار به نظر می رسند نباید اجازه دهید که ترس هایتان مانع انجام کاری شوند که به نظرتان درست می آید. شاید به دلیل فشار ناشی از مسائلی که از حیطه کنترلتان خارج هستند نگران این باشید که روابطتان تغییر کرده و تحت تاثیر قرار بگیرند و حتی تصمیم بگیرید از دیدن کسی که دوست دارید فرار کنید تا مبادا مجبور باشید با این مشکلات مواجه شوید. ولی بهتر است تا این مشکلات تازه هستند و  همچون زخمی عمیق و قدیمی بر جای نمانده اند آنها را حل کنید. خود واقعیتان را همانطوری که هستید پذیرا باشید و برای تبدیل شدن به آنچه می خواهید باشید نیز تلاش کنید.
 

فال روزانه متولدین تیر
 
اگر یادتان باشد که با همه با مهربانی و احترام برخورد کنید و مثل همیشه درستکار باشید، امرز را با سربلندی پشت سر خواهید گذاشت و کارها خیلی خوب پیش خواهند رفت. با این حال اگر کینه ای قدیمی در دلتان دارید ممکن است با برخوردی ناگهانی احساساتتان فوران کرده و در نتیجه درگیری هایی داشته باشید. بهتر است مواظب باشید که کنترل رفتارتان از دستتان خارج نشود و با این نوع مشکلات با خونسردی مواجه شوید. خودتان را تا جای ممکن از مسائل دیگران دور نگه دارید تا درگیر مسائل دست و پا گیر نشوید. خودتان به اندازه کافی کار برای انجام دادن دارید، آرامش ذهنتیان را با درگیر شدن با کارهای دیگران بهم نزنید.



فال روزانه متولدین مرداد
 
در مورد فرد و یا موقعیتی که پیش از این به شدت مورد اعتمادتان بوده است اطلاعاتی به دست خواهید آود که تمام تصورات ذهنیتان را در مورد آنها بهم خواهد ریخت و عقیده تان را در مورد آنها تغییر خواهد داد. با این حال شما دوست ندارید در برنامه های خود تغییری ایجاد کنید و می خواهید رویاهایتان را هر چه سریعتر به چشم خود و در عالم واقعیت ببینید. با این حال برای به وجود آوردن هماهنگی بهتر است ایجاد تغییرات لازم در برنامه هایتان را مد نظر داشته باشید. امروز کمی انعطاف پذیری زندگیتان را بهتر خواهد کرد و حتی هفته هایی که پیش رو دارید را نیز تحت تاثیر قرار خواهد داد. نیازی نیست اینقدر روی برنامه های قبلیتان پافشاری کنید.

 
فال روزانه متولدین شهریور
 
یک نفر دارد تلاش ها و زحمات شما را نادیده می گیرد و این موضوع آنقدر پیچیده شده است که دارد ذهن شما را آزار می دهد. قبل از هر کاری باید ببینید که خودتان در به وجود آمدن وضعیت موجود چه نقشی داشته اید. شاید وقت آن رسیده باشد که به دیگران در مورد رفتار اشتباهشان تذکر بدهید و در عملکرد خود تغییراتی به وجود بیاورید. در حال حاضر فرصت مناسبی برای حل مشکلات عاطفیتان به وجود آمده است، اگر این کار را همین حالا انجام ندهید و با مشکلات پیش رویتان مواجه نشوید در زمانی که اصلا فکرش را نمی کنید و آمادگی اش را هم ندارید خودشان به سراغتان خواهند آمد. پس قدرت شخصیتتان را نشان داده و با اعتماد به قدرت تشخیصتان پیش بروید.

 
 
فال روزانه متولدین مهر
 
امروز ممکن است با یکی از دوستان و یا بستگان نزدیکتان درگیری هایی داشته باشید. شما متوجه این موضوع هستید که خیلی سریع باید عکس العمل نشان دهید ولی دچار حیرت و سردرگمی شده و نمی دانید باید چه کار کنید. حرف زدن در مورد گزینه های مختلفی که دارید برای رسیدن به آن چه می خواهید کمکی به شما نخواهد کرد، ولی به شرط آن که فقط درگیر حرف زدن نشده و دست به عمل نیز بزنید، حرف زدن در مورد آنها می تواند مفید باشد. باید در راه رسیدن به خواسته هایتان برای مبارزه کردن آماده باشید. منتظر ننشینید تا اتفاق هایی که انتظارشان را دارید بیفتند و خودتان دست به کار شوید.



فال روزانه متولدین آبان
 
شما آنقدر سرشار از احساسات هستید که گاهی نمی توانید آنها را کنترل کنید و انواع احساسات متضاد در درونتان با یکدیگر درگیر می شوند و هر یک می خواهد دیگری را شکست داده و زمام امور را در دست بگیرد. امروز هم یکی از آن روزهاست که حتی اگر بتوانید در طول روز احساس خود را مخفی کنید در طول شب و در تنهایی خودتان ذهنتان درگیر آنها خواهد بود. اگر با کسی درگیری داشتید سعی کنید خیلی با او بحث نکنید، شما برنده این جنگ نخواهید بود و تنها اعصاب خودتان و طرف مقابلتان را بهم خواهید ریخت. تا جای ممکن خودتان را با انجام کارهای مفید و سازنده سرگرم کنید و شب هم کمی زودتر بخوابید تا این مرحله را پشت سر بگذارید.

 
فال روزانه متولدین آذر
 
امروز اصلا انتظار استراحت و آسایش نداشته باشید. در واقع اگر ذهنتان را روی اهداف و کارهایتان متمرکز کنید در انجام آنها خیلی بیش از آنچه انتظارش را دارید می توانید موفق باشید. با این حال ممکن است از طرف دیگران با مخالفت شدید مواجه شوید و انگیزه هایتان را زیر سوال ببرند. شما برای نشان دادن توانایی خود برای انجام هر کاری آماده اید، ولی سعی نکنید برای این کار و تحت تأثیر قرار دادن دیگران تمام انرژی و توان خودتان را صرف کرده و کاری کنید که برای روزهایی که پیش رو دارید انرژی کافی نداشته باشید. هنوز اول هفته است و روزهای زیادی تا آخر هفته در پیش داریم. اگر کارتان درست باشد دیر یا زود آنها مجبور به پذیرفتن آن خواهند بود.



فال روزانه متولدین دی
 
شما فرصتی تکرار نشدنی برای مقابله با ترس هایتان پیدا کرده اید، به ویژه اگر برای مواجهه دوباره با زخمی عاطفی آمادگی داشته باشید. شما به طور ذاتی تمایل دارید که از احساسات خود فرار کرده و به جای این کار توجهتان را روی موفقیت ها و توانایی هایتان متمرکز کنید. با این حال باید فرصتی که به وجود آمده را غنیمت شمرده و با واقعیت ها روبرو شوید و با این کار به رشد خودتان و زندگیتان کمک کنید. فقط برای این که نسبت به خودتان احساس خوبی داشته باشید به احساسات دیگران اهمیت و اولویت ندهید. انگیزه های خود را مورد بررسی قرار دهیدت تا از احساساتی که دارید اطمینان حاصل کنید. صداقت یکی از مواد لازم برای درست کردن یک رابطه سالم است.



فال روزانه متولدین بهمن
 
امروز به نظر می رسد که به جای کار کردن و یا تفریح با خانواده و دوستانتان با آنها درگیر جنگ شده اید. با وجود این که شرایط ممکن است بحرانی به نظر برسند و فکر کنید که هیچ حد وسطی برای آنها وجود ندارد، ولی در واقع اینطور نیست. شاید این تعادل و نقطه میانه به دلیل نزدیکی زیاد شما به مشکلات پیش آمده به سختی پیدا شود، ولی یافتن آن غیر ممکن نیست. دست از حدس و گمان بردارید و برای رسیدن به راه حل به سراغ هوش و ذکاوت ذاتیتان بروید. هر چقدر در برخورد با دیگران انعطاف پذیری بیشتری از خودتان نشان دهید چالش ها زودتر برطرف می شوند و راحتتر به ثبات می رسید. لبخند زدن را در هیچ حالتی فراموش نکنید.



فال روزانه متولدین اسفند
 
امروز درگیریتان با اطرافیان در یک نبرد تمام عیار ممکن است به صورت ناگهانی آشفتگی هایی ناخواسته در روزتان ایجاد کند. با وجود این که به نظر می رسد دلیل اصلی مشکلات به وجود آمده دیگران و عوامل بیرونی هستند، حداقل نیمی از این مشکلات از درون ذهن خودتان سرچشمه می گیرند و برای حل آنها باید به درونتان رجوع کنید. کافی است مسئولیت خود را در قبال حل کردن وضعیت به وجود آمده بپذیرید و به سهم خود برای ایجاد ثبات تلاش کنید. قبل از این که برای عوض کردن دیگران تلاش کنید اول باید خودتان را تغییر دهید. شما گاهی آنقدر احساساتی می شوید که کوچکترین و بی منظورترینپ حرف های طرف مقابلتان را هم بد برداشت می کنید، با این رفتار عشقتان را از خود نرنجانید.
 
 

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: