فال روزانه یکشنبه 8 آذر 1394

فال روزانه

تبلیغات در سایت ما
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما

تبلیغات سایت

فال روزانه یکشنبه 8 آذر 1394

فال روزانه یکشنبه هشتم آذر 1394

 

دوست عزیزی که 8 آذر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امسال تولدتان اعضای خانواده و حتی کسانی که ممکن است برای مدتی ندیده باشید را دور هم جمع خواهد کرد. این فرصتی فوق العاده برای دیدار با عزیزان و برقراری مجدد ارتباط با اعضای خانواده تان و باخبر شدن از حال آنها می تواند باشد. کمی از فشارهای زندگی ماشینی فرار کنید و برای خانواده تان وقت بگذارید. مطمئن باشید که از این کار پشیمان نخواهید شد. تا آخر امسال به احتمال زیاد شما نیمه گمشده خود را پیدا خواهید کرد. گزینه های زیادی پیش رو خواهید داشت و باید با دقت تمام فردی که بهترین گزینه برای شما می تواند باشد را انتخاب کنید. البته موفقیت های شما به مسائل عاطفی محدود نمی شوند و با داشتن همت و پشتکار در زمینه حرفه ای نیز می توانید موفقیت های بسیاری کسب کنید. فقط باید انگیزه تان را حفظ کنید و با مشکلات کوچکی که برای همه پیش می آیند به سادگی میدان را خالی نکنید.

 

فال روزانه متولدین فروردین
 
شما امروز با جدیت تمام به دنبال خواسته هایتان هستید، زیرا وقتی فکرتان را روی چیزی متمرکز می کنید نمی توانید به سادگی از آن بگذرید و تا به آن نرسید بیخیالش نخواهید شد. اگر فکر می کنید می توانید با حرف زدن از انجام وظایف و تعهداتتان طفره بروید سخت در اشتباهید. اگر دارید به جابجایی منزل، تغییر شغل و یا عوض کردن مدرسه یا دانشگاهتان فکر می کنید بسیار ضروری است که قبل از تصمیم گیری به اندازه کافی زمان صرف کرده و با در نظر گرفتن تمام گزینه های موجود به این موضوع فکر کنید. صبوری ویژگی قابل تحسینی است، به ویژه وقت مسائلی تا این اندازه با اهمیت در میان است، پس تا می توانید صبور باشید.


فال روزانه متولدین اردیبهشت
 
امروز شاید مجبور باشید به مدیریت برخی مسائل مالی بپردازید و سر و کله زدن با تمام جزئیات مربوط به وضعیت موجود کار ساده ای نخواهد بود. بهتر است در مورد این مسائل با یکی از اعضای خانواده و یا شریک تجاریتان صحبت کنید. اگر کارهای مربوط به بیمه و مالیات نیمه کاره باقی مانده اند هر چه زودتر به آنها رسیدگی کنید. هیچ کدام از کارهای واجبی که پیش می آیند را به تأخیر نیندازید و در اسرع وقت به آن بپردازید؛ در غیر این صورت کارها در آینده از آنچه اکنون هستند پیچیده تر خواهند شد. نباید هیچ کسی را بابت مشکلاتی که به وجود آمده اند سرزنش کنید، شما باید یاد بگیرید که مسئولیت وظایف خود را به عهده بگیرید.


 
فال روزانه متولدین خرداد
 
شاید اگر امروز بخواهید از زیر بار مسئولیت هایتان فرار کنید یک نفر دیگر کارهایتان را به جای شما انجام دهد، ولی اگر این فرد پس از انجام این کار اشتباهات و نواقصتان را به شما گوشزد کند خیلی برایتان گران تمام خواهد شد و حتی او را مورد سرزنش قرار خواهید داد که چرا نظم زندگی شما را بهم زده اند. حتی اگر دیگران قصدشان کمک کردن به شما باشد هم انتقادات سازنده آنها برای شما بسیار ناخوشایند خواهد بود. باید یاد بگیرید که در رفتار خود تغییر ایجاد کنید  و این تغییرات ایجاد نخواهند شد مگر این که خودتان برای به وجود آوردن آنها تلاش کنید. اگر از تنهایی خسته شده اید و می خواهید هرچه زودتر نیمه دیگر خودتان را بیابید کمی بیشتر در فعالیت های اجتماعی شرکت کنید.
 

فال روزانه متولدین تیر
 
مسئولیت هایی که قبلا پذیرفته اید وقت زیادی برای بازی و خوشگذرانی برای شما باقی نگذاشته اند. دیگران تأثیر بسیار زیادی در زندگی شما دارند چرا که بیشتر اوقات اطرافیانتان را به عنوان رهبر و راهنمای خود انتخاب می کنید و به همین ترتیب آنها را تبدیل به مهره های اصلی در بسیاری از زمینه های زندگی خود می کنید. خیلی دلتان می خواهد که امروز را با خیال راحت لم داده و استراحت کنید، ولی یک نفر دیگر برنامه متفاوتی برای شما چیده است. مقاومت کردن بی فایده است، بهترین کاری که در حال حاضر از دستتان بر می آید این است که مسئولیت هایی که به عهده تان گذاشته شده است را با لبخند و انرژی مثبت بپذیرید.



فال روزانه متولدین مرداد
 
با وجود این که کارهایی به عهده تان هستند که باید به آنها رسیدگی کنید، نیازی نیست که هیچ وقتی برای خودتان و کارهایی که دوست دارید نگذارید. اگر برای کارهایتان برنامه ریزی داشته باشید خواهید توانست هم به کارتان برسید و هم به تفریحتان. داشتن برنامه ریزی در دراز مدت به عملکرد شما بهبود فوق العاده ای خواهد بخشید. نمی شود گاهی با فشار تمام کار کنید و هیچ وقتی برای خودتان نگذارید و گاهی هم بیخیال تمام کارهایتان شوید. چه بخواهید و چه نخواهید کاری که به عهده تان است را باید انجام دهید. هدف های خود را مشخص و محدود کنید و یادتان باشد که با یک دست نمی توان چند تا هندوانه برداشت. 

 
فال روزانه متولدین شهریور
 
امروز ممکن است مجبور شوید در مورد مسئله ای بسیار مهم که زندگی شخصی خودتان و آینده خانواده تان را تحت تاثیر قرار خواهد داد تصمیم گیری کنید. شاید مجبور شوید در بحث های مهمی در مورد مسائلی مانند مسئولیت نگهداری از یکی از بستگان سالمند خود و یا کمک به تحصیل یکی از جوانان خانواده شرکت کنید. ممکن است احساس کنید این موضوعات دارند شما را در منگنه قرار می دهند و به حریم خصوصی شما تجاوز شده و استقلالتان به خطر افتاده است. با این همه باید کمی برای حل این مشکلات خانوادگی وقت بگذارید تا بعدا بتوانید آزادی خود را به دست بیاورید. خودتان خوب می دانید که خانواده برایتان چقدر اهمیت دارد پس کمی صبور باشید.

 
 
فال روزانه متولدین مهر
 
حتی اگر همه بخواهند امروز کارشان را جدی نگیرند و استراحت کنند هم به احتمال زیاد این فرصت برای شما میسر نخواهد شد و مجبور خواهید بود تمام روز را به تلاش و فعالیت بپردازید. امروز فرصتی فوق العاده برای شروع مطالعه و تحصیل در رشته ای جدید می تواند باشد. البته این تمایل شما به درس خواندن نباید مانع رسیدگی شما به کارهایی شود که برایتان از اولویت بالاتری برخوردار هستند. اگر اصرار دارید که حتما به مطالعه و کسب دانش بپردازید رشته ای را انتخاب کنید که زندگیتان را بهتر کرده و اثرات مثبت و ماندگاری روی زندگیتان داشته باشد. شما فکر می کنید که عقل کل هستید و همه حرف هایتان درست هستند ولی باید در رابطه عاطفیتان گاهی حق را به طرف مقابل بدهید.



فال روزانه متولدین آبان
 
شما امروز با مقایسه میزان موفقیت ها و شکست هایتان دارید به شدت خودتان را مورد انتقاد قرار می دهید و ممکن است نواقص و کمبودهای خود را بزرگ نمایی کنید و بیرحمانه به اعتماد به نفس خود حمله کنید. انرژی خود را روی تکمیل کارهای نیمه تمامتان بگذارید تا با انجام آنها احساس خوبی پیدا کند و ببینید که می توانید موفق باشید. پشیمانی هیچ فایده ای ندارد و تنها انرژی خودتان را تلف می کنید. اگر فکرتان به سراغ اشتباهات گذشته تان رفت بلافاصله ذهنتان را روی کاری که دارید انجام می دهید متمرکز کنید. سرسختی شما در راه رسیدن به اهدافتان می تواند کمک بسیاری به شما بکند و اگر تسلیم نشوید و راهتان را ادامه دهید به خواسته هایتان خواهید رسید.
 

 
فال روزانه متولدین آذر
 
گاهی توانایی شما در بررسی موقعیت ها و تبعات احتمالیشان در آینده مانع تصمیم گیری شما درباره زمان حال می شود و شما را دچار وسواس و تردید می کند. با این حال امروز خواهید توانست با راحتی بیشتری تصمیم گیری های خود را محدود کنید و روی چیزهایی که بیشترین اهمیت را برایتان دارند تمرکز کنید. نگران آینده نباشید، در آینده این فرصت را خواهید داشت که تغییرات لازم را در جاه طلبی ها و برنامه هایتان ایجاد کنید. روی زمان حال تمرکز کرده و انرژی خود را صرف آن نمایید. مواجه شدن با احساستان همراه با در دست داشتن کنترل آن در مقایسه با تظاهر به روبراه بودن اوضاع فشار خیلی کمتری به شما وارد خواهد کرد.



فال روزانه متولدین دی
 
امروز تشخیص تحلیل دقیق و منطقی از تفکرات مغشوش برای شما کار سختی خواهد بود و انرژی زیادی از شما خواهد گرفت و افکارتان میان این دو حالت در نوسان خواهند بود. اگر احساس سردرگمی کردید و نمی دانستید چکار باید بکنید، بی آن که نگران چیزی باشید از دیگران کمک بخواهید. معمولا این شما هستید که با راهکارهای کاربردی و نگرش منطقی خود به دیگران کمک می کنید و حالا نوبت شماست که به دیگران تکیه کنید و به خودتان کمی استراحت بدهید. خوشبختانه اگر طرف مقابلتان را با دقت و آگاهی انتخاب کنید نتایج خوبی به دست خواهید آورد. شاید مورد اعتمادترین فرد برای این کار شریک زندگیتان باشد.



فال روزانه متولدین بهمن
 
امروز برنامه فشرده کارهایتان باعث نگرانی شما شده است و تعهدات بیش از اندازه و مسئولیت هایی که پذیرفته اید گریبانتان را گرفته اند. با این همه این موضوع شما را قادر خواهد ساخت که در برنامه ریزی برای آینده تان با واقع بینی بیشتری عمل کنید و محدودیت های خود را بشناسید. اما اجازه ندهید که فشار کارها نگرش شما را به سوی منفی نگری پیش ببرد. نیازی نیست که آیه یأس بخوانید، تا فردا کارها رو به آسانی پیش خواهند رفت و خواهید توانست نفس راحتی بکشید. سعی کنید با قدم های کوچک پیش بروید. درک این موضوع که برای رسیدن به موفقیت نباید لزوما گام هایی بزرگ بردارید کمک زیادی به شما خواهد کرد.



فال روزانه متولدین اسفند
 
اگر کسی سعی دارد انرژی منفی خود را به شما منتقل کرده و از کارتان ایراد بگیرد لزومی ندارد که حرف او را بپذیرید. دلیلی وجود ندارد که ثابت کند شما کار اشتباهی کرده اید، پس خودتان را سرزنش نکنید. به جای این کار به مخالفت ها و مقاومت هایی که در راهتان قرار می گیرند به عنوان درس نگاه کنید. اگر اولین تلاش هایتان بی نتیجه ماند و با مخالفت دیگران مواجه شد، هدف هایتان را فراموش نکنید. به جای این کار بیشتر تلاش کنید و به دیگران و خودتان ثابت کنید که موفقیت طولانی مدت برایتان از رضایت دیگران اهمیت بیشتری دارد. نیازی نیست در مورد مسائل عاطفیتان اینقدر پنهان کاری کنید، همه ما گاهی به مشورت با افراد مورد اعتمادمان نیاز داریم.
 
 

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: