فال روزانه سه شنبه 26 آبان 1394

فال روزانه

تبلیغات در سایت ما
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما

تبلیغات سایت

فال روزانه سه شنبه 26 آبان 1394

فال روزانه سه شنبه بیست و ششم آبان 1394

 

دوست عزیزی که 26 آبان به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! روز تولدتان روزی فوق العاده برای یک شروع دوباره است، زیرا این روز همان روزی است که زندگیتان در آن شروع شده است. اگر کاری انجام می دهید که روی زندگیتان اثر مخرب دارد و دوست دارید در آن تغییر ایجاد کنید و یا اگر می خواهید از این چرخه تکراری زندگی و روزمرگی نجات پیدا کنید، امروز بهترین روز برای دست به کار شدن است. از الان این تغییرات مثبت را ایجاد کنید که تا هفته های اول نتایج آنها را بتوانید در زندگی واقعیتان ببینید. تغییراتی که آغاز کرده اید را ادامه دهید و تا آخر بهار خواهید دید به آن شخصی که دلتان می خواهد باشید خیلی نزدیکتر شده اید. با فرا رسیدن زمستان روابط خانوادگیتان محکمتر خواهند شد و دوست دارید زمان بیشتری را با عزیزان و نزدیکان خود بگذرانید. از زمستان به بعد در زمینه حرفه ایتان سرتان شلوغ تر خواهد شد و باید تلاشتان را بیشتر کنید تا به نتایجی که انتظار دارید برسید.

 

فال روزانه متولدین فروردین
 
امروز آرامش و داشتن رفتاری مناسب در برخورد با دیگران زمینه را برای پیشرفت شما و رسیدن به آینده ای که رویایش را در سر دارید فراهم خواهد کرد. فرصت های بسیار خوبی در انتظار شما هستند و فکر نکردن به آنها برای شما غیر ممکن است. با این حال اگر ذهن خود را روی وظایف فعلیتان متمرکز نکنید خیلی سریع با مشکلات زیادی روبرو خواهید شد. شما باید صبر داشته باشید و تحمل کنید تا وقت آن برسد که واقعیت با آنچه که شما در ذهنتان دارید مطابقت پیدا کند. فکر نکنید که اگر طرز فکرتان در زمینه ای با دیگران فرق می کند این بدان معناست که شما دارید اشتباه می کنید، اعتماد به نفس خود را از دست ندهید.


فال روزانه متولدین اردیبهشت
 
با وجود این که گاهی در رفتار خود با دیگران لجباز هستید، ولی امروز وسوسه شده اید که این عدم انعطاف پذیری را به اوج خود برسانید. متاسفانه باید بدانید که حتی اگر از انجام این کار منظور بدی نداشته باشید هم، این یکدندگی بیش از این که بتواند کمکی به شما بکند و راه حلی برای مشکلاتتان پیدا کند برایتان مشکل ساز خواهد شد. در حال حاضر موثرترین تاکتیک این است که موضع خود را به وضوح مشخص کرده و در مورد آن به بحث و گفتگو بنشینید. گوش کردن به سخنان دیگران و داشتن انعطاف پذیری نشان دهنده احترام قائل شدن برای نظرات دیگران است. خودتان را کمی با عشقتان هماهنگ کنید تا از روزتان لذت بیشتری ببرید.


 
فال روزانه متولدین خرداد
 
امروز ترجیح می دهید که افکار و ایده های فوق العاده تان را برای خودتان نگه دارید، چرا که فکر می کنید توضیح دادن در مورد آنها و قانع کردن دیگران به پذیرفتن آنها زمان بسیار زیادی خواهد برد و اصلا کار ساده ای نخواهد بود. شاید حتی فکر کنید که آنها حرف ها و ایده هایتان را نخواهند پذیرفت. با این حال نباید پیش داروری بکنید و با سکوت خود فرصت هایی را که در صورت به زبان آوردن ایده هایتان ممکن است برایتان فراهم شود را از دست بدهید. داشتن اعتماد به نفس باعث خواهد شد اوضاع به نفع شما پیش برود. ÷درک این موضوع که برای رسیدن به موفقیت نباید لزوما گام هایی بزرگ بردارید کمک زیادی به شما خواهد کرد.
 

فال روزانه متولدین تیر
 
امروز عکس العمل دیگران نسبت به حرف هایی که می زنید آنقدر برایتان اهمیت دارد که ممکن است حتی حرف هایتان را برای خوشایند آنها با انتظاراتی که از شما می روند مطابقت دهد و نیت واقعی خود را به زبان نیاورید. ولی باید این را به خاطر داشته باشید که هیچ وقت نمی توانید همه را از خودتان راضی نگه دارید، پس بیهوده خودتان را تحت فشار قرار ندهید و به آنچه نیستید تظاهر نکنید. در حال حاضر سرسختی شما در راه رسیدن به اهدافتان می تواند کمک بسیاری به شما بکند و اگر تسلیم نشوید و راهتان را ادامه دهید به خواسته هایتان خواهید رسید. به کسی که دوست دارید فضای کافی بدهید تا حس واقعی خود را به زبان بیاورد.



فال روزانه متولدین مرداد
 
امروز حس می کنید که همکارانتان کنترل امور را در دست گرفته اند و مجالی برای شما باقی نمانده است که بتوانید خودتان را نشان دهید و ایده هایتان را بیان کنید. اگر حرف هایتان را بزنید ممکن است کمی بحث صورت بگیرد، ولی اگر سکوت کنید خشم فروخورده شما و یا سوء تفاهم های ایجاد شده بعدا مشکلات بزرگتری به وجود خواهند آورد. مواجه شدن با احساستان همراه با در دست داشتن کنترل آن در مقایسه با تظاهر به روبراه بودن اوضاع فشار خیلی کمتری به شما وارد خواهد کرد. راحت ترین کار لزوما بهترین کار نیست، پس سعی نکنید آسان ترین راه ممکن را در پیش بگیرید.

 
فال روزانه متولدین شهریور
 
با وجود این که دلتان می خواهد می توانستید امروز را مرخصی گرفته و استراحت کنید، کارهای بسیار زیادی برای انجام دادن خواهید داشت. شاید در ابتدای روز وانمود کنید که مسئولیت هایتان را فراموش کرده اید، ولی چنین کاری با شخصیت شما مطابقت ندارد و در نهایت نمی توانید این کار را انجام داده و دیگران را به دردسر بیندازید. فایده ای ندارد که بخواهید از کارهایتان فرار کنید، زیرا تا زمانی که آنها را انجام نداده اید ذهنتان درگیر آنها خواهد بود. پس قورباغه تان را قورت دهید و دست به کار شوید. پس از این که کارهایتان را تمام کنید می توانید به تفریح و خوشگذرانی با کسانی که دوست دارید بپردازید و خواهید دید که لذت آن برایتان چند برابر خواهد شد.

 
 
فال روزانه متولدین مهر
 
در ابتدای امروز شاید کمی احساس ناراحتی کرده و نسبت به توانایی هایتان تردید داشته باشید، ولی هر چقدر به بعدازظهر نزدیک تر می شوید اعتماد به نفستان بالاتر رفته و فکر می کنید که هر کاری که بخواهید را می توانید انجام دهید و واقعا هم همینطور خواهد بود. در حال حاضر شما توانایی زیادی در حرف زدن دارید و این موضوع به شما کمک می کند با حرف زدن هر مشکل و بحرانی را پشت سر بگذارید. شما در خجالت آورترین لحظات هم بیخیال خواسته هایتان نمی شوید و تا زمانی که به آنها نرسیده اید تسلیم نمی شوید. احساس می کنید که انرژیتان دارد تمام می شود، کسانی که دوست دارید بزرگ ترین منبع انرژی برای شما هستند، تا می توانید با آنها وقت بگذرانید.
 


فال روزانه متولدین آبان
 
امروز شما باید در رفتارتان با دیگران نهایت دقت و ملاحظه را داشته باشید، در غیر این صورت تمام برنامه های خود را به هم خواهید زد و برای خودتان دردسر درست خواهید کرد. قبل از این که دهانتان را باز کنید به حرفی که می خواهید بزنید خوب فکر کنید. هر چقدر کمتر حرف بزنید برای همه بهتر خواهد بود. با وجود این که ممکن است وسوسه شوید احساسات خود را به زبان بیاورید، باید سعی کنید تا جای ممکن منطقی باشید. این رفتار شاید برای شما آسان نباشد، ولی در حال حاضر بهترین نتایج را برایتان خواهد داشت. حس می کنید که به تفریح و خوشگذرانی نیاز دارید، ولی بد نیست چشمانتان را خوب باز کنید تا ببینید آنچه دنبالش هستید در یک قدمیتان است.
 

 
فال روزانه متولدین آذر
 
ضمیر ناخودآگاه شما در حال حاضر دارد تصویر واضح و قدرتمندی را بروز می دهد، ولی درگیری های فعلی شما در زندگی روزمره تان ممکن است داشتن توجه نسبت به آنها را برای شما سخت کند. بد نیست کمی با خودتان خلوت کنید و این تصاویر را از نظر بگذرانید، زیرا آنها می توانند حقایق زیادی را برای شما آشکار کرده و شناخت بیشتری نسبت به خودتان برای شما فراهم کنند.  از این که همزمان با دو گروه مخالف همراه باشید احساس خوبی ندارید و فکر می کنید دارید خیانت می کنید. ولی در واقع شما دارید دوطرف قضیه را بررسی می کنید تا بتوانید گروهی که برایتان مناسب است را انتخاب کنید. این حق مسلم شماست، عذاب وجدان نداشته باشید.



فال روزانه متولدین دی
 
امروز شاید افکار و اعتقادات خود را زیادی جدی بگیرید، ولی دوستانتان صداقت شما در این مورد را تحسین می کنند. امروز بهترین راه برای رسیدن به موفقیت بیان کردن صادقانه احساستان خواهد بود. نگران تصمیماتی که امروز می گیرید نباشید، هر تصمیمی که بگیرید قدرت آن را خواهید داشت که با تلاش هایتان بهترین نتیجه ممکن را به دست بیاورید. شما با رفتار و آرامشی که دارید می توانید داغترین بحث ها را هم آرام کنید. به قدم های که برمی دارید اطمینان داشته باشید. نگران آنچه دیگران در موردتان فکر می کنند نباشید. منتظر این نباشید که طرف مقابلتان اولین قدم را به سوی شما بردارد. چرا خودتان پیشقدم نمی شوید؟



فال روزانه متولدین بهمن
 
چیزی در روش برقراری ارتباط شما با دیگران وجود دارد که به شما کمک می کند بیشترین بهره ممکن را از توانایی های ببرید. شما خوب می دانید که چکار می خواهید بکنید، ولی نحوه مشارکت شما با همکارانتان است که در به اجرا درآوردن ایده های بزرگتان نقش اساسی را ایفا می کند. به جای این که همه کارها را خودتان به عهده بگیرید اجازه دهید دیگران هم با شما همفکری کنند. کار گروهی نتایجی بسیار بیشتر از آنچه که شما به تنهایی می توانید انجام دهید برای شما خواهد داشت. زندگی شما برای تغییراتی اساسی آماده است، ولی شما جسارت کافی برای گام برداشتن در جهت این تغییرات را ندارید؛ مانع پیشرفت خودتان نشوید.



فال روزانه متولدین اسفند
 
امروز شرایطی که از کنترل شما خارج هستند ممکن است برنامه های روزانه تان را بهم بزنند. شاید در ابتدا بخواهید با این شرایط بجنگید، ولی این کار هیچ فایده ای نخواهد داشت و در این مبارزه شما بازنده میدان خواهید شد. به جای آن سعی کنید خودتان را با برنامه های قبلیتان محدود نکنید و اجازه دهید شرایطی که پیش می آیند قدم بعدی شما را مشخص کنند. داشتن انعطاف پذیری به شما کمک خواهد کرد که روز خوبی را پشت سر بگذارید. شما به فکر حل کردن مشکلات موجود در روابط عاطفیتان هستید، برای این کار باید بین دنیای درونتان و دنیای بیرون اعتدال برقرار کنید تا به جواب مورد نظرتان دست پیدا کنید.
 
 

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: