فال روزانه یکشنبه 17 آبان 1394

فال روزانه

تبلیغات در سایت ما
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما

تبلیغات سایت

فال روزانه یکشنبه 17 آبان 1394

فال روزانه یکشنبه هفدهم آبان 1394

 

دوست عزیزی که 17 آبان به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! روز تولدتان روزی است که به جای تمامی افرادی که به شما وابسته هستند باید تنها صرف خودتان شود. شما عادت دارید که همیشه به دیگران توجه کرده و از آنها محافظت و نگهداری کنید. ولی امروز باید روز شما باشد و از روز خودتان لذت ببرید. شما لیاقت این توجه و عشق را دارید، پس برای خودتان یک جشن تولد درست و حسابی بگیرید. این جشن تولد باعث خواهد شد با دوستان قدیمی خود که مدتی است از آنها بیخبر هستید دوباره ارتباط برقرار کنید. به احتمال زیاد در روز تولدتان کسی را خواهید دید که تا قبل از فرا رسیدن زمستان با یک پیشنهاد کاری فوق العاده به سراغتان خواهد آمد. . امسال فرصتی برایتان فراهم شد تا با فردی که نسبت به او علاقمند هستید ارتباط بیشتری برقرار کرده و شناخت بیشتری نسبت به او پیدا کنید و این می تواند سر آغاز مسیری طولانی باشد.

 

فال روزانه متولدین فروردین
 
شما از داشتن یکی از دوست های قدیمی خود که در تمام روزگار غم و شادی در کنارتان بوده است بسیار سپاسگزار هستید و دلتان می خواهد این احساس خود را با دیگران در میان بگذارید، ولی آنقدر در بیان احساسات خود اصرار دارید که ممکن است حستان به نظر دیگران مصنوعی و ساختگی باشد. بهتر است به جای پافشاری و تکرار در بیان احساستان، این کار را به ساده ترین شکل ممکن و با صداقت تمام انجام دهید. امروز کارهای بسیار زیادی برای انجام دادن دارید و خوشبختانه برای انجام این کارها از لحاظ روحی آمادگی کامل دارید و سرشار از انرژی و شور و هیجان هستید. اگر یک جای کارتان گیر کرد زیادی روی آن حساس نشوید، بخش های دیگر کارتان را انجام دهید تا این گره نیز خودبخود باز شود.


فال روزانه متولدین اردیبهشت
 
در حال حاضر ایده ها و افکار غیر واقعی و بیش از حد بلندپروازانه نمی گذارند تمرکز خود را حفظ کنید. شما امروز تلاش می کنید که آرامش ذهن خود را حفظ کنید و برای رسیدن به این آرامش ممکن است در انجام کاری که حس خوبی به شما می بخشد زیاده روی کرده و در انجام وظایفتان کوتاهی کنید. در شرایط فعلی باید یادتان باشد که تمام کارهای ما نتایجی دارند که نمی توانیم از آنها فرار کنیم. کمی بازیگوشی هیچ ضرری ندارد، ولی حفظ اعتدال کلید اصلی رسیدن به موفقیت و آرامش است. از این شاخه به آن شاخه نپرید و برای خودتان یک هدف مشخص تعیین کرده و آن را دنبال کنید، در غیر این صورت در میانه راه گم خواهید شد.


 
فال روزانه متولدین خرداد
 
این روزها اعتماد به نفس شما بیشتر از همیشه است، ولی این اعتماد به نفس کاذب در چنین زمانی ممکن است به ضرر شما تمام شود. برای این که قلب بزرگ خود را به دیگران نشان دهید نیازی نیست به هر ساز آنها برقصید و هر کاری که از شما انتظار دارند را انجام دهید. قبل از این که خیلی دیر شود از درگیر کردن خود در کاری که به انرژی و وقتی بیش از آنچه در حد توانتان است نیاز دارد خودداری کنید. امروز دیگران شما را به راحتی به عنوان رهبر خود می پذیرند و به حرف هایتان گوش خواهند کرد، از این موقعیت خود نهایت استفاده را ببرید ولی اگر می خواهید عملکرد مناسبی داشته باشید سوالات و انتقادات دیگران را نادیده نگیرید.
 

فال روزانه متولدین تیر
 
شما از این که کسی بخواهد بی دلیل با شما مخالفت کند متنفر هستید و در چنین مواردی دلتان می خواهد راه حلی پیدا کرده و مشکلات را برطرف کنید، ولی امروز پیدا کردن راه حل و رسیدن به توافق به آن راحتی که شما فکر می کنید نخواهد بود. هر چند شما با نیت خیر سعی در حل کردن مشکلات دارید دیگران ممکن است از حرف های شما سوء برداشت کرده و فکر کنند که می خواهید آنها را کنترل کنید. به جای آن که بخواهید رفتارهای دیگران را کنترل کنید نگرش خودتان را تغییر دهید. بگذارید دیگران بدانند که شما چه فکر می کنید ولی به آنها اجازه دهید خودشان در آرامش در مورد این موضوع تصمیم گیری کنند.



فال روزانه متولدین مرداد
 
چیزهای زیادی در رابطه عاطفی شما وجود دارند که نیاز به رسیدگی فوری شما دارند و نمی گذارند ذهنتان به آرامش برسد. شما دلتان نمی خواهد که دیگران شما را به عنوان فردی دمدمی مزاج بشناسند، پس بهتر است به جای این که بخواهید در مورد این مسائل به دیگران توضیح بدهید و سعی کنید تردیدهای خود را با آنها در میان بگذارید، خودتان را کنار کشیده و در خلوت خود به این مسائل بیندیشید. اگر افکارتان را با دوستانتان در میان بگذارید ممکن است آنها بخواهند به شما فشار آورده و مجبورتان کنند هر چه زودتر در این مورد تصمیم گیری کنید. پس بهتر است سکوت کرده و با آرامش به این موضوع فکر کرده و تصمیم گیری کنید.

 
فال روزانه متولدین شهریور
 
با وجود آن که امروز سعی دارید فعالیت های خود را محدود کنید، ممکن است با ایده های کاری یک نفر دیگر وسوسه شده و برای همکاری با او دست به کار شوید. شاید در ابتدا نظرات او به نظرتان بیهوده بیایند ولی با کمی فکر کردن به آنها خودتان نیز دلتان می خواهد با او همراه می شوید. با این حال بهتر است از پذیرفتن کارهای اضافی خودداری کنید و انرژی و تمرکز خود را صرف اولویت های اصلیتان کنید. اگر دوست دارید با دیگران همکاری کنید هم در وقت آزادتان و بدون اهمال در مورد اهداف خود این کار را انجام دهید. به جای این که از پیش پا افتاده ترین حرف های طرف مقابلتان برداشت های عجیب و غریب داشته باشید در صورت بروز سوء تفاهم و پیش آمدن مشکل با او حرف بزنید.

 
 
فال روزانه متولدین مهر
 
شما امروز هیچ تمایلی به حرف زدن ندارید و بیشتر دوست دارید سکوت کرده و غرق در آنچه در ذهنتان می گذرد باشید، ولی دیگران به شما به چشم یک دانای کل نگاه می کنند که می تواند جواب سوالات و مشکلات آنها را بدهد و برای پیدا کردن پاسخ مشکلات خود به سراغ شما آمده و نظرتان را جویا می شوند. اطلاعات جدیدی به دست خواهید آورد که می توانند تأثیرات زیادی روی برنامه هایتان داشته باشند. این اطلاعات را با دقت در نظر گرفته و تغییرات لازم را در مسیر خود به وجود بیاورید. اگر به بادهای غالب توجه کنید خواهید توانست کشتی رابطه خود را در مسیر صحیح هدایت کرده و به مشکلات موجود غلبه کنید.
 


فال روزانه متولدین آبان
 
شما در پیدا کردن رازها و اسرار زندگی قهرمان هستید و برای پیدا کردن پاسخ معماهای پیش روی خود حاضرید هر چقدر که لازم باشد تحقیق و جستجو کنید و هر کاری که از دستتان بر بیاید را انجام می دهید. امروز شاید این فکر به سرتان بزند که برای حل کردن مشکلات فعلیتان و پیدا کردن پاسخ مورد نظر خود باید سفری به گذشته داشته باشید. توضیح دادن جواب هایی که پیدا می کنید به دیگران کار ساده ای نخواهد بود و شاید آنها شما را درک نکنند؛ ولی فعلا لزومی ندارد یافته هایتان را با آنها در میان بگذارید. به جای مسابقه دادن با دیگران به فکر همکاری با آنها و انجام فعالیت های گروهی باشید که در زمان کمتر نتایج بهتری را برایتان به همراه خواهند داشت.


 
فال روزانه متولدین آذر
 
نطق کردن در مورد میانه روی و اعتدال کار ساده ای است، اما در حال حاضر عمل کردن به گفته هایتان و داشتن رفتار صحیح آنقدر که به نظر می آید ساده نخواهد بود و برای شما چالش های جدی به همراه خواهد داشت. شما خیلی خوب بلد هستید که احساسات خود را کنترل کرده و نگذارید در مسیر انجام کار درست قرار بگیرند، ولی امروز مهار احساساتتان از دستتان خارج شده و احساستان هر لحظه شما را به سویی می کشاند. شما حتی حاضر خواهید بود ثبات اجتماعی خود را برای ایجاد تغییرات مورد نظر در روابطتان را به خطر بیندازید. ولی نگاه کردن به روابط اجتماعی به عنوان یک مسابقه مانعی بر سر راه رشد فردی شما خواهد بود. اهمیت همکاری و همراهی در عشق را نادیده نگیرید.



فال روزانه متولدین دی
 
انجام دادن کارها و وظایفتان زمانی که نگرشی مثبت داشته باشید که به شما امید ببخشد بسیار راحت تر خواهد بود. شما فردی سخت کوش هستید و انتظار ندارید بدون تلاش و زحمت به نتایج دلخواهتان برسید و به همین دلیل برای به دست آوردن سخته هایتان به سختی تلاش می کنید و از جان مایه می گذارید. خوشبختانه این رویکرد جاه طلبانه شما، به شرط آن که روی هدفتان متمرکز باقی بمانید، پاداش مورد نظرتان را برای شما به ارمغان خواهد آورد. چشمتان را به هدفتان دوخته و با تمام قدرت و بدون گشتن به دنبال راه میانبر به سوی آن گام بردارید. نزدیکان و دوستانتان در این مسیر در کنار شما خواهند بود و حمایت خود را از شما دریغ نخواهند کرد.



فال روزانه متولدین بهمن
 
امروز به اشتباهات چند وقت اخیرتان پی خواهید برد و فرصت خوبی برای فکر کردن راجع به آنها خواهد بود. متاسفانه شما کمی زیاده روی کرده اید و زمان و انرژی بیش از حد صرف یک پروژه کرده و یا وسیله گران قیمتی خریده اید که در واقع نیاز چندانی به آن ندارید. با پی بردن شما به این موضوع و برخورد منطقیتان با آن، شاید بشود برخی از کارهایتان را جبران کرد. حتی اگر نتیجه مثبت تلاشتان برای ایجاد تغییرات و به دست گرفتن کنترل امور را نتوانید بلافاصله ببینید، مطمئن باشید که کوشش شما به مرور زمان نتیجه خواهد داد و ثباتی که انتظار دارید را به وجود خواهد آورد، لزومی ندارد بیش از این خودتان را سرزنش کنید.



فال روزانه متولدین اسفند
 
امروز فکر می کنید که لیاقتتان بیشتر از اینهاست و اطرافیانتان باید عشق و توجه بیشتری به شما ابراز کنند و رفتاری متوقعانه با آنها دارید. ولی باید این را بدانید که این رفتار شما نتیجه ای که دوست دارید را برای شما به همراه نخواهد داشت. به جای این کار بهتر است کمی صبوری پیشه کنید تا پاداشی حتی بهتر از آنچه خودتان انتظار دارید دریافت کنید. لزومی ندارد نیازهایتان را فریاد بزنید، وقتی دیگران خودشان به خواسته هایتان پی برده و آنها را در اختیارتان می گذارند چیزی که به دست می آورید برایتان لذت بخش تر خواهد بود. درست است که باید انتظارات خود از عشقتان را با او در میان بگذارید، ولی نباید با انتظارات بیش از حد خود او را خسته کنید.
 
 

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: