فال روزانه پنجشنبه 14 آبان 1394

فال روزانه

تبلیغات در سایت ما
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما

تبلیغات سایت

فال روزانه پنجشنبه 14 آبان 1394

فال روزانه پنجشنبه چهاردهم آبان 1394

 

دوست عزیزی که 14 آبان به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما خیلی از آنچه که هستید جوانتر به نظر می رسید، پس روز تولدتان را با فکر کردن به سن و سالتان برای خودتان ناخوشایند نکنید. سن و سال فقط یک عدد است و سن واقعی شما به ذهنیت و شور و شوقتان برای زندگی بستگی دارد. طی چند ماه آینده دوستان قدیمیتان را خواهید دید که مدت هاست از آنها بیخبر بوده اید. تابستان امسال شما فرصت این را خواهید داشت که به الگویی برای دیگران تبدیل شوید. در حال حاضر دارید قدم های مهمی بر می دارید که آینده شما را تا مدتی به طور جدی تحت تأثیر قرار خواهند داد. شما دارید یاد می گیرید که به خودتان اعتماد کنید و قبل از گوش دادن  به هر کس دیگری، ابتدا به ندای درونتان گوش کنید و خیلی در بند اما و اگر ها و باید و نباید هایی که دیگران تعیین می کنند نباشید.

 

فال روزانه متولدین فروردین
 
مهم نیست که امروز چه کار دوست دارید بکنید، ولی وظایفتان در محل کار به شما اجازه نخواهند داد که قبل از انجام وظایف حرفه ایتان به هیچ کار دیگری برسید. شاید در نگاه اول این کار به نظرتان خسته کننده و طاقت فرسا بیاید، ولی پس از به انجام رساندن آن خواهید دید که تجربه با ارزشی بوده است. چشمتان را به هدف نهاییتان دوخته و به این موضوع به چشم آزمایش صبر و پایداری نگاه کنید. وقتی برای به دست آوردن آنچه می خواهید تلاش کنید آنچه به دست می آورید برایتان ارزشمندتر نیز خواهد بود. امروز روز خوبی برای دنبال کردن غریزه تان و گفتن حرف هایی که نیاز دارید به شخص مورد علاقه تان بگویید می تواند باشد.


فال روزانه متولدین اردیبهشت
 
اتفاق هایی که امروز می افتند در عمل آنقدر که در نگاه اول به نظرتان مهم می رسند اهمیت نخواهند داشت. در حال حاضر فشار چندانی برای ایجاد تغییرات عمده در زندگیتان به شما وارد نمی شود، ولی برای پیش بردن کارهایتان باید با احتیاط از روی برخی چاه و چاله هایی که سر راهتان قرار دارند بپرید. هر چقدر از ابتدای روز بگذرد کارها بهتر پیش خواهند رفت. شما حتی برای کمی استراحت و بازیگوشی هم وقت خواهید داشت. امروز تمام وقت و انرژی و عشق خود را روی یک نفر که برای شما از همه مهمتر است متمرکز کنید. برای او هدیه بخرید، به بهترین رستوران ها دعوتش کنید. کاری کنید که او احساس کند بخش مهمی از زندگی شما را تشکیل می دهد.


 
فال روزانه متولدین خرداد
 
حتی اگر ذهنتان سرشار از افکار ضد و نقیض باشد هم، اکنون زمان بسیار مناسبی است برای مشخص کردن اولویت هایتان و تمرکز کردن بر روی آن چه برایتان از اهمیت بیشتری برخوردار است. امروز دوست دارید در کنار اعضای خانواده تان باشید و با آنها در کارهایی که انجام می دهند همراهی کنید، ولی اتفاق غیر منتظره ای شما را وادار خواهد کرد که از خانه دور شوید. با وجود کارهای زیادی که برای انجام دادن دارید خواهید توانست بعد از تمام شدن ساعت کاری در کنار خانواده تان باشید. سعی کنید به جای حرف زدن گوش کنید تا ببینید چه چیزهای فوق العاده ای یاد خواهید گرفت. دنیا دور شما نمی چرخد و دیگران هم برای خودشان نظرهایی دارند!
 

فال روزانه متولدین تیر
 
در محل کارتان آنقدر فشار کاری بالا است و حجم کارهایی که باید انجام دهید زیاد است که حفظ تعادل در برنامه روزمره تان تقریبا غیر ممکن است. حتی اگر ندانید که در صورت شانه خالی کردن از کارهایتان چه چیزی در انتظارتان خواهد بود هم نمی توانید با شرایط موجود کنار بیایید. در برنامه ریزی برای آنده بیش از حد حساب و کتاب نکنید. با جریان زندگی پیش بروید؛ زندگیتان دارد تغییر می کند و شما نیز باید همراه با آن تغییر کنید. آیا اصلا به این که چقدر از دوستان و عزیزانتان انتظار دارید فکر می کنید؟ شاید از آنها بیشتر از خودتان انتظار دارید و این اصلا عادلانه به نظر نمی رسد، به نظر شما اینطور نیست؟ امروز با کمی تأمل در مورد این موضوع خواهید توانست این وضعیت را تصحیح کنید.



فال روزانه متولدین مرداد
 
به دلایل نامشخصی وضعیت اقتصادیتان، به ویژه در آینده، ذهن شما را به خود درگیر کرده است. این نگرانی فعلیتان در مورد مسائل اقتصادی در واقع از نگرانی عمیقتر شما برای اهداف بزرگترتان ریشه می گیرد. خوشبختانه فکر کردن به اهدافتان می تواند به شما کمک کند تا این وضعیت را برطرف کنید. چه چیزهایی برای شما ارزشمند هستند؟ دوست دارید پنج سال دیگر کجا باشید و چکار کنید؟ چه چیزهایی برایتان در اولویت قرار دارند؟ هر چه بیشتر به آینده فکر کنید بهتر خواهید فهمید که در حال حاضر چه کارهایی باید انجام دهید. سعی کنید کمتر به خودتان فشار بیاورید و کارهای غیر ضروری را از لیست کارهای امروزتان خط بزنید. حالا که آخر هفته فرا رسیده است حتما باید وقتی را هم صرف استراحت کردن کنید.

 
فال روزانه متولدین شهریور
 
امروز اگر بر اساس احساسات خود و بدون فکر کردن عمل کنید در روابط خود دچار سردرگمی خواهید شد. ممکن است با این واقعیت روبرو شوید که همه به اندازه شما به موضوعات مورد علاقه شما علاقه مند نیستند. این که بخواهید به زور آنها را قانع کنید تا با شما هم عقیده باشند هیچ فایده ای ندارد. هر چقدر لازم است برای گوش کردن به صدای قلبتان وقت بگذارید و به رویاهایتان فکر کنید. چرا همه را به خوردن غذایی که خودتان پخته اید دعوت نمی کنید؟ اگر هم حوصله جمع و شلوغی را ندارید این مهمانی را خودمانی تر کرده و فقط برای خودتان و عشقتان یک شام دو نفره رمانتیک ترتیب دهید. این کار راه خوبی برای ابراز علاقه نیز می تواند باشد.

 
 
فال روزانه متولدین مهر
 
در حال حاضر عملی کردن ایده های فوق العاده ای که در سر دارید برایتان خیلی راحت نخواهد بود. نه بخاطر این که دیگران چشم دیدن پیشرفت شما را ندارند، بلکه تردید و دودلی خود شما متنع پیشرفتتان خواهد شد. بهتر است این تصمیم امروزتان را کمی عقب بیندازید تا نگرش خود را درست کنید و تغییراتی که لازم است را در آن به وجود بیاورید. چند روز صبر کرده و پس از آن دست به کار شوید. این کار به تعویق انداختن وظایف و مسئولیت هایتان نیست، بلکه یک استراتژی منطقی است. این آخر هفته فرصت خوبی برای پیدا کردن نیمه گمشده تان میتواند باشد. به شرط آن که خودتان بدانید که به دنبال چه کسی دارید می گردید.
 

فال روزانه متولدین آبان

امروز در بیان آن چه می خواهید نباید زیاد در پرده سخن بگویید و با صراحت و صداقت نتایج بهتری دریافت خواهید کرد. حتی اگر امروز به خواسته هایتان نرسید هم به آنها خیلی نزدیک تر خواهید شد. در حال حاضر ممکن است نکات مهمی را که در تکمیل نقشه هایتان اهمیت اساسی دارند نادیده گرفته باشید. پی بردن به این نکات بلافاصله ممکن نخواهد بود و تبدیل کردن شک و تردیدهایتان به اطمینان به اندکی زمان احتیاج دارد. با کسانی که دوست دارید صادقانه رفتار کنید تا مورد تحسین و تایید آنها قرار بگیرید. امروز اتفاقی غیر عادی خنده را به لب های شما خواهد آورد. در چیزهای ساده به دنبال عشق و زیبایی باشید. اگر نمی توانید آنها را ببینید پس باید روی نگرش خودتان کار کرده و آن را تغییر دهید. 


 
فال روزانه متولدین آذر
 
صورت خندان و رفتار خوب شما معمولا خیلی به کارتان می آید و هر دری را به سوی شما باز خواهد کرد، ولی شور و نشاط شما امروز ممکن است به ضررتان تمام شود و اثرات منفی داشته باشد. وقتی دیگران دارند در مورد مسائل جدی و با اهمیت صحبت می کنند، قطع کردن بحث با خنده و شوخی اصلا برای آنها خوشایند نیست و اگر این کارها را بکنید و انتظار داشته باشید که مورد تشویق قرار بگیرید رفتارتان غیر منطقی است. هر چیزی به وقت خودش ارزش دارد و در غیر این صورت مورد استقبال قرار نخواهد گرفت. با تلاش و پشتکار در کارتان و به کارگیری ذکاوت خود بهتر خواهید توانست توجه دیگران را به خود جلب کنید.



فال روزانه متولدین دی
 
امروز توجه شما به جزئیات قابل ستایش است، ولی اگر زیادی به جستجوی اطلاعات و حقایق نه چندان با اهمیت بپردازید انرژی خود را از دست داده و از مسیر اصلی رسیدن به اهدافتان منحرف خواهید شد. شاید فکر کنید به اطلاعاتی نیاز دارید که به شما قدرت کافی برای از میان برداشتن هر مانعی را خواهند داد. ولی اگر خودتان را بیش از حد درگیر پیکسل های کوچک کنید تصویر بزرگ اصلی را نخواهید دید. چند قدم به عقب بروید و دیدگاه خود را عوض کنید تا تصویر تازه ای از آینده بسازید. امروز حتما تفریح را هم در برنامه خود قرار دهید و پس از تمام شدن کارهای روزانه تان آخر هفته ای لذت بخش را شروع کنید.



فال روزانه متولدین بهمن
 
با وجود این که به نظر می رسد امروز اوضاع کمی درهم و برهم است شما خوش بینانه امیدوار هستید که کارها خودبخود روبراه شوند. در حال حاضر در زندگیتان کشمکش چندانی وجود ندارد که بخواهد شما را به ایجاد تحولات عمده در زندگی عادیتان وسوسه کند، حتی شاید نگرانی هایی که دارید باعث شوند بخواهید حالت تدافعی به خود گرفته و وضعیت فعلیتان را حفظ کنید. اگر نمی خواهید به دردسر بیفتید بهتر است گاردتان را حفظ کنید. توانایی هوشمندانه شما در جلوتر بودن از دیگران طی روزهای آینده خیلی به کارتان خواهد آمد. شما باید متوجه باشید که هر کسی در دنیای خود گرفتار است و مشکلات و درگیری های خاص خودش را دارد، پس به دیگران زیاد فشار نیاورید.



فال روزانه متولدین اسفند
 
امروز پی بردن به واقعیت برای شما کار ساده ای نخواهد بود و حتی شاید نتوانید فرق بین واقعیت و تصورات شخصیتان را درک کنید. شما با وجود رویاپردازی هایتان معمولا وقتی تحت فشار قرار می گیرید به واقعیت پی می برید، ولی امروز نمی دانید چه چیزی واقعیت دارد و یا به چه کسی می توانید برای فهمیدن حقیقت اعتماد کنید. چند روز آینده را به رویا پردازی هایتان ادامه دهید و در مورد مسائل جدی تصمیم گیری نکنید. اگر احساس می کنید که هیچ کس شما را دوست ندارد و برای هیچ کسی جذابیت ندارید سخت در اشتباهید، کافیست کمی چشمتان را باز کنید. افراد زیادی دور و برتان وجود دارند که منتظر این هستند که دیده شوند.
 
 

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: