فال روزانه جمعه 8 آبان 1394

فال روزانه

تبلیغات در سایت ما
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما

تبلیغات سایت

فال روزانه جمعه 8 آبان 1394

فال روزانه جمعه هشتم آبان 1394

 

دوست عزیزی که 8 آبان به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! برای کمی هیجان در عشق و روابط عاطفی آماده اید؟ همراه با تولدتان پیشنهادات زیادی در انتظارتان خواهند بود و اگر هم کسی را دوست دارید خواهید دید که او سعی دارد در اوضاع تغییراتی جدی ایجاد کند. شما از این هیجانات برای مدتی لذت بسیاری خواهید برد، ولی بعد از مدتی نگران خواهید شد که مبادا راه اشتباهی را در پیش گرفته باشید. اگر رابطه تازه ای را آغاز کرده اید تا نیمه های سال آینده نسبت به رابطه خود اطمینان حاصل نخواهید کرد، پس کمی دندان روی جگر گذاشته و خودان را برای پستی و بلندی هایی که پیش رو دارید آماده کنید. هرگاه که احساس کردید که اوضاع بهم ریخته است و یا حالتان خوب نیست هم شوخ طبعیتان را حفظ کنید تا خیلی زود همه چیز روبراه شود. اجازه ندهید درگیری های عاطفی حواس شما را از فعالیت های حرفه ایتان پرت کرده و مانع پیشرفتتان شوند. شما خودتان بهتر از هر کسی می دانید که هیچ چیز به راحتی به دست نمی آید و باید برای به دست آوردن خواسته هایتان تلاش کنید.

 

فال روزانه متولدین فروردین
 
امروز همه چیز خیلی ساده و راحت پیش خواهد رفت، به شرط آن که اجازه ندهید حساب و کتاب های منطقی و واقعیات های ناخوشایند مزاحم لذت بردن شما از روز تعطیلتان بشوند. خوشبختانه شما امروز می توانید در به دست آوردن خواسته هایتان خیلی موفق باشید و آنچه در ذهنتان می گذرد را به واقعیت تبدیل کنید. البته قرار نیست این چیزها خیلی بزرگ و دور از دسترس باشند، سعی کنید از زیبایی های کوچک زندگی لذت ببرید. برای یک شب خوب و به یاد ماندنی در کنار دوستان و اعضای خانواده تان برنامه ریزی کنید؛ بد نیست همه نفری به یک رستوران خوب بروید و از خوردن یک غذای خوشمزه در کنار عزیزانتان لذت ببرید.


فال روزانه متولدین اردیبهشت
 
در حال حاضر تشخیص نقاط ضعف و قوتتان برای شما کار چندان ساده ای نیست، ولی این تردیدها و نداشتن ذهنیتی مشخص از توانایی هایتان نمی توانند مانع رسیدن شما به موفقیت شوند. حتی اگر نقشتان در دنیای اطرافتان در حال حاضر برایتان کمی مبهم باشد هم اهمیتی ندارد، نگرشی که شما نسبت به خودتان دارید بیش از شرایط موجود می تواند در تعیین هویت شما تاثیر داشته باشد. به خودتان اجازه رویاپردازی بدهید، ولی در این مسیر چشمتان را به روی حقیقت نبندید. امروز هر چقدر که دلتان می خواهد بخوابید؛ حتی می توانید صبحانه و نهار را با هم یکی کنید. یک صبحانه مفصل همراه با عشقتان از هر ناهار خوشمزه ای لذت بخش تر می تواند باشد.
 


فال روزانه متولدین خرداد
 
امروز حس شعر و شاعری شما را در بر گرفته است، اگر اهل نوشتن هستید یک شعر بنویسید که احساستان را بیان کند و اگر نمی توانید خودتان بنویسید هم اشعار شاعر مورد علاقه تان را با صدای بلند بخوانید. البته هر کار هنری دیگر از جمله نقاشی، موسیقی و هر کار خلاقانه دیگری نیز می تواند باعث آرامش روحتان شود. هفته پرمشغله ای که پشت سر گذاشته اید را فراموش کنید و به تخیلتان اجازه دهید کنترل شما را در دست بگیرد و شما را به دنیاهای ناشناخته ببرد. چیزی شما را ناراحت و عصبانی کرده است؟ اگر اجازه دهید که هنگام بیان آنچه که می خواهید بگویید، خشم و عصبانیت بیش از اندازه تان کنترل شما را در دست بگیرد، به هیچ نتیجه مثبتی نخواهید رسید.

 
فال روزانه متولدین تیر
 
اگر احساس ناراحتی می کنید و یا دلتان گرفته است در خانه ننشینید. بیرون بروید و قدم بزنید و هوای تازه را تنفس کنید. این قدم های کوچک به شما کمک خواهند کرد تا از فکر کردن به چیزهای منفی و ناخوشایند نجات پیدا کنید. فکر کردن به زندگی و برنامه هایتان کار خیلی خوبی است، ولی امروز سعی کنید خیلی در فکر فرو نروید تا در دام افکار منفی نیفتید. وقت بیشتری را صرف پرداختن به مسائل معنوی کنید تا از لحاظ روحی حس بهتری داشته باشید. اگر کسی را دوست دارید به او پناه ببرید و سعی کنید در کنار عشقتان به آرامش برسید. با هم خلوت کنید و در جایی که به هردویتان احساس راحتی می بخشد به گفت و گو بپردازید.


فال روزانه متولدین مرداد
 
امروز یکی از دوستان نزدیکتان ممکن است پیام های عجیب و غریبی برایتان بفرستد که پی بردن به معنای آنها و آنچه دوستتان از شما انتظار دارد برایتان کار سختی باشد. این سردرگمی شما ممکن است رابطه صمیمی بین شما را تحت تأثیر قرار دهد، ولی شما نمی توانید تمام وقت و انرژی خود را صرف این کنید که ببینید دیگران چه فکری می کنند. پس خیلی مستقیم از طرف مقابلتان در مورد آنچه می خواهد به شما بگوید سوال کنید تا هیچ سوء تفاهمی بینتان به وجود نیاید. شما باید در رفتارهایتان علاوه بر داشتن محبت و توجه نسبت به کسانی که دوست دارید وظایف و مسئولیت های خودتان را هم در نظر داشته باشید تا بتوانید همه چیز را تحت کنترل داشته باشید.

 
فال روزانه متولدین شهریور
 
امروز نسبت به همیشه به همه چیز با خوش بینی بیشتری نگاه می کنید، ولی این موضوع می تواند یک جنبه منفی نیز داشته باشد و باعث شود نتوانید فرق بین حقیقت و خیال پردازی را به خوبی درک کنید. این خوش خیالی ممکن است باعث شود فکر کنید وقت زیادی برای به انجام رساندن کارها و وظایفتان دارید و شما را در خواب خرگوشی فرو ببرد. البته که باید از روز تعطیلتان لذت ببرید، ولی نباید از کاهایی که به عهده تان هستند هم غافل شوید. بعد از به انجام رساندن وظایفتان می توانید بقیه روزتان را همان طوری که خودتان دلتان می خواهد بگذرانید. اصلا چطور است همراه با کسی که دوست دارید به گردش و تفریح بروید؟


فال روزانه متولدین مهر

شما می خواهید تمام اطرافیانتان شاد و خوشحال باشند و صلح و آرامش را به این جهان هدیه کنید. این نیت خیر شما واقعا قابل ستایش است، با این حال حتی اگر دیگران رفتار شما را خیلی صمیمی و دوستانه بدانند هم به نظر می رسد امروز نیت خوب شما را درک نمی کنند. هر چقدر بیشتر سعی کنید کارهای خوب انجام دهد از طرف مقابلتان با مخالفت بیشتری مواجه خواهید شد. امید خودتان را در هیچ شرایطی از دست ندهید و تسلیم تردیدهای خود نشده و قدرت تفکر مثبت در به وجود آوردن دنیایی بهتر را دست کم نگیرید. مسئله ای که به نظر شما مسخره و بی اهمیت می آید ممکن است باعث دلخوری عشقتان شود، حواستان را خوب جمع کنید.

 

فال روزانه متولدین آبان
 
امروز تا جایی که می توانید از روی ظاهر در مورد هیچ چیزی قضاوت نکنید؛ متأسفانه ممکن است ظاهر قضیه با حقیقت آن تفاوت های قابل توجهی داشته باشد که در حال حاضر شما قادر به دیدن آنها نیستید. مشکلات موجود در رابطه عاطفیتان در حال حاضر از عدم تعادل بین احساسات شما و طرف مقابلتان سرچشمه می گیرد. شما دوست دارید احساسات خود را با کسی که دوست دارید در میان بگذارید، ولی به نظر می رسد عشقتان فعلا ترجیح می دهد خیلی رمانتیک نباشد و احساساتی رفتار نکند. نیازی نیست شما احساس خود را مخفی کنید، ولی انتظار نداشته باشید عکس العمل مورد انتظارتان را دریافت کنید و به طرف مقابل خود فرصت بدهید.



فال روزانه متولدین آذر
 
امروز حتی اگر ته دلتان ترجیح می دهید کمی دست نگه دارید هم از گرفتن تصمیمات و بزرگ وحشتی نداشته باشید. شما فکر می کرده اید که هر چیزی که لازم است در مورد رابطه عاطفی خود بدانید را می دانید، ولی اکنون می بینید که برخی اطلاعات مهم از قلم افتاده اند. حدس و گمان های قبلیتان را کنار بگذارید، زیرا آنها هیچ ربطی به شرایط فعلی ندارند. امروز اگر بتوانید از خودتان انعطاف پذیری نشان دهید و با جریان پیش بروید از هر میدانی پیروز بیرون خواهید آمد. هر کاری که می کنید این نکته را به یاد داشته باشید که وقتی دنیا چیز بهتری می خواهد به شما هدیه کنید روی به دست آوردن همان چیزی که قبلا در ذهنتان بوده است اصرار نکنید.
 

فال روزانه متولدین دی

سختی های زندگی شما را به فکر وا داشته اند، ولی زندگیتان حتی اگر در نگاه اول همراه با مشکلات باشد هم، در وضعیتی خیلی بهتر از آن چه که خودتان فکر می کنید قرار دارد. امروز روز فوق العاده ای برای عاشق شدن به نظر می رسد، ولی پیدا کردن عشق در دنیای واقعی بازی بی رحمانه ای می تواند باشد. تمام زیبایی هایی که در دنیای اطرافتان می بینید بازتابی از آنچه هستند که در ذهن خودتان وجود دارد. اجازه ندهید تصورات ذهنیتان دید شما را نسبت به واقعیت های عینی دنیای اطرافتان مبهم کنند. داشتن یک نگرش متعادل به شما کمک خواهد کرد که درتبدیل خیال هایتان به واقعیت شانس بیشتری داشته باشید. چهره واقعی خود را نشان دهید تا ببینید چه کسانی را به خود جذب خواهید کرد.
 

فال روزانه متولدین بهمن

اگر قصد دارید چیز گران قیمتی بخرید برنامه خود را یک بار دیگر با دقت تمام از نظر بگذرانید. متاسفانه امروز ممکن است در محاسبات خود دچار اشتباه شده و یا از لحاظ منابع مالی با کمبود مواجه شوید. حتی اگر دست به کار شده و اقدام به خرید کنید امکان دارد که هزینه ای بیشتر از ارزش واقعی چیزی که می خرید پرداخت کنید. پیدا کردن چیزی که دوست داشته باشید تنها نصف معامله است. همهجوانب را به دقت تحت نظر داشته باشید و در صورت امکان فعلا دست نگه دارید. امروز باید به همه دنیا نشان دهید که وقتی حرف عشق در میان باشد با کسی شوخی ندارید. عشق خود را در هر شرایطی که باشد مورد حمایت قرار دهید.
 

فال روزانه متولدین اسفند

به وجود آمدن سوء تفاهم بین اعضای خانواده تان می تواند خیلی راحت روزتان را خراب کند، ولی اگر نسبت به نیاز های دیگران حساس باشید و توجه کافی را به آنها داشته باشید می توانید خیلی راحت خودتان را از دردسر دور نگاه دارید. سعی کنید هر سوء تفاهمی که به وجود آمد را در اولین فرصت ممکن و پیش از برداشتن هر قدم دیگری برطرف کنید. اگر در حال حاضر پله های ترقی را به سرعتی که انتظار داشته اید طی نکنید، ممکن است فکر کنید که یک جای راه را اشتباه رفته اید و تصمیم اشتباهی گرفته اید. با این حال با همان نظم و اراده همیشگی به تلاشتان ادامه دهید، شما به زودی ثمره زحمات خود را خواهید چشید.
 
 

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: