فال روزانه پنجشنبه 7 آبان 1394

فال روزانه

تبلیغات در سایت ما
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما

تبلیغات سایت

فال روزانه پنجشنبه 7 آبان 1394

فال روزانه پنجشنبه هفتم آبان 1394

 

دوست عزیزی که 7 آبان به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! همراه با فرا رسیدن تولدتان به این نتیجه خواهید رسید که اکنون در زندگی خود به مرحله ای از بلوغ و آگاهی رسیده اید که می توانید آن را از خیلی جهات مورد استفاده قرار دهید. شما اکنون چیزهای زیادی برای یاد دادن به دیگران دارید و آنها می توانند از درس هایی که گرفته اید و اشتباه هایی که در طول مسیر کرده اید چیزهای زیادی فرا بگیرند. دانش و آگاهی خود را به طوری که هم لذت بخش و هم آموزنده باشد در اختیار دیگران قرار دهید. تا اواخر دی ماه خواهید دید که شناخت بیشتری نسبت به خود پیدا کرده اید و خودتان را همان طور که هستید پذیرفته اید. شما این فرصت را خواهید داشت تا تصورات و ایده های خود را با دیگران به اشتراک بگذارید، سعی کنید از این موقعیت ها نهایت استفاده را داشته باشید. در اواخر امسال دوست های جدیدی پیدا خواهید کرد که از همراهی و وقت گذراندن با آنها لذت خواهید برد و با آنها احساس نزدیکی خواهید کرد.

 

فال روزانه متولدین فروردین
 
شاید در محل کارتان برای برخی از مشکلات راه حل هایی پیدا کرده باشید و این موضوع باعث شده باشد که اعتماد به نفستان به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کند و نگرانی هایتان به میزان زیادی کاهش بیابند، ولی این را باید به یاد داشته باشید که تمام مسائلتان را حل نکرده اید و هنوز مشکلاتی باقی مانده اند که به توجه شما نیاز دارند. وقتی اعتراف کردید که پاسخ تمام مشکلات دنیا را نمی دانید و درس هایی هستند که باید بگیرید، آنگاه اولین قدم را به سوی پیشرفت برداشته اید. اگر احساس کردید که تنها هستید و هیچکس نگران حال شما نیست و به مشکلاتتان اهمیت نمی دهد دلتان برای خودتان نسوزد! به نظر می رسد دارید مثل بچه ها رفتار می کنید.


فال روزانه متولدین اردیبهشت
 
با انجام دادن کارهایی که زود انجام می شوند و نتایجشان را بلافاصله می توانید ببینید به شما رضایت خاطر و انرژی کافی خواهد داد تا بتوانید با توان بیشتری کارهای بزرگتر و پیچیده تری که دارند به شما فشار و استرس وارد می کنند را انجام دهید. البته نباید اهداف طولانی مدت خود را از نظر خارج کنید و هیچ اقدامی در جهت رسیدن به آنها انجام ندهید. چشم و گوشتان را خوب باز کنید تا نشانه هایی که در اطرافتان مشاهده می کنید را درک نمایید. شما برای انجام هر کاری آماده اید و این نگرش مثبت در نهایت به شما کمک خواهد کرد تا در موقعیت خوبی قرار بگیرید. البته با این همه کاری که برای خودتان تراشیده اید آنقدر گرفتار می شوید که وقتی برای خودتان و استراحتتان پیدا نمی کنید.
 


فال روزانه متولدین خرداد
 
شما امروز از پس هر کاری برخواهید آمد، به شرط آن که متوجه این باشید که کمی زمان می برد تا نتایج مورد نظرتان خودشان را نشان بدهند. خوشبختانه نگرانی فعلیتان را در صورت حفظ هشیاری خود می توانید تحت کنترل بگیرید. در حال حاضر اراده و پشتکار قویترین سلاح شما خواهد بود و برای مدتی بهتر است نیازهای شخصی خود را کنار گذاشته و تمام وقت و توجهتان را صرف کارتان بکنید تا به موفقیت برسید. بعد از به دست آوردن نتایج دلخواهتان تا بخواهید برای رسیدن به سایر کارهایتان وقت خواهید داشت. امروز اصلا دوست ندارید دنبال کارهای دیگران از این طرف به آن طرف بدوید در حالی که در واقع دلتان می خواهد که می توانستید به نیازهای خود رسیدگی کنید.
 
 

فال روزانه متولدین تیر
 
مشکلات حل نشده خانوادگی امروز به وقت و توجه زیادی نیاز دارند و نباید نسبت به آنها اهمال کنید؛ پس برطرف کردن مشکلات موجود را اولین اولویت امروز خود قرار دهید. شاید در ابتدا فکر کنید که با نادیده گرفتن این مشکلات می توانید آنها را حل کنید، ولی این کار در واقع هیچ نتیجه ای برایتان نخواهد داشت. دست به کار شده و در اولین قدم با افرادی که با این مشکل در ارتباط هستند صحبت کنید. حتی اگر بلافاصله چیزی حل نشود هم حرف زدن در مورد این مسئله آغازگر حل شدن آن خواهد بود. به جای این که وقت با ارزش خود را با بحث در مورد این که حق با چه کسی است و چه کسی دارد اشتباه می کند هدر کنید، نقاط مشترک خود را مورد بررسی قرار دهید.



فال روزانه متولدین مرداد
 
امروز نیاز دارید که در محیط اطراف خود ثبات بیشتری ایجاد کنید. برنامه ریزی برای کاهش استرس و نگرانی در زندگیتان کار خوبی است، به شرط آن که برنامه هایتان را عملی کنید. اوضاع به نظرتان خیلی بهم ریخته و خارج از کنترل می رسد، ولی نا امید و تسلیم نشوید، حتی اگر مجبور شوید زمان زیادی صرف کنید شما می توانید وضع را به نفع خودتان تغییر دهید. چند نفس عمیق بکشید تا اولین قدم را به سوی آرامش بردارید. متأسفانه این احساس که دیگران می خواهند به طور ناعادلانه ای از انعطاف پذیری و حمایت های شما سوء استفاده کنند باعث شده است که از لحاظ احساسی در وضعیت ناراحت کننده ای قرار بگیرید. امروز خودتان را در درجه اول اهمیت قرار دهید.

 
فال روزانه متولدین شهریور
 
شما حاضر هستید برای برطرف کردن مشکلات موجود در رابطه عاطفیتان به هر راهی متوسل شوید. متاسفانه در حال حاضر هر چقدر بیشتر تلاش کنید که دل طرف مقابل را به دست بیاورید کمتر موفق خواهید شد و اوضاع را از آن که هست نیز بدتر خواهید کرد. فعلا بهترین راه حل ممکن این است که دست به سینه ایستاده و بی آن که هیچ اقدامی کنید ببینید کارتان به کجا خواهد کشید. اگر خونسردی خود را حفظ کنید خواهید دید که طی چند روز آینده همه چیز روبراه خواهد شد. ایده های خلاقانه ای که امروز دارید می توانند تعیین کننده برنامه روزهای آینده شما باشند. اگر دیگران مرتب مزاحم شما شده و رشته افکارتان را پاره می کنند سعی کنید کمی با خودتان خلوت کنید و از آنها دور شوید.
 


فال روزانه متولدین مهر

امروز در محل کار همکارانتان انتظار دارند شما بتوانید برای مشکلات موجود راه حلی پیدا کنید ولی هیچ کدام از گزینه های موجود توجه شما را جلب نمی کنند. شما دلتان می خواهد گزینه های دیگری را جایگزین کنید، ولی با این کار تنها اوضاع را پیچیده تر خواهید کرد. حتی اگر فکر می کنید راه حل بهتری وجود دارد هم خودتان را با نظر بقیه اعضای گروه هماهنگ کنید. شما انتظارات بسیار زیادی از خودتان دارید و می خواهید هر کاری که انجام می دهید به بهترین نحو ممکن صورت بگیرد و این باعث می شود که زیر این همه فشار نتوانید حتی یک لحظه آرام بگیرید. کمی دست نگه دارید، برنامه روزانه تان را سبکتر کنید و برای خانواده و دوستانتان نیز وقت بگذارید. یادتان باشد هیچکس کامل نیست.



فال روزانه متولدین آبان
 
امروز ممکن است یک نفر از شما بخواهد در کاری با او همراهی کنید که در مرحله اول به نظرتان مشکلی نداشته باشد. ولی این کار برای شما عواقب خوبی به دنبال نداشته و روی شهرتتان اثراتی منفی خواهد گذاشت. به جای این که خودتان را به دردسر بینداید خیلی راحت نظر واقعیتان را گفته و خودتان را کنار بکشید و سر حرف خودتان باقی بمانید. نظرات و اعتقادات خود را با صدای بلند بیان کنید تا احترامی که انتظارش را دارید به دست بیاورید. به جای قانع کردن دیگران به این که کارهایی که دارید انجام می دهید کارهای خوبی هستند، فعلا در مورد برنامه های خود به دیگران توضیحی ندهید. واقعیت این است که شما نیاز ندارید در مورد تصمیمات خود به دیگران توضیح بدهید.
 


فال روزانه متولدین آذر
 
صبوری یکی از نقاط قوت شما است، ولی نگذارید این ویژگی مثبت شما تبدیل به عامل بازدارنده شود و باعث شود در انتظار برای رسیدن زمان مناسب، انجام کارهای واجب را به تأخیر بیندازید. امروز بیان کردن احساساتتان نتیجه ای که خودتان می خواهید را برای شما به دنبال نخواهد داشت. با وجود این که این احساسات خیلی عمیق و جدی هستند، ممکن است دیگران فکر کنند که صداقت زیادی در پشت کلماتتان وجود ندارد و ابراز احساساتتان واقعی نیست. نباید آنها را به خاطر احساسی که دارند سرزنش کنید، بهتر است به خودتان رجوع کنید و ببینید در بیان افکار و حستان چقدر موفق بوده اید؛ شاید باید کلماتتان را با دقت بیشتری انتخاب کنید.
 


فال روزانه متولدین دی

امروز تصمیم گیری برایتان خیلی سخت به نظر می رسد و اجساس می کنید که اطلاعات کافی برای انجام این کار را ندارید. ولی اجازه ندهید احساس سردرگمی فلجتان کند. تنها کاری که باید بکنید این است که اجازه ندهید تردید و یا وحشت جلوی پیشرفتتان را بگیرند و مانع انجام آن چه فکر می کنید صحیح است شوند. خوشبختانه شما خیلی از آن چه خودتان فکر می کنید به مقصدتان نزدیک تر شده اید. به قطب نمای درونتان اعتماد کنید تا مسیر درست را به شما نشان بدهد. . این که بخواهید زندگی خودتان را خوب و کامل نشان دهید قابل درک است، ولی مواظب باشید که حتی اگر دیگران را با حفظ ظاهر گمراه می کنید هم خودتان را گول نزنید.
 


فال روزانه متولدین بهمن

پی بردن به تفاوت میان رویاهای ایده آل گرایانه و واقعیت امروز برای شما کار چندان ساده ای نخواهد بود. موثرترین کاری که در حال حاضر می توانید انجام دهید این است که ذهن خود را روی واقعیات متمرکز کنید و خیال پردازی را فعلا به طور کامل کنار بگذارید. تسلیم وسوسه غرق شدن در دنیای خیالات نشوید و زندگی را همان طور که واقعا هست ببینید تا نتایج خیلی بهتری به دست بیاورید. شما نگران این هستید که دیگران در مورد شما بدقضاوت کنند، ولی باید این را بدانید که نمی شود سرتان را مثل کبک زیر برف فرو کنید. بهتر است که با مشکلات خود روبرو شوید و به جای این که از مقابله با آنها طفره بروید حلشان کنید.
 


فال روزانه متولدین اسفند

اگر مرز بین رویا و واقعیت را نتوانید تشخیص بدهید در روابط خود با مشکل مواجه خواهید شد. بیشتر مشکلات فعلیتان از تخیل بیش از حد فعالتان سرچشمه می گیرند. با وجود این که ذهنتان سرشار از ایده ها و افکار فوق العاده است، باید بتوانید تشخیص دهید که کدام یک از آن ها با وجود این که واقعی به نظر می رسند نمی توانند حقیقت داشته باشند. ایده هایتان را روی کاغذ بنویسید تا بتوانید بعدا که ذهنتان آرامش بیشتری پیدا کرد به آنها بیشتر فکر کنید. امروز در رابطه عاطفی خود شاید احساس کنید که احساسات شما نادیده گرفته شده است، ولی این موضوع بیشتر از رفتار طرف مقابلتان به اوضاع درونی شما باز می گردد.
 
 

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: