فال روزانه چهارشنبه 6 آبان 1394

فال روزانه

تبلیغات در سایت ما
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما

تبلیغات سایت

فال روزانه چهارشنبه 6 آبان 1394

فال روزانه چهارشنبه ششم آبان 1394

 

دوست عزیزی که 6 آبان به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! همراه با فرا رسیدن تولد امسالتان ارتباط خود را با دوستان و آشنایان قدیمیتان دوباره برقرار خواهید کرد. شاید برخی از این دیدارها در وهله اول برایتان کمی ناراحت کننده و یا یادآور خاطرات بد گذشته باشند، ولی با گذشت زمان خواهید دید که این ارتباط ها ارزشمند هستند. شما اکنون فرصت این را پیدا خواهید کرد که با خاطرات گذشته روبرو شده و زخم هایی که حتی نمی دانسته اید که وجود دارند را درمان کنید. با زمینه گذاشتن این بار که از گذشته بر دوشتان سنگینی می کند، احساس قدرت بیشتری خواهید داشت و می توانید زندگی امروزتان را با اعتماد به نفس و شور و هیجان بیشتری راهتان را ادامه دهید. آذر ماه برای شما زمان خوشی و راحتی خواهد بود و فرصت های زیادی برایتان به همراه خواهد داشت و تجربه هایی برایتان دارد که علاقه تان به فعالیت های خلاقانه را افزایش خواهد داد.

 

فال روزانه متولدین فروردین
 
با وجود این که به نظر می رسد همه چیز دارد خود به خود روبراه می شود اگر می خواهید کاری که شروع کرده اید را به پایان برسانید باید خلاقیت به خرج بدهید و دست از تلاش برندارید. شاید روزتان با سرعت کمی شروع شود ولی در ادامه روز اوضاع روبراه خواهد شد، به نفعتان است که عجله نکنید و  هیچ یک از کارهایتان را برای خودنمایی انجام ندهید. دست از مبارزه بردارید و ببینید که امروز شما را به کجا خواهد رساند. دست هایتان را زیر سرتان بگذارید و با آرامش به اتفاقات اطراف نگاه کنید. قبل از این که نسبت به کسی ابراز علاقه کنید به خودتان کمی فرصت دهید و از احساس واقعی خود نسبت به او اطمینان حاصل کنید.


فال روزانه متولدین اردیبهشت
 
امروز ممکن است ظاهرتان برای شما اهمیت بسیار زیادی پیدا کند و نگران این باشید که دیگران در مورد قیافه و لباس هایتان چه فکری می کنند. بد نیست در ابتدای روزتان به خودتان برسید و لباس های زیبا به تن کنید تا احساس بهتری نسبت به خودتان داشته باشید، ولی این را نیز به یاد داشته باشید که زیبایی ظاهری اهمیت چندانی ندارد و زیبایی حقیقی از درون ریشه می گیرد و وقتتان را بیشتر صرف رسیدگی به درونتان کنید. چشم ها دریچه روح هستند و یک لبخند صمیمانه شما را از همیشه زیباتر می کند. نیازی نیست برای جلب توجه شخصی که دوست دارید خودتان را به آب و آتش بزنید، او شما را به خاطر ظاهرتان نمی خواهد، پس خود واقعیتان باشید.
 


فال روزانه متولدین خرداد
 
امروز با تمام توانتان تلاش کرده و کارهای نیمه تمامتان را به سرانجام برسانید، زیرا فردا حتی اگر مجبور نباشید هم خودتان دلتان می خواهد که کار تازه ای را شروع کنید. برای این که کارهایتان را تمام کنید حتی اگر احساس بی حوصلگی و کسالت بکنید هم باید تمام توانتان را جمع کرده و صبوری به خرج دهید. مطمئن باشید که سرسختی شما و به کار گرفتن اراده و پشتکار نتایج خوبی برایتان خواهد داشت. انرژی و اراده از پس هر مانعی برخواهند آمد. قبل از این که رابطه عاطفی جدیدی را آغاز کنید باید پرونده های مربوط به گذشته را برای همیشه ببندید. شما باید هیچ مسئله ای را در رابطه با روابط گذشته خود حل نشده باقی نگذارید.
 

 
فال روزانه متولدین تیر
 
هر اتفاقی هم که بیفتد دوستان واقعیتان در کنارتان خواهند بود و اگر نیاز به یاری داشته باشید با شتاب برای کمک به شما به سویتان خواهند آمد. خوشبختانه شما در حال حاضر در شرایط خیلی سختی نیستید و به کمک آنها نیازی ندارید، ولی همین که بدانید از لحاظ عاطفی مورد حمایت آنها قرار دارید و می دانید در صورت نیاز می توانید به آنها تکیه کنید حس بسیار خوبی به شما خواهد بخشید. امروز برای دوستانتان وقت بگذارید، به دیدنشان بروید و یا آنها را به خانه خود دعوت کنید و برای داشتنشان سپاسگزار باشید. اگر در رابطه عاطفیتان مشکلی وجود دارد نیز می توانید روی کمک دوستانتان حساب کنید؛ با آنها حرف بزنید و از آنها راهنمایی گرفته ولی در نهایت خودتان تصمیم گیری کنید.


 
فال روزانه متولدین مرداد
 
امروز حتی اگر برای جلب توجه دیگران هیچ تلاشی نکنید هم همه چشم ها به دنبال شما و کارهایتان خواهند بود. حس وظیفه شناسی شما، روح بخشنده تان و اراده ای که در به پایان رساندن کارها دارید شما را از سایر هم رده هایتان متمایز می کند و باعث می شود همه روی شما حساب کنند. امروز چنانچه اهداف دراز مدت خود را در نظر داشته باشید از پس همه کارهایتان بر خواهید آمد. کافی است با تمام وجود تلاش کنید تا زحماتتان به مرور زمان به نتیجه برسند. چه دیگران حواسشان به شما باشد و چه نباشد باید تلاش کنید که بهترین کار ممکن را ارائه کنید. تلاش های شما از چشم عشقتان مخفی نمانده اند و او شما را ستایش می کند.

 
فال روزانه متولدین شهریور
 
امروز ممکن است اتفاقی بیفتد که میل شما به پیشرفت در زمینه تحصیلات و فراگیری مهارت های جدید را افزایش داده و شما را در مسیر درست برای رسیدن به این اهداف قرار دهد. شما خواهید توانست  فراگیری یک هنر جدید، یا آموزش تکنولوژی روز و یا تحقیق در مورد پیشرفت های علمی را آغاز کنید. امروز به سفر کردن به یک نقطه دور دست فکر می کنید، ولی در حال حاضر امکان رفتن به این سفر را ندارید. بد نیست این سفر را در ذهنتان تصور کنید و درمورد کشور یا محلی که دوست دارید روزی ببینید تحقیق کرده و اطلاعات کسب کنید. حتی عشقتان را نیز در این سفر خیالی با خود همراه کنید و با هم برای این سفر برنامه ریزی کنید.


فال روزانه متولدین مهر

اراده شما در حال حاضر شکست ناپذیر است، ولی باید قبل از هر چیزی به این فکر کنید که آیا مسیری که در پیش گرفته اید درست است و حواستان را جمع کنید که دچار توهم و اشتباه نشده باشید. با وجود این که سعی می کنید منطقی باشید ممکن است در اصرار برای به دست آوردن خواسته هایتان غیر منطقی رفتار کنید. قبل از هر چیزی به دنبال حقیقت باشید و آن را هدف اصلی خود قرار داده و به کمتر از آن هم رضایت ندهید. امروز برای مشکلات موجود در رابطه عاطفیتان به دنبال پاسخ می گردید. شاید پاسخ هایی هم برای سوالتان پیدا کرده باشید، ولی تا وقتی که به تصویر واضح و کاملی دست پیدا نکرده اید دست به هیچ اقدامی نزنید.



فال روزانه متولدین آبان
 
امروز کمی عصبی و بی حوصله هستید و با رفتار غیر مسئولانه خود ممکن است خانواده و دوستانتان را تعجب زده کنید. به هر مهمانی و جشنی که دعوت شدید آن را بپذیرید وگرنه چیزهای با ارزشی را از دست خواهید داد. شما معمولا در مواجهه با مسائل پیچیده احساسی نیز با مشکل چندانی مواجه نمی شوید زیرا شما را قادر می سازند با معتای زندگی واقعی در تماس باشید. شما عاشق رمز و راز هستید، با این حال امروز به دنبال جواب های واضح و مشخصی برای مشکلاتتان هستید. دنبال چیز زیادی نیستید، فقط می خواهید با عشقتان خوش باشید، با هم غذا بخورید و ساعات خوبی را کنار هم بگذارید و این انتظار زیادی نیست.


فال روزانه متولدین آذر
 
امروز حتی اگر احساس می کنید که قدرتی برابر با یک سوپر قهرمان دارید هم روز بسیار خوبی برای تمرکز روی سلامت جسمانیتان است. همه ما نیاز داریم که هر از گاهی حتی اگر سالم به نظر بیاییم هم به سلامت خود رسیدگی کنیم. شما در حال حاضر می توانید تغییرات کوچکی در سبک زندگی خود ایجاد کنید که اثرات مثبت دراز مدتی روی زندگی و سلامتیتان خواهند داشت. نیازی نیست تمام زندگیتان را به طور ناگهانی متحول کنید، قدم هایی به کوچکی حذف چند ماده غذایی مضر از برنامه غذاییتان نیز می توانند اثراتی بزرگ داشته باشند. از شریک زندگیتان بخواهید که در این مسیر با شما همراهی کند تا عملی کردن برنامه هایتان برایتان آسانتر شود.



فال روزانه متولدین دی
 
امروز ممکن است یکی از دوستانتان پیشنهاد کند که با او در یک پروژه جدید همکاری کنید. شاید در انجام این کار هیچ سابقه ای نداشته باشید و به همین دلیل در قبول این پیشنهاد تردید داشته باشید. اگر در ته دلتان کوچکترین تمایلی به انجام این کار دارید هم اجازه ندهید که تردیدهایتان مانع شما بشوند. امروز بیشتر از جنبه احساسی رابطه عاطفیتان به جنبه منطقی آن اهمیت می دهید. این بدان معنی نیست که شما آدم رمانتیکی نیستید، ولی در حال حاضر ترجیح می دهید به رابطه خود از زاویه عقل و منطق نگاه کنید. به این فکر کنید که چطور می توانید شریک بهتری برای عشقتان باشید و سپس هر کاری که برای محکمتر کردن روابطتان از دستتان بر می آید را انجام دهید.



فال روزانه متولدین بهمن
 
امروز ذهن و تخیل سرشارتان دوست دارد فراتر از کارهای تکراری و روزمرگی دنیای واقعی برود. خاطرات دوران کودکی به ذهنتان هجوم آورده اند و حس نوستالژیک غریبی وجودتان را فرا گرفته است. شما معمولا نگاهی منطقی به گذشته خود دارید، ولی امروز دلتان می خواهد از گذشته برای خودتان افسانه سازی کنید. سفر کردن در زمان می تواند بسیار الهام بخش باشد و حتی در برنامه ریزی برای آینده به شما کمک کند، به شرط آن که در گذشته گم نشوید. این که شریک زندگیتان در هر شرایطی در کنار شماست امروز حس خوبی در شما زنده کرده است. قدردانی خود نسبت به او را هر طور که می توانید نشان دهید.



فال روزانه متولدین اسفند
 
با وجود این که دلتان می خواهد روزتان به آرامش و بی هیچ مشکلی بگذرد، حتی اگر در برنامه روزانه تان کار زیادی نداشته باشید هم ذهنتان نخواهد گذاشت که آرام باشید. برخی از این درگیری های فعلی از درونتان سرچشمه می گیرند و هیچ عامل خارجی باعث این وضعیتتان نشده است. بیش از حد تواناییتان مسئولیت نپذیرید تا در میانه راه احساس خستگی نکنید. اگر کارهای کمتری را به سرانجام برسانید بهتر از این است که کارهای زیادی را نیمه کاره رها کنید. اگر در رابطه با مسائل عاطفیتان باید تصمیمی بگیرید توجه داشته باشید که قبل از هر اقدامی تمام جنبه های مختلف آن را در نظر بگیرید و عجله نکنید.
 
 

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: