فال روزانه سه شنبه 5 آبان 1394

فال روزانه

تبلیغات در سایت ما
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما

تبلیغات سایت

فال روزانه سه شنبه 5 آبان 1394

فال روزانه سه شنبه پنجم آبان 1394

 

دوست عزیزی که 5 آبان به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! اگر حس می کنید که زندگیتان پر از معجزه است احساستان اشتباه نیست. امسال برای شما سالی خواهد بود که فرصت رسیدن به بسیاری از آرزوها و خواسته هایتان را خواهید یافت. شاید در مسیرتان گاهی قدم های اشتباهی بردارید، ولی خیلی زود متوجه اشتباه خود شده و خواهید فهمید که برای بازگشتن به مسیر درست چه وقت چکار باید بکنید. در طول مسیرتان با کسانی که دیدگاه ها و علایقی شبیه به خودتان دارند ارتباط برقرار کنید و برایشان وقت بگذارید. اگر برای پروژه و یا ایده ای که دارید برنامه ای در سرتان دارید به جزئیات آن رسیدگی کنید و قبل از عملی کردن آن تمام جوانب مختلف آن را در نظر بگیرید تا چیزهای زیادی که به دنبالشان هستید را به دست بیاورید. تا نیمه های آذر خواهید توانست به طور نسبی نتایج زحمات خود را حدس بزنید. بهار امسال برای شما پر از لحظات عاشقانه خواهد بود. از تک تک دقایقی که در کنار عزیزانتان می گذرانید لذت ببرید.

 

فال روزانه متولدین فروردین
 
بهتر است به جای تلاش برای حل کردن معماهای پیچیده توجه خود را روی حقایقی که برایتان واضح و مشخص هستند متمرکز کنید. امروز هر چقدر بیشتر به این مسائل فکر کنید نه تنها به جوابی نخواهید رسید بلکه موضوع را پیچیده تر نیز خواهید کرد. امروز خیلی خوب از نقاط ضعف و کمبودهای رابطه خود آگاه خواهید بود ولی با این حال همچنان خیلی مطمئن و آرام هستید. با پیدا کردن راه حلی ساده برای مشکلی پیچیده احساس خیلی خوبی پیدا خواهید کرد. فکر نکنید که برای رسیدن به رویاها و خواسته هایتان فقط داشتن رویکردی منطقی و کاربردی کافی خواهد بود، شما باید به صدای قلبتان هم گوش کنید و احساسات خود را نیز در نظر بگیرید.


فال روزانه متولدین اردیبهشت
 
به جای فکر کردن به اشتباهات گذشته تان ذهن خود را روی کارهایی که در حال حاضر می توانید انجام دهید متمرکز کنید، به ویژه کارهایی که تا پایان امروز می توانید به انجام برسانید. پرسیدن سوال های سخت برای پیدا کردن معنای زندگی هیچ اشکالی ندارد، به شرط آن که اجازه ندهید این سوال ها شما را از زندگی عادیتان باز دارند. در زمینه مسائل احساسی تردیدهایی در وجود خود احساس می کنید که اصلا برایتان خوشایند نیست، ولی دوست ندارید که این احساسات را با دیگران در میان بگذارید و به حدس و گمان های آنها در مورد خودتان پاسخ دهید. طی چند هفته آینده اطلاعات ارزنده و مهمی درباره روابط خود به دست خواهید آورد.


فال روزانه متولدین خرداد
 
به جای این که به موقعیت هایی که به تازگی از دست داده اید فکر کنید و دنیا را برای خودتان به آخر برسانید و بیخیال همه چیز شوید، بهتر است به فکر راه حلی برای رفع ناراحتی هایتان باشد. بر خلاف آنچه فکر می کنید کمی استراحت و ریلکس کردن خیلی بهتر از فشار آوردن بیش از حد برایتان مفید خواهد بود و به پیشرفتتان کمک خواهد کرد.امروز برای محافظت از خودتان و قلبتان ترجیح می دهید که احساسات واقعی خود را مخفی کنید. شما نگران این هستید که مبادا رویاها و تخیلاتتان زندگی عادی شما را تحت تأثیر قرار دهند. خوشبختانه تا وقتی که مرز بین خیال و واقعیت را تشخیص می دهید نیازی نیست که برای محدود کردن رویاهایتان به خود فشار زیادی وارد کنید.


فال روزانه متولدین تیر
 
شما به طور معمول با تغییرات ناگهانی در احساسات و وضعیت روحی خود مشکلی ندارید، ولی امروز دوست دارید تا جای ممکن از این حالت خود دوری کنید. شما احتیاج به ثبات و آرامش خاطر دارید و خوشبختانه دوستان و عزیزانتان در این زمینه کمک بسیاری می توانند به شما بکنند تا بتوانید به آرامش و تعادل برسید. تکیه کردن به دیگران اشکالی ندارد، به شرط آن که اجازه ندهید تأثیر آنها بر شما از کنترل خارج شود. حتی اگر احساساتتان شما را به وضعیتی دچار کنند که احساس عصبی بودن بکنید نباید چشمانتان را به روی قلبتان ببندید. هیچ فایده ای ندارد که سعی کنید احساسات خود و وضعیت فعلیتان را از عشقتان مخفی کنید، او دیر یا زود متوجه این حالت شما خواهد شد، پس با او حرف زده و خودتان را سبک کنید.


فال روزانه متولدین مرداد
 
شما دوست دارید دیگران توانایی ها و استعدادهایتان را دیده و مورد تحسین قرار دهند ولی دلتان نمی خواهد که این مسئله روی کار و عملکرد شما تأثیرات منفی داشته باشد. صداقت و یکدلی با کسانی که مورد اعتماد شما هستند خیلی خوب است، ولی در مورد کسانی که نسبت به نیات آنها شک و تردید دارید بهتر است جانب احتیاط را نگه دارید. در محل کارتان پروژه ها و کارهای نا تمام دارند روی هم انباشته می شوند، امروز روز خوبی برای به انجام رساندن برخی از این کارهای عقب افتاده خواهد بود. اگر بتوانید کارهایتان را به موقع انجام دهید بعد از اتمام آنها در کمال تعجب خواهید دید که برای تفریح و خوشگذرانی همراه با عشقتان هنوز انرژی زیادی دارید.

 
فال روزانه متولدین شهریور
 
اگر برنامه ای برای زندگی و آینده تان دارید در حال حاضر باید خیلی محکم به برنامه تان چسبیده و برای رسیدن به آن تلاش کنید. اکنون زمان خوبی برای در پیش گرفتن یک استراتژی موفق که روند پیشرفتتان را تسریع ببخشد می تواند باشد. شما می توانید به رویاهایتان برسید، به شرط آن که اجازه ندهید ذوق و شوق زیادیتان مانع تمرکز شما روی روش های به دست آوردن آنها شود. برداشتن قدم های کوچک و تمرکز روی وظایفتان شما را بالاخر به دوردست ترین مقصد ها هم خواهد رساند. اگر به عشقتان قولی داده اید حتما سر قولتان بمانید و کارهای زیاد امروزتان را بهانه ای برای بدقولی خود نسازید.


فال روزانه متولدین مهر

اگر تلاش های این چند روزتان نتیجه نداده باشند امروز شاید احساس خستگی و سرخوردگی کنید و انگیزه تان را از دست داده باشید. ولی باید این را بدانید که شما زمینه سازی های بسیاری برای رسیدن به نتیجه مورد انتظارتان کرده اید و اکنون نباید تسلیم تردید و نا امیدی بشوید. زندگیتان آنقدر از مشغله و فعالیت پر شده است که دلتان می خواهد به گوشه ای پناه برده و در دنیای زیبای خیالیتان غرق شوید. در حال حاضر تغییرات بزرگی دارند در زندگی شما ایجاد می شوند که کنترل آنها از دست شما خارج است. تنها کاری که باید بکنید این است که به اعتقادات و تفکرات قدیمی خود نچسبید و تغییرات را پذیرا باشد. هر چقدر راحت تر گذشته را فراموش کنید آینده ای درخشان تر در انتظار شما خواهد بود. 


فال روزانه متولدین آبان
 
امروز روز بسیار خوبی برای شروع کارهای تازه است ولی همچنین روزی خوب برای پرداختن به پرونده های نیمه تمام گذشته و بستن آنها برای همیشه می تواند باشد.شاید فکر کنید که مهارت های ارتباطتیان به آن خوبی که باید باشند نیستند و تأثیرگذاری کافی را ندارند. با این وجود دقت کردن به خودتان و رفتارهایتان به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید تغییراتی که انتظار دارید را در خودتان ایجاد کنید. مشکلات پیچیده ای که در زندگیتان دارید و جزئیاتی که آزارتان می دهند را برای یک روز هم که شده فراموش کنید و نگاه خود را نسبت به آنها تغییر دهید. احساسات خود را با کسی که دوست دارید در میان بگذارید و انعکاس احساس خود را در وجود او ببینید و در کنار او به آرامش برسید.


فال روزانه متولدین آذر
 
وعده و وعیدهایی که در محل کارتان داده اید را باید بار دیگر مورد بررسی قرار داده و ببینید که آیا لازم نیست در تعهدات خود تغییراتی ایجاد کنید. در حال حاضر داشتن رویکردی کاربردی و عاقلانه در زمینه کاری و حرفه ای خیلی موثرتر از جاه طلبی های غیر منطقی خواهد بود. سعی کنید امروز به جای تلاش برای پیشروی و به دست آوردن چیزهای بیشتر از موقعیت فعلی و داشته هایتان راضی باشید و زیاده خواهی نکنید. گوش کردن به خواسته ها  انتظارات دیگران در محل کارتان به شما کمک خواهد کرد که برای به دست آوردن خواسته های خود با آنها وارد معامله شوید. تنش هایی که این اواخر در روابط عاطفیتان وجود داشته اند رو به بهبود هستند، کافی است به خودتان و عشقتان زمان بدهید.


فال روزانه متولدین دی
 
امروز از طرفی دلتان می خواهد وقتتان را به تفریح و خوشگذرانی بگذرانید و از طرفی هم نمی توانید بیخیال مسئولیت ها و تعهدات خود شوید. خوشبختانه شما امروز سرشار از انرژی مثبت هستید و حتی اگر مجبور شوید وقتتان را صرف کارتان کنید هم خوشحال و سرحال خواهید بود. استعدادهای هنری خود را به کار گرفته و رویاهایتان را هر چقدر هم که دور از دسترس به نظر برسند دنبال کنید تا در هفته های آینده نتیجه زحماتتان را ببینید. اگر در حال حاضر مشکلی در رابطه عاطفیتان وجود دارد سعی کنید آن را به روشی متفاوت از همیشه حل کنید. مثلا بد نیست یک هدیه یا دسته گل به محل کار عشقتان بفرستید و از او دلجویی کنید.


فال روزانه متولدین بهمن
 
آنقدر به فکر کارتان و فعالیت های گروهی در محل کار هستید که از خانه و خانواده غافل شده اید. ولی باید همین حالا به مسائل خانوادگی رسیدگی کنید و پیش از آن که خیلی پیچیده شوند آنها را حل کنید. خوشبختانه مشکلات موجود آنقدر بزرگ نیستند که شما را از مسیر اصلیتان منحرف کنند و با توجه به این که نسبت به اولویت های خود آگاهی دارید بسادگی می توانید آنها را تحت کنترل دربیاورید. اگر مشکلی وجود دارد نیازی نیست تظاهر به این کنید که همه چیز روبراه است؛ دیر یا زود حقیقت برای همه آشکار خواهد شد. اگر احساس می کنید برای رسیدن به کارهایتان نیاز به تنهایی دارید این موضوع را با عشقتان در میان بگذارید، او به شما این فرصت را خواهد داد.


فال روزانه متولدین اسفند
 
شما خیلی خوب می دانید که تا کنون چقدر پیشرفت کرده اید و چه مراحلی را پشت سر گذاشته اید، ولی هنوز هم بین آنچه که هستید و آنچه می خواهید در آینده باشید فاصله زیادی وجود دارد. در هر صورت فکر کردن به محدودیت ها و نا امیدی برای شما هیچ فایده ای نخواهد داشت. در اولین فرصت ممکن برنامه هایتان را با دوستان نزدیکتان به اشتراک بگذارید. امروز دیگران دوست دارند نظرتان را در مورد چیزهای مختلف بدانند و اگر این کار را نکنید از دست شما ناراحت خواهند شد. در بیان کردن نظرات خود صداقت را فراموش نکنید و یادتان باشد که صداقت بهترین سیاست است. البته حواستان باشد که در حرف زدن زیاده روی نکرده و حرف خود را بی ارزش نکنید.
 
 

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: