فال روزانه شنبه 2 آبان 1394

فال روزانه

تبلیغات در سایت ما
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما

تبلیغات سایت

فال روزانه شنبه 2 آبان 1394

فال روزانه شنبه دوم آبان 1394

 

دوست عزیزی که 2 آبان به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امسال سالی پر از احساسات خوب و انرژی مثبت برایتان خواهد بود و شما با خوش بینی بیشتری به زندگی نگاه خواهید کرد. راههایی که به نظرتان به بن بست می رسیدند، برایتان باز می شوند و شما پیشرفت و رشد قابل ملاحظه ای را تجربه خواهید کرد. با تغییر زاویه دیدتان حتی چیزهای کوچک زندگی نیز خوشنودتان می کند و به آرامش درونی که آرزویش را داشته اید خواهید رسید. علاقه خود را به افرادی که با شما مهربانند نشان دهید و شکرگذار آنها باشید. ماه بهمن برای شما ماهی پر از عشق خواهد بود و اگر مجرد هستید نیمه گمشده خود را پیدا خواهید کرد.

 

فال روزانه متولدین فروردین
 
امروز در یک مکان عمومی، فردی را ملاقات می کنید، اگر چه او را نمی شناسید اما او سعی می کنید با شما ارتباط برقرار و در مورد موضوعات مختلف با شما صحبت کند. اگر شما نیز به او تمایل پیدا کردید و دوست داشتید رابطه خود را با او ادامه دهید، قبل از اقدام به هر کاری، در مورد او و زندگی اش خوب تحقیق کنید. پروژه ای در دست تان است  که بهتر است هر چه زودتر آن را به اتمام برسانید یا حداقل امروز برای آن برنامه ریزی کنید. هر چه زودتر دست به کار شوید، زودتر به موفقیت خواهید رسید. برای تاثیر گذاشتن بر دیگران کافی است کلمات تان را با دقت بیشتری انتخاب کنید آنوقت خواهید دید که معجزه چگونه رخ می دهد.


فال روزانه متولدین اردیبهشت
 
توانایی نوشتن و صحبت کردن شما در چنین روزی به بالاترین سطح خود می رسد بنابراین اگر می خواهید در جمعی سخنرانی کنید یا حتی چیزی بنویسید، امروز بهترین زمان است. قدم اول را بردارید و ایده هاتیان را روی کاغذی بنویسید، حتی اگر برایتان عجیب و دور از دسترس باشند. با این روش به زودی می بینید که تمام رویاهایتان رنگ واقعیت به خود می گیرند. امشب توجه بیشتری به شریک زندگی تان نشان دهید، با این کار خودتان نیز خوشنود خواهید شد. خرید یک هدیه یا حتی پختن غذای مورد علاقه او نیز می تواند رابطه شما را صمیمی تر از قبل سازد.
 

فال روزانه متولدین خرداد
 
اگر کمی در کارهای خود خلاقیت به خرج دهید، موفقیت از آن شما خواهد شد. دوستان و شریک زندگی تان نیز از رشد و پیشرفت شما خوشنود می شوند، بنابراین آنها را نیز در شادی خود شریک کنید. امروز تلفنی از راه دور به شما می شود که حاوی خبر خوشی است، خبری که مدت ها است انتظار آن را می کشید، بنابراین آرام باشید و از لحظات خود لذت ببرید. اگر در مورد مسئله ای بر سر دو راهی گیر کرده اید، با دیگران مشورت کنید تا راه حل درست را به شما نشان دهند. شاید باید این بار به جای احساسات بر متطق خود تکیه کنید.
 

فال روزانه متولدین تیر
 
امروز خبر خوبی در زمینه کاری به شما می رسد و افراد زیادی را ملاقات خواهید کرد که چیزهای زیادی از آنها خواهید آموخت. از همنشینی با آنها نهایت استفاده را بکنید زیرا چنین فرصتی برای شما دیگر فراهم نخواهد شد. اگر می خواهید در خانه خود تغییراتی ایجاد کنید به عنوان مثال آن را تمییز کنید یا دکوراسیونش را تغییر دهید، حال بهترین زمان است. بهتر است امشب به همراه یکی از دوستان تان ازخانه بیرون بزنید و ذهن تان را از هر چیزی خالی کنید. نگران نباشید  زندگی شما از فردا دوباره به روال عادی خود باز خواهد گشت.
 

فال روزانه متولدین مرداد
 
امروز آنقدر انرژی مثبت دارید که وقت خود را به ملاقات دوستان و آشنایان و خرید لوازم مورد علاقه تان می گذرانید. شما خبرهای خوشی دارید که دیگران را خوشحال خواهند کرد، هرچه زودتر آنها را بیان کنید و در شادی یکدیگر شریک شوید. این خبر ممکن است تغییری در محیط زندگی یا حتی شرایط عاطفی تان ایجاد کند. اگر چه امروز روز پر مشغله اما برای شما بسیار رضایت بخش است. شما از محدودیت ها گریزانید و این رفتار شما دیگران، به خصوص شریک زندگی تان را به تعجب وا می دارد. بهتر است در این زمینه کمی احتیاط به خرج دهید تا سوتفاهمی برای اطرافیان تان رخ ندهد.

 
فال روزانه متولدین شهریور
 
امروز درگیر مسائل مالی خود هستید. باید قبض ها را بپردازید و بدهی های خود را صاف کنید اما نگران نباشید زیرا هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد. به زودی در آمد شما نیز افزایش خواهد یافت و زندگی آرام تری را تجربه خواهید کرد. به یک میهمانی دعوت می شوید که البته آن را رد می کنید اما اگر کمی کسل هستید و حوصله تان سر رفته، در تصمیم خود تجدید نظر کنید زیرا این میهمانی می تواند روحیه شما را تغییر دهد. درهایی که تا به حال بسته به نظر می رسیدند به رویتان باز می شوند و شما به خواسته های خود خواهید رسید، کافی است در تصمیم گیری هایتان محتاط باشید.
 
فال روزانه متولدین مهر

امروز بیرون ماندن از خانه و برقراری ارتباط با دیگران شما را خشنود خواهد کرد. به نظر می رسد اطرافیان تان مهربان تر از همیشه شده و به شما انرژی مثبتی منتقل می کنند  پس اجازه ندهید هیچ چیز لبخند را از روی لب هایتان محو کند. شما می توانید لحظه های خوشی را با شریک زندگی تان داشته باشید، بنابراین از خوشگذرانی نهراسید و هر کاری را که دلتان می خواهد انجام دهید. سعی کنید فعالیت هایی را انتخاب کنید که عشق تان نیز به آن علاقه دارد. فکر فرداها نباشید و از زمان حال خود لذت ببرید.

 

فال روزانه متولدین آبان
 
از شرکت در کارهایی که به آنها علاقه دارید، غافل نشوید. اگر به نقاشی علاقه دارید، در کلاس های آن ثبت نام کنید یا اگر عاشق ورزش هستید، به باشگاه بروید. امروز شانس آن را دارید تا در هر بازی که شرکت می کنید، برنده باشید پس با اعتماد به نفس کافی در فعالیت های گروهی شرکت کنید و از توانایی های خود لذت ببرید. در چنین روزی شادی سهم شماست، آن را با دیگران نیز به اشتراک بگذارید. اخیرا فردی نطر شما را به خود جلب کرده است، از بیان احساسات تان نهراسید و قدم جلو بگذارید.


فال روزانه متولدین آذر
 
مدت هاست اهداف بلند مدتی را در سر می پرورانید که امروز رنگ واقعیت به خود می گیرند. این موفقیت و خوشحالی را مدیون تلاش ها و سخت کوشی های چند ماه اخیر خود هستید. شما در پس ظاهر جدی و خشن خود لایه های دیگری دارید که از دیگران پنهان می کنید. کودک درون شما دوست دارد مدام خودی نشان دهد اما جلوی آن را می گیرید. همه ما برای رسیدن به آرامش، گاهی باید از زندگی روزمره خود دوری کنیم و کمی خوش بگذرانیم. بنابراین نگران خواسته ها و آرزوهای کودکانه خود نباشید.



فال روزانه متولدین دی
 
امروز روز خوشبختی و موفقیت شما به خصوص در زمینه عاطفی است. اگر با شریک زندگی خود مشکلی داشته اید، به زودی حل و صمیمیتی دوباره میان تان برقرار می شود، اگر هم مجرد هستید فردی توجه شما را به خود جلب می کند. پروژه بلند مدتی را آغاز کرده بودید که امروز به نتیجه می رسد بهتر است این موفقیت را جشن بگیرید و اعتماد به نفس خود را در دیگر زمینه ها نیز بالا ببرید. شما قادرید تا هر اتفاقی را به بهترین نحو پیش ببرید پس از پذیرفتن مسئولیت های جدید نترسید.



فال روزانه متولدین بهمن
 
امروز توانایی این را دارید تا دیگران را تحت تاثیر قرار دهید پس روابط خود را با اطرافیانتان حفظ کنید. پس از مدت ها تلاش و سخت کوشی در زمینه کاری، ایده های تازه ای به ذهن تان می رسد که در پیشرفت تان موثر است و شما را به مراتب بالاتری سوق می دهد. اگر مدتی است که به فکر سورپرایز کردن عشق زندگی تان هستید، امروز بهترین زمان است. حال که انرژی کافی دارید، کارهای عقب مانده تان را انجام دهید زیرا فردا حس و حال بلند شدن از تختخواب را ندارید.



فال روزانه متولدین اسفند
 
تلفن یا ایمیلی به شما می شود که زندگی تان را تحت تاثیر قرار می دهد و شرایط مالی تان را بهبود می بخشد. شاید از ایجاد تغییر در زندگی تان هراس داشته باشید اما نگرانی را کنار بگذارید و با دیدی مثبت به جلو حرکت کنید. برای رسیدن به موفقیت قبل از اقدام به هر کاری خوب فکر کنید  سپس تصمیم  بگیرید. اگر شما و شریک زندگی تان عاشق غذا خوردن در رستوران هستید، از این فرصت برای حرف زدن با یکدیگر استفاده کنید و کدورت های اخیر را حل کنید. شاید برای رسیدن به آرامش لازم باشد کمی از حساسیت خود را کنار بگذارید و با منطق بیشتری به مسائل نگاه کنید.
 
 

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: