فال روزانه جمعه 24 مهر 1394

فال روزانه

تبلیغات در سایت ما
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما

تبلیغات سایت

فال روزانه جمعه 24 مهر 1394

فال روزانه جمعه بیست و چهارم مهر 1394

 

دوست عزیزی که 24 مهر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! آیا به یاد گفتن چیزهای جدید فکر می کنید؟ امسال برای شما با فرصت های زیادی برای بالا بردن سطح دانش و آگاهیتان همراه خواهد بود. اکنون زمانی فوق العاده برای بازگشت به محیط های آموزشی و آغاز یادگیری است. شاید در ابتدای راه با چالش هایی مواجه شوید، ولی وقتی راه بیفتید خواهید دید که همه چیز خیلی سریعتر از آنچه فکرش را می کرده اید پیش خواهد رفت و قدرت یادگیری شما در حد شگفت آوری قرار دارد. به شرط آنکه تمام تلاشتان را بکنید خواهید توانست در زمینه تحصیلات خود موفقیت های بسیار زیادی به دست بیاورید. با فرا رسیدن دی ماه فرصت هایی برای استفاده از آنچه یاد گرفته اید برای شما فراهم خواهند شد. این فرصت ها برای همیشه در دسترس نخواهند بود، پس تا می توانید از آنها استفاده کنید. در زمینه حرفه ای نیز در صورتی که به توانایی های خود اعتماد داشته باشید خواهید توانست در مسیر خود به سوی رسیدن به اهدافتان پیشرفت قابل توجهی داشته باشید.

 

فال روزانه متولدین فروردین

 
از صبح که از خواب بیدار می شوید برای امروزتان برنامه ریزی کنید تا هم بتوانید به کارهای عقب افتاده خود رسیدگی کنید و هم بتواند زمانی را به تفریح و خوشگذرانی اختصاص دهید. امروز هر چقدر بیشتر طرف مقابلتان را بشناسید درک کردن احساسات او برایتان سخت تر خواهد بود. شاید وسوسه شوید که زود قضاوت کنید، ولی هر چقدر بیشتر صبر کرده و تردیدهایتان را تحمل کنید شانس این که بتوانید به ارتباط خود کمک کزده و رابطه ای معنادار به وجود بیاورید بیشتر خواهد شد. به جای این که به زور و با عجله بخواهید راه حل مشکلات موجود در رابطه عاطفیتان را حل کنید به خود و طرف مقابلتان فرصت داده و دریچه های قلبتان رابه روی او باز کنید.
 


فال روزانه متولدین اردیبهشت
 
امروز دوست دارید همه چیز کامل و بی نقص باشد، ولی به هیچ عنوان به راحتی نخواهید توانست به رضایت دست پیدا کنید. شما امروز دارید رویا و واقعیت را با هم ترکیب می کنید، ولی بهتر است از بالای ابرها پایین بیایید و پاهایتان را روی زمین گذاشته و منطقی رفتار کنید. آنچه اکنون می بینید با آنچه که در واقع می خواهید یکی نیست، بد نیست بعضی باورهایتان را کنار گذاشته و به حس ششم خود اعتماد کنید تا شما را به راه درست هدایت کند. آخرین باری که توانسته اید همراه با همسرتان به تنهایی وقت بگذرانید چه زمانی بوده است؟ آیا تمام وقت خود را صرف بچه ها می کنید یا برای رابطه زناشویی خود نیز وقت می گذارید؟



فال روزانه متولدین خرداد
 
برای امروز برنامه هایی رویایی در سر دارید ولی محدودیت هایی در سر راهتان قرار دارند که نمی گذارند با خیال راحت به دنبال خواسته هایتان بروید. شاید احساس کنید که قربانی کردن خودتان باعث خواهد شد که نتوانید به رویاهایتان برسید. ولی اگر نتوانستید به انتظاراتتان برسید دلسرد نشوید و به دنبال موقعیت هایی باشید که یه شما فرصت این را می دهند که به خواسته هایتان دست پیدا کنید. اگر چشم هایتان را خوب باز کنید خواهید دید که فرصت هایی فراوان در فاصله یک قدمیتان قرار داشته اند ولی خودتان آنها را نادیده گرفته اید. تمام هفته گذشته را درگیر کارهایتان بوده اید، حالا دیگر باید برای کسانی که دوست دارید وقت بگذارید.
 


فال روزانه متولدین تیر
 
امروز آنقدر درگیر رویاها و خیال پردازی هایتان هستید که ممکن است اطلاعات مهمی که برای تصمیم گیری صحیح نیاز دارید را نادیده بگیرید. برای این که به این آشفتگی فکری خود غلبه کنید بهترین کار ممکن این است که خیلی جدی برنامه هایتان را بنویسید و پیش از برداشتن هر قدمی تمام جوانب آن را در نظر بگیرید. اگر وسیله ای را مدتی است گم کرده اید و دنبال آن می گردید بهتر است کمد های لباستان را بیرون بریزید، به احتمال زیاد آن را آنجا پیدا خواهید کرد. چه مجرد باشید و چه متاهل امروز از لحاظ عاطفی روز بسیار خوبی برایتان خواهد بود. حتی اگر عشقتان از شما دور است سعی کنید از طریق ویدئو چت او را ببینید و با او حرف بزنید.



فال روزانه متولدین مرداد
 
خودتان را برای یک جمعه هیجان انگیز آماده کنید. کارهای همیشگی شما را خسته کرده اند و حتی دوستانتان را نیز به انجام یک کار جدید و جالب دعوت می کنید. می توانید به راحتی آنها را قانع و با خود همراه کنید. اما به خاطر داشته باشید که سراغ کارهایی نروید که عاقبت خوبی ندارند و قبل از انجام هر کاری به آن خوب فکر کنید. امروز ممکن است فردی که در حالت عادی اصلا توجه شما را جلب نمی کند به صورت غیر عادی و اغراق شده ای مورد توجه شما واقع شود. همه چیز خیلی خوب پیش خواهد رفت، ولی تنها تا وقتی که به دنیای عادی برگردید و متوجه شوید که انگار تحت تأثیر یک جادو قرار گرفته بوده اید. به شما توصیه می شود امروز عاشق نشوید!
 

 
فال روزانه متولدین شهریور
 
گفتگوی دوستانه خیلی خوب است، اما بحث بیهوده هر مهمانی و جمعی را به هم می زند. امروز دلتان می خواهد سر چیزهای بیهوده بحث کنید، اما کمی به این فکر کنید که خودتان هم چقدر از این جور آدم ها بدتان می آید. اگر دلتان می خواهد حرف بزنید و بحث کنید، حفظ احترام دیگران را فراموش نکنید. امروز رهبری را به دست دیگران بسپارید و بدون درگیری فکری  و پرداختن به جزئیات از یک روز راحت و بی دغدغه لذت ببرید، مطمئن باشید دیگران هم می توانند حداقل گاهی از پس این کار بربیایند. اگر می خواهید روز تعطیل خوبی داشته باشید سعی نکنید در رابطه عاطفی خود کنترل طرف مقابلتان را به دست گرفته و او را محدود کنید.


 
فال روزانه متولدین مهر

 

امروز ترجیح می دهید بجای رویارویی با تلخی حقیقت در عالم زیبای رویا به سر ببرید، ولی یادتان باشد که با وجود آن که امروز تعطیل است کارهای زیادی هستند که باید انجام دهید و مسئولیت های زیادی در انتظارتان هستند که طی هفته آینده فرصت انجام آنها را نخواهید داشت. بعد از تمام شدن کارهایتان هر چقدر که دلتان می خواهد به خیالبافی بپردازید. در کتاب عشقتان صفحه جدیدی باز کنید و رابطه عاطفی خود را وارد مرحله جدیدی کنید. اگر با شریک زندگی خود مشکلی دارید و چیزی شما را آزار می دهد،  کاری نکنید که دیوارهای دور خود را بلندتر کند، بلکه با مهربانی به او نزدیک شوید تا او نیز در مقابل همان طور که دلتان می خواهد با شما رفتار کند.
 

 


فال روزانه متولدین آبان
 
پیدا کردن راه حل مشکلی که امروز ذهنتان را به خود مشغول کرده است کار ساده ای نخواهد بود. اگر می خواهید جواب درست را پیدا کنید اول باید صورت مسئله را خوب درک کنید. کمی در خلوت خود به این مسئله فکر کرده و سعی کنید سر نخ کلاف درهم پیچیده افکارتان را پیدا کنید. وقتی این مرحله را پشت سر بگذارید دیگر همه چیز به راحتی حل خواهد شد. تنها چیزی که باید در نظر داشته باشید این است که صبوری خود را از دست ندهید. سعی کنید همراه با شریک زندگیتان در جمع های خانواده و دوستان حاضر شوید و لحظات خوبی را پشت سر بگذارید. یادتان باشد که شرکت در فعالیت های اجتماعی همراه با عشقتان در تحکیم رابطه تان نقشی اساسی دارد.
 


فال روزانه متولدین آذر

 

 

امروز هم ممکن است ذهنتان درگیر همان دغدغه هایی باشد که روز قبل شما را نگران کرده بودند، ولی امروز آنها دیگر به اندازه دیروز شما را اذیت نمی کنند. کمی فکر کنید و ببینید این مسائل در گذر ماه ها و سال ها چقدر اهمیت خود را از دست خواهند داد. پس انرژی خود را بیهوده صرف این موضوعات نکنید و نگذارید لذت یک روز تعطیل خوب را از شما بگیرند. با کسانی که دوست دارید وقت گذرانده و در مورد نگرانی ها و دل مشغولی هایتان با آنها صحبت کنید، خواهید دید که این تنها شما نیستید که این مشکلات را دارید و این حالتان را خیلی بهتر خواهد کرد. مجردها امروز ممکن است خودشان را در کنار شخص ویژه ای بیابند که دلشان می خواهد به او نزدیکتر شوند. به جای حرف زدن بیشتر گوش کنید.



فال روزانه متولدین دی
 
امروز ممکن است در ثابت کردن حرف هایتان به دیگران با مشکل مواجه شوید، مخصوصا اگر حرف هایتان بر اساس حدس و گمان هایتان باشند و برای گفته های خود دلیل و مدرکی نداشته باشید. متاسفانه هر چقدر بیشتر برای اثبات حرف هایتان پافشاری کنید کمتر موفق خواهید شد و بین خودتان و دیگران فاصله بیشتری ایجاد می کنید. بهتر است فعلا بیخیال این موضوع شده و در مورد آن حرف نزنید، بهترین راه برای ثابت کردن گفته هایتان اعمالتان هستند. اگر چیزی در دلتان است که مدتی است می خواهید به عشقتان بگویید ولی نمی توانید، امروز دقیقا وقتش است که با خیال راحت هر آن چه در دل دارید را به زبان بیاورید. فقط یادتان باشد ابتدا به حرف هایتان خوب فکر کنید و آنها را با دقت انتخاب کنید.
 


فال روزانه متولدین بهمن
 
درست لحظه ای که فکر می کنید همه چیز کامل و بی نقص و اوضاع روبراه است، یکی از دوستان نزدیکتان توجه شما را به نکته ای جلب خواهد کرد که تا بحال از نظرتان مخفی باقی مانده بوده است و به شما یادآوری خواهد کرد که تمام اطلاعات لازم را در دست ندارید. اجازه ندهید تغییراتی که در محاسباتتان به وجود آمده اند باعث شوند خودتان را گم کنید و اعتماد به نفس خود را حفظ کنید. در افکار و برنامه هایتان تغییرات لازم را به وجود بیاورید و حوزه دید خود را گسترش داده و از اطلاعات جدیدی که به دست آورده اید استفاده کنید. لزومی ندارد با ترس و وحشت خودتان را یک گوشه جمع کنید، بال هایتان را باز کرده و پرواز کنید.
 


فال روزانه متولدین اسفند
 
اگر ایده هایی برای امروزتان در سر دارید با جسارت تمام آنها را بیان کنید و از این که مورد مخالفت واقع شوید به خودتان هراسی راه ندهید. شما معمولا آدمی نیستید که تصمیمات ناگهانی بگیرید و یا با بی احتیاطی عمل کنید، اما اگر امروز این احساس را دارید خودتان را آزاد بگذارید و بی آنکه خود را محدود کنید از منطقه امن خود خارج شوید، به شرطی که حواستان باشد تصمیماتی که اثری دائمی دارند نگیرید. اگر مجرد و در جستجوی عشق هستید جسور باشید و خواسته هایتان را بیان کنید. ممکن است در رسانه های اجتماعی با شخص جدیدی آشنا شوید و یا به دوست یکی از دوستانتان معرفی شوید. این فرصت را از خودتان دریغ نکنید.
 
 

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: