فال روزانه چهارشنبه 22 مهر 1394

فال روزانه

تبلیغات در سایت ما
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما

تبلیغات سایت

فال روزانه چهارشنبه 22 مهر 1394

فال روزانه چهارشنبه بیست و دوم مهر 1394

 

دوست عزیزی که 22 مهر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! اگر رویای این را در سر می پرورانده اید که با نیمه گمشده خود آشنا شوید، امسال ممکن است برای شما همان هدیه ای که آرزویش را داشته اید به ارمغان بیاورد. سعی کنید وقتتان را به انجام کارهایی بگذرانید که از آنها لذت می برید، زیرا در حین انجام این کارها است که خواهید توانست فرد مورد علاقه تان را پیدا کنید. اگر شریک زندگی خود را پیش از این یافته اید از امسال به عنوان فرصتی برای تحکیم و بخشیدن جان تازه ای به روابط خود استفاده کنید. اواخر آذر ماه اوج خوش شانسی شما در زمینه مسائل عاطفی خواهد بود. با آغاز فصل زمستان فعالیت های حرفه ای شما جهت تازه ای یافته و تمرکز ویژه ای روی آنها خواهید یافت و  به همین دلیل بسیار مشغول تر از قبل خواهید بود؛ ولی این را به یاد داشته باشید که در هیچ شرایطی نسبت به خانه و خانواده اهمال نکنید، زیرا آنها هستند که با حمایت های خود زمینه پیشرفت شما را فراهم می سازند.

 

فال روزانه متولدین فروردین
 
امروز احساس می کنید که یک نفر دارد واقعیت ها را دست کاری می کند تا شما را درگیر شرایط سخت عاطفی که از آن گریزان هستید کند. در هر حال این احساسات در شما بیدار شده اند و راه فراری برایتان وجود ندارد و مجبور هستید با آنها دست به گریبان شوید. امروز نمی توانید از تبدیل شدن یک مکالمه به دعوا جلوگیری کنید، ولی این جر و بحث باعث خواهد شد حرف های نا گفته به زبان آمده و حل شوند. تلاش کنید بین صداقت و مهربانی تعادل برقرار کنید تا به صلح و آرامش برسید. امروز از لحاظ روابط رومانتیک برای شما روز خوبی است. به ویژه اگر مجرد و در جستجوی عشق هستید بهتر است در خانه نمانید و در مجامع مختلف حضور پیدا کنید.



فال روزانه متولدین اردیبهشت
 
شما در حال حاضر می خواهید به روند عادی زندگی خود ادامه بدهید، با این حال دیگران می خواهند شما را قانع به در نظر گرفتن گزینه های دیگری کنند که زندگی شما را اساسا تحت تأثیر قرار داده و همه چیز را پیچیده تر خواهند کرد. با وجود مخالفت ظاهری چیزی ته دلتان شما را قلقلک می دهد و باعث می شود دچار تردید و دودلی شوید. نیازی نیست از خودتان سرسختی نشان بدهید، انعطاف پذیری خود را به کار بگیرید تا از به وجود آمدن دلخوری جلوگیری کنید. به حرف های آنها گوش کنید ولی کاری که خودتان صلاح می دانید را انجام دهید. یادتان باشد که شوخ طبعی به شما کمک خواهد کرد که روز بهتری داشته باشید.



فال روزانه متولدین خرداد
 
امروز با اراده تمام به برنامه های خود چسبیده اید و به هیچ چیزی که توجه شما را از رسیدن به اهدافتان منحرف کند علاقه ای ندارید. شاید دیگران این رفتار شما را نشانه بی توجهی و بی احترامی شما به خودشان بدانند، ولی شما وقتی برای این بحث های بیهوده ندارید. تمام حواس خود را روی مأموریتی که دارید متمرکز کنید، بعد از تمام شدن کارهای روزانه تان می توانید به دوستانتان بگویید که حالا می توانید با آنها به تفریح و خوشگذرانی بپردازید. مشخص کردن اولویت هایتان از ابتدای کار به نفع همه خواهد بود. اگر این اواخر فشارهایی که به شما وارد شده رابطه عاطفیتان را تحت تأثیر قرار داده است، از صبح زود با خودتان قرار بگذارید که کاری ویژه برای عشقتان بکنید.
 


فال روزانه متولدین تیر
 
در خلوت خود ذهنتان درگیر تصمیم گیری مهمی است و این موضوع باعث شده است که دیگران نگران شده و فکر کنند که چرا ناگهان اینقدر جدی شده اید. ممکن است خانواده و دوستانتان بخواهند در این زمینه به شما کمک کنند، ولی شما احساس می کنید آنها دارند یک جورهایی در کار شما دخالت می کنند و سعی دارند کنترل زندگیتان را در دست بگیرند. دلیلی ندارد فردی که مورد اعتمادتان هست را از خود دور کنید، کافی است حدود را برای آنها مشخص کنید. به جای این که نگرشی منفی نسبت به دیگران داشته باشید، دید خود را مثبت کنید تا با غافل گیری های خوشایند مواجه شوید. همه زندگی کار نیست، برای عشقتان هم به اندازه کافی وقت بگذارید.



فال روزانه متولدین مرداد
 
شما دارید با خودتان به احساسات چندگانه ای که نسبت به یکی از دوستان قدیمی و یا اعضای خانواده تان دارید فکر می کنید، ولی هنوز آمادگی کافی برای این که دیگران را در جریان افکارتان بگذارید ندارید. شما از این که همیشه تکیه گاه دیگران باشید خسته شده اید، ولی اکنون زمان خوبی برای این که بخواهید دیگران را از خود ناراحت کنید نیست. به نفعتان است که امروز احساسات خود را از دیگران مخفی نگاه دارید، در غیر این صورت ارزش حمایت هایی که از دیگران می کنید را از بین خواهید برد. سعی کنید برای رهایی از فشارهای موجود همراه با کسی که دوست دارید به یک نمایشگاه هنری ، سینما و یا تئاتر بروید.
 

 
فال روزانه متولدین شهریور
 
امروز وقتی چشمانتان را باز می کنید احساس می کنید که به طرز معجزه آسایی توانایی انجام هر کاری را دارید. شاید نتیجه ای که به دست می آورید دقیقا همان چیزی که انتظارش را داشته اید نباشد، ولی همین که تمام تلاش خود را بکنید هم برای شما نتایج مثیتی به همراه خواهد داشت. کافی است اندکی از زمانی که برای خودتان کنار گذاشته بودید را به تلاش برای رسیدن به اهدافتان به کار بگیرید. اگر وقت اضافه ای برایتان باقی ماند آن را به فعالیت های خلاقانه ای اختصاص دهید که هم باعث آرامش روحی شما می شوند و هم کاراییتان را بالا می برند. امروز با کسی که دوست دارید تا می توانید دیوانه بازی در بیاورید و از ته دل بخندید.


 
فال روزانه متولدین مهر

 

امروز ممکن است کارهایی کنید که به محبوبیت شما آسیب خواهند زد، چرا که فکر می کنید وفاداری به عقاید اساسیتان خیلی مهمتر از مورد علاقه دیگران قرار گرفتن است. ولی این که بخواهید حرف خود را به دیگران ثابت کنید، به ویژه اگر همکارانتان بخواهند به شما ثابت کنند که افکارتان اشتباه هستند، کار بسیار سختی خواهد بود. حقیقت این است که نظر دیگران هیچ اهمیتی ندارد، آنچه مهم است احساسی است که شما نسبت به خودتان دارید، حتی اگر این کار باعث شود دیگران به صورت موقتی از شما فاصله بگیرند. امروز با عشقتان تمام کارهایی که دوست دارید را می توانید انجام دهید، بحث فلسفی کنید، بخندید و غذاهای خوشمزه بخورید.
 

 


فال روزانه متولدین آبان
 
امروز ممکن است دوستانتان طوری رفتار کنند که انگار برای ناراحت نکردن شما موضوع مهمی را نادیده گرفته اند. با این حال شما به طور غریزی وقتی دیگران دارند رازی را از شما مخفی می کنند متوجه این مسئله می شوید و اصلا دوست ندارید کسی برایتان نقش بازی کند. متاسفانه در حال حاضر ممکن است انگیزه و دلیل کارهای دیگران را اشتباه برداشت کنید، پس بهتر است به تردیدهای خود اهمیت ندهید. بهترین کار این است که به دیگران همان قدر که انتظار دارید با شما به احترام رفتار شود احترام بگذارید. بیخیال کار و نظم و جاه طلبی شوید و امروز تا می توانید برای عشقتان وقت بگذارید و با تمام وجود به او ثابت کنید که دوستش دارید.
 


فال روزانه متولدین آذر

 

 

امروز فکر می کنید اگر حرفتان برای طرف مقابل خوشایند نباشد مودبانه تر این است که سکوت کنید. با این حال سکوت فعلیتان پیام های دیگری را به آنها منتقل می کند چرا که آنها به خوبی می توانند ببینند که شما آن فرد سرحال و بشاش همیشگی نیستید. نیازی نیست جلوی خودتان را بگیرید و برای حفظ رضایت دیگران نگذارید مکالمه هایی که دارید سیر طبیعی خود را حفظ کنند. اگر نیت بدی نداشته باشید گفتن حقیقت بهترین لطفی است که در حق هر کسی می توانید بکنید. امروز تا جایی که می توانید برای کسی که دوست دارید وقت بگذارید و بدون پرداختن به مسائل جدی رابطه تان فقط با یکدیگر خوش بگذرانید.



فال روزانه متولدین دی
 
امروز دیگران با کمال میل شما را به عنوان رهبر و مدیر خود می پذیرند و شما نیز می توانید با پذیرش این نقش الگوی بسیار خوبی برای آنها باشید. با این حال دستور دادن به دیگران را اصلا به شما پیشنهاد نمی کنیم در غیر این صورت ممکن است اوضاع را بهم بریزید. کافی است شما تمام تلاش خود را بکنید تا دیگران نیز از شما تبعیت کنند. بهترین استراتژی برای بالا بردن بازدهی داشتن نگرشی مثبت است. به جای این که طوری وانمود کنید که انگار جواب تمام مسائل و مشکلات را می دانید، دیگران را در جریان تردیدهایتان قرار داده و از آنها تقاضای همفکری کنید.  اگر مجرد هستید و امشب قرار است به یک مهمانی بروید سعی کنید از این فرصت نهایت استفاده را ببرید.
 


فال روزانه متولدین بهمن

در حال حاضر همه از شما انتظارات زیادی دارند و شاید فکر کنید که این انتظارات آنها نابجا هستند. خوشبختانه شما این را خوب می دانید که شما در مقابل انتظارات هیچ کس به غیر از خودتان مسئول نیستید. بیش از حد تواناییتان به دیگران وعده و وعید ندهید. برای امروزتان اهدافی منطقی مشخص کنید و دیگران را هم در جریان آنها بگذارید تا مزاحم کارتان نشوند. تسلیم انرژی منفی و شک و تردید های درونیتان نشوید. تمام تلاش خود را بکنید و از نتایجی که به دست می آورید نهایت لذت را ببرید. امروز در روابط عاطفی شما تغییرات مثبتی ایجاد خواهد شد و فرصت این را خواهید داشت که با عشق خود برنامه های مفرح و لذت بخشی داشته باشید.
 


فال روزانه متولدین اسفند

 

این که امروز  توانسته اید اینقدر سریع رویکرد خود را از اهداف بلندپروازانه به اهداف منطقی و کاربردی تغییر دهید حتی خود شما را نیز به تعجب وا داشته است. تصویر رویاهای دوردستتان دارد وضوح قبلی خود را از دست داده و جای خود را به تصویری منطقی از آنچه که می توانید به دست بیاورید داده است. به نگرش خود اعتماد داشته باشید و وقت گران بهای خود را با گوش کردن به برنامه هایی که دیگران برایتان دارند هدر نکنید؛ تنها کسی که مهم است خود شما هستید. اگر می توانید برای همین آخر هفته بدون آن که به هیچ کس چیزی بگویید همراه با شریک زندگیتان برنامه یک سفر کوتاه را بچینید و از یک آخر هفته به یاد ماندنی لذت ببرید.
 
 

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: