فال روزانه دوشنبه 20 مهر 1394

فال روزانه

تبلیغات در سایت ما
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما

تبلیغات سایت

فال روزانه دوشنبه 20 مهر 1394

فال روزانه دوشنبه بیستم مهر 1394

 

دوست عزیزی که 20 مهر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! از همین امروز زندگی شما پر از عشق خواهد شد. اگر اخیرا فردی را ملاقات کرده اید، به زودی با او وارد رابطه ای جدی و رمانتیک می شوید که زندگی شما را از این رو به آن رو می کند. اگر هم شریک زندگی خود را از قبل پیدا کرده اید، در این سال او را بیشتر خواهید شناخت و چیزهای فوق العاده را با او تجربه خواهید کرد. این احساس خوب در دیگر جنبه های زندگی شما نیز اثر مثبتی خواهد گذاشت. در ماه دی رشد و پیشرفت قابل ملاحظه ای در تمام جنبه های زندگی به خصوص مسائل عاطفی زندگی خواهید داشت.

 

فال روزانه متولدین فروردین
 
امروز اتفاقات غیر منتظره ای برای شما رخ می دهد و حتی ممکن است کارهایتان، آن طور که برنامه ریزی کرده بودید، پیش نروند بنابراین از همین حالا خودتان را آماده کنید. این اتفاق می تواند فرصت های دیگری را بیش پای شما قرار دهد پس تا انرژی و زمان کافی دارید، از آن برای رشد و پیشرفت خود استفاده کنید. رابطه شما با شریک زندگی تان کمی شکراب شده است اما از آنجا که شما قدرت درک بالایی دارید و می دانید که مسبب تغییرات رفتاری او چیست بهتر است هر چه زودتر برای حل آن اقدام کنید. نگران نباشید سرانجام هر دوی شما به آنچه می خواهید می رسید.



فال روزانه متولدین اردیبهشت
 
شما باید در فعالیت هایی که با درونیات تان مطابقت دارد، شرکت کنید. شاید پیدا کردن آنچه به صلاح شماست در حال حاضر کمی دشوار و پیچیده باشد اما به زودی در جایی که انتظار آن را ندارید، همه چیز برای شما روشن و واضح خواهد شد. شما باید برای هدف های بزرگ تری در زندگی تان قدم بردارید. بهتر است کمی از عادات روزمره تان فاصله بگیرید و از زاویه دید دیگری به مسیر زندگی خود نگاه کنید. اخیرا حس می کنید که عزیزترین فرد زندگی تان از شما دور شده است و دیگر مثل سابق به هم نزدیک نیستید. شاید تا به حال فکر می کردید که این مشکل غیر قابل حل است اما اکنون به نتیجه ای خلاف آن می رسید و همه چیز بر وقف مرادتان پیش خواهد رفت.
 

فال روزانه متولدین خرداد
 
افرادی که قدرت بیشتری نسبت به شما دارند، به عنوان مثال در محیط کار در سطح بالاتری از شما هستند، امروز با شما ارتباط بیشتری خواهند داشت و حتی ممکن است شما را به روش های مختلف امتحان کنند. شاید از این اوضاع کمی ناراضی باشید و فکر کنید که در مقابل یک چهار راه ایستاده و توان تصمیم گیری ندارید اما این را بدانید که تغییرات آغاز رشد و موفقیت هستند. اگر عشق زندگی تان امروز یک حرف و فردا یک حرف دیگر زد، به دل نگیرید زیرا او در حال حاضر نمی تواند تصمیم درست را بگیرد اما به تدریج تمام تکه های پازل کنار هم قرار می گیرند و تصویری زیبا می سازند.
 
 
فال روزانه متولدین تیر

شما در حال رشد هستید و این خیلی خوب است پس بهتر است تمرکز خود همچنان بر این کار قرار داده و در مواقع احتیاج تغییرات لازم را حاصل کنید. اگر احساس می کنید تنهایی از پس این کار بر نمی آیید، خود را از کمک دیگران محروم نکنید. آنوقت می بینید که چگونه رشد کرده و به موفقیت دست خواهید یافت. فرصت های طلایی در انتظار شما هستند. فکر می کنید در مه قدم می زنید و نمی توانید جلوی پاهای خود را ببینید، این احساس به دلیل بحث های اخیر شما با عشق تان است اما به تدریج همه چیز برایتان روشن و واضح می شود و شما نیز به این نتیجه می رسید که دلیلی برای ترسیدن وجود ندارد.

 

فال روزانه متولدین مرداد
 
امروز انرژی شما زیاد است و بهترین فرصت است تا از آن برای پیشرفت زندگی خود استفاده کنید. فرصت های بزرگ درِ خانه شما را می زنند اما قبل از باز کردن در، خوب در مورد آنها اطمینان حاصل کنید. شاید آن جوابی که شما به دنبالش هستید، در انتظارتان نباشد اما عجله نکنید. تمام جوانب را بررسی کنید و جسارت لازم را به دست آورید، از تغییر و تحول نیز نهراسید. در مورد شخصی که از شما فرسنگ ها دور است، خیالبافی می کنید. به زودی خیال های شما رنگ واقعیت به خود می گیرند.
 
 
فال روزانه متولدین شهریور

امروز انرژی زیادی به دست می آورید. این انرژی می تواند فیزیکی یا حتی روحی باشد در هر صورت توجه شما را به خود جلب کرده است. بهتر است از آن به بهترین شکل استفاده کنید. مسئولیت کارهایی خود را به گردن بگیرید و به دنبال تغییرات مثبت در زندگی تان باشید. در رابطه ای به سر می برید که از آن ناراضی هستید و دوست دارید به آن خاتمه دهید. شاید در این راه با اصرار طرف مقابلتان مواجه شوید اما اگر اطمینان دارید، بر تصمیم خود پافشاری کنید.


فال روزانه متولدین مهر

 

امروز چشم هایتان را کمی بیشتر باز کنید و فرصت هایی را که پیش پایتان قرار می گیرند از دست ندهید. عجولانه رفتار نکنید. این روزها سریع تر از همیشه در حال گذر هستند و شما برای همسو شدن با آنها باید تغییراتی را در سبک زندگی تان ایجاد کنید. اما حواس تان باشد به اولین چیزی که در مسیرتان قرار گرفت، چنگ نزنید بلکه تمام جوانب را به خوبی و از نزدیک بررسی کنید و پس از اطمینان از آن وارد عمل شوید.
 

 


فال روزانه متولدین آبان
 
امروز اتفاقی غیر منتظره برایتان رخ می دهد که تمام توجه تان را به خود جلب می کند اما شما باید دیدتان را وسیع تر کنید و به چیزهای بزرگ تری که در ارتباط با آن رخ خواهند داد، بیاندیشید. فرصت های بزرگی در دست شماست که نباید نادیده شان بگیرید. شاید بهتر باشد تغییراتی را قبل از وقوع این اتفاقات به زندگی خود بدهید سپس برای ورود هوای تازه پنجره ها را باز کرده و نفسی عمیق بکشید. در رابطه عاطفی خود به مشکل بر خورده اید و هر چه بیشتر برای حل آن اقدام می کنید بیشتر در باتلاق فرو می روید. زمان آن است کمی عقب بکشید و به محدودیت های خود پایبند باشید.


فال روزانه متولدین آذر

 

حال که چراغ برای شما سبز شده است، قدم اول را بردارید. با انرژی مثبتی که در فضاست موفقیت شما حتمی خواهد بود. از ناشناخته ها نترسید و برای ایجاد تغییرات بزرگ و اساسی جسارت خود را بالا ببرید. شاید برهم زدن نظم زندگی در حال حاضر برایتان واجب باشد تا با فرصت های جدید آشنا شوید. شما در رابطه ای به سر می برید که شما را وادار به تجربه هایی کرده که تنهایی از آن گریزانید. همچنین به این نتیجه رسیده اید که بسیاری از رفتارهای شریک زندگی تان نه تنها شما را بلکه دیگران را نیز آزار می دهد. بهتر است از همین حالا برای تغییر آن اقدام کنید. تا دیر نشده اولین قدم را بردارید. 

 


فال روزانه متولدین دی
 
مسئولیت زندگی خود را به عهده بگیرید و تغییرات مهم، اساسی و لازم را به زندگی خود بدهید. فرصت های زیادی در دستان شماست کافی است به آنها چنگ بزنید. شاید در این شرایط کمی گیج شوید اما ایجاد این تغییرات برای رشد و پیشرفت شما در آینده ضروری است. به دلیل بحث های اخیر کمی گیج هستید و فکر کنید که از معشوقه خود دور شده اید و دیگر به آن احساسی ندارید اما با گذشت زمان این ابهام کنار رفته و رابطه شما قوی تر از قبل پیش می رود.
 


فال روزانه متولدین بهمن

شما باید به یکی از ابعاد زندگی خود تغییرات اساسی دهید اما در این راه عجله نکنید. به دنبال تغییرات تنها برای انجام وظیفه نباشید بلکه خوب در مورد نقاطی که احتیاج به تغییر دارند تحقیق کنید سپس وارد عمل شوید. اکنون بهترین زمان برای رشد شماست بنابراین راهی را انتخاب کنید که بزرگ ترین رشد را در آن خواهید کرد. شما از خواسته شریک زندگی تان باخیرید و انگیزه او را از رابطه با خود می دانید، خودتان را هم به خوبی می شناسید بنابراین درنگ نکنید و به آنچه در ذهن تان است جامه عمل بپوشانید.
 


فال روزانه متولدین اسفند

دوره مهمی از زندگی خود را آغاز کرده اید و فرصت های زیادی برایتان فراهم است که حتی ممکن است از آنها بی خبر باشید. احساس کنید که باید به زندگی خود تغییراتی دهید اما فکر کردن به آن تنها گیج تان می کند. چیزهایی که هیچ فایده ای در زندگی برایتان ندارند را دور بریزید تا فضا برای ورود موفقیت های جدید باز شود. حال بهترین زمان برای درخشیدن است. پس از مدت ها انتظار، از شنیدن حرف های دل یکی از نزدیک ترین افراد زندگی تان احساس آرامش خواهید کرد. خودتان را برای شنیدن حقایق شیرین آماده سازید.

 

منبع: برترین ها


مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: