فال روزانه جمعه 17 مهر 1394

فال روزانه

تبلیغات در سایت ما
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما

تبلیغات سایت

فال روزانه جمعه 17 مهر 1394

فال روزانه جمعه هفدهم مهر 1394

 

دوست عزیزی که 17 مهر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! آیا برای ریسک کردن آماده اید؟ امسال سالی فوق العاده برای تکیه کردن به بخت و اقبال و امتحان کردن چیزهای تازه است. اگر کاری هست که مدت ها دلتان می خواسته تجربه کنید ولی همیشه آن را به تعویق می انداخته اید، اکنون زبان آن فرا رسیده است که یک قدم به عقب برداشته و سپس به سوی آن دورخیز کنید. با پی بردن به این که محدودیت هایتان دیگر نمی توانند مانع شما شوند، تمام مدت اعتماد به نفس و شجاعتتان در اوج خود خواهد بود. امسال بهترین زمان ممکن برای این است که که به مسافرت رفته و کارهای جدید یاد بگیرید، چرا که دلتان می خواهد دنیای خود را گسترش داده و به بینش و آگاهی دست پیدا کنید. با فرا رسیدن آبان ماه خواهید دید که چیزهای زیادی درباره خود و دنیای اطرافتان فرا گرفته اید. به شما تبریک می گوییم، شما امسال کارهای خود را به خوبی انجام می دهید!

 

فال روزانه متولدین فروردین
 
امروز نمی توانید گارد دفاعی خود را کنار بگذارید، زیرا به نظر می رسد که دیگران بی دلیل عصبانی هستند و ناگهان به شما حمله می کنند. مکالمات و بحث هایتان بی نتیجه باقی می مانند و نه می توانید حرف دیگران را بپذیرید و نه آنها می توانند شما را قانع کنند. ولی باید این را هم د نظر داشته باشید که امروز شما کمی حساس شده اید و نصیحت های دوستانه و دلسوزانه یک نفر را ممکن است اشتباه برداشت کنید. اینقدر حرف های دیگران را به خودتان نگیرید، انعطاف پذیری در نگرش و تفکرتان به شما کمک ریادی خواهد کرد و احساس سبکی به شما دست خواهد داد. اگر نمی توانید جواب دیگران را با خوبی و آرامش بدهید بهتر است اصلا چیزی نگویید.
 
 
 
فال روزانه متولدین اردیبهشت
 
امروز ذهن خود را آنقدر درگیر جزئیات کرده اید که توجه به کل ماجرا را از یاد برده اید. هرچند توجه ویژه شما به جزئیات ممکن است از طرف دیگران نادیده گرفته شود، ولی برای خود شما می تواند نتایج خوبی به دنبال داشته باشد. با این حال، ایده آل گرایی دیوانه وار امروز شما همه را به ستوه خواهد آورد. طی روزهای آینده پیشرفت بیشتری در کارهایتان مشاهده خواهید کرد. هدف های خود را کنار نگذارید، ولی کمی صبر کنید تا بتوانید دیگران را نیز با خود هم داستان کنید. اگر احساس می کنید در رابطه عاطفیتان دچار مشکل شده اید قبل از آن که طرف مقابلتان را متهم کنید نگاهی به خودتان بیندازید و ببینید آیا واقعا هیچ اشتباهی نداشته اید؟
 

فال روزانه متولدین خرداد
 
امروز دوستانتان حمایتی که از آنها انتظار دارید را نشان نخواهند داد، ولی به احتمال زیاد برای این کارشان دلیلی دارند و این دلیل هم نگرانی آنها برای خودتان است، چرا که آنها صلاح شما را می خواهند. نه این که کاری که می خواهید انجام دهید و یا چیزی که می خواهید اشتباه باشد، فقط هیجان بیش از حدتان ممکن است باعث شود نتوانید تمام جوانب مربوط به آن را در نظر داشته باشید. هرکاری که امروز انجام دهید و یا تعهداتی که بپذیرید را مجبور خواهید طی روزهای آینده اصلاح کنید. تعداد ساعت های هر شبانه روز ثابت هستند و شما هم تا حد مشخصی می توانید کار کنید، با ساده انگاری بیش از حد باری سنگین تر از حد تواناییتان بلند نکنید تا بعدا پشیمان نشوید.
 
 
فال روزانه متولدین تیر

شاید امروز احساس کنید که همه کارها و رفتارهایتان را باید برای دیگران توجیه کنید، ولی برآورده کردن انتظارات دیگران در حال حاضر آنقدر که خودتان فکر می کنید اهمیت ندارد؛ آنچه مهم است این است که با خودتان صادق باشید.به جای این که با عجله پیش رفته و بخواهید دیگران را راضی و خوشحال نگه دارید، بهتر است بگذارید هر کسی خودش  مسئول خود و احساساتش باشد. البته نیازی نیست مهربانی همیشگی خود را کنار بگذارید؛ تنها کافی است اول به کارهای خودتان رسیده و بعد از آن به سراغ دیگران بروید. اگر طی هفته گذشته نتوانسته اید برای خانواده خود وقت بگذارید امروز آنها را به گردش و تفریح ببرید.

 

فال روزانه متولدین مرداد
 
امروز ممکن است از صبح تا شب دور خودتان بچرخید و در پایان روز هم احساس کنید نتوانسته اید تمام کارهایی که در نظر داشته اید را به انجام برسانید و کارهایتان نصفه و نیمه باقی مانده اند. طی روز در حین انجام هر کاری که باشید یک کار دیگر توجه شما را از آن منحرف کرده و به سراغ کار بعدی خواهید رفت. با این حال خیلی راحت می توانید به این وضعیت غلبه کنید. به خودتان یادآوری کنید که از این شاخه به آن شاخه پریدن چه عواقبی می تواند داشته باشد. به خودتان زیاد فشار نیاورید، امروز روز تعطیل و وقت استراحت است. تنها کارهایی که می توانید و اضطراری هستند را انجام دهید و تا یک کار تمام نشده به سراغ بعدی نروید.
 

فال روزانه متولدین شهریور
 
امروز به راه حل هایی که در اختیار دیگران قرار می دهید خوب فکر کنید، چرا که حتی اگرخودتان هم از چیزی که می گویید اطمینان نداشته باشید، طرف مقابلتان خیلی راحت به حرف شما اعتماد خواهد کرد. امروز آنقدر از منطق و طرز فکر خود مطمئن هستید که ممکن است به طور کاملا ناگهانی و حساب نشده تصمیم به انجام کاری بگیرید که تا به حال حتی به آن فکر نکرده اید. به جای آن که با کله شقی از تصمیمی که گرفته اید دفاع کنید، از کسانی که مورد اعتمادتان هستند بخواهید شما را در این زمینه راهنمایی کنند. این که وقتی جواب درست یک مشکل را نمی دانید به ندانستن خود اعتراف کنید نشان دهنده هوشمندی شما است و نقطه ضعفتان محسوب نمی شود.
 
فال روزانه متولدین مهر

 

امروز فرصت خیلی خوبی برای انجام کارهایی است که طی سه هفته گذشته می خواسته اید انجام دهید ولی هر بار به دلیلی موفق به انجام آنها نشده اید. شما می توانید امروز با اعتماد به نفس تمام دست به کار شوید و نتیجه های خوبی را نیز به دست بیاورید. دیگر وقت حرف زدن در مورد آن چه می خواهید تمام شده است، اکنون دیگر زمان عمل کردن است. حرف های شما بسیار مؤثر هستند ولی در نهایت این کارهایتان هستند که از اهمیت بیشتری برخوردارند. قربانی قضاوت های دیگران درباره خودتان نشوید و نگذارید حرف های آنها شما را از میدان به در کند. آستین هایتان را بالا بزنید و به دیگران نشان بدهید که با چه کسی طرف هستند.
 

 


فال روزانه متولدین آبان
 
با وجود این که رویاهایتان شما را با دنیای تازه ای آشنا کرده اند، باید استفاده از عقل و منطقتان را نیز در نظر داشته باشید، چرا که امروز منطق و واقع بینیتان به شما در رهایی از یک موقعیت نامطلوب کمک خواهد کرد. شما در حال حاضر در مرحله ای هستید که دنیای اطرافتان در حال تغییر است. تنها کاری که باید بکنید این است که جا نزنید و حتی اگر پاسخ سوال هایی که ذهنتان را درگیر کرده اند را نمی دانید هم تسلیم این وضعیت نشوید. نیت پاکی که دارید وقتی در کنار پشتکار و سخت کوشی مثال زدنیتان قرار بگیرد به شما کمک خواهد کرد تا راه را از هر مانعی پاک کرده و عملکردی مؤثر داشته باشید. پشتکار و تلاش بیش از ذکاوت به کارتان خواهد آمد و بی شک شما دارای این خصوصیات هستید.
 


فال روزانه متولدین آذر

 

احساس می کنید که عواقب تصمیم اشتباهی که گرفته اید به سراغتان آمده اند. به نظرتان افراد دیگری که در این اشتباه با شما شریک بوده اند به راحتی از این مخمصه فرار کرده اند و این تنها شما هستید که باید با این وضعیت روبرو شوید. خودتان را نگران این موضوع نکنید، از امروز اوضاع کم کم روبراه خواهد شد و شما خواهید توانست آنچه ذهنتان را درگیر کرده است به وضوح به زبان بیاورید. تنها کافی است قبل از این که دهانتان را باز کنید خوب فکرهایتان را کرده و ببینید دقیقا چه می خواهید بگویید. انتظار نداشته باشید که همه چیز به طور ناگهانی تغییر کند و به خودتان کمی وقت بدهید، ولی حرف زدن درباره این موضوع باعث خواهد شد که احساس بهتری داشته باشید.

 

 

فال روزانه متولدین دی
 
امروز با وجود آن که تغییراتی دارند در احساسات و وضعیت روحیتان به وجود می آیند، شما به اندازه دیگران سر حال و هیجان زده به نظر نمی رسید. شما آگاهی خیلی خوبی از وضعیت فعلی دارید و انتظار این را داشته اید که مخالفت هایی با شما صورت بگیرد؛ پس بدون آن که کنترل احساسات خود را از دست بدهید وضعیت را سنجیده و قبل از این که عکس العملی نشان دهید که بعدا موجب پشیمانیتان بشود خوب به آن فکر کنید. قبل از این که نظرات خود را بیان کنید بگذارید احساسات شدید خشم و یا ناراحتی در وجودتان فروکش کنند، در غیر این صورت با حرف هایتان تنها موقعیت را پیچیده تر از آنچه که هست خواهید کرد. داشتن قدرت تشخیص از شهامت مهمتر است.
 


فال روزانه متولدین بهمن

طی سه هفته پیش شاهد این بوده اید که همراه با تغییرات چشمگیر ایجاد شده در شرایط موجود، بی آن که کاری از دستتان بربیاید برنامه هایی که داشته اید بهم ریخته اند. خوشبختانه این دوره به پایان رسیده است و می توانید دوباره کنترل امور را در دست گرفت و در جهت درست گام بردارید. ممکن است چند روزی طول بکشد تا بتوانید مشکلاتی که پشت سر گذاشته اید را بررسی کرده و یک استراتژی جدید برای موفقیتتان در نظر بگیرید، ولی نگذارید این تأخیر چند روزه شما را دلسرد کند. ذهنیت مثبت خود را حفظ کنید و تمام تلاشتان را کنید که بتوانید سرپا بایستید تا همه چیز درست همان طوری که انتظارش را دارید پیش برود.
 


فال روزانه متولدین اسفند

شما امروز به نقشه های بلندپروازانه خود فکر می کنید و با تمام وجود می خواهید که به سوی جلو پیش بروید. با این حال هماهنگ شدن با دیگران و کنار آمدن با آنها سخت تر از آن چیزی خواهد بود که شما انتظارش را داشته اید، به ویژه اگر اختلافات قابل توجهی بین اهداف شما و آنها وجود داشته باشد. متأسفانه باید بگوییم که بی صبری فعلی شما هیچ کمکی به تسریع بهبود شرایط نخواهد کرد. خوشبختانه اگر طی چند هفته آینده آهسته و پیوسته پیش بروید و تمتم آنچه از دستتان بر می آید را انجام دهید و مهارت هایتان را به کار بگیرید خواهید دید که در این میدان رقابت پیروز خواهید شد. اگر می خواهید کسی که وست دارید در این مسیر با شما همراه باشد، شما هم نباید حتی لحظه ای از او غافل شوید.

 

منبع: برترین ها


مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: