فال روزانه شنبه 28 شهریور 1394

فال روزانه

تبلیغات در سایت ما
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما

تبلیغات سایت

فال روزانه شنبه 28 شهریور 1394

فال روزانه شنبه بیست و هشتم شهریور 1394

 

دوست عزیزی که 28 شهریور به دنیا آمده ای تولدت مبارک! از همین امروز که تولدتان است به بعد، دوره جدید در زندگی تان آغاز می شود و اتفاقات روزمره و کسالت بار گذشته کاملا از بین خواهند رفت. در این سال به مسافرتی دور از محل زندگی خود می روید و تجربه های فوق العاده ای را کسب خواهید کرد طوری که زاویه دیدتان نسبت به خیلی مسائل تغییر خواهد کرد. بهترین زمان برای این سفر ماه آبان است. بهتر است چشم تان را کمی بیشتر باز کنید و نشانه هایی که آینده شما را تغییر خواهد داد، دریافت و از آنها استفاده کنید. یک سورپرایز برای شما در راه است. شما اکنون توانایی آن را دارید که سرنوشت خود را  تغییر دهید بنابراین تا جایی که می توانید برای تغییرات بزرگ زندگی تان تلاش کنید.
 
 
 
فال روزانه متولدین فروردین

خبر تازه ای از یکی از مهمترین افراد زندگی تان خواهید شنید طوری که رابطه شما به بهترین شکل خود تغییر خواهد کرد. با این تغییر احساس می کنید که به خوبی و کاملا او را می شناسید و مرزهایی که بین خود با او ساخته بودید، از بین می رود. این رابطه ممکن است در مسائل مالی شما نیز تغییراتی ایجاد کند و وضع شما را بهتر از قبل سازد. موضوعات زیادی ذهن شما را درگیر کرده است اما امروز یکی از آنها  مهمتر از بقیه به نظر می رسد. این موضوع با گذشته شما در ارتباط است. بهتر است درباره آن با شریک زندگی خود صحبت کنید.
 
 
 
فال روزانه متولدین اردیبهشت

اگر بلند شدن از تختخواب برای رفتن به محل کار، برایتان سخت شده است بدانید که وقت تغییر شغل است. شاید این شرایط ایده آل شما نیست و از آن خسته شده اید پس بهتر است کمی به زندگی خود تغییر دهید و جنبه های دیگری از خود را بیان کنید. برای خود یک هدیه بخرید و به دنبال چیزی باشید که از آن نهایت لذت را می برید. اگر مجرد هستید و احساس تنهایی می کنید، موقعیت مناسبی برای شما فراهم می شود که بهتر است در مورد آن خوب فکر سپس تصمیم بگیرید. با صحبت کردن بیشتر با طرف مقابل تان می توانید از تصمیم خود اطمینان بیشتری حاصل کنید.

 

فال روزانه متولدین خرداد

امروز عشق در فضا پراکنده است، به همین دلیل تا می توانید نفس عمیق بکشید و انرژی مثبت آن را دریافت کنید. شما برای یک قرار و گفتگویی عاشقانه آماده هستید پس تردید نکنید و با فرد مورد علاقه خود قرار ملاقاتی بگذارید. اگر به فکر خرید لباس هستید، دست نگه دارید و پول تان را فعلا خرج نکنید. چیزی که اکنون به آن فکر می کنید واقعا مورد نیازتان است؟ امروز با افراد زیادی در ارتباط خواهید بود. ممکن است با عشق تان بگو مگویی داشته باشید اما این را هم بدانید که این گفتگوها گاهی نتایج مثبتی خواهند داشت پس نگرانی به دل راه ندهید و از لحظات با هم بودن لذت ببرید.
 
 

فال روزانه متولدین تیر
 
امروز حوصله کافی برای صحبت با دوستان تان را ندارید و از غیبت هایی که آنها در جمع می کنند خسته شده اید. احساس کسالت دارید طوری که دوست دارید مدام سر دیگران غر بزنید. برای جلوگیری از این کار توصیه می کنیم اگر می توانید کمی تنها بمانید. امروز در مورد موضوعی جزیی در گذشته با عشق تان بحث می کنید. اگر چه به نظر شما بهتر است در مورد آن همین حالا صحبت کنید اما یادتان باشد که برای این نوع گفتگو باید به شرایطی که در آن به سر می برید نیز بیاندیشید. آیا بیان کردن این مسئله در حال حاضر ضروری است؟

 
 
فال روزانه متولدین مرداد

درست آن زمان که فکر می کنید همه چیز سر جای خودش است، سرنوشت عوض می شوید و آنچه دور از انتظار است اتفاق می افتد. امروز هم یکی از آن روزهاست. ممکن است خبری به شما برسد که زندگی تان را تحت تاثیر قرار دهد، خبری مثل این که مجبور شوید شهر یا کشور خود را تغییر دهید یا شاید تصمیم به ازدواج گرفته اید و شرایط برایتان فراهم شده است. در هر صورت چیزی که روشن و واضح است، خوشبختی شما است. شما تقریبا با هر پیشنهادی که عشق تان می دهد، موافقت می کنید اما امروز در مورد یک موضوعی با او مخالف می کنید. بله، گاهی باید از اعتقادات خود دفاع کرد. 

 
فال روزانه متولدین شهریور

سعی کنید امروز نسبت به اتفاقات اطراف تان خوش بین باشید و با اعتماد به نفس کافی به هر آنچه در ذهن تان می گذرد جامع عمل بپوشانید. اگر هدف خاصی را دنبال می کنید، امروز منتظر اتفاقی باشید که شما را به هدف تان نزدیک تر می کند. بنابراین از همین حالا برای قدم های بعدی خود برنامه ریزی کنید. امروز بیش از هر زمان دیگری دوست دارید برای دیگران به خصوص در مورد مسائل عاطفی صحبت کنید. اگر اطمینان دارید که عشق تان آمادگی شندیدن آنها را دارد، درنگ نکنید. شاید با گفتگوی بیشتر نتایج خوبی در انتظار هر دوی شما باشد.

 

فال روزانه متولدین مهر
 
در انتظار تغییرات بزرگ در زندگی تان باشید. به زودی تمام تلاش هایی که در چند وقت اخیر برای رسیدن به هدف هایتان کرده اید، نتیجه می دهد. جدا از آن اکنون شرایط روحی شما برای یک رابطه عاطفی مساعد است بنابراین زمان بیشتری را با شریک زندگی خود بگذرانید. به عنوان مثال برای یک دیدار عاشقانه برنامه ریزی کنید. دوستی قدیمی را ملاقات می کنید که تاثیری زیادی بر زندگی کنونی شما دارد. با گفتگو به این نتیجه می رسید که نقاط مشترک زیادی با هم دارید و روزهای بسیار خاطره انگیزی را با او بار دیگر خواهید گذراند.

 

فال روزانه متولدین آبان

سعی کنید زیاد خودتان را خسته نکنید. انرژی شما اخیرا کم شده است طوری که احساس کسالت می کنید. اگر ارتباط با دیگران موجب رنجش تان می شود، وقت بیشتری را در تنهایی بگذرانید. اگر همیشه دلتان می خواست که ساعات زیادی را در تختخواب بگذرانید، امروز همان روز است.  وقت آن است که با شریک زندگی تان صحبت کنید و بیش از این وقت را تلف نکنید به خصوص اکنون که او راه خود را اشتباه می رود. کاری که شما باید انجام دهید این است که تمرکز را فقط روی این موضوع بگذارید و تمام سوالات خود را مطرح کنید.

 

فال روزانه متولدین آذر
 
پروژه ای که مدت هاست روی آن کار می کنید امروز به نتیجه می رسد و بر وضعیت مالی شما تاثیر مثبتی نیز می گذارد. این نتیجه اعتماد به نفس و انرژی کافی که بدان احتیاج داشته اید را به شما می دهد. یادتان نرود که این شادی را جشن بگیرید. امروز صحبت کردن با عشق تان برایتان کمی دشوار شده است اما شما باید در مورد موضوعی که ذهن تان را درگیر کرده است با یگدیگر گفتگو کنید تا بدانید که هر کدام در کجای این رابطه قرار گرفته اید. اگر چه مکالمه شما در ابتدا خیلی جدی پیش خواهد رفت اما در نهایت به خنده منتهی خواهد شد.

 

فال روزانه متولدین دی

تغییرات خوب است اما زمانی که ناگهان رخ می دهد، کمی ترسناک است و موجب استرس می شود. این همان حسی است که امروز تجربه می کنید.  فردی شما را از یک تغییر بزرگ آگاه می کند و شما نمی دانید در مقابل آن چه عکس العملی نشان دهید. فقط سعی کنید جلوی هیجانات خود را بگیرید. شما در نهایت متوجه خواهید شد که این تغییرات به نفع شما و زندگی تان خواهد بود. امروز روز خنده و شادی با عشق زندگی تان است. اگر می خواهید جنبه های مثبت زندگی را بیشتر ببینید، کمی زاویه دید خود را تغییر دهید. مطمئنا شریک زندگی  شما نیز از این موضوع خشنود خواهد شد و از شما قدردانی خواهد کرد.
 


فال روزانه متولدین بهمن

شما دوست دارید در مورد موضوعی اطلاعات جمع کنید اما چرا قبل از رفتن به کتابخانه، سایت های مختلف را به صورت آنلاین چک نمی کنید؟ شما می توانید بدون وقت تلف کردن و از خانه خارج شدن، به اطلاعات مورد نظر خود دست یابید. شاید تکمیل این پروژه احتیاج به یک سفر داشته باشد، آن را نیز از دست ندهید. امروز یکی از روزهای خاطره انگیز برایتان خواهد شد زیرا دوستی را ملاقات می کنید و خاطراتی شیرین از گذشته دوباره برایتان زنده می شود طوری که غافلگیر خواهید شد.
 
 
 
فال روزانه متولدین اسفند

امروز از جانب یکی از دوستان یا اقوام تان خبری به شما می رسد که از شنیدن آن تعجب می کنید اما نگران نشوید زیرا نتایج آن مثبت خواهد بود اگر چه شاید اکنون اینطور به نظر نیاید. با شریک زندگی تان کمی بحث خواهید داشت شاید دلیل آن اختلاف نظرتان سر موضوعی خاص باشد اما نگذارید که این موضوع ادامه پیدا کند و رابطه شما را در آینده نیز تحت تاثیر قرار دهد. شما باید از خصوصیات اخلاقی خوب یکدیگر قدردانی کنید حتی اگر با آن کاملا موافق نیستید.
 
 

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: