فال روزانه پنجشنبه 26 شهریور 1394

فال روزانه

تبلیغات در سایت ما
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما

تبلیغات سایت

فال روزانه پنجشنبه 26 شهریور 1394

فال روزانه پنجشنبه بیست و ششم شهریور 1394

 

دوست عزیزی که 26 شهریور به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! اکنون فرصتی مناسب است برای این که مهارت هایی که مدت هاست با صبر و پشتکار در حال فراگیری آنها بوده اید را به دیگران نشان دهید. دیگران نیز از استعدادها و توانایی های شما بهره بسیار زیادی خواهند برد، پس از به نمایش گذاشتن آنها هراسی نداشته باشید. یکی از وظایف فعلی شما این است که یاد بگیرید چگونه قدر دانش و توانایی های خود را بدانید. هر چقدر بیشتر بتوانید این کار را انجام دهید دیگران نیز ارزش بیشتری برای شما قائل خواهند شد. مهر ماه زمان خیلی خوبی است برای این که به دیگران نشان دهید چه در چنته دارید و چه کارهایی از دستتان بر می آیند. بخصوص آغاز فعالیت هایی مثل بازاریابی و یا ارائه خدمات آموزشی می تواند بسیار مفید باشد و منافع زیادی برای شما داشته باشد و تا اواخر سال حتی ممکن است به سوددهی بیشتری نیز برسد.
 
 
 
فال روزانه متولدین فروردین

امروز شاید دیگران در برخوردها و حرف های خود نیت های خیلی خوبی داشته باشند، ولی انتقادهای ناگهانی آنها ممکن است روی نگرش شما تأثیر گذاشته و باعث شود نسبت به آنها جبهه بگیرید. ولی بهتر است به جای این رفتارهای متعصبانه خوب به حرف های آنها گوش کنید، چرا که ممکن است در مورد حرف هایشان بر اساس آنچه خودتان فکر می کنید قضاوت کنید و متوجه نشوید که آنها واقعا چه می خواهند بگویند. پیش از آن که نتیجه گیری های اشتباه بکنید از طرف مقابلتان بخواهید در مورد منظور خود توضیح بیشتری به شما بدهد. نبوغ درونیتان دنبال راهی می گردد تا خود را بروز دهد، خودتان را برای تجربه های تازه آزاد بگذارید و دست و بال خودتان را نبندید.
 
 
 
فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز به طور ناگهانی متوجه خواهید شد که در رابطه با یکی از کارهایی که فکر می کردید مدت زیادی است که تمام شده خرده کاری های بسیار زیادی به جای مانده است که باید انجام شوند. اگر خوب نگاه کنید می بینید که چیزهایی که قبلا به نظرتان جزئیاتی بی اهمیت می آمده اند می توانند نتیجه کار را از زمین تا آسمان عوض کنند و اکنون زمان آن رسیده است که به این جزئیات مهم رسیدگی کنید. البته اگر انتظار داشته باشید که برای این اضافه کاری مورد تشویق قرار بگیرید دلسرد خواهید شد، چون خبری از این چیزها نیست. ولی اگر کارتان را درست انجام دهید در زمانی که اصلا انتظارش را ندارید مورد تشویق و قدر دانی قرار خواهید گرفت.

 


فال روزانه متولدین خرداد

امروز بیش از هر چیز دیگری به تفریح و خوشگذرانی نیاز دارید، ولی نمی دانید دقیقا چه کارهایی دوست دارید انجام دهید. لازم نیست برای این کار برنامه ریزی خاصی داشته باشید. همه چیز خیلی راحت و خود به خود پیش خواهد آمد، کافی است برنامه تان را برای تغییرات احتمالی باز بگذارید و به خلاقیت خود اجازه بروز بدهید. قرار نیست شما از همه چیز سر در بیاورید، سرتان به کار خودتان باشد و کاری به کار دیگران نداشته باشید. بد نیست بنشینید و همراه با عشقتان به صورت نوبتی در مورد چیزهایی که دوست دارید و چیزهایی که دوست ندارید حرف بزنید. این کار به هر دوی شما فرصت خواهد داد تا رابطه خود را بهبود ببخشید.
 
 
 
فال روزانه متولدین تیر

در افکار خود خیلی دقیق باشید چرا که به لطف انرژی کیهانی موجود خواهید توانست همان چیزی که می خواهید را به سوی خودتان جذب کنید! وقت آن رسیده است که با خودتان خلوت کرده و به طور خیلی جدی و عمیق به این که از یک رابطه عاطفی چه انتظاراتی دارید و چه چیزی می خواهید فکر کنید. زندگی خصوصی شما به دنبال برخی بحث های شدید ممکن است با مشکلاتی همراه شود که برای شما غیر قابل درک هستند. شما حتی نمی توانید به طور دقیق بگویید مشکل از کجاست و به همین دلیل هم شاید علاقه ای به حل کردن این مشکلات نداشته باشید. آخر هفته خود را با این بحث های بیهوده هدر نکنید، پس از این هفته طولانی و خسته کننده بهتر است از این روزهای خود لذت ببرید.

 
 
فال روزانه متولدین مرداد

انتظار دارید که دوستان و آشنایانتان در شبکه های اجتماعی شما را در زمینه موضوع خاصی حمایت و همراهی کنند، ولی انتظارات خود را خیلی بالا نبرید تا بعدا دلخوری به وجود نیاید و احساس افسردگی به شما دست ندهد. انعطاف پذیری به شما کمک خواهد کرد برخی مشکلات غیر مترقبه را خیلی راحت و با مهارت تمام حل کنید. داشتن حس شوخ طبعی به شما کمک می کند ارتباطات خوبی با دیگران برقرار کنید. امروز از آن روزهایی است که دلتان می خواهد دور و برتان پر از آدم باشد و  اصلا حال و حوصله خانه نشینی را ندارید و ممکن است اگر در خانه بمانید دعوا درست کنید. عشقتان را با خود همراه کنید و به مهمانی بروید،یا بیرون از خانه با دوستانتان قرار بگذارید.

 

 
فال روزانه متولدین شهریور

به نظر می رسد این چند وقت خیلی حواستان به جیبتان نبوده است و حالا مجبور هستید مواظب کوچکترین خرج هایتان هم باشید تا مبادا تا موقع گرفتن حقوق پول کم بیاورید. ولی کوچکترین خطاها هم می توانند برایتان مشکل ساز شوند. قسط های عقب افتاده یا قبض های پرداخت نشده هر لحظه ممکن است برایتان دردسر درست کنند، پس حواستان را خوب جمع کنید. کمی اراده کافی است تا بتوانید مشکلات اقتصادیتان را خیلی زود حل کنید. مواظب باشید با حرف های نسنجیده ای که قبل از گفتنشان حتی خودتان هم به اندازه کافی به آنها فکر نکرده اید عشقتان را از خودتان نرنجانید. شما که دلتان نمی خواهد تمام روز را منت کشی کنید، می خواهد؟

 

فال روزانه متولدین مهر

امروز قبل از آن که خانه را ترک کنید مانند یک اشراف زاده به خودتان برسید. تا جایی که می توانید لبخند به لب داشته باشید. در حال حاضر از لحاظ فکری و منطقی به هیچ عنوان ثبات ندارید و جمله خود را با یک فکر آغاز کرده و با فکری دیگر به پایان می رسانید. این وضعیت شما ممکن است باعث شود به صورت ناخواسته حرف هایی بزنید که اطرافیانتان را از خود برنجانید، پس پیش از آن که حرفی بزنید خوب فکر کنید تا با حرف های خام خود که  خیلی تصادفی از دهانتان بیرون می آیند کسی را آزرده خاطر نسازید. در غیر این صورت هرچقدر هم از ته دل عذر خواهی کنید بی فایده خواهد بود، حرفی که گفته شده است را نمی توان پس گرفت و زمان را هم نمی توان به عقب بازگرداند.
 

 

فال روزانه متولدین آبان

امروز ممکن است با لجبازی و اصرار بیهوده برای ثابت کردن ایده ها و حرف های بی اساس خودتان را در موقعیت سختی قرار دهید. همچنین احتمال دارد امروز در قضاوت های خود دچار اشتباه شوید. پس پیش از آن که تمام اطلاعات لازم را بدست بیاورید در مورد هیچ چیزی نتیجه گیری نکنید. در غیر این صورت شاید با حدس و گمان های اشتباه راهی را انتخاب کنید که شما را به جواب درست و نتیجه مطلوب نخواهد رساند. اگر به اندازه کافی صبوری داشته باشید و به هر کسی فرصت لازم را بدهید همه چیز خود بخود روبراه خواهد شد. تمام افراد موفق یک نفر را داشته اند که آنها را از لحاظ روحی و عاطفی حمایت کرده است. اگر شما هم دارای چنین موهبتی هستید و چنین عشقی در کنار خود دارید، قدردانی خود را نسبت به او نشان بدهید.

 

فال روزانه متولدین آذر
 
امروز این که ذهنتان را روی کارتان متمرکز کنید خیلی ساده نخواهد بود. چیزهای زیادی هستند که تمرکز شما را بهم می ریزند، حتی همکاران و دوستانتان نیز شما را دعوت به بازیگوشی و گردش می کنند. با این حال اگر تمام تلاش خود را کرده و ذهنتان را روی کارهای خود متمرکز کنید می توانید به نتایج خوبی برسید و کارهای زیادی را به انجام برسانید. بعد از پایان ساعت کاری و آغاز تعطیلات آخر هفته به خودتان یک استراحت حسابی بدهید و کتاب مورد علاقه تان را بخوانید و یا یک فیلم خوب انتخاب کرده و تماشا کنید. اگر مدت زیادی است که به تعطیلات نرفته اید در اولین فرصت ممکن یک سفر دونفره همراه با عشقتان به مقصدی که تا به حال نرفته اید را برای اولین فرصت ممکن برنامه ریزی کنید.

 

فال روزانه متولدین دی

رهبری کردن یک گروه به طور موثر در حالی که دیگر اعضای گروه با شما صداقت کامل ندارند کار چندان ساده ای نخواهد بود. همکارانتان شاید در مورد خواسته های خودشان رک و صریخ باشند ولی برخی چیزهایی که باید گفته شوند را با زیرکی از شما مخفی می کنند. مطمئنا چیزهایی در جریان هستند که از چشم شما پوشیده باقی مانده اند. البته نباید به طور ناگهانی عکس العمل نشان دهید و رفتارهای احساساتی از خودتان بروز دهید، کمی وقت بگذارید تا ببینید اوضاع چگونه پیش خواهد رفت. گاهی بهترین راه برای حل یک مشکل این است که آن را به حال خودش رها کنید. چرا با عشقتان به منزل یکی از بستگان و یا دوستان نزدیکتان سری نمی زنید؟ مطمئن باشید این کار از خانه نشینی خیلی بهتر خواهد بود و حالتان را عوض خواهد کرد.
 


فال روزانه متولدین بهمن

اکنون زمان خیلی خوبی برای بازنگری کردن نقشه هایی که در رابطه با آینده دارید می تواند باشد. اگر دلتان می خواهد در زمینه فرهنگی، معنوی و یا هنری تحصیل کرده و یا به مطالعه و یادگری بپردازید در بهترین موقعیت ممکن قرار دارید، پس همین حالا دست به کار شوید. وقتی این همه چیز برای یاد گرفتن وجود دارد هیچ زمانی را نباید از دست داد. از چند هفته آینده برای گسترش افق های دید خود با بررسی ایده های مختلف و شرکت در فعالیت هایی که حس کنجکاویتان را بالا می برند استفاده کنید. امروز روز درخشش شما است. به خودتان برسید، بهترین لباس هایتان رابپوشید، موهایتان را شانه بزنید و از خانه بیرون بروید. امروز فرصت این را خواهید داشت که به احساسات خود جانی تازه ببخشید.
 


فال روزانه متولدین اسفند

امروز از لحاظ احساسی در وضعیتی هستید که دلتان می خواهد رازی که شما را عذاب می دهد و روی قلبتان سنگینی می کند را با کسی که دوست دارید در میان بگذارید. ولی اگر بعد از سخن گفتن درباره این موضوع از طرف مقابلتان عکس العمل خاصی ندیدید تعجب زده و یا ناراحت نشوید و فکر نکنید که او به حرف های شما گوش نکرده است. شخصی که شما را دوست دارد به حرف هایتان گوش داده و زمانی که آمادگی داشته باشد به آنها پاسخ خواهد داد. صبر داشته باشید، هر دانه ای که کاشته می شود برای این که به میوه تبدیل شود به زمان نیاز دارد. این اواخر آنقدر سرگرم کار بوده اید که نسبت به عشقتان کمی غفلت کرده اید. اگر برای کارهایتان برنامه داشته باشید سرتان اینقدر شلوغ نمی شود که از زندگی خصوصیتان باز بمانید.
 
 

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: