فال روزانه یکشنبه 22 شهریور 1394

فال روزانه

تبلیغات در سایت ما
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما

تبلیغات سایت

فال روزانه یکشنبه 22 شهریور 1394

فال روزانه یکشنبه بیست و دوم شهریور 1394

 

دوست عزیزی که 22 شهریور به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امسال برای شما فصل تازه ای در کتاب زندگیتان آغاز خواهد شد. امسال در انتظار چیزهایی باشید که پیش از این برای شما غیرمنتظره و غیر قابل باور بوده اند. همه چیز در مقابل چشمانتان به صورتی جادویی تغییر خواهد یافت. اکنون فرصت تجربه چیزها و کارهای تازه ای را پیدا کرده اید و می توانید زندگیتان را طوری تغییر دهید که با خود واقعیتان تطابق بیشتری داشته باشد. اگر احساس می کنید که کارها به هم ریخته شده اند و نگران هستید که چه خواهد شد کمی به خودتان فرصت بدهید، به زودی خیلی چیزها تغییر خواهند کرد. امسال محبوبیت و اعتماد به نفس شما نسبت به سال های گذشته افزایش خواهند یافت. همچنین دید مثبتی که در خودتان دارید تقویت می کنید به شما کمک خواهد کرد که کمتر تحت تأثیر فشارهای موجود قرار بگیرید و با شرایط فعلی کنار بیایید.
 
 
 
فال روزانه متولدین فروردین

امروز احساس عدم ثبات می کنید و هر لحظه منتظر هستید که اتفاقی بیفتد و این موضوع باعث شده است که نتوانید روی کارهایتان تمرکز کنید. هرچند نمی توانید به راحتی به این احساس خود غلبه کنید ولی اجازه ندهید که این توهمات مانع انجام کارهای روزانه تان بشوند. یادتان باشد که اگر همیشه تنها بر اساس یک روش خاص عمل کنید نتایج خیلی متفاوتی نخواهید گرفت و در مسیر زندگی پیشرفت چندان زیادی نخواهید کرد. تا فرصت دارید تغییرات مثبتی را که مدت هاست در سر می پرورانید به مرحله اجرا در بیاورید. یادتان باشد که آب وقتی یک جا بماند خواهد گندید. اخم هایتان را باز کنید، این ابروهای گره خورده با برق چشم هایتان اصلا هماهنگ نیستند.
 
 
 
فال روزانه متولدین اردیبهشت

اگر روی بکارگیری استعدادهایتان تمرکز کنید خواهید توانست خلاقیت زیادی از خودتان نشان بدهید. در حال حاضر وضعیت روحیتان به گونه ای است که شما را تشویق می کند خودتان را خیلی خوب بیان کنید و توانایی هایتان را به نمایش بگذارید. اگر سعی کنید با برنامه ریزی پیش بروید و کارهایتان را به موقع انجام دهید بعد از تمام شدن وظایف روزانه تان وقت کافی برای تفریح و استراحت را نیز خواهید داشت. این نکته را یادتان باشد که اگر زیادی مته به خشخاش بگذارید و روی جزئیات تمرکز کنید بیشتر مواقع نتیجه کارتان بر خلاف انتظارتان خواهد بود. بهتر است راحت برخورد کنید و خیلی به خودتان سخت نگیرید. امروز به دیگران اجازه بدهید که از دانش و بینش درونیتان استفاده کنند.

 


فال روزانه متولدین خرداد

امروز ممکن است در مسائل مربوط به خانه و خانواده به مشکل بر بخورید ولی خوشبختانه قادر خواهید بود این مشکلات را به خوبی کنترل کرده و به آنها غلبه کنید. هر چند این کار برای شما با کمی چالش همراه خواهد بود، چرا که وظایف دنیویتان از یک سو و احساساتتان از سوی دیگر شما را به سوی خود می کشانند، ولی با حفظ روحیه و با استفاده از دانش و آگاهی خود خواهید توانست این وضعیت را پشت سر بگذارید. نیازی نیست که بین این دو یکی را انتخاب کنید و تنها کافی است بین آنها تعادل برقرار کرده و همزمان به جنبه های مختلف زندگیتان رسیدگی کنید. امروز انرژی بسیار زیادی در اختیارتان است، از آن برای رسیدن به خواسته هایتان نهایت استفاده را بکنید.

 
 
فال روزانه متولدین تیر
 
شما دارید وارد مرحله تازه ای از زندگی خود می شود که برای رسیدنتان به موفقیت می تواند بسیار حیاتی و تأثیرگذار باشد. امروز روز پر کاری برای شما خواهد بود و شما نیز تمام روز با انرژی ذهنی و قدرت بسیاری می توانید گام بردارید. نگران این هستید که چطور می توانید پیامتان را به بهترین شکل ممکن به طرف مقابلتان انتقال دهید. تنها راه ممکن برای این کار این است که احساسات خود را خیلی صریح بیان کنید و به فکر پیدا کردن کلماتی زیبا برای گفتن حرفتان نباشید. اجازه ندهید که افکار منطقیتان شما را از خواسته های قلبیتان دور کنند. درست است که نباید زمام عقلتان را به دست احساستان بدهید ولی احساس خود را نیز نادیده نگیرید.
 
 
 
فال روزانه متولدین مرداد

شما خیلی خوب می دانید که کار نیکو کردن از پر کردن است و اگر می خواهید به نتیجه مطلوب برسید باید خیلی تلاش کنید. خوشبختانه شما می توانید از تلاش های قبلیتان بهره برده و مسیرتان را به سوی موفقیت ادامه دهید، به شرطی که اراده و پشتکار مداوم داشته باشید. چنانچه قبل از دست به کار شدن بررسی های لازم را انجام دهید، کارهایتان توجیه منطقی خواهند داشت و بیشتر می شود روی آنها حساب کرد. فقط به فکر لحظه و رضایت موقتی نباشید و روشمند پیش بروید. به خودتان فشار بیهوده نیاورید و با سرعتی که برایتان مناسب است گام بردارید. امروز بهتر است انتظار تأیید دیگران را نداشته باشید چرا که به نظر می رسد همه با شما سر جنگ دارند.

 
 
 
فال روزانه متولدین شهریور

شما در حال حاضر به مرحله ای رسیده اید که هم می توانید نتیجه زحماتی که تا کنون کشیده اید را به صورت نسبی احساس کنید و هم کارهای فراوان و چالش های پیش رویتان را ببینید. شاید به طور ناگهانی تصمیم بگیرید که همه کارها را به یک باره انجام دهید و به نتیجه مورد نظزتان برسید، ولی خودتان هم خوب می دانید که این روش نتیجه ای جز شکست نمی تواند برایتان به همراه داشته باشد. بهتر است برای رسیدن به اهدافتان برنامه ریزی های دراز مدت داشته باشید و به فکر رضایت زودگذر و مقطعی خودتان نباشید. بیش از حد روی فاصله ای که بین شما و اهدافتان وجود دارد تمرکز نکنید و فقط تمام تلاشتان را به کار بگیرید تا به خواسته هایتان برسید.

 

 

فال روزانه متولدین مهر

امروز از آن روزهایی است که بی آن که زحمت خیلی زیادی به خودتان بدهید می توانید به موفقیت های زیادی دست پیدا کنید. شما در حال حاضر احساس قدرت می کنید و اعتماد به نفستان در سطح خیلی بالایی قرار دارد. با خیال راحت اظهار وجود کنید و عقایدتان را با دیگران در میان بگذارید. دیگران خیلی خوب از افکار و ایده هایتان استقبال خواهند کرد. اگر می خواهید به موفقیت برسید یادتان باشد که باید کاری را انجام دهید که درست است، نه کاری که آسان به نظر می رسد. در هیچ شرایطی به باوهایتان شک نکنید، چرا که این اعتقادات قلبیتان هستند که در هنگام سختی ها به شما در ادامه راه کمک می کنند.

 

فال روزانه متولدین آبان
 
امروز ممکن است ناگهان متوجه شوید که مسئولیت هایی بیش از حد توانتان پذیرفته اید و یا شرکت در مهمانی ها و فعالیت های اجتماعی زیادی را در برنامه خود قرار داده اید که به آنها نمی رسید. هرچند حذف کردن برخی از آنها بهترین راه حل ممکن به نظر می رسد ولی برای این کار کمی دیر شده است. هیچ اشکالی ندارد، اصلا خودتان را نگران کنید. تلاش خود را بکنید و بقیه امور را به دست سرنوشت بسپارید. در کمال تعجب خواهید دید که همه چیز خیلی خوب پیش خواهد رفت. احتمال دارد در ضمن فعالیت های اجتماعی خود با فرد با نفوذی آشنا شوید و یا درهای تازه ای به رویتان گشوده شوند که پیش از این حتی فکرش را هم نمی کرده اید.

 

 

فال روزانه متولدین آذر

تا همین اواخر فکر می کردید که همه چیز دارد خیلی خوب پیش می رود، ولی به تازگی علامت های سوال دارند یکی یکی بالای سرتان نمایان می شوند و در انتخاب اینکه مسیرتان باید به کدام سو ادامه پیدا کند دچار تردید شده اید. این که وقتی شرایط محیطی چندان مناسب نیستند بتوانید به راهی که انتخاب کرده اید ایمان داشته باشید کار چندان ساده ای نیست. ولی امروز به هیچ وجه نگران موانعی که در راهتان قرار دارند نباشید. به احتمال زیاد شما بدون این که حتی روحتان هم خبر داشته باشد درست همان جایی هستید که باید باشید. کمی به خودتان وقت بدهید، احساسات درونیتان شما را به درستی راهنمایی کرده اند، ولی کمی زمان می برد که به واقعیت این امر پی ببرید.

 

 
فال روزانه متولدین دی

اگر امروز بخواهید محتاطانه پیش بروید به احتمال زیاد به جایی که دلتان می فخواهد نخواهید رسید. بهتر است یکی از ایده های بزرگتان را انتخاب کرده و دنبال کنید وگرنه به زودی همه آنها را برای همیشه فراموش خواهید کرد و چیزی جز یک خاطره مبهم از آنها باقی نخواهد ماند. خوشبختانه در حال حاضر قادر هستید که هر سناریوی پیچیده ای را به مرحله اجرا در بیاورید. پس به موانع و چیزهایی که حواستان را پرت می کنند توجه نکنید و مقصدتان را انتخاب کرده و با سرعت به سوی آن پیش بروید. برای رسیدن به بهترین نتیجه ممکن نسبت به اهداف خود وفادار باشید ولی در رابطه با روش هایتان برای رسیدن به آنها انعطاف داشته باشید.


 
فال روزانه متولدین بهمن
 
امروز ممکن است بین شما و یکی از اطرافیانتان مشکلاتی به وجود بیاید که هر چقدر هم سعی کنید آرامش خود را حفظ کنید و آرام باشید، تمام روز حواستان را به خود جلب خواهد کرد. دیدگاه منطقیتان به شما در دوری کردن از فشار احساسی ناشی از این ماجرا کمکی نخواهد کرد. بجای این که در ابتدا سعی کنید با توجیه رفتارتان خیال خود را راحت کنید ولی تمام روز فکرتان درگیر این موضوع باقی بماند، بهتر است راهی برای حل این مشکل و نزدیک شدن به طرف مقابلتان پیدا کنید. یادتان باشد که در مقابل کسانی که دوست دارید، اگر بجای رفتار خودخواهانه بر اساس خواسته های واقعی قلبیتان پیش بروید نتایج خیلی بهتری به دست خواهید آورد.
 
 
 
فال روزانه متولدین اسفند

به نظر می رسد که مشکلات قدیمی موجود در رابطه عاطفیتان دوباره سر باز کرده اند و دارند برایتان دردسر ساز می شوند، می دانید چرا؟ چون تا زمانی که به تک تک این مشکلات رسیدگی نکرده و آنها را یک بار و برای همیشه به طور کامل حل نکنید آنها حتی اگر دیده نشوند هم به قوت خود باقی خواهند بود. سرتان به کار خودتان باشد و نگران کارهای دیگران نباشید و اجازه ندهید تمرکز شما را بهم بزنند. متاسفانه شما نمی توانید همه دنیا را قانع کنید که به مسئولیت های خود رسیدگی کنند. قرار نیست همه مثل شما باشند، هر کسی ویژگی های اخلاقی خاص خود را دارد و اولویت های آدم ها با هم فرق می کنند.
 
 

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: